ik vind het gewoon niet lekker doe mij maar gewoon hollands etenquote:
Ik zat je te plagenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind het gewoon niet lekker doe mij maar gewoon hollands eten
Ja, ik wilde al zeggenquote:
Deze dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee en ook geen ander leuke kerstpanda plaatje
Als het zou kunnen ja, maar dat gaan ze hier waarderenquote:
Heb jij ook al zo'n vervelende baas?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als het zou kunnen ja, maar dat gaan ze hier waarderen
Nee, ik ben gewoon niet genoeg uitgeslapen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n vervelende baas?
Vanavond dus op tijd naar bedquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon niet genoeg uitgeslapen...![]()
Kon dat maar... maar nee, vergaderingquote:
He bah toch, ik weet niet of het hier wel gaat lukkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kon dat maar... maar nee, vergadering
je bakt de snitzels je pleur de chamignons erbij als de snitzels bijna gaar zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dus ik heb echt zin in schnitzel met chapignonroomsaus. Dus ik heb 2 schnitzels gekocht, gepaneerd en wel, en een pakje roomsaus en een bakje verse champignons. En nu?![]()
Oh god. Kan je echt niet koken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dus ik heb echt zin in schnitzel met chapignonroomsaus. Dus ik heb 2 schnitzels gekocht, gepaneerd en wel, en een pakje roomsaus en een bakje verse champignons. En nu?![]()
Hihi, hijs coolquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed he, vorige jaar zelf gemaakt
![]()
Ben nu even ma helpen, tot straks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |