HAHA jaquote:
Koken moet je gewoon doen. Gooi wat dingen bij elkaar in een pan en kijk wat het doet. Als het niet te eten is neem je een boterham. En anders weet je het voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HAHA jaHoe moeilijk kan het zijn, denk ik dan
Magoed, koken moet je leren...
Ravioli.quote:
Haha ja XD Idd. En de timing is dan nog het lastigste, om alles tegelijk klaar te krijgen. En er zijn ook genoeg kookboekjes met simpele receptjes die zelfs een n00b kan maken!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Koken moet je gewoon doen. Gooi wat dingen bij elkaar in een pan en kijk wat het doet. Als het niet te eten is neem je een boterham. En anders weet je het voor de volgende keer.
Oh, dat maak ik niet hoor. Maar dat is Fles zijn specialiteit. Uit blikquote:
Oh toch maar wel een beetje aanbaken die champignons? Niet echt rauw in die saus?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bakt de snitzels je pleur de chamignons erbij als de snitzels bijna gaar zijn
en je maakt de saus zoals op de verpakking staat.. dan pleur je de champignons erbij en klaar
Dat is al heel lang geleden trouwens. Maar dat was ook wel prima te hachelen op zichquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat maak ik niet hoor. Maar dat is Fles zijn specialiteit. Uit blik
Rauw is niet lekker. Lekker een beetje bruinig bakken. Die tip van ketjap erbij van LL was wel slim, want dat is ook meteen zout.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh toch maar wel een beetje aanbaken die champignons? Niet echt rauw in die saus?
Je leeft nog, toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is al heel lang geleden trouwens. Maar dat was ook wel prima te hachelen op zich
tenzij je van rauwe champies houdtquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh toch maar wel een beetje aanbaken die champignons? Niet echt rauw in die saus?
kepjap?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:52 schreef Myraela het volgende:
Maar ik gooi eigenlijk bijna overal wel kepjap doorheen.
anders gewoon beetje meebakken met de schnitzels meer nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen ketjap in huis en ik ga niet NOG een keer lopenMaar ik zal er om denken de volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |