quote:
Jij bent er dan toch ook?quote:
Ja maar wat heeft dat met stoofvlees te maken?quote:
Dat je dan ook wel een portie kan maken.quote:Op maandag 6 december 2010 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft dat met stoofvlees te maken?
Zeg voorlopig gewoon 'ja' en meld je op het laatst met een klote smoes af.quote:
Volgens de lijst wel. Inclusief vervoer.quote:
Ja want niemand zal dat opvallenquote:Op maandag 6 december 2010 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg voorlopig gewoon 'ja' en meld je op het laatst met een klote smoes af.
Heb je in ieder geval de intentie gehad om te komen...
Nee joh, ben je mal!quote:
Jezelf voor de gek houden.quote:Op maandag 6 december 2010 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Zeg voorlopig gewoon 'ja' en meld je op het laatst met een klote smoes af.
Heb je in ieder geval de intentie gehad om te komen...
Waarschijnlijk goedkoper bij de productie van replica shirts zo'n simpel logo.quote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... dat is wel een heel mooi logo. Snap ook niet waarom dat altijd anders/nieuwer moet... stom.
Who cares, als je er maar mee weg komt toch?quote:Op maandag 6 december 2010 23:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja want niemand zal dat opvallen
Welnee, Ajax had gewoon de rechten niet van dat 'oude' logo en is daarom geswitched.quote:Op maandag 6 december 2010 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk goedkoper bij de productie van replica shirts zo'n simpel logo.
Houdoe.quote:Op maandag 6 december 2010 23:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb het gehad voor vandaag.
De groeten
Weltrusten.quote:
In dat geval onbegrijpelijk dat ze dat oude logo niet weer gaan gebruiken.quote:Op maandag 6 december 2010 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, Ajax had gewoon de rechten niet van dat 'oude' logo en is daarom geswitched.
Geldkwestie dus, later hebben ze alsnog de rechten op dat oude logo verkregen, maar toen wilde de ledenraad niet meer terug...
Idem.quote:
Honger ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nem wat is de aanleiding dat je voor 30 man stoofvlees maakt?
Het is voor in de kroeg. Leuk, gezellig, lekker. Er zijn ook mosselavonden en avondjes met kibbeling bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nem wat is de aanleiding dat je voor 30 man stoofvlees maakt?
We zijn wel van plan te komen en er evt. een dagje (+nachtje?) Amsterdam van te maken, maar we moeten nog (steeds) oppas regelen. Het is ook een beetje afhankelijk van het weer eigenlijk.quote:Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is de status van huize Diaan/Peaceman in deze?
Heuj!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zijn wel van plan te komen en er evt. een dagje (+nachtje?) Amsterdam van te maken, maar we moeten nog (steeds) oppas regelen. Het is ook een beetje afhankelijk van het weer eigenlijk.
Goedemorgen!!
Dat doe ik al sinds 1995, vanaf het moment dat Schele Trein het openingslied zong...quote:Op maandag 6 december 2010 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
En als dat logo terug is, ga je dan lobbyen voor een fatsoenlijk stadion?
Tuurlijk hoor je het.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heuj!!![]()
Ik hoor uiteraard graag wat de beslissing wordt...
Ze staan ook op donderdag de 15e september in Paradiso, maar daar heb ik maar 4 kaarten voor die al vergeven zijn...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk hoor je het.![]()
Ow wat jammer dat het op een woensdag is The Specials.. anders had ik misschien nog wel willen gaan.
Bij Wikileaks zoeken ze een nieuwe leider.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ingewikkeld, al die brillendiscussies, ik kom er nooit zo goed uitheb +0,5 ofzo, maar ik kan juist de verkeersborden op de snelweg enzo slecht lezen. Pas met bril heeft alles contour. Dichtbij zie ik alles wel prima
Zal wel met cilinder te maken hebben.
En verder, ja ik was portier gisterenbij een bedrijf hier in Groningen dat de persoonsgegevens op creditcards laadt, dus vrij streng beveiligd. Iedereen moet zich met een tag aanmelden in alle ruimten van het gebouw, en ik moet bezoekers (die alleen met een afspraak kunnen langskomen) hun paspoort controleren en een formulier laten tekenen enzo.... best cool voor een dagje
Ik ben invalkracht daar, via een uitzendbureau.
quote:WikiLeaks-oprichter Julian Assange is dinsdagochtend in Groot-Brittanniė gearresteerd.
Dat heeft de Britse politie bekendgemaakt. Tegen Assange was een internationaal opsporingsbevel uitgevaardigd. Hij wordt in Zweden verdacht van verkrachting, seksuele intimidatie en dreigende uitingen in augustus.
Het is nog niet duidelijk of de politie Assange heeft opgespoord of dat hij zichzelf heeft aangegeven. Hij had gisteren al via zijn advocaat laten weten dat hij wel met de Britse politie wil praten.
Het is een rotweek omdat Twan die week bij ons is, dan is het altijd wat lastiger met oppas enz. En op woensdagavond kan mn moeder niet oppassen. Als het in de buurt is en we niet al te laat thuis zijn, hebben we wel genoeg opties.. .maar aangezien we nog wel een stukje moeten rijden en laat thuis zijn, wordt het een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze staan ook op donderdag de 15e september in Paradiso, maar daar heb ik maar 4 kaarten voor die al vergeven zijn...
Dat iedere vrouw wel eens iets lekt maakt ze nog niet direct geschikt als leider van wikileaks natuurlijk....quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Wikileaks zoeken ze een nieuwe leider.
Niks voor jou?
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat iedere vrouw wel eens iets lekt maakt ze nog niet direct geschikt als leider van wikileaks natuurlijk....
Ik hoef nu niet weer uit te leggen waarom wij niet aan de kids zijn gegaan, he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we helemaal niets hebben of weggaan... alleen doordeweek en in een andere plaats wordt wat lastiger.
Het is ten eerste LB en niet Wyccie en daarnaast doelde ik meer op het feit dat LB nu de gelegenheid heeft om wat vertrouwelijke info te verdonkermanen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat iedere vrouw wel eens iets lekt maakt ze nog niet direct geschikt als leider van wikileaks natuurlijk....
Fout, het is zo beveiligd dat ik met mijn tag niet in de productieruimtes kan komenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is ten eerste LB en niet Wyccie en daarnaast doelde ik meer op het feit dat LB nu de gelegenheid heeft om wat vertrouwelijke info te verdonkermanen...
Kortom, een deal sluiten met de produktiemedewerkers en klaar is LB.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Fout, het is zo beveiligd dat ik met mijn tag niet in de productieruimtes kan komen![]()
Andersom kunnen de productiemedewerkers ook mijn kantoortje niet in
Jij hebt wel het voordeel dat je in Amsterdam woont en daar meer concerten enz. zijn... als dat bij ons zou zijn, zouden we wel vaker gaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet weer uit te leggen waarom wij niet aan de kids zijn gegaan, he?
Ik vind jouw verklaring meer dan prima...
Is dat zo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
Die heeft tegenwoordig dr eigen date toch?
Jammer......quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:19 schreef LadyBlack het volgende:
Hoorde ik 's ochtends een keer bij Giel
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Met een beetje mazzel is ze dan ook niet zo vaak bij SR te vinden
De 18de.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wanneer spijkeren ze dat huis dicht, volgende week?
Ik vind haar irritant en een aandachtshoerquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
En dat terwijl ik MM best waardeer...
Nu in de strijd voor Serious Request:quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind haar irritant en een aandachtshoerLaat ze maar gewoon leuk blijven zingen, en verder niets
Cobra, nix voor jou?quote:Hotelkamerveiling voor het goede doel
Glazen Hotel bij Glazen Huis
Van 18 tot 24 december staat Eindhoven in het teken van 3FM Serious Request. In het veelbesproken Glazen Huis wordt geld opgehaald voor het goede doel: kinderen, de stille slachtoffers van HIV en AIDS. Nieuw dit jaar is het Glazen Hotel, dat in dezelfde periode in Eindhoven haar deuren opent en waarvan de opbrengst naar hetzelfde goede doel gaat.
Wie de beroemde bewoners en bezoekers van het Glazen Huis van dichtbij wil zien en uitgerust wil meedoen aan de vele activiteiten kan de unieke, eenmalige hotelkamer in het Glazen Hotel boeken via www.glazenhotel.nl. Vanaf 6 december kan dagelijks tot 22.00 uur worden geboden op de hotelkamer. Bang voor gebrek aan privacy in het Glazen Hotel? Aan alles is gedacht. Natuurlijk zullen de hotelgasten veel publiek trekken, maar zij kunnen zelf de grenzen van openheid bepalen.
Een regenstok??quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu in de strijd voor Serious Request:
Gesigneerde regenstok Sanne Hans/Miss Montreal!
Wut
Dit past niet bij een irritante aandachtshoer. Kortom, ze is veranderd...
Dank je, zal ze vanavond even sprekenquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:24 schreef MaJo het volgende:
IARL gefeliciteerd met je broer! Doe D. en B. een dikke zoen van mij!
Wie weet.quote:
Enige dat ik me er bij kan voorstellen is zo'n buis die je kan omdraaien die een geluid maakt als een regenbuiquote:
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Enige dat ik me er bij kan voorstellen is zo'n buis die je kan omdraaien die een geluid maakt als een regenbui
Ik zeg niksquote:
Als je iets doet met theater kan het ook een erg leuk ding zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:21 schreef Cobra4 het volgende:
Er zullen vast wel boomknuffelaars zijn die dat ding willen.
Krijg vanmorgen een verzoek om een project op te starten en binnen een uur stel ik daarvoor de benodigde vragen aan de opdrachtgever.quote:
Hij mag naar mij toe komen en z'n excuus aanbieden, anders ben ik nu al klaar met hem.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ailekker dan ja! Ik zou ook zeker even met die collega gaan praten
Met de nadruk op prįten
Het is zeker 'pest je collega dag' vandaag?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij mag naar mij toe komen en z'n excuus aanbieden, anders ben ik nu al klaar met hem.
Vast nietquote:
Ja, dat soort types heb je ook...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is zeker 'pest je collega dag' vandaag?
Ik had vanochtend om kwart voor 9 al een enorme aanvaring met een collega die zich inmiddels ziek heeft gemeld
ik kom net even buurtenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
Waar is PhysicsRules?
[ afbeelding ]
Escalatie FTWquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat soort types heb je ook...
Ik loop niet zo snel weg, integendeel.
En ik vergeet ook niet snel iets, ook al is het in dit geval een hogere functionaris en is op hoger niveau nu de pleuris uitgebroken n.a.v. dit voorval.
Popcorn-time... [ afbeelding ]
Naar aanleiding van ditquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:24 schreef PhysicsRules het volgende:
i
[..]
ik kom net even buurten
Bijjjjjjzonder
Goed dat je daar nog even op terugkomt, dat lag nog open inderdaadquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dit
AKQ Slowchat # 139: allemaal aan de schoonmaak!
quote:
Kan ik het helpen dat vrouwen nou eenmaal graag en vaak roddelen..quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Kan ik het helpen dat vrouwen nou eenmaal graag en vaak roddelen..
of zaten jullie met je vunzige gedachten alweer ergens anders ?!
Is dat de voorbereiding van de suddervlees-actie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
Waar is PhysicsRules?
[ afbeelding ]
Ik vroeg me meteen af of je met kosjer zout van spek kosjer eten kan maken eigenlijk...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat de voorbereiding van de suddervlees-actie?
Of gewoon een overdosis zout (spek + zeezout) vanwege de ijzel?
Nee, dit komt uit een Amerikaans kookprogrammaquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat de voorbereiding van de suddervlees-actie?
Of gewoon een overdosis zout (spek + zeezout) vanwege de ijzel?
Nou, de ironie is zeker duidelijk jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vroeg me meteen af of je met kosjer zout van spek kosjer eten kan maken eigenlijk...
is het zout wel kosjer dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vroeg me meteen af of je met kosjer zout van spek kosjer eten kan maken eigenlijk...
Als je de verpakking mag geloven welquote:
quote:A man and his wife go to their honeymoon hotel for their 25th anniversary. As the couple reflected on that magical evening 25 years ago, the wife asked the husband, "When you first saw my naked body in front of you, what was going through your mind?"
The husband replied, "All I wanted to do was to fuck your brains out, and suck your tits dry."
Then, as the wife undressed, she asked, "What are you thinking now?"
He replied, "It looks as if I did a pretty good job."
Ongeveer net zo handig als je vega-burger frituren in reuzelquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, de ironie is zeker duidelijk ja
quote:Vissoepje met scampi
Whisky: Arran 14 jaar 46%
Salade met geconfijte eendenbout,pompoen en paddestoel
Whisky: Springbank NC2 van Duncan Tailor
Sushi met tonijn sesamzaad en sojagelei
Whisky: Hibiki 12, Japanse blended whisky
Hertfilet, crčme van pastinaak en een kruidkoeksaus
Whisky: Bunnahabhain XII 46.3 % (gloednieuw)
Stukje bastiaan blauw geitenkaas met druiven/macademia compote
Whisky: Talisker DE (Amorosa sherry vat)
Chocolade fondant taartje en een chocolade bonbon met kersen
Whisky: Laphroaig 18 jaar
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat soort types heb je ook...
Ik loop niet zo snel weg, integendeel.
En ik vergeet ook niet snel iets, ook al is het in dit geval een hogere functionaris en is op hoger niveau nu de pleuris uitgebroken n.a.v. dit voorval.
Popcorn-time... [ afbeelding ]
Jij liever dan ik...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:06 schreef MadMaster het volgende:
Nu we het toch over voedsel hebben, mijn menu vanavond...
[..]
Ik vind het echt fantastisch dat je straks (hoogstwaarschijnlijk) gaat proeven dat die whiskies ook écht bij de gerechten passenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:06 schreef MadMaster het volgende:
Nu we het toch over voedsel hebben, mijn menu vanavond...
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
Vorig jaar heb ik een kookworkshop gehad bij de Librije,
Over De Kook zou ik aan meedoen, ging niet door. Topchef heb ik helemaal gezien. Opzich een leuk programma maar ze kunnen echt ALLEEN maar zeiken. Ze waren daar wel ook bij de Librijequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ja dat was best coolgewoon al om te zien hoe zo'n keuken nou is, en wat ze allemaal voor tools hebben enzo. En om die kok aan het werk te zien
Ik ben zelf alleen niet zo'n fan van het soort eten dat we er hebben gemaakt... heel leuk dat je spaghetti kunt maken van koolrabi (geloof ik), maar zo bijzonder smaakt het niet, en dan had ik liever geleerd hoe ik iets normaals nou bijzonder lekker klaar kan maken.
Kijk jij wel eens Topchef / Over de kook of Masterchef? Vriendje en ik zitten elke dag klaar om 7 uur voor de tvheerlijke programma's, wat je allemaal wel niet kunt opmerken over eten!
Ja de Engelse bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over De Kook zou ik aan meedoen, ging niet door. Topchef heb ik helemaal gezien. Opzich een leuk programma maar ze kunnen echt ALLEEN maar zeiken. Ze waren daar wel ook bij de Librije
Masterchef kijk ik alleen de Engelse variant van. Die is steengoed
Ja het is ook wel een deel show, die afkrakerij want een vriend van me kent 'm redelijk en het schijnt wel een aardige kerel te wezen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja de Engelse bedoelde ik ookdie mannen zijn echt geweldig
En ik vind de combinatie Kranenborg + Jaspers erg komischMaar wat tof dat je aan Over de Kook mee zou doen joh!
Had ik wel even raar opgekeken als ik je voorbij zag komen
Aan het eind waren ze soms wel echt lovend, dan zeiden ze gewoon echt alleen maar dat ze het lekker vonden, nou dan heb je wel een compliment op zak!
Even lezen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:39 schreef TradeMarkie het volgende:
zou C4 nu eens iets positiefs over voetbal kunnen roepen?
Supporters kunnen aftrap PSV kopen
Nou dat heb ik bijvoorbeeld wel bij Gordon Ramsey, als je echt alleen maar uit je slof kunt schieten en vloeken, dan is er iets mis met je en moet je niet met mensen werken. Kranenborg is gewoon net een docent die zn eigen grapjes iets te grappig vindtquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het is ook wel een deel show, die afkrakerij want een vriend van me kent 'm redelijk en het schijnt wel een aardige kerel te wezen.
Ik vind het alleen zo vervelend kijken, gemaakte gepikeerdheid.
Ramsey is gewoon een karikatuurquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou dat heb ik bijvoorbeeld wel bij Gordon Ramsey, als je echt alleen maar uit je slof kunt schieten en vloeken, dan is er iets mis met je en moet je niet met mensen werken. Kranenborg is gewoon net een docent die zn eigen grapjes iets te grappig vindtdaarom vond ik m ook leuker met Jaspers samen, dan draait het niet alleen maar om hem.
Die dochter vind ik echt een doosquote:En dan die dochter van mdie was behoorlijk fel zeg! Alleen laatst zag ik ze werken met familieleden van BN'ers en toen was ze ineens poeslief
Goede zaak.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:39 schreef TradeMarkie het volgende:
zou C4 nu eens iets positiefs over voetbal kunnen roepen?
Supporters kunnen aftrap PSV kopen
geen hoofdpijn gelukkig maar het is wel knap irritant inderdaadquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemorgen MaJo
lijkt me best wel irritant met 2 verschillende sterktes moeten kijken. Al hoofdpijn?
Zie je nu Albert en Marilyn tegelijkertijd?
Mjah beetje last van stress momenteel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
Alweer Etcie? Je bent ook maar mooi klaar met dat hoofd van jou he
Ach, zo erg is het niet. Ik zou haar wel willen hebben...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
Bij een NU-artikel over Yolanthe:
[ afbeelding ]
MANFACE!
Je bedoelt: de arbeidsmarkt is scheef gegroeid.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
Nee
Het hangt er natuurlijk helemaal vanaf in welk vakgebied je zit... Mijn vriend kan volgens mij overal wel aan de bak komen, voor mij zal het overal lastig zijn.
Maar Groningen is niet de beste regio. Zeker in de stad is de beroepsbevolking enorm groot, maar de arbeidsmarkt is daar niet voor.
Kan ik niet iets voor je regelen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:05 schreef Etcetera het volgende:
Heb gisteren nog wat sollicitaties de deur uitgedaan, en ik ga kijken of ik een traject kan volgen in Groningen, voor HBO'ers en WO'ers waarbij je werkervaring opdoet, hoop dat dat iets wordt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef MaJo het volgende:
En ik kan ook wel op de lijst voor de meet
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef MaJo het volgende:
Ik rende net enthousiast de trap op, even helemaal mijn knie vergeten, totdat ik *krak* hoorde
En jullie kijken niet de engelse masterchef maar de australische
En is het heel erg als je optimel drinkt van 3 weken over de datum? Ben opeens kotsmisselijk
Nu weet ik nog steeds niet of het laatste erg is of nietquote:
Je bent niet voor niks misselijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet of het laatste erg is of niet
Daar ben ik ook bang voorquote:
Ik heb de australische masterchef net even zitten kijken, maar ik bedoelde toch echt de engelse hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef MaJo het volgende:
En is het heel erg als je optimel drinkt van 3 weken over de datum? Ben opeens kotsmisselijk
Ah wist niet dat er ook een engelse werd uitgezondenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb de australische masterchef net even zitten kijken, maar ik bedoelde toch echt de engelse hoorDie is veel leuker
kleinschaliger, en wat minder jankerig
mčn, die mensen waren opeens allemaal labiele kleuters geworden!
En ieuw, 3 weken over datum, had je het niet door?denk niet dat het fijn is voor je maag nee.... maar even veel water erbij drinken ofzo, beetje verdunnen
Ik moet bijna kotsen door deze opmerkingquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er zitten wel bacteriėn in Actimel maar die kunnen na 3 weken wel eens vervangen zijn door andere soorten waar een claim op zit die anders is dan een gezondheidsclaim
dus ja je kan er wel misselijk van worden.
Geen, of misselijk blijven of het zo uitkotsenquote:
Het laatste werkt wel sneller.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen, of misselijk blijven of het zo uitkotsen
Mja, da's het punt met optimel natuurlijk, het smaakt en ruikt zo zoet dat je niet goed doorhebt of het nog goed is of niet... met gewone melk had je het wel gewetenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef MaJo het volgende:
Ik had het wel door maar ik vind die data meestal maar onzinMaar misschien was dit wel wat overdreven ja
Is het ook mogelijk dat vlees ook besmet kan zijn met doping?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
data bij droge producten zijn over het algemeen niet zo relevant, daar heeft het meestal met sensorische eigenschappen te maken en niet met microbiologie. Bij verse producten kan het het een ander verhaal zijn.
Mijn microbiologieleraar zei altijd: van bedorven vlees kan je dood gaan, van overige producten wordt je ziek
Het was pasta.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet onmogelijk, maar ik weet niet of de concentraties hoog genoeg zijn dat je positief getest wordt. Misschien eet hij een halve koe per keer?
quote:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar; kerst-troepjes?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, en ik word juist weer een beetje wakker![]()
Tegen etenstijd zak ik altijd in een dipje, en tegen tienen heb ik weer energie![]()
Dus ga ik nu opruimen en alvast wat ruimte maken voor kerst-troepjes
Vertel!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef MaJo het volgende:
Ik voel me weer beter, net een heerlijke zalmpasta gegeten (zelf gemaakt) en mijn misselijkheid is weg.
Ik heb ook superleuke cadeaus gekregen voor Sinterklaas
Kringloop!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:16 schreef MaJo het volgende:
Ben nu ook LP's aan het verzamelen, alleen nog even een platenspeler aanschaffen
Ik hoop dat ik niets vergeet (heb echt zoveel gekregenquote:
Ik ga inderdaad maar eens bij de kringloop checkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kringloop!!![]()
Of even bij je ouders op zolder graven ofzoDe mijne komt bij een vriend van zolder, maar hij doet t nog perfect
Had jij nog geen lp's van The Beatles dan!?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad maar eens bij de kringloop checkenWil het als cadeau kopen voor mijn vriendje voor kerst
Heb al een paar platen, o.a. van The Beatles en laatst van Lienelien voor onze housewarming een LP van Arcade Fire gekregen
Ja gaaf hequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
Dat wc papier.![]()
En van het lingerie setje graag pics natuurlijk.
Dat zeg ik toch juistquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Had jij nog geen lp's van The Beatles dan!?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja gaaf he
En die pics komen niet, dat is alleen voor mijn vriendje
Hehe, het is wel een wat meer sexy pyamabroek hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moest vooral lachen om de combinatie sexy lingerie met pyamabroek![]()
Maar wel een mooie lijst zegje bent echt verwend!
Sorry, goed lezen is een vak apart.quote:
Haha kan gebeurenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry, goed lezen is een vak apart.
Nee, heb net Law Abiding Citizen gekeken. Die is me wel bevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha kan gebeuren
Zitten jullie toevallig ook naar Gordon Ramsey te kijken? Man wat is die ene eigenaar een ontzettende loser zeg![]()
Niks verklappen hoor! Ik ga die aflevering donderdag nacht op mijn werk kijken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha kan gebeuren
Zitten jullie toevallig ook naar Gordon Ramsey te kijken? Man wat is die ene eigenaar een ontzettende loser zeg![]()
Een sexy pyamabroek!?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe, het is wel een wat meer sexy pyamabroek hoor
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe, het is wel een wat meer sexy pyamabroek hoor
Gordon Ramsay is leuk, maar De Allerslimste Mens Ter Wereld heerscht voorlopig...quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha kan gebeuren
quote:
Weltrusten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:35 schreef MaJo het volgende:
Kijk maar eens bij Hunkemoller
Ik ga tukkenMorgen word ik weer gekraakt
Als mijn plan werkt ga ik de 20ste.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
@Cobra4: Lukt het jou om op de Groenplaats te komen deze maand?
Ik probeer het weekeinde, maar ik kan niets garanderen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als mijn plan werkt ga ik de 20ste.
het is natuurlijk ook de combi met de lingerie hequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
Gekeken op hun site bij de pyamabroeken. Het zal aan mij liggen, maar ik zie geen sexy pyamabroeken.
durf je niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ondoenlijk voor mij, selexyz geniet de voorkeur.
Welterusten MaJo
Is goed. Altijd gezellig om met jou een saffie te doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
het is natuurlijk ook de combi met de lingerie he
Nog 1 Saffie doen?
Ik heb morgen voortgangsbespreking over mijn scriptie maar heb er al 1,5 week niks aan gedaan
En wanneer was het laatste voortgangsgesprek?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:55 schreef MaJo het volgende:
Ik heb morgen voortgangsbespreking over mijn scriptie maar heb er al 1,5 week niks aan gedaan
Als het goed gaat, ben ik binnen 1:15 in 't Stad (vanaf Amsterdam Centraal).quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als mijn plan werkt ga ik de 20ste.
1,5 week geledenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wanneer was het laatste voortgangsgesprek?
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
1,5 week geledenheb dus niets meer gedaan sindsdien
Zo snel!?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als het goed gaat, ben ik binnen 1:15 in 't Stad (vanaf Amsterdam Centraal).
ja ga er morgenochtend aan zitten en dan maar flink bluffenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Dus ga je morgen, onderweg naar het gesprek, nog wat doen?
Alles zal reg kom.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja ga er morgenochtend aan zitten en dan maar flink bluffen
En dan nog 5 minuten lopen om op de markt te komen.quote:
uiteindelijk wel, maar ik moet er eigenlijk full-time mee bezig zijn en dat ben Ik dus absoluut nietquote:
Dan de schouders er maar even goed onderzetten.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
uiteindelijk wel, maar ik moet er eigenlijk full-time mee bezig zijn en dat ben Ik dus absoluut niet
Nu ga ik echt![]()
Ik weet precies waar ik zoeken moet...quote:Op woensdag 8 december 2010 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan nog 5 minuten lopen om op de markt te komen.
Dat ging over de berging waarna het weer zonk?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is titanic 2 een baggerfilm
Tis zo'n direct to Tv films en dat merk je echtquote:Op woensdag 8 december 2010 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat ging over de berging waarna het weer zonk?
Goed. Ik heb weer een saffie met MaJo mogen doen.quote:
Laat dan maar.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tis zo'n direct to Tv films en dat merk je echt
Nee, ik kijk de Engelse. Op de BBC met Michel Roux.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef MaJo het volgende:
Ik rende net enthousiast de trap op, even helemaal mijn knie vergeten, totdat ik *krak* hoorde
quote:En is het heel erg als je optimel drinkt van 3 weken over de datum? Ben opeens kotsmisselijk
ik wist niet dat de film bestond en zo te zien had ik het ook niet hoeven weten.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is titanic 2 een baggerfilm
Het diner was fantastisch, 2 keer per jaar hebben we zoiets.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het echt fantastisch dat je straks (hoogstwaarschijnlijk) gaat proeven dat die whiskies ook écht bij de gerechten passenVorig jaar heb ik een kookworkshop gehad bij de Librije, en daar had ik dat met de wijnen.... je bedenkt het niet van tevoren, maar het kan zo'n verschil maken!
En dan met name de wijn bij het dessert.... mamma mia die was lekker
Dat dus...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kranenborg is gewoon net een docent die zn eigen grapjes iets te grappig vindtdaarom vond ik m ook leuker met Jaspers samen, dan draait het niet alleen maar om hem.
En dan die dochter van mdie was behoorlijk fel zeg! Alleen laatst zag ik ze werken met familieleden van BN'ers en toen was ze ineens poeslief
Check...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef MaJo het volgende:
En ik kan ook wel op de lijst voor de meet
Wanneer ga je dan waar op vakantie?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dan maar... wij hebben bijna de vakantie geboekt... nog 1 vraagje aan de camping gesteld en daarna kunnen we boeken
Heerlijk vooruitzicht. Helemaal met dit kloteweer, het sneeuwt alweer.
volgens mij vind jij alles met een peutertje leukquote:Op woensdag 8 december 2010 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh lekker Diaan, en jullie gaan kamperen dus? Zo leuk lijkt me dat, met een peutertje
Was die Maria een vrouw met een heel kleurig huis en ook heel kleurige kleren aan, en roodgeverfd haar (geloof ik), Madmaster? Die weet ik geloof ik nog welen zij was ook wel gedoemd om raar weggezet te worden, dat kan de commerciėle televisie natuurlijk niet aan, zo'n apart iemand
Roep dat maar niet te hard in een kerkquote:
Lees je niet veel van, vrouwelijke priesters die ontuchtige handelingen met peuters verrichtenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard in een kerk
Nope, maar wel al heel veel zinquote:Op woensdag 8 december 2010 09:05 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen al in de rij voor Paradiso?
Zag Weird Al vanmorgen op TV bij Veenstra, Veenstra.
Dus kinderen: Hij is in het land!!![]()
Had ik al goedemorgen gezegd?
Ja, lichtrood/oranje peentjeshaar had ze toen volgens mij (nu is ze weer blond), spits koppie.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Was die Maria een vrouw met een heel kleurig huis en ook heel kleurige kleren aan, en roodgeverfd haar (geloof ik), Madmaster? Die weet ik geloof ik nog welen zij was ook wel gedoemd om raar weggezet te worden, dat kan de commerciėle televisie natuurlijk niet aan, zo'n apart iemand
hoe is het met de hoofdpijn?quote:
Ik heb mijn ticket er bij gepakt, vanmiddag ga ik die kant op. Is er een beetje handig en goedkoop te parkeren bij Paradiso of kan ik beter verder weg gaan staan en het OV nemen?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:05 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen al in de rij voor Paradiso?
Zag Weird Al vanmorgen op TV bij Veenstra, Veenstra.
Dus kinderen: Hij is in het land!!![]()
Had ik al goedemorgen gezegd?
Je bedoelt dat (iig in Groningen) 'minder' ook kan betekenen dat de hoofdpijn nog veel erger is geworden?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij klopt die zin grammaticaal niet
Nee niet eensquote:Op woensdag 8 december 2010 12:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je bedoelt dat (iig in Groningen) 'minder' ook kan betekenen dat de hoofdpijn nog veel erger is geworden?
Sowieso OV; afhankelijk van je reisbereidheid kun je het beste in bijvoorbeeld Amsterdam Buitenveldert parkeren (gratis) en dan met tram 5 naar het Leidseplein.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb mijn ticket er bij gepakt, vanmiddag ga ik die kant op. Is er een beetje handig en goedkoop te parkeren bij Paradiso of kan ik beter verder weg gaan staan en het OV nemen?
Fijnquote:Op woensdag 8 december 2010 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Minder dan gisteren, en dat zonder pijnstillers
Ik denk dat ik voor een P+R ga. Die lijken me makkelijker te vinden en zijn nog steeds best te betalenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sowieso OV; afhankelijk van je reisbereidheid kun je het beste in bijvoorbeeld Amsterdam Buitenveldert parkeren (gratis) en dan met tram 5 naar het Leidseplein.
Als het goed is zit er 1 om de hoek van de Melkwegquote:Op woensdag 8 december 2010 13:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor een P+R ga. Die lijken me makkelijker te vinden en zijn nog steeds best te betalen
Play.com haalt wel vaker leuke geintjes uit met verzenden, heb ook al eens een boek gekregen dat via Zwitserland bezorgd wasquote:Op woensdag 8 december 2010 14:40 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, dat was dan het effect van TPG's staking. Een pakket van Play.com, dat normaal altijd bezorgd wordt door TPG, kwam nu met SelektVracht aan. Gaat lekker.
TNT bedoel je? Daarbij werkt TNT met subcontractors dus pakketjes worden gewoon bezorgd als het goed is.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:40 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, dat was dan het effect van TPG's staking. Een pakket van Play.com, dat normaal altijd bezorgd wordt door TPG, kwam nu met SelektVracht aan. Gaat lekker.
En wat zat er in dat pakket?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:40 schreef De_Hertog het volgende:
En waar gaat de reis/vakantie naartoe?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
De zomervakantie is geboekt!
Voor veel schoolzieke kinderen motivatie genoeg om toch maar naar school te gaanquote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"I need to take your temperature"![]()
The Ascent of Money, a financial history of the world.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En wat zat er in dat pakket?
Ken je het boekje 'Freakonomics' ook?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
The Ascent of Money, a financial history of the world.
Laat je me weten of het de moeite waard is?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef De_Hertog het volgende:
The Ascent of Money, a financial history of the world.
Jup, tijdje geleden gelezen. Zat leuk in elkaar vond ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ken je het boekje 'Freakonomics' ook?
Komt in ordequote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Laat je me weten of het de moeite waard is?
hij is echt bedroevendquote:Op woensdag 8 december 2010 05:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik wist niet dat de film bestond en zo te zien had ik het ook niet hoeven weten.
de titanic 2 wat wel een mooi bootje is, hij haalt zelf 50 knopenquote:wat zinkt er in deze film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |