Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat klinkt meer alsof je een koffiemok hebt laten vallen en nu door de scherven heen loopt met je blote voeten.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klinkt meer alsof je een koffiemok hebt laten vallen en nu door de scherven heen loopt met je blote voeten.
ik heb geen mokquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klinkt meer alsof je een koffiemok hebt laten vallen en nu door de scherven heen loopt met je blote voeten.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:47 schreef Pheno het volgende:
En zo hoort het ookZelfs bij de pannenkoeken!
want hij viel kapotquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net een update van mijn Desire, moment.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier iemand met Vodafone toevallig? Ik kan geen vaste nummers meer bellen
Met stroop, veel stroopquote:
hier werkt het welquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier iemand met Vodafone toevallig? Ik kan geen vaste nummers meer bellen
zo zoet dat ik pijn in mijn kiezen krijgquote:
Ja ik ook, vervloekte hoerezooi. Duurt een uur of zo manquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net een update van mijn Desire, moment.
Nee, gezonde geluidsbronquote:
Ik ben al scheel door het maken alleenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo zoet dat ik pijn in mijn kiezen krijg
nogmaals, hier werkt het wel gewoonquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook, vervloekte hoerezooi. Duurt een uur of zo man![]()
Maar daar ligt het niet aan. Mijn pa belde mij eerst en die heeft geen HTC. Vodafone mobiel kan geen vaste nummers bereiken nu. Zal wel eennetwerkstoring bij Vodafone zijn dan
Ik heb in Zweden gebak gehad dat dus echt zo zoet was.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo zoet dat ik pijn in mijn kiezen krijg
Raar. Heb je prepaid of zo dan? Niet dat dat wat uit zou moeten maken, maar okeequote:
nee een abo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raar. Heb je prepaid of zo dan? Niet dat dat wat uit zou moeten maken, maar okee
Daar zijn ze in Scandinavië goed in jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb in Zweden gebak gehad dat dus echt zo zoet was.
Zo zoet dat het zelfs smerig werd.
ik houd sowsieso niet van heel zoet of zoetquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb in Zweden gebak gehad dat dus echt zo zoet was.
Zo zoet dat het zelfs smerig werd.
quote:
Nu is ie uitgerekt omdat je plaatje niet 60x60 wasquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
mag/ kan het taartje nog iets naar beneden in het plaatje?
zoals ie nu ook is?![]()
![]()
Oh, moet ik het origineel even zoeken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu is ie uitgerekt omdat je plaatje niet 60x60 was
maar dat kan geregeld worden hoor
Neuhquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, moet ik het origineel even zoeken?
nog even getest ook met ziggo vast, kpn vast en tele2 vast werkt het gewoon vanaf vodafonequote:
Papjeeequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffieleuters
Revolutie? Wikileaks documenten #8: Met support van mirrors en Anon
Ahhhhhquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
Kiek tan, hier was ik 17:
[ afbeelding ]
papierquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffieleuters
Het zag er heel lekker uit maar het was niet te knagen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar zijn ze in Scandinavië goed in ja
ik had in Noorwegen chocoladesnoepje waar mijn kiezen nu nog om huilen
Ik ben gek op zoet maar dit was echt overdreven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik houd sowsieso niet van heel zoet of zoet
picsquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:14 schreef Myraela het volgende:
Ik was heel schattig toen ik nog 17 was, nu ben ik 18 en stoer.
piertjequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffieleuters
Hier was ik 17:quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
Kiek tan, hier was ik 17:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |