Dat er hard spellcheckers nodig zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:03 schreef Trevland het volgende:
Seksspelletje met mes eindigt bloederig
Oke, wat moet je hier nou van zeggen
Hoe moet ik dat nou zien?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat er hard spellcheckers nodig zijn
Leuke nieuwe avatar trouwensquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:06 schreef tdrone het volgende:
met zo'n bazen TT moet ik hier toch even gepost hebben
Jij wilt beweren dat je nooit een spelfout ziet omdat je zelf een beetje moeite hebt met woorden?quote:
thxquote:
hier lees je toch niet zo snel overheen:quote:
het duurde 20 seconden voordat ik me kon losrukken van je uiquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:06 schreef tdrone het volgende:
met zo'n bazen TT moet ik hier toch even gepost hebben
das niet zo slim neequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:03 schreef Trevland het volgende:
Meer omdat ik er meestal niet opletquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat je nooit een spelfout ziet omdat je zelf een beetje moeite hebt met woorden?
Ik ben zelf nogal dyslectisch dus zie ze niet en wat ik hier boven zegquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
thx
[..]
hier lees je toch niet zo snel overheen:
De vrouw heeft verklaard zeer verdrietig te zijn en pijt te hebben van haar daad.
Ik zie hetquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer omdat ik er meestal niet oplet
[..]
Ik ben zelf nogal dissecties dus zie ze niet en wat ik hier boven zeg
Woohoo, ook jij een blitse nieuwe achtergrondquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het duurde 20 seconden voordat ik me kon losrukken van je ui
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:10 schreef Stuart het volgende:
Woohoo, ook jij een blitse nieuwe achtergrond
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
Als jij er nu pas achter komt is het wel erg laat![]()
[/quote]
[quote][b] Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
Jij wilt beweren dat je nooit een spelfout ziet omdat je zelf een beetje moeite hebt met woorden?
kirby is gewoon cool!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er goed uitik heb mijn foute kerst ava er ook maar weer bij gepakt
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat er hard spellcheckers nodig zijn
Niet drinken als je nog moet snijden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:03 schreef Trevland het volgende:
Depends. Als je al hangend aan het plafond aan het fucken bent...quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Fuckups hebben niet zoveel met seks te maken.
Godskolere, Trev, ik weet al heul lang dat je veel spelfouten maakt en waarom en dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei omdat ik er zelf meestal ook niet zo op let
* Pheno geeft likje aan tong.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Godskolere, Trev, ik weet al heul lang dat je veel spelfouten maakt en waarom en dat weet je zelf ook wel.
Ik zei ook niet dat jij het had moeten zien, ik zei dat er spellcheckers nodig waren.
* suikertaartje steekt tong uit
Oh zoquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Godskolere, Trev, ik weet al heul lang dat je veel spelfouten maakt en waarom en dat weet je zelf ook wel.
Ik zei ook niet dat jij het had moeten zien, ik zei dat er spellcheckers nodig waren.
* suikertaartje steekt tong uit
Met enorm veel dank aan Muckquote:
Ah ja en een clusterfuck is dan zeker een synoniem voor orgiequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Depends. Als je al hangend aan het plafond aan het fucken bent...
Maar dan krijg ik op te duur zo'n dorstquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet drinken als je nog moet snijden.
De stomme zijn heen stom jaquote:
Leuk gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met enorm veel dank aan Muck
Misschien heeft ze ook net het volgende mailtje gekregenquote:
quote:Er leven nog maar 1.600 pandas in het wild in China. Help het WNF de panda te beschermen en adopteer symbolisch jouw eigen panda, zodat elke panda in het wild wat extra aandacht krijgt rond de kerstdagen. Bij een luxe adoptie krijg je een pluchen knuffel, informatie over de panda en een adoptie certificaat!
Dan moet je een infuus nemen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik op te duur zo'n dorst
Jaquote:
Heeft Muck dat gezichtje gehaaktquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb wel zelf de bling en het kleurtje uitgezocht
Nee, dat gezichtje had ik alquote:
Toevalligquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat gezichtje had ik al
Nee hoorquote:
Al 3 dagen last van m'n maag en m'n darmenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhjeeWat dan? Griepje?
Beterschap
Ik bedoel toevallig omdat zij die dingetjes haaktquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik kan alleen niet Photoshoppen
Ik wil graag een amigurumi christmas panda als UI maar ik kan nergens een plaatje vinden.quote:
Ja, dat schnaptte ikquote:
Ohhh bahhhhquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Al 3 dagen last van m'n maag en m'n darmenHeel irritant, niet echt pijn, maar ze zijn erg aanwezig, erg vervelend om je constant bewust te zijn van de aanwezigheid van je maag en darmen
Maar schat, ik heb toch al tijden dat gezichtje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:22 schreef Stuart het volgende:
Ik bedoel toevallig omdat zij die dingetjes haakt
Ik kom hier pas 2 weken joh, dus ik heb geen ideequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar schat, ik heb toch al tijden dat gezichtje?
(mijn eerste ui was ook zo'n taartje, maar dan iets andersen dit is mijn tweede ooit
)
ja, dan had Muck ze nog steeds kunnen maken, dat is wel waar
Nouhou!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:24 schreef Stuart het volgende:
Kan nog maar 10 minuten blijven. Dan moet ik alweer aan de slag
dan neem jij mij blauwe bling, dat is heel poligquote:
Goed bezig. Wat ga je makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:25 schreef Myraela het volgende:
Zo. Boodschappen binnen. Vanavond lekker koken.
Das wel jammerquote:
En wat staat er op het menu?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:25 schreef Myraela het volgende:
Ja, maar dat is vanavond pas weer. Een uurtje of 8 ongeveerr (NL tijd)quote:
Witte pasta? Alleen maar pasta kokenquote:
Jij liever dan ik. Mijn hobby is het niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:25 schreef Myraela het volgende:
Die van mij ook nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Mijn hobby is het niet.
Vanavond macaroniquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:27 schreef Stuart het volgende:
Mijn beef casserole staat nu in de oven
Nouja, pasta met een witte saus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Witte pasta? Alleen maar pasta kokenGeen saus
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik wil graag een amigurumi christmas panda als UI maar ik kan nergens een plaatje vinden.
Eet je hier mee?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Mijn hobby is het niet.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, pasta met een witte saus.Maar geen carbonara. Het is wel kei lekker.
Nee en ook geen ander leuke kerstpanda plaatjequote:
Ik had er ooit een. Geen idee meer waar ie isquote:
wat ga je maken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:25 schreef Myraela het volgende:
Dat is balenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had er ooit een. Geen idee meer waar ie is
Ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is vanavond pas weer. Een uurtje of 8 ongeveerr (NL tijd)
ben niet zon pasta liefhebberquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, pasta met een witte saus.Maar geen carbonara. Het is wel kei lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |