quote:
Jij bent er dan toch ook?quote:
Ja maar wat heeft dat met stoofvlees te maken?quote:
Dat je dan ook wel een portie kan maken.quote:Op maandag 6 december 2010 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft dat met stoofvlees te maken?
Zeg voorlopig gewoon 'ja' en meld je op het laatst met een klote smoes af.quote:
Volgens de lijst wel. Inclusief vervoer.quote:
Ja want niemand zal dat opvallenquote:Op maandag 6 december 2010 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg voorlopig gewoon 'ja' en meld je op het laatst met een klote smoes af.
Heb je in ieder geval de intentie gehad om te komen...
Nee joh, ben je mal!quote:
Jezelf voor de gek houden.quote:Op maandag 6 december 2010 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Zeg voorlopig gewoon 'ja' en meld je op het laatst met een klote smoes af.
Heb je in ieder geval de intentie gehad om te komen...
Waarschijnlijk goedkoper bij de productie van replica shirts zo'n simpel logo.quote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... dat is wel een heel mooi logo. Snap ook niet waarom dat altijd anders/nieuwer moet... stom.
Who cares, als je er maar mee weg komt toch?quote:Op maandag 6 december 2010 23:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja want niemand zal dat opvallen
Welnee, Ajax had gewoon de rechten niet van dat 'oude' logo en is daarom geswitched.quote:Op maandag 6 december 2010 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk goedkoper bij de productie van replica shirts zo'n simpel logo.
Houdoe.quote:Op maandag 6 december 2010 23:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb het gehad voor vandaag.
De groeten
Weltrusten.quote:
In dat geval onbegrijpelijk dat ze dat oude logo niet weer gaan gebruiken.quote:Op maandag 6 december 2010 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, Ajax had gewoon de rechten niet van dat 'oude' logo en is daarom geswitched.
Geldkwestie dus, later hebben ze alsnog de rechten op dat oude logo verkregen, maar toen wilde de ledenraad niet meer terug...
Idem.quote:
Honger ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nem wat is de aanleiding dat je voor 30 man stoofvlees maakt?
Het is voor in de kroeg. Leuk, gezellig, lekker. Er zijn ook mosselavonden en avondjes met kibbeling bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nem wat is de aanleiding dat je voor 30 man stoofvlees maakt?
We zijn wel van plan te komen en er evt. een dagje (+nachtje?) Amsterdam van te maken, maar we moeten nog (steeds) oppas regelen. Het is ook een beetje afhankelijk van het weer eigenlijk.quote:Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is de status van huize Diaan/Peaceman in deze?
Heuj!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zijn wel van plan te komen en er evt. een dagje (+nachtje?) Amsterdam van te maken, maar we moeten nog (steeds) oppas regelen. Het is ook een beetje afhankelijk van het weer eigenlijk.
Goedemorgen!!
Dat doe ik al sinds 1995, vanaf het moment dat Schele Trein het openingslied zong...quote:Op maandag 6 december 2010 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
En als dat logo terug is, ga je dan lobbyen voor een fatsoenlijk stadion?
Tuurlijk hoor je het.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heuj!!![]()
Ik hoor uiteraard graag wat de beslissing wordt...
Ze staan ook op donderdag de 15e september in Paradiso, maar daar heb ik maar 4 kaarten voor die al vergeven zijn...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk hoor je het.![]()
Ow wat jammer dat het op een woensdag is The Specials.. anders had ik misschien nog wel willen gaan.
Bij Wikileaks zoeken ze een nieuwe leider.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ingewikkeld, al die brillendiscussies, ik kom er nooit zo goed uitheb +0,5 ofzo, maar ik kan juist de verkeersborden op de snelweg enzo slecht lezen. Pas met bril heeft alles contour. Dichtbij zie ik alles wel prima
Zal wel met cilinder te maken hebben.
En verder, ja ik was portier gisterenbij een bedrijf hier in Groningen dat de persoonsgegevens op creditcards laadt, dus vrij streng beveiligd. Iedereen moet zich met een tag aanmelden in alle ruimten van het gebouw, en ik moet bezoekers (die alleen met een afspraak kunnen langskomen) hun paspoort controleren en een formulier laten tekenen enzo.... best cool voor een dagje
Ik ben invalkracht daar, via een uitzendbureau.
quote:WikiLeaks-oprichter Julian Assange is dinsdagochtend in Groot-Brittanniė gearresteerd.
Dat heeft de Britse politie bekendgemaakt. Tegen Assange was een internationaal opsporingsbevel uitgevaardigd. Hij wordt in Zweden verdacht van verkrachting, seksuele intimidatie en dreigende uitingen in augustus.
Het is nog niet duidelijk of de politie Assange heeft opgespoord of dat hij zichzelf heeft aangegeven. Hij had gisteren al via zijn advocaat laten weten dat hij wel met de Britse politie wil praten.
Het is een rotweek omdat Twan die week bij ons is, dan is het altijd wat lastiger met oppas enz. En op woensdagavond kan mn moeder niet oppassen. Als het in de buurt is en we niet al te laat thuis zijn, hebben we wel genoeg opties.. .maar aangezien we nog wel een stukje moeten rijden en laat thuis zijn, wordt het een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze staan ook op donderdag de 15e september in Paradiso, maar daar heb ik maar 4 kaarten voor die al vergeven zijn...
Dat iedere vrouw wel eens iets lekt maakt ze nog niet direct geschikt als leider van wikileaks natuurlijk....quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Wikileaks zoeken ze een nieuwe leider.
Niks voor jou?
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat iedere vrouw wel eens iets lekt maakt ze nog niet direct geschikt als leider van wikileaks natuurlijk....
Ik hoef nu niet weer uit te leggen waarom wij niet aan de kids zijn gegaan, he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we helemaal niets hebben of weggaan... alleen doordeweek en in een andere plaats wordt wat lastiger.
Het is ten eerste LB en niet Wyccie en daarnaast doelde ik meer op het feit dat LB nu de gelegenheid heeft om wat vertrouwelijke info te verdonkermanen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat iedere vrouw wel eens iets lekt maakt ze nog niet direct geschikt als leider van wikileaks natuurlijk....
Fout, het is zo beveiligd dat ik met mijn tag niet in de productieruimtes kan komenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is ten eerste LB en niet Wyccie en daarnaast doelde ik meer op het feit dat LB nu de gelegenheid heeft om wat vertrouwelijke info te verdonkermanen...
Kortom, een deal sluiten met de produktiemedewerkers en klaar is LB.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Fout, het is zo beveiligd dat ik met mijn tag niet in de productieruimtes kan komen![]()
Andersom kunnen de productiemedewerkers ook mijn kantoortje niet in
Jij hebt wel het voordeel dat je in Amsterdam woont en daar meer concerten enz. zijn... als dat bij ons zou zijn, zouden we wel vaker gaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet weer uit te leggen waarom wij niet aan de kids zijn gegaan, he?
Ik vind jouw verklaring meer dan prima...
Is dat zo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
Die heeft tegenwoordig dr eigen date toch?
Jammer......quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:19 schreef LadyBlack het volgende:
Hoorde ik 's ochtends een keer bij Giel
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Met een beetje mazzel is ze dan ook niet zo vaak bij SR te vinden
De 18de.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wanneer spijkeren ze dat huis dicht, volgende week?
Ik vind haar irritant en een aandachtshoerquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
En dat terwijl ik MM best waardeer...
Nu in de strijd voor Serious Request:quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind haar irritant en een aandachtshoerLaat ze maar gewoon leuk blijven zingen, en verder niets
Cobra, nix voor jou?quote:Hotelkamerveiling voor het goede doel
Glazen Hotel bij Glazen Huis
Van 18 tot 24 december staat Eindhoven in het teken van 3FM Serious Request. In het veelbesproken Glazen Huis wordt geld opgehaald voor het goede doel: kinderen, de stille slachtoffers van HIV en AIDS. Nieuw dit jaar is het Glazen Hotel, dat in dezelfde periode in Eindhoven haar deuren opent en waarvan de opbrengst naar hetzelfde goede doel gaat.
Wie de beroemde bewoners en bezoekers van het Glazen Huis van dichtbij wil zien en uitgerust wil meedoen aan de vele activiteiten kan de unieke, eenmalige hotelkamer in het Glazen Hotel boeken via www.glazenhotel.nl. Vanaf 6 december kan dagelijks tot 22.00 uur worden geboden op de hotelkamer. Bang voor gebrek aan privacy in het Glazen Hotel? Aan alles is gedacht. Natuurlijk zullen de hotelgasten veel publiek trekken, maar zij kunnen zelf de grenzen van openheid bepalen.
Een regenstok??quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu in de strijd voor Serious Request:
Gesigneerde regenstok Sanne Hans/Miss Montreal!
Wut
Dit past niet bij een irritante aandachtshoer. Kortom, ze is veranderd...
Dank je, zal ze vanavond even sprekenquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:24 schreef MaJo het volgende:
IARL gefeliciteerd met je broer! Doe D. en B. een dikke zoen van mij!
Wie weet.quote:
Enige dat ik me er bij kan voorstellen is zo'n buis die je kan omdraaien die een geluid maakt als een regenbuiquote:
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Enige dat ik me er bij kan voorstellen is zo'n buis die je kan omdraaien die een geluid maakt als een regenbui
Ik zeg niksquote:
Als je iets doet met theater kan het ook een erg leuk ding zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:21 schreef Cobra4 het volgende:
Er zullen vast wel boomknuffelaars zijn die dat ding willen.
Krijg vanmorgen een verzoek om een project op te starten en binnen een uur stel ik daarvoor de benodigde vragen aan de opdrachtgever.quote:
Hij mag naar mij toe komen en z'n excuus aanbieden, anders ben ik nu al klaar met hem.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ailekker dan ja! Ik zou ook zeker even met die collega gaan praten
Met de nadruk op prįten
Het is zeker 'pest je collega dag' vandaag?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij mag naar mij toe komen en z'n excuus aanbieden, anders ben ik nu al klaar met hem.
Vast nietquote:
Ja, dat soort types heb je ook...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is zeker 'pest je collega dag' vandaag?
Ik had vanochtend om kwart voor 9 al een enorme aanvaring met een collega die zich inmiddels ziek heeft gemeld
ik kom net even buurtenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
Waar is PhysicsRules?
[ afbeelding ]
Escalatie FTWquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat soort types heb je ook...
Ik loop niet zo snel weg, integendeel.
En ik vergeet ook niet snel iets, ook al is het in dit geval een hogere functionaris en is op hoger niveau nu de pleuris uitgebroken n.a.v. dit voorval.
Popcorn-time... [ afbeelding ]
Naar aanleiding van ditquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:24 schreef PhysicsRules het volgende:
i
[..]
ik kom net even buurten
Bijjjjjjzonder
Goed dat je daar nog even op terugkomt, dat lag nog open inderdaadquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dit
AKQ Slowchat # 139: allemaal aan de schoonmaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |