3/4 zeker!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat alle FOK'ers josties zijn?
ligt eraan wat je onder koken verstaatquote:
ik kook iedere dag een volle maaltijdquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ligt eraan wat je onder koken verstaat
hoeveel pakjes, potten en diepvrieszakken komen daaraan te pas dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kook iedere dag een volle maaltijd
Fijn dat jij het speciaal komt bevestigenquote:
niet altijd mee eens trouwens....quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:59 schreef STING het volgende:
[..]
Eten wat je gekookt hebt is nog lekkerder
Nul. Stoommaaltijden ftwquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoeveel pakjes, potten en diepvrieszakken komen daaraan te pas dan?
3 pannen maar een voor aardappels een voor groente en een voor vleesquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoeveel pakjes, potten en diepvrieszakken komen daaraan te pas dan?
als ik een stapel pannenkoeken heb gebakken dan heb ik al genoeg 'gegeten'quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:02 schreef STING het volgende:
[..]
True. Daarnaast is een nadeel van zelf koken ook dat je minder van de smaak mee krijgt.
Ook een manier om af te vallenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik een stapel pannenkoeken heb gebakken dan heb ik al genoeg 'gegeten'
haaiquote:
Sting is tofquote:
Oh aardappels en groenten doe ik niet aan trouwensquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
3 pannen maar een voor aardappels een voor groente en een voor vlees
Hoi Gierquote:
Meisje!quote:
Hai Trevquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh aardappels en groenten doe ik niet aan trouwens
Bij mij werkt dat zo niet. Ik krijg alleen maar meer honger als ik aan het koken benquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sting is tof![]()
En dat zal mijn diëtist helemaal met je eens zijn
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi GierHoe is het?
[..]
Meisje!![]()
![]()
Beetje fit vandaag?
Forum Opties | |
---|---|