quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef MaJo het volgende:
Ik rende net enthousiast de trap op, even helemaal mijn knie vergeten, totdat ik *krak* hoorde
En jullie kijken niet de engelse masterchef maar de australische
En is het heel erg als je optimel drinkt van 3 weken over de datum? Ben opeens kotsmisselijk
Nu weet ik nog steeds niet of het laatste erg is of nietquote:
Je bent niet voor niks misselijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet of het laatste erg is of niet
Daar ben ik ook bang voorquote:
Ik heb de australische masterchef net even zitten kijken, maar ik bedoelde toch echt de engelse hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef MaJo het volgende:
En jullie kijken niet de engelse masterchef maar de australische
En is het heel erg als je optimel drinkt van 3 weken over de datum? Ben opeens kotsmisselijk
Ah wist niet dat er ook een engelse werd uitgezondenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb de australische masterchef net even zitten kijken, maar ik bedoelde toch echt de engelse hoorDie is veel leuker
kleinschaliger, en wat minder jankerig
mèn, die mensen waren opeens allemaal labiele kleuters geworden!
En ieuw, 3 weken over datum, had je het niet door?denk niet dat het fijn is voor je maag nee.... maar even veel water erbij drinken ofzo, beetje verdunnen
Ik moet bijna kotsen door deze opmerkingquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er zitten wel bacteriën in Actimel maar die kunnen na 3 weken wel eens vervangen zijn door andere soorten waar een claim op zit die anders is dan een gezondheidsclaim
dus ja je kan er wel misselijk van worden.
Geen, of misselijk blijven of het zo uitkotsenquote:
Het laatste werkt wel sneller.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen, of misselijk blijven of het zo uitkotsen
Mja, da's het punt met optimel natuurlijk, het smaakt en ruikt zo zoet dat je niet goed doorhebt of het nog goed is of niet... met gewone melk had je het wel gewetenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef MaJo het volgende:
Ik had het wel door maar ik vind die data meestal maar onzinMaar misschien was dit wel wat overdreven ja
Is het ook mogelijk dat vlees ook besmet kan zijn met doping?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
data bij droge producten zijn over het algemeen niet zo relevant, daar heeft het meestal met sensorische eigenschappen te maken en niet met microbiologie. Bij verse producten kan het het een ander verhaal zijn.
Mijn microbiologieleraar zei altijd: van bedorven vlees kan je dood gaan, van overige producten wordt je ziek
Het was pasta.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet onmogelijk, maar ik weet niet of de concentraties hoog genoeg zijn dat je positief getest wordt. Misschien eet hij een halve koe per keer?
quote:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar; kerst-troepjes?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, en ik word juist weer een beetje wakker![]()
Tegen etenstijd zak ik altijd in een dipje, en tegen tienen heb ik weer energie![]()
Dus ga ik nu opruimen en alvast wat ruimte maken voor kerst-troepjes
Vertel!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef MaJo het volgende:
Ik voel me weer beter, net een heerlijke zalmpasta gegeten (zelf gemaakt) en mijn misselijkheid is weg.
Ik heb ook superleuke cadeaus gekregen voor Sinterklaas
Kringloop!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:16 schreef MaJo het volgende:
Ben nu ook LP's aan het verzamelen, alleen nog even een platenspeler aanschaffen
Ik hoop dat ik niets vergeet (heb echt zoveel gekregenquote:
Ik ga inderdaad maar eens bij de kringloop checkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kringloop!!![]()
Of even bij je ouders op zolder graven ofzoDe mijne komt bij een vriend van zolder, maar hij doet t nog perfect
Had jij nog geen lp's van The Beatles dan!?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad maar eens bij de kringloop checkenWil het als cadeau kopen voor mijn vriendje voor kerst
Heb al een paar platen, o.a. van The Beatles en laatst van Lienelien voor onze housewarming een LP van Arcade Fire gekregen
Ja gaaf hequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
Dat wc papier.![]()
En van het lingerie setje graag pics natuurlijk.
Dat zeg ik toch juistquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Had jij nog geen lp's van The Beatles dan!?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja gaaf he
En die pics komen niet, dat is alleen voor mijn vriendje
Hehe, het is wel een wat meer sexy pyamabroek hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moest vooral lachen om de combinatie sexy lingerie met pyamabroek![]()
Maar wel een mooie lijst zegje bent echt verwend!
Sorry, goed lezen is een vak apart.quote:
Haha kan gebeurenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry, goed lezen is een vak apart.
Nee, heb net Law Abiding Citizen gekeken. Die is me wel bevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha kan gebeuren
Zitten jullie toevallig ook naar Gordon Ramsey te kijken? Man wat is die ene eigenaar een ontzettende loser zeg![]()
Niks verklappen hoor! Ik ga die aflevering donderdag nacht op mijn werk kijken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha kan gebeuren
Zitten jullie toevallig ook naar Gordon Ramsey te kijken? Man wat is die ene eigenaar een ontzettende loser zeg![]()
Een sexy pyamabroek!?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe, het is wel een wat meer sexy pyamabroek hoor
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe, het is wel een wat meer sexy pyamabroek hoor
Gordon Ramsay is leuk, maar De Allerslimste Mens Ter Wereld heerscht voorlopig...quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha kan gebeuren
quote:
Weltrusten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:35 schreef MaJo het volgende:
Kijk maar eens bij Hunkemoller
Ik ga tukkenMorgen word ik weer gekraakt
Als mijn plan werkt ga ik de 20ste.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
@Cobra4: Lukt het jou om op de Groenplaats te komen deze maand?
Ik probeer het weekeinde, maar ik kan niets garanderen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als mijn plan werkt ga ik de 20ste.
het is natuurlijk ook de combi met de lingerie hequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
Gekeken op hun site bij de pyamabroeken. Het zal aan mij liggen, maar ik zie geen sexy pyamabroeken.
durf je niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ondoenlijk voor mij, selexyz geniet de voorkeur.
Welterusten MaJo
Is goed. Altijd gezellig om met jou een saffie te doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
het is natuurlijk ook de combi met de lingerie he
Nog 1 Saffie doen?
Ik heb morgen voortgangsbespreking over mijn scriptie maar heb er al 1,5 week niks aan gedaan
En wanneer was het laatste voortgangsgesprek?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:55 schreef MaJo het volgende:
Ik heb morgen voortgangsbespreking over mijn scriptie maar heb er al 1,5 week niks aan gedaan
Als het goed gaat, ben ik binnen 1:15 in 't Stad (vanaf Amsterdam Centraal).quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als mijn plan werkt ga ik de 20ste.
1,5 week geledenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wanneer was het laatste voortgangsgesprek?
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
1,5 week geledenheb dus niets meer gedaan sindsdien
Zo snel!?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als het goed gaat, ben ik binnen 1:15 in 't Stad (vanaf Amsterdam Centraal).
ja ga er morgenochtend aan zitten en dan maar flink bluffenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Dus ga je morgen, onderweg naar het gesprek, nog wat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |