Niet drinken als je nog moet snijden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:03 schreef Trevland het volgende:
Seksspelletje met mes eindigt bloederig
Oke, wat moet je hier nou van zeggen
Depends. Als je al hangend aan het plafond aan het fucken bent...quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Fuckups hebben niet zoveel met seks te maken.
Godskolere, Trev, ik weet al heul lang dat je veel spelfouten maakt en waarom en dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei omdat ik er zelf meestal ook niet zo op let
* Pheno geeft likje aan tong.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Godskolere, Trev, ik weet al heul lang dat je veel spelfouten maakt en waarom en dat weet je zelf ook wel.
Ik zei ook niet dat jij het had moeten zien, ik zei dat er spellcheckers nodig waren.
* suikertaartje steekt tong uit
Oh zoquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Godskolere, Trev, ik weet al heul lang dat je veel spelfouten maakt en waarom en dat weet je zelf ook wel.
Ik zei ook niet dat jij het had moeten zien, ik zei dat er spellcheckers nodig waren.
* suikertaartje steekt tong uit
Met enorm veel dank aan Muckquote:
Ah ja en een clusterfuck is dan zeker een synoniem voor orgiequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Depends. Als je al hangend aan het plafond aan het fucken bent...
Maar dan krijg ik op te duur zo'n dorstquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet drinken als je nog moet snijden.
De stomme zijn heen stom jaquote:
Leuk gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met enorm veel dank aan Muck
Misschien heeft ze ook net het volgende mailtje gekregenquote:
quote:Er leven nog maar 1.600 pandas in het wild in China. Help het WNF de panda te beschermen en adopteer symbolisch jouw eigen panda, zodat elke panda in het wild wat extra aandacht krijgt rond de kerstdagen. Bij een luxe adoptie krijg je een pluchen knuffel, informatie over de panda en een adoptie certificaat!
Dan moet je een infuus nemen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik op te duur zo'n dorst
Jaquote:
Heeft Muck dat gezichtje gehaaktquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb wel zelf de bling en het kleurtje uitgezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |