Raar. Heb je prepaid of zo dan? Niet dat dat wat uit zou moeten maken, maar okeequote:
nee een abo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raar. Heb je prepaid of zo dan? Niet dat dat wat uit zou moeten maken, maar okee
Daar zijn ze in Scandinavië goed in jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb in Zweden gebak gehad dat dus echt zo zoet was.
Zo zoet dat het zelfs smerig werd.
ik houd sowsieso niet van heel zoet of zoetquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb in Zweden gebak gehad dat dus echt zo zoet was.
Zo zoet dat het zelfs smerig werd.
quote:
Nu is ie uitgerekt omdat je plaatje niet 60x60 wasquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
mag/ kan het taartje nog iets naar beneden in het plaatje?
zoals ie nu ook is?![]()
![]()
Oh, moet ik het origineel even zoeken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu is ie uitgerekt omdat je plaatje niet 60x60 was
maar dat kan geregeld worden hoor
Neuhquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, moet ik het origineel even zoeken?
nog even getest ook met ziggo vast, kpn vast en tele2 vast werkt het gewoon vanaf vodafonequote:
Papjeeequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffieleuters
Revolutie? Wikileaks documenten #8: Met support van mirrors en Anon
Ahhhhhquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
Kiek tan, hier was ik 17:
[ afbeelding ]
papierquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffieleuters
Het zag er heel lekker uit maar het was niet te knagen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar zijn ze in Scandinavië goed in ja
ik had in Noorwegen chocoladesnoepje waar mijn kiezen nu nog om huilen
Ik ben gek op zoet maar dit was echt overdreven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik houd sowsieso niet van heel zoet of zoet
picsquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:14 schreef Myraela het volgende:
Ik was heel schattig toen ik nog 17 was, nu ben ik 18 en stoer.
piertjequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffieleuters
Hier was ik 17:quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
Kiek tan, hier was ik 17:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |