Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe, het is wel een wat meer sexy pyamabroek hoor
Gordon Ramsay is leuk, maar De Allerslimste Mens Ter Wereld heerscht voorlopig...quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha kan gebeuren
Zitten jullie toevallig ook naar Gordon Ramsey te kijken? Man wat is die ene eigenaar een ontzettende loser zeg![]()
quote:
Weltrusten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:35 schreef MaJo het volgende:
Kijk maar eens bij Hunkemoller
Ik ga tukkenMorgen word ik weer gekraakt
Als mijn plan werkt ga ik de 20ste.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
@Cobra4: Lukt het jou om op de Groenplaats te komen deze maand?
Ik probeer het weekeinde, maar ik kan niets garanderen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als mijn plan werkt ga ik de 20ste.
het is natuurlijk ook de combi met de lingerie hequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
Gekeken op hun site bij de pyamabroeken. Het zal aan mij liggen, maar ik zie geen sexy pyamabroeken.
durf je niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ondoenlijk voor mij, selexyz geniet de voorkeur.
Welterusten MaJo
Is goed. Altijd gezellig om met jou een saffie te doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
het is natuurlijk ook de combi met de lingerie he
Nog 1 Saffie doen?
Ik heb morgen voortgangsbespreking over mijn scriptie maar heb er al 1,5 week niks aan gedaan
En wanneer was het laatste voortgangsgesprek?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:55 schreef MaJo het volgende:
Ik heb morgen voortgangsbespreking over mijn scriptie maar heb er al 1,5 week niks aan gedaan
Als het goed gaat, ben ik binnen 1:15 in 't Stad (vanaf Amsterdam Centraal).quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als mijn plan werkt ga ik de 20ste.
1,5 week geledenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wanneer was het laatste voortgangsgesprek?
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
1,5 week geledenheb dus niets meer gedaan sindsdien
Zo snel!?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als het goed gaat, ben ik binnen 1:15 in 't Stad (vanaf Amsterdam Centraal).
ja ga er morgenochtend aan zitten en dan maar flink bluffenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Dus ga je morgen, onderweg naar het gesprek, nog wat doen?
Alles zal reg kom.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja ga er morgenochtend aan zitten en dan maar flink bluffen
En dan nog 5 minuten lopen om op de markt te komen.quote:
uiteindelijk wel, maar ik moet er eigenlijk full-time mee bezig zijn en dat ben Ik dus absoluut nietquote:
Dan de schouders er maar even goed onderzetten.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
uiteindelijk wel, maar ik moet er eigenlijk full-time mee bezig zijn en dat ben Ik dus absoluut niet
Nu ga ik echt![]()
Ik weet precies waar ik zoeken moet...quote:Op woensdag 8 december 2010 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan nog 5 minuten lopen om op de markt te komen.
Dat ging over de berging waarna het weer zonk?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is titanic 2 een baggerfilm
Tis zo'n direct to Tv films en dat merk je echtquote:Op woensdag 8 december 2010 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat ging over de berging waarna het weer zonk?
Goed. Ik heb weer een saffie met MaJo mogen doen.quote:
Laat dan maar.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tis zo'n direct to Tv films en dat merk je echt
Nee, ik kijk de Engelse. Op de BBC met Michel Roux.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef MaJo het volgende:
Ik rende net enthousiast de trap op, even helemaal mijn knie vergeten, totdat ik *krak* hoorde
En jullie kijken niet de engelse masterchef maar de australische
quote:En is het heel erg als je optimel drinkt van 3 weken over de datum? Ben opeens kotsmisselijk
ik wist niet dat de film bestond en zo te zien had ik het ook niet hoeven weten.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is titanic 2 een baggerfilm
Het diner was fantastisch, 2 keer per jaar hebben we zoiets.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het echt fantastisch dat je straks (hoogstwaarschijnlijk) gaat proeven dat die whiskies ook écht bij de gerechten passenVorig jaar heb ik een kookworkshop gehad bij de Librije, en daar had ik dat met de wijnen.... je bedenkt het niet van tevoren, maar het kan zo'n verschil maken!
En dan met name de wijn bij het dessert.... mamma mia die was lekker
Dat dus...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kranenborg is gewoon net een docent die zn eigen grapjes iets te grappig vindtdaarom vond ik m ook leuker met Jaspers samen, dan draait het niet alleen maar om hem.
En dan die dochter van mdie was behoorlijk fel zeg! Alleen laatst zag ik ze werken met familieleden van BN'ers en toen was ze ineens poeslief
Check...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef MaJo het volgende:
En ik kan ook wel op de lijst voor de meet
Wanneer ga je dan waar op vakantie?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dan maar... wij hebben bijna de vakantie geboekt... nog 1 vraagje aan de camping gesteld en daarna kunnen we boeken
Heerlijk vooruitzicht. Helemaal met dit kloteweer, het sneeuwt alweer.
volgens mij vind jij alles met een peutertje leukquote:Op woensdag 8 december 2010 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh lekker Diaan, en jullie gaan kamperen dus? Zo leuk lijkt me dat, met een peutertje
Was die Maria een vrouw met een heel kleurig huis en ook heel kleurige kleren aan, en roodgeverfd haar (geloof ik), Madmaster? Die weet ik geloof ik nog welen zij was ook wel gedoemd om raar weggezet te worden, dat kan de commerciėle televisie natuurlijk niet aan, zo'n apart iemand
Roep dat maar niet te hard in een kerkquote:
Lees je niet veel van, vrouwelijke priesters die ontuchtige handelingen met peuters verrichtenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard in een kerk
Nope, maar wel al heel veel zinquote:Op woensdag 8 december 2010 09:05 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen al in de rij voor Paradiso?
Zag Weird Al vanmorgen op TV bij Veenstra, Veenstra.
Dus kinderen: Hij is in het land!!![]()
Had ik al goedemorgen gezegd?
Ja, lichtrood/oranje peentjeshaar had ze toen volgens mij (nu is ze weer blond), spits koppie.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Was die Maria een vrouw met een heel kleurig huis en ook heel kleurige kleren aan, en roodgeverfd haar (geloof ik), Madmaster? Die weet ik geloof ik nog welen zij was ook wel gedoemd om raar weggezet te worden, dat kan de commerciėle televisie natuurlijk niet aan, zo'n apart iemand
hoe is het met de hoofdpijn?quote:
Ik heb mijn ticket er bij gepakt, vanmiddag ga ik die kant op. Is er een beetje handig en goedkoop te parkeren bij Paradiso of kan ik beter verder weg gaan staan en het OV nemen?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:05 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen al in de rij voor Paradiso?
Zag Weird Al vanmorgen op TV bij Veenstra, Veenstra.
Dus kinderen: Hij is in het land!!![]()
Had ik al goedemorgen gezegd?
Je bedoelt dat (iig in Groningen) 'minder' ook kan betekenen dat de hoofdpijn nog veel erger is geworden?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij klopt die zin grammaticaal niet
Nee niet eensquote:Op woensdag 8 december 2010 12:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je bedoelt dat (iig in Groningen) 'minder' ook kan betekenen dat de hoofdpijn nog veel erger is geworden?
Sowieso OV; afhankelijk van je reisbereidheid kun je het beste in bijvoorbeeld Amsterdam Buitenveldert parkeren (gratis) en dan met tram 5 naar het Leidseplein.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb mijn ticket er bij gepakt, vanmiddag ga ik die kant op. Is er een beetje handig en goedkoop te parkeren bij Paradiso of kan ik beter verder weg gaan staan en het OV nemen?
Fijnquote:Op woensdag 8 december 2010 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Minder dan gisteren, en dat zonder pijnstillers
Ik denk dat ik voor een P+R ga. Die lijken me makkelijker te vinden en zijn nog steeds best te betalenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sowieso OV; afhankelijk van je reisbereidheid kun je het beste in bijvoorbeeld Amsterdam Buitenveldert parkeren (gratis) en dan met tram 5 naar het Leidseplein.
Als het goed is zit er 1 om de hoek van de Melkwegquote:Op woensdag 8 december 2010 13:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor een P+R ga. Die lijken me makkelijker te vinden en zijn nog steeds best te betalen
Play.com haalt wel vaker leuke geintjes uit met verzenden, heb ook al eens een boek gekregen dat via Zwitserland bezorgd wasquote:Op woensdag 8 december 2010 14:40 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, dat was dan het effect van TPG's staking. Een pakket van Play.com, dat normaal altijd bezorgd wordt door TPG, kwam nu met SelektVracht aan. Gaat lekker.
TNT bedoel je? Daarbij werkt TNT met subcontractors dus pakketjes worden gewoon bezorgd als het goed is.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:40 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, dat was dan het effect van TPG's staking. Een pakket van Play.com, dat normaal altijd bezorgd wordt door TPG, kwam nu met SelektVracht aan. Gaat lekker.
En wat zat er in dat pakket?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:40 schreef De_Hertog het volgende:
En waar gaat de reis/vakantie naartoe?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
De zomervakantie is geboekt!
Voor veel schoolzieke kinderen motivatie genoeg om toch maar naar school te gaanquote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"I need to take your temperature"![]()
The Ascent of Money, a financial history of the world.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En wat zat er in dat pakket?
Ken je het boekje 'Freakonomics' ook?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
The Ascent of Money, a financial history of the world.
Laat je me weten of het de moeite waard is?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef De_Hertog het volgende:
The Ascent of Money, a financial history of the world.
Jup, tijdje geleden gelezen. Zat leuk in elkaar vond ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ken je het boekje 'Freakonomics' ook?
Komt in ordequote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Laat je me weten of het de moeite waard is?
hij is echt bedroevendquote:Op woensdag 8 december 2010 05:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik wist niet dat de film bestond en zo te zien had ik het ook niet hoeven weten.
de titanic 2 wat wel een mooi bootje is, hij haalt zelf 50 knopenquote:wat zinkt er in deze film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |