Dat is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is meestal als je bent wezen douchen
Dat is wel klotequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ex zit steeds te zeggen dat de kindjes maar bij hem moeten komen wonen.
Laatst ook tegen hen:"Zo, bijna thuis" toen hij ze terugbracht "Of ja, thuis? Eindhoven is jullie thuis, jullie moeten maar gauw bij mij komen wonen."![]()
En ik durf er niets van te zeggen tegen hem, terwijl zij er elke keer van overstuur zijn...
mijn plakboeken liggen achter slot en grendel bij mijn oudersquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
veilig in een plakboek, niet online
Mijn fotoboeken staan online.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn plakboeken liggen achter slot en grendel bij mijn ouders
waarom durf je er niks van te zeggen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ex zit steeds te zeggen dat de kindjes maar bij hem moeten komen wonen.
Laatst ook tegen hen:"Zo, bijna thuis" toen hij ze terugbracht "Of ja, thuis? Eindhoven is jullie thuis, jullie moeten maar gauw bij mij komen wonen."![]()
En ik durf er niets van te zeggen tegen hem, terwijl zij er elke keer van overstuur zijn...
dat doe ik dus echt nooit nietquote:
Tis nu rustig, we negeren elkaar zo veel mogelijk. Als ik toenadering zoek, negatief of positief, krijg ik standaard gezeik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom durf je er niks van te zeggen?
sorryquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:37 schreef RealZeus het volgende:
Oeh, dat is iets teveel suiker in m'n thee.
Ze staan afgeschermd. Het zijn ook maar vakantiesquote:
Dus niet mijn xxx-collectie. Oh wacht...quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze staan afgeschermd. Het zijn ook maar vakanties
aah okee nee fotos van kleine mij staan veiligquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze staan afgeschermd. Het zijn ook maar vakanties
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tis nu rustig, we negeren elkaar zo veel mogelijk. Als ik toenadering zoek, negatief of positief, krijg ik standaard gezeik.
Tijdje geleden duwde hij ook al zijn voet tussen de deur omdat ie kwaad was en daar heb ik geen zin in.
Echt een klootzak dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tis nu rustig, we negeren elkaar zo veel mogelijk. Als ik toenadering zoek, negatief of positief, krijg ik standaard gezeik.
Tijdje geleden duwde hij ook al zijn voet tussen de deur omdat ie kwaad was en daar heb ik geen zin in.
Ik zet mezelf iig niet op FOK!. Daar heb ik mijn redenen voor. Wat anderen waarschijnlijk belachelijk vinden, maar daar zit ik niet meequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nee fotos van kleine mij staan veilig
ik zal wel eens een keer kijken of er een paar bij zitten die ik durf in te scannen
wat een mofoquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik post alleen fotos die toch al openbaar zijn dus dat boeit me vrij weinigquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zet mezelf iig niet op FOK!. Daar heb ik mijn redenen voor. Wat anderen waarschijnlijk belachelijk vinden, maar daar zit ik niet mee
Irritant... naja, hopelijk heeft het geen invloed op het beeld dat de kids van jou hebben...quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat andere vinden?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zet mezelf iig niet op FOK!. Daar heb ik mijn redenen voor. Wat anderen waarschijnlijk belachelijk vinden, maar daar zit ik niet mee
ik post ook geen foto's van mezelfquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is een egoïst, het interesseert hem niet wat de kindjes ervan denken, dat vráágt hij ze niet eens en dat vind ik jammer...quote:
Vooralsnog niet. De oudste weet dat ie agressief kan zijn (begon ze laatst zelf over, soms denk ik dat papa gaat slaan als ie ineens zo boos doet) Ik weet niet, soms denk ik dat ik t toch moet zeggen, maar ik ben ook gewoon bang voor m.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Irritant... naja, hopelijk heeft het geen invloed op het beeld dat de kids van jou hebben...
Is niet belachelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik af en toe, en dan haal ik ze weer wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik post ook geen foto's van mezelf
ik ben te lelijk![]()
Miste ik nou zomaar een foto van jou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is niet belachelijk.
Mensen horen dat te respecteren.
issie zo opvliegend dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is een egoïst, het interesseert hem niet wat de kindjes ervan denken, dat vráágt hij ze niet eens en dat vind ik jammer...
[..]
Vooralsnog niet. De oudste weet dat ie agressief kan zijn (begon ze laatst zelf over, soms denk ik dat papa gaat slaan als ie ineens zo boos doet) Ik weet niet, soms denk ik dat ik t toch moet zeggen, maar ik ben ook gewoon bang voor m.
Ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Miste ik nou zomaar een foto van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |