Check...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef MaJo het volgende:
En ik kan ook wel op de lijst voor de meet
Wanneer ga je dan waar op vakantie?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dan maar... wij hebben bijna de vakantie geboekt... nog 1 vraagje aan de camping gesteld en daarna kunnen we boeken
Heerlijk vooruitzicht. Helemaal met dit kloteweer, het sneeuwt alweer.
volgens mij vind jij alles met een peutertje leukquote:Op woensdag 8 december 2010 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh lekker Diaan, en jullie gaan kamperen dus? Zo leuk lijkt me dat, met een peutertje
Was die Maria een vrouw met een heel kleurig huis en ook heel kleurige kleren aan, en roodgeverfd haar (geloof ik), Madmaster? Die weet ik geloof ik nog welen zij was ook wel gedoemd om raar weggezet te worden, dat kan de commerciële televisie natuurlijk niet aan, zo'n apart iemand
Roep dat maar niet te hard in een kerkquote:
Lees je niet veel van, vrouwelijke priesters die ontuchtige handelingen met peuters verrichtenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard in een kerk
Nope, maar wel al heel veel zinquote:Op woensdag 8 december 2010 09:05 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen al in de rij voor Paradiso?
Zag Weird Al vanmorgen op TV bij Veenstra, Veenstra.
Dus kinderen: Hij is in het land!!![]()
Had ik al goedemorgen gezegd?
Ja, lichtrood/oranje peentjeshaar had ze toen volgens mij (nu is ze weer blond), spits koppie.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Was die Maria een vrouw met een heel kleurig huis en ook heel kleurige kleren aan, en roodgeverfd haar (geloof ik), Madmaster? Die weet ik geloof ik nog welen zij was ook wel gedoemd om raar weggezet te worden, dat kan de commerciële televisie natuurlijk niet aan, zo'n apart iemand
hoe is het met de hoofdpijn?quote:
Ik heb mijn ticket er bij gepakt, vanmiddag ga ik die kant op. Is er een beetje handig en goedkoop te parkeren bij Paradiso of kan ik beter verder weg gaan staan en het OV nemen?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:05 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen al in de rij voor Paradiso?
Zag Weird Al vanmorgen op TV bij Veenstra, Veenstra.
Dus kinderen: Hij is in het land!!![]()
Had ik al goedemorgen gezegd?
Je bedoelt dat (iig in Groningen) 'minder' ook kan betekenen dat de hoofdpijn nog veel erger is geworden?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij klopt die zin grammaticaal niet
Nee niet eensquote:Op woensdag 8 december 2010 12:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je bedoelt dat (iig in Groningen) 'minder' ook kan betekenen dat de hoofdpijn nog veel erger is geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |