Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik red de mensheid ook door mijn foto's niet te posten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik post ook geen foto's van mezelf
ik ben te lelijk![]()
hmmz als zelfs de kids er bang voor zijn dat is niet goedquote:
In 2012 maak je je fotoalbums public?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik red de mensheid ook door mijn foto's niet te posten.
Nou ja, bang is een groot woord, voorzover ik weet, heeft hij hen nooit geslagen, ik denk wel dat ze dat zouden vertellen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz als zelfs de kids er bang voor zijn dat is niet goed
De mayakalender was verkeerd vertaald, dus hij kan er nog even mee wachtenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
In 2012 maak je je fotoalbums public?
dat lijkt me wel dan ja wel heftig dan zegquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, bang is een groot woord, voorzover ik weet, heeft hij hen nooit geslagen, ik denk wel dat ze dat zouden vertellen.
Ja, als jij foto's van jezelf zou posten zat iedereen de hele dag kwijlend tegen het beeldscherm geplaktquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
Ik red de mensheid ook door mijn foto's niet te posten.
Foto's van jouquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als jij foto's van jezelf zou posten zat iedereen de hele dag kwijlend tegen het beeldscherm geplakt
En van jouquote:
Suggereer je nu dat alle FOK'ers josties zijn?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als jij foto's van jezelf zou posten zat iedereen de hele dag kwijlend tegen het beeldscherm geplakt
Ik ben blijkbaar in alles laatquote:
Eh nee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:36 schreef Pheno het volgende:
Suggereer je nu dat alle FOK'ers josties zijn?
quote:
Ja, soms klinkt het raar als de waarheid gesproken wordtquote:
Das een van de redenen dat ik niet wil dat ze bij hem zouden gaan wonen, ze komen straks een keer in de puberteit en dat wordt helemaal niks met hem. Dat en: Tis ervoor geknipt, danmoet t ook genaaid worden en t feit dat ie 12 een heel normale leeftijd vindt voor een meisje om dr maagdelijkheid te verliezenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat lijkt me wel dan ja wel heftig dan zeg
Ik val ook vrij snel uit.quote:
Nope, ik heb alleen een foto van jou met muts gezienquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je hem nog niet gezien dan?
Toen ik klein was in de auto.
Not used to itquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eh nee.
Dat was een oprecht compliment
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, soms klinkt het raar als de waarheid gesproken wordt
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope, ik heb alleen een foto van jou met muts gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten s.v.p.
Dan snap ik ook dat jij liever niet hebt dat ze daar heen gaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das een van de redenen dat ik niet wil dat ze bij hem zouden gaan wonen, ze komen straks een keer in de puberteit en dat wordt helemaal niks met hem. Dat en: Tis ervoor geknipt, danmoet t ook genaaid worden en t feit dat ie 12 een heel normale leeftijd vindt voor een meisje om dr maagdelijkheid te verliezen
Jaaaaaaaaaaaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
12? say whut dat is niet gezondquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das een van de redenen dat ik niet wil dat ze bij hem zouden gaan wonen, ze komen straks een keer in de puberteit en dat wordt helemaal niks met hem. Dat en: Tis ervoor geknipt, danmoet t ook genaaid worden en t feit dat ie 12 een heel normale leeftijd vindt voor een meisje om dr maagdelijkheid te verliezen
En dan heb jij de pikante nog nooit gezienquote:
je kan het ook overdrijven hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voor de altijd lieve en mooie Lovely Lady
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
OMG OMG! How cute!
Die foto heb ik ook van Thijs
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Dat was een kutfoto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten s.v.p.![]()
En foto's van jouquote:
deedeeequote:
friemelquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
tevens hoi, zomaar een heel toipc gemist
Lolquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:40 schreef Panda72 het volgende:
Collega zingt keihard en uit volle borst. ZIE GINDS KOMT DE PAASHAAS UIT PAASEILAND AAN...
En bedankt he nu krijg ik het niet meer uit mijn kop.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:40 schreef Panda72 het volgende:
Collega zingt keihard en uit volle borst. ZIE GINDS KOMT DE PAASHAAS UIT PAASEILAND AAN...
En bedankt he nu krijg ik het niet meer uit mijn kop.![]()
Ik wil graag dat ze hun vader blijven kennen, zal ze niet van hem weghouden als hij niet heel erg over de schreef gaat, maar wonen gaat me wat te ver.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan snap ik ook dat jij liever niet hebt dat ze daar heen gaan
Hier een pikante fotoquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan heb jij de pikante nog nooit gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hier een pikante fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
daar ging me koffie
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ja nouquote:
Ja, want dat mocht ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan heb jij de pikante nog nooit gezien
Oh, dan is het nu zeker weer mijn schuld, hm?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:42 schreef STING het volgende:
Het was de eerste keer al moeilijk genoeg om me in te houden
[..]
Hier een pikante fotoArm beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Sorryquote:
Echt welquote:
Ik vind dat ook wel logische, gezien wat jij met hem al hebt mee gemaaktquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil graag dat ze hun vader blijven kennen, zal ze niet van hem weghouden als hij niet heel erg over de schreef gaat, maar wonen gaat me wat te ver.
[..]
Hier een pikante fotoNou, hier een pikante van toen ik klein was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Zo ver wilde ik nou ook weer niet gaan, maar als jij je wilt opofferenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan is het nu zeker weer mijn schuld, hm?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, hier een pikante van toen ik klein was.Die verwachtte ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na, vooruit. The real deal is nóg beterquote:
Happyfeet kan ookquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Na, vooruit. The real deal is nóg beter...
Alleen als jij even die foto weghaalt uit die quotequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
Zo ver wilde ik nou ook weer niet gaan, maar als jij je wilt opofferen
Ik ben voorzichtigquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:44 schreef Trevland het volgende:
Ik vind dat ook wel logische, gezien wat jij met hem al hebt mee gemaakt
die had ik ook eigenlijk verwachtquote:
Kijk nog eens goed naar m'n quotequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als jij even die foto weghaalt uit die quote
Dat zouden jullie hier toch niet toegeven?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:45 schreef MPG het volgende:
Na, vooruit. The real deal is nóg beter...
glibber ze Lovelyquote:
Lijkt me wel zo handigquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
aangezien de boodschappen niet naar hier toe komen zal ik ze toch maar zelf gaan halen
dat ben ik net aan het makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
O boodschappen!
Ik moet een lijstje maken WAAA
als ik ze hier wil krijgen welquote:
Ik ook, courgette, komkommer, bananen... enzquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ben ik net aan het maken
daar kan ik dus wel een hele foute opmerking over makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook, courgette, komkommer, bananen... enz
De vorm van die groenten & fruit is even puur toeval neem ik aan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook, courgette, komkommer, bananen... enz
Assumptions, the mother of all fuckups.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
De vorm van die groenten is even puur toeval neem ik aan.
Waarom denk je dat ik die noem?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kan ik dus wel een hele foute opmerking over maken
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
De vorm van die groenten is even puur toeval neem ik aan.
Dat snap ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die noem?
Ik moet nog veel meer hebben, maar dit staat serieus bovenaan mn lijstje(en toen moest ik lachen...)
Niet dat ik weet...quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Fuckups hebben niet zoveel met seks te maken.
Dat er hard spellcheckers nodig zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:03 schreef Trevland het volgende:
Seksspelletje met mes eindigt bloederig
Oke, wat moet je hier nou van zeggen
Hoe moet ik dat nou zien?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat er hard spellcheckers nodig zijn
Leuke nieuwe avatar trouwensquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:06 schreef tdrone het volgende:
met zo'n bazen TT moet ik hier toch even gepost hebben
Jij wilt beweren dat je nooit een spelfout ziet omdat je zelf een beetje moeite hebt met woorden?quote:
thxquote:
hier lees je toch niet zo snel overheen:quote:
het duurde 20 seconden voordat ik me kon losrukken van je uiquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:06 schreef tdrone het volgende:
met zo'n bazen TT moet ik hier toch even gepost hebben
das niet zo slim neequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:03 schreef Trevland het volgende:
Meer omdat ik er meestal niet opletquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat je nooit een spelfout ziet omdat je zelf een beetje moeite hebt met woorden?
Ik ben zelf nogal dyslectisch dus zie ze niet en wat ik hier boven zegquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
thx
[..]
hier lees je toch niet zo snel overheen:
De vrouw heeft verklaard zeer verdrietig te zijn en pijt te hebben van haar daad.
Ik zie hetquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer omdat ik er meestal niet oplet
[..]
Ik ben zelf nogal dissecties dus zie ze niet en wat ik hier boven zeg
Woohoo, ook jij een blitse nieuwe achtergrondquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het duurde 20 seconden voordat ik me kon losrukken van je ui
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:10 schreef Stuart het volgende:
Woohoo, ook jij een blitse nieuwe achtergrond
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
Als jij er nu pas achter komt is het wel erg laat![]()
[/quote]
[quote][b] Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
Jij wilt beweren dat je nooit een spelfout ziet omdat je zelf een beetje moeite hebt met woorden?
kirby is gewoon cool!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er goed uitik heb mijn foute kerst ava er ook maar weer bij gepakt
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat er hard spellcheckers nodig zijn
Niet drinken als je nog moet snijden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:03 schreef Trevland het volgende:
Depends. Als je al hangend aan het plafond aan het fucken bent...quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Fuckups hebben niet zoveel met seks te maken.
Godskolere, Trev, ik weet al heul lang dat je veel spelfouten maakt en waarom en dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei omdat ik er zelf meestal ook niet zo op let
* Pheno geeft likje aan tong.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Godskolere, Trev, ik weet al heul lang dat je veel spelfouten maakt en waarom en dat weet je zelf ook wel.
Ik zei ook niet dat jij het had moeten zien, ik zei dat er spellcheckers nodig waren.
* suikertaartje steekt tong uit
Oh zoquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Godskolere, Trev, ik weet al heul lang dat je veel spelfouten maakt en waarom en dat weet je zelf ook wel.
Ik zei ook niet dat jij het had moeten zien, ik zei dat er spellcheckers nodig waren.
* suikertaartje steekt tong uit
Met enorm veel dank aan Muckquote:
Ah ja en een clusterfuck is dan zeker een synoniem voor orgiequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Depends. Als je al hangend aan het plafond aan het fucken bent...
Maar dan krijg ik op te duur zo'n dorstquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet drinken als je nog moet snijden.
De stomme zijn heen stom jaquote:
Leuk gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met enorm veel dank aan Muck
Misschien heeft ze ook net het volgende mailtje gekregenquote:
quote:Er leven nog maar 1.600 pandas in het wild in China. Help het WNF de panda te beschermen en adopteer symbolisch jouw eigen panda, zodat elke panda in het wild wat extra aandacht krijgt rond de kerstdagen. Bij een luxe adoptie krijg je een pluchen knuffel, informatie over de panda en een adoptie certificaat!
Dan moet je een infuus nemen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik op te duur zo'n dorst
Jaquote:
Heeft Muck dat gezichtje gehaaktquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb wel zelf de bling en het kleurtje uitgezocht
Nee, dat gezichtje had ik alquote:
Toevalligquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat gezichtje had ik al
Nee hoorquote:
Al 3 dagen last van m'n maag en m'n darmenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhjeeWat dan? Griepje?
Beterschap
Ik bedoel toevallig omdat zij die dingetjes haaktquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik kan alleen niet Photoshoppen
Ik wil graag een amigurumi christmas panda als UI maar ik kan nergens een plaatje vinden.quote:
Ja, dat schnaptte ikquote:
Ohhh bahhhhquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Al 3 dagen last van m'n maag en m'n darmenHeel irritant, niet echt pijn, maar ze zijn erg aanwezig, erg vervelend om je constant bewust te zijn van de aanwezigheid van je maag en darmen
Maar schat, ik heb toch al tijden dat gezichtje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:22 schreef Stuart het volgende:
Ik bedoel toevallig omdat zij die dingetjes haakt
Ik kom hier pas 2 weken joh, dus ik heb geen ideequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar schat, ik heb toch al tijden dat gezichtje?
(mijn eerste ui was ook zo'n taartje, maar dan iets andersen dit is mijn tweede ooit
)
ja, dan had Muck ze nog steeds kunnen maken, dat is wel waar
Nouhou!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:24 schreef Stuart het volgende:
Kan nog maar 10 minuten blijven. Dan moet ik alweer aan de slag
dan neem jij mij blauwe bling, dat is heel poligquote:
Goed bezig. Wat ga je makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:25 schreef Myraela het volgende:
Zo. Boodschappen binnen. Vanavond lekker koken.
Das wel jammerquote:
En wat staat er op het menu?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:25 schreef Myraela het volgende:
Ja, maar dat is vanavond pas weer. Een uurtje of 8 ongeveerr (NL tijd)quote:
Witte pasta? Alleen maar pasta kokenquote:
Jij liever dan ik. Mijn hobby is het niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:25 schreef Myraela het volgende:
Die van mij ook nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Mijn hobby is het niet.
Vanavond macaroniquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:27 schreef Stuart het volgende:
Mijn beef casserole staat nu in de oven
Nouja, pasta met een witte saus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Witte pasta? Alleen maar pasta kokenGeen saus
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik wil graag een amigurumi christmas panda als UI maar ik kan nergens een plaatje vinden.
Eet je hier mee?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Mijn hobby is het niet.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, pasta met een witte saus.Maar geen carbonara. Het is wel kei lekker.
Nee en ook geen ander leuke kerstpanda plaatjequote:
Ik had er ooit een. Geen idee meer waar ie isquote:
wat ga je maken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:25 schreef Myraela het volgende:
Dat is balenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had er ooit een. Geen idee meer waar ie is
Ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is vanavond pas weer. Een uurtje of 8 ongeveerr (NL tijd)
ben niet zon pasta liefhebberquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, pasta met een witte saus.Maar geen carbonara. Het is wel kei lekker.
ik vind het gewoon niet lekker doe mij maar gewoon hollands etenquote:
Ik zat je te plagenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind het gewoon niet lekker doe mij maar gewoon hollands eten
Ja, ik wilde al zeggenquote:
Deze dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee en ook geen ander leuke kerstpanda plaatje
Als het zou kunnen ja, maar dat gaan ze hier waarderenquote:
Heb jij ook al zo'n vervelende baas?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als het zou kunnen ja, maar dat gaan ze hier waarderen
Nee, ik ben gewoon niet genoeg uitgeslapen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n vervelende baas?
Vanavond dus op tijd naar bedquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon niet genoeg uitgeslapen...![]()
Kon dat maar... maar nee, vergaderingquote:
He bah toch, ik weet niet of het hier wel gaat lukkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kon dat maar... maar nee, vergadering
je bakt de snitzels je pleur de chamignons erbij als de snitzels bijna gaar zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dus ik heb echt zin in schnitzel met chapignonroomsaus. Dus ik heb 2 schnitzels gekocht, gepaneerd en wel, en een pakje roomsaus en een bakje verse champignons. En nu?![]()
Oh god. Kan je echt niet koken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dus ik heb echt zin in schnitzel met chapignonroomsaus. Dus ik heb 2 schnitzels gekocht, gepaneerd en wel, en een pakje roomsaus en een bakje verse champignons. En nu?![]()
Hihi, hijs coolquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed he, vorige jaar zelf gemaakt
![]()
Ben nu even ma helpen, tot straks![]()
HAHA jaquote:
Koken moet je gewoon doen. Gooi wat dingen bij elkaar in een pan en kijk wat het doet. Als het niet te eten is neem je een boterham. En anders weet je het voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HAHA jaHoe moeilijk kan het zijn, denk ik dan
Magoed, koken moet je leren...
Ravioli.quote:
Haha ja XD Idd. En de timing is dan nog het lastigste, om alles tegelijk klaar te krijgen. En er zijn ook genoeg kookboekjes met simpele receptjes die zelfs een n00b kan maken!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Koken moet je gewoon doen. Gooi wat dingen bij elkaar in een pan en kijk wat het doet. Als het niet te eten is neem je een boterham. En anders weet je het voor de volgende keer.
Oh, dat maak ik niet hoor. Maar dat is Fles zijn specialiteit. Uit blikquote:
Oh toch maar wel een beetje aanbaken die champignons? Niet echt rauw in die saus?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bakt de snitzels je pleur de chamignons erbij als de snitzels bijna gaar zijn
en je maakt de saus zoals op de verpakking staat.. dan pleur je de champignons erbij en klaar
Dat is al heel lang geleden trouwens. Maar dat was ook wel prima te hachelen op zichquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat maak ik niet hoor. Maar dat is Fles zijn specialiteit. Uit blik
Rauw is niet lekker. Lekker een beetje bruinig bakken. Die tip van ketjap erbij van LL was wel slim, want dat is ook meteen zout.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh toch maar wel een beetje aanbaken die champignons? Niet echt rauw in die saus?
Je leeft nog, toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is al heel lang geleden trouwens. Maar dat was ook wel prima te hachelen op zich
tenzij je van rauwe champies houdtquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh toch maar wel een beetje aanbaken die champignons? Niet echt rauw in die saus?
kepjap?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:52 schreef Myraela het volgende:
Maar ik gooi eigenlijk bijna overal wel kepjap doorheen.
anders gewoon beetje meebakken met de schnitzels meer nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen ketjap in huis en ik ga niet NOG een keer lopenMaar ik zal er om denken de volgende keer
ook datquote:
3/4 zeker!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
ligt eraan wat je onder koken verstaatquote:
ik kook iedere dag een volle maaltijdquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ligt eraan wat je onder koken verstaat
hoeveel pakjes, potten en diepvrieszakken komen daaraan te pas dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kook iedere dag een volle maaltijd
Fijn dat jij het speciaal komt bevestigenquote:
niet altijd mee eens trouwens....quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:59 schreef STING het volgende:
[..]
Eten wat je gekookt hebt is nog lekkerder
Nul. Stoommaaltijden ftwquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoeveel pakjes, potten en diepvrieszakken komen daaraan te pas dan?
3 pannen maar een voor aardappels een voor groente en een voor vleesquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoeveel pakjes, potten en diepvrieszakken komen daaraan te pas dan?
als ik een stapel pannenkoeken heb gebakken dan heb ik al genoeg 'gegeten'quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:02 schreef STING het volgende:
[..]
True. Daarnaast is een nadeel van zelf koken ook dat je minder van de smaak mee krijgt.
Ook een manier om af te vallenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik een stapel pannenkoeken heb gebakken dan heb ik al genoeg 'gegeten'
haaiquote:
Sting is tofquote:
Oh aardappels en groenten doe ik niet aan trouwensquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
3 pannen maar een voor aardappels een voor groente en een voor vlees
Hoi Gierquote:
Meisje!quote:
Hai Trevquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh aardappels en groenten doe ik niet aan trouwens
Bij mij werkt dat zo niet. Ik krijg alleen maar meer honger als ik aan het koken benquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sting is tof![]()
En dat zal mijn diëtist helemaal met je eens zijn
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi GierHoe is het?
[..]
Meisje!![]()
![]()
Beetje fit vandaag?
zo zijn gangetje straks werken en jij dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi GierHoe is het?
[..]
Meisje!![]()
![]()
Beetje fit vandaag?
ik kwam toevallig langsquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn dat jij het speciaal komt bevestigen![]()
Vandaag niet hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, jij bent meer van het witte brooddeeg met tomatensaus en kaas toch?
Liebchenquote:
wanneer kom jij eens met je foto's manquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Wie geht's?
Heb je wel een beetje geslapen vannacht?
Zie KPDquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer kom jij eens met je foto's man
Soms wel soms nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:06 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat zo niet. Ik krijg alleen maar meer honger als ik aan het koken ben
quote:
Mijn werkdag zit er gelukkig opquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo zijn gangetje straks werken en jij dan?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaag niet hoor![]()
Staan je foto's al online?
Hoi!quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Wie geht's?
Heb je wel een beetje geslapen vannacht?
dan wordt het KELquote:
quote:
quote:
Ferrari!quote:
Woot Fok verkiezingen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferrari!![]()
Ik heb je gestemd voor de Fok! verkiezingen
En ja, ook op jou MPG
Mooi zo. Hier gaat t zn gangetje...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!
Ja hoor, best wel zelfsEn voel me fitter dan verwacht
Hoe is het met jou dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |