Dat er hard spellcheckers nodig zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:03 schreef Trevland het volgende:
Seksspelletje met mes eindigt bloederig
Oke, wat moet je hier nou van zeggen
Hoe moet ik dat nou zien?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat er hard spellcheckers nodig zijn
Leuke nieuwe avatar trouwensquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:06 schreef tdrone het volgende:
met zo'n bazen TT moet ik hier toch even gepost hebben
Jij wilt beweren dat je nooit een spelfout ziet omdat je zelf een beetje moeite hebt met woorden?quote:
thxquote:
hier lees je toch niet zo snel overheen:quote:
het duurde 20 seconden voordat ik me kon losrukken van je uiquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:06 schreef tdrone het volgende:
met zo'n bazen TT moet ik hier toch even gepost hebben
das niet zo slim neequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:03 schreef Trevland het volgende:
Seksspelletje met mes eindigt bloederig
Oke, wat moet je hier nou van zeggen
Meer omdat ik er meestal niet opletquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat je nooit een spelfout ziet omdat je zelf een beetje moeite hebt met woorden?
Ik ben zelf nogal dyslectisch dus zie ze niet en wat ik hier boven zegquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
thx
[..]
hier lees je toch niet zo snel overheen:
De vrouw heeft verklaard zeer verdrietig te zijn en pijt te hebben van haar daad.
Ik zie hetquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer omdat ik er meestal niet oplet
[..]
Ik ben zelf nogal dissecties dus zie ze niet en wat ik hier boven zeg
Woohoo, ook jij een blitse nieuwe achtergrondquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het duurde 20 seconden voordat ik me kon losrukken van je ui
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:10 schreef Stuart het volgende:
Woohoo, ook jij een blitse nieuwe achtergrond
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
Als jij er nu pas achter komt is het wel erg laat![]()
[/quote]
[quote][b] Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
Jij wilt beweren dat je nooit een spelfout ziet omdat je zelf een beetje moeite hebt met woorden?
kirby is gewoon cool!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er goed uitik heb mijn foute kerst ava er ook maar weer bij gepakt
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat er hard spellcheckers nodig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |