die had ik ook eigenlijk verwachtquote:
Kijk nog eens goed naar m'n quotequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als jij even die foto weghaalt uit die quote
Dat zouden jullie hier toch niet toegeven?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:45 schreef MPG het volgende:
Na, vooruit. The real deal is nóg beter...
glibber ze Lovelyquote:
Lijkt me wel zo handigquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
aangezien de boodschappen niet naar hier toe komen zal ik ze toch maar zelf gaan halen
dat ben ik net aan het makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
O boodschappen!
Ik moet een lijstje maken WAAA
als ik ze hier wil krijgen welquote:
Ik ook, courgette, komkommer, bananen... enzquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ben ik net aan het maken
daar kan ik dus wel een hele foute opmerking over makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook, courgette, komkommer, bananen... enz
De vorm van die groenten & fruit is even puur toeval neem ik aan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook, courgette, komkommer, bananen... enz
Assumptions, the mother of all fuckups.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
De vorm van die groenten is even puur toeval neem ik aan.
Waarom denk je dat ik die noem?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kan ik dus wel een hele foute opmerking over maken
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
De vorm van die groenten is even puur toeval neem ik aan.
Dat snap ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die noem?
Ik moet nog veel meer hebben, maar dit staat serieus bovenaan mn lijstje(en toen moest ik lachen...)
Niet dat ik weet...quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Fuckups hebben niet zoveel met seks te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |