Gedaanquote:Op zondag 5 december 2010 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
Bij de bekende oud-spelers mag inmiddels toch ook wel Keisuke Honda dacht ik zo.
Gefixt, en nu moeten de Venlonaren dit topic maar zelf onderhouden.quote:
Maakt dat zoveel uit dan? Met deze ploeg zijn ze gewoon veroordeeld tot de nacompetitie. Ze hebben daarbij ook nog eens het geluk dat Willem II er helemaal niets van bakt.quote:Op maandag 20 december 2010 11:37 schreef Paul-89 het volgende:
Jan van Dijk ontslagen. Wie zal zijn opvolger worden ?
Erwin Koeman schijnt vanmorgen gespot te zijn in Venloquote:Op maandag 20 december 2010 11:37 schreef Paul-89 het volgende:
Jan van Dijk ontslagen. Wie zal zijn opvolger worden ?
Zou wel een hele goede zijn voor VVV,maar lijkt me sterk.quote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Erwin Koeman schijnt vanmorgen gespot te zijn in Venlo
Komt van Venlonaren.nl dus .. zou op zich wel mooi zijn maar het lijkt mij ook niet realistischquote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zou wel een hele goede zijn voor VVV,maar lijkt me sterk.
Er valt gewoon meer uit deze groep te halen dan nu is gedaan, dus misschien valt het in de 2e seizoenshelft wel op zijn plek, je weet het nooit. Ik hoop dat ze het gaan redden.quote:Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Zelfs met een nieuwe trainer zal het niet veel beter gaan ..
Dat vind ik dus helemaal niet. Vind de hele selectie niks. Zitten een paar leuke spelers tussen, maar zal lastig zijn om uit degradatiezone te blijven.quote:Op maandag 20 december 2010 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er valt gewoon meer uit deze groep te halen dan nu is gedaan, dus misschien valt het in de 2e seizoenshelft wel op zijn plek, je weet het nooit. Ik hoop dat ze het gaan redden.
Probleem is een beetje dat Berden teveel in commerciële belangen denkt en handelt.quote:Op maandag 20 december 2010 13:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat vind ik dus helemaal niet. Vind de hele selectie niks. Zitten een paar leuke spelers tussen, maar zal lastig zijn om uit degradatiezone te blijven.
Dit.quote:Op maandag 20 december 2010 13:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat Berden teveel in commerciële belangen denkt en handelt.
Bijvoorbeeld de aankopen : Musa,Uchebo,Nkume,Yoshida. Alle 4 komen ze uit een totaal andere voetbalcultuur en die hebben tijd nodig om hier te wennen zowel aan het leven als aan het voetbal. Maar Berden denkt van die zet je erin die ontwikkelen zich en die verkoop je over anderhalf jaar voor een paar miljoen. Helaas werkt het niet zo alleen is de trainer daar nu de dupe van. De selectie heeft voldoende talent maar er ontbreken ook gewoon simpele basis kwaliteiten.
Dit!quote:
Beter. MVV vliegt er tegen VVV altijd voor de volle 200% in. En liever eventueel tegen Volendam eruit vliegen dan tegen de Sjengenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:35 schreef Frey het volgende:
Volendam wordt de eerste tegenstander in de play-offs.
Den Bosch? Die komen we helemaal niet tegen in de nacompetitie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef debeterebob het volgende:
Gaat toch wel goedkomen tegen Den Bosch. Volgende wedstrijd is van heel ander kaliber
Zwolle zou het VVV lastig kunnen maken, maar ze zijn hopeloos uit vorm. Gisteren 2-1 van Cambuur verloren. Wat dat betreft zijn de vooruitzichten gunstig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:21 schreef Chiappucci het volgende:
Deze ronde gaan we wel overleven dus. Maar Zwolle of Cambuur ben ik toch wel bang voor. Zeker als ze uit weer zo voor de dag komen.
Tsja dat krijg je als je een scheidsrechter uit de buurt van Venlo kiest. De kans is dan groot dat hij dan of voor VVV fluit of juist om de schijn hoog te houden juist extra tegen VVV gaat fluiten. Maargoed ik heb de beelden nog niet gezien dus misschien waren de beslissingen terecht in mijn ogen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef Chiappucci het volgende:
Mooi resultaat! Al was Wiedemeijer wel een beetje een thuisfluiter. Penalty was zwaar bestraft en rode kaart had ook met geel afgedaan kunnen worden.
Thuis moet dit toch kunnen lukken.
Hmm, pingel was inderdaad wel erg gemakkelijk gegeven... Jammer...quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tsja dat krijg je als je een scheidsrechter uit de buurt van Venlo kiest. De kans is dan groot dat hij dan of voor VVV fluit of juist om de schijn hoog te houden juist extra tegen VVV gaat fluiten. Maargoed ik heb de beelden nog niet gezien dus misschien waren de beslissingen terecht in mijn ogen...
In dit geval dus extra tegen. Vreemd dat hij mocht fluiten aangezien hij uit Velden komt en tegenwoordig gemeente Venlo is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tsja dat krijg je als je een scheidsrechter uit de buurt van Venlo kiest. De kans is dan groot dat hij dan of voor VVV fluit of juist om de schijn hoog te houden juist extra tegen VVV gaat fluiten. Maargoed ik heb de beelden nog niet gezien dus misschien waren de beslissingen terecht in mijn ogen...
Die negers moeten weg jaquote:Op zondag 29 mei 2011 18:32 schreef eight het volgende:
Opluchting, wat een spanning.
Het was niet mooi maar dat boeit niet. Nu bezem door de selectie en verder.
Die van vorige week was onterecht, maar vandaag was het een strafschop.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:51 schreef Paul-89 het volgende:
Het voetbal was heel erg beroerd, maar je moet er toch niet aan denken dat dat Zwolle doorgaat door 2 onterechte pingels.
Ik heb het 2 keer terug gezien maar ik vond het een perfecte sliding op de bal, dat de ander erover valt maakt het nog geen penalty. En het echt raken van de man zag ik niet. Misschien als ik het nog eens rustig terugkijk dat ik het dan zie.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:17 schreef eight het volgende:
[..]
Die van vorige week was onterecht, maar vandaag was het een strafschop.
Ik dacht eerst ook onterecht maar met zijn rechterbeen raakt hij wel de bal, maar met zijn linker pakt hij de tegenstander.
Hij gooit de bal pas omhoog als Boer aankomt stuiven. Had dus wel ff sneller gekund, maar goed, ook ballenjongens kunnen dus tijdrekkenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:07 schreef Paul-89 het volgende:
Heel moeilijk te zien maar lijkt er inderdaad op dat hij met de vuisten in het gezicht slaat van dat joch nadat die de bal omhoog gooit.
Dat zeg ik toch ?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij gooit de bal pas omhoog als Boer aankomt stuiven. Had dus wel ff sneller gekund, maar goed, ook ballenjongens kunnen dus tijdrekken.
Klopt, maar dan nog stomp je nog niet met je vuisten in het gezicht van een kind.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij gooit de bal omhoog zodat Boer hem niet uit zijn handen kan pakken hoor.
http://www.venlovernieuwt(...)ekwartier-29-04-2011quote:Op maandag 30 mei 2011 15:50 schreef Stokstaart het volgende:
Goed dat ze erin blijven, zeker nu dat nieuwe complex er komt.
Zijn er al pics van hoe het eruit komt te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:VVV-Venlo contracteert Barry Maguire
Barry Maguire tekent een contract van drie jaar bij VVV-Venlo. De 21-jarige middenvelder, afkomstig van FC Utrecht startte zijn profcarrière bij FC Den Bosch waar hij werd verkozen tot meest talentvolle speler van de eerste divisie. In 2008 maakte hij de overstap naar FC Utrecht, waar hij achter Strootman en Silberbauer geen vaste plek in de basis bij FC Utrecht kreeg.
Directeur Voetbalzaken van VVV-Venlo, Mario Captein, is zeer blij met deze toevoeging tot de selectie. “Maguire is een gedreven en talentvolle speler die bij VVV-Venlo de volgende stap in zijn carrière wilt maken door een vaste plek in de basis te verkrijgen. Belangrijk acht ik ook dat hij over ervaring in de Eredivisie beschikt.”
Barry Maguire, geboren in Tiel, is zoals de naam al doet vermoeden, half Iers. Dit betekent dat hij uit kan komen voor het Ierse nationale team. Tot op heden deed hij dit een keer O17. Voor het Nederlandse elftal speelde hij in O18 en O19.
Barry werd vorige week gekeurd en zal zich in de loop van deze week melden bij VVV-Venlo voor de kennismaking en officiële ondertekening van het contract.
quote:VVV-Venlo contracteert Wilko de Vogt
Wilko de Vogt, afkomstig van FC Twente tekent een contract van 1 jaar bij VVV-Venlo. De 35-jarige keeper geboren in Breda, heeft een jaar gediend achter Boschker en Mihaylov. Van 2004 tot 2010 verdedigde Wilko het doel van TOP Oss.
Directeur Voetbalzaken van VVV-Venlo, Mario Captein, is zeer verheugd met dit nieuws. “Met Wilko de Vogt haalt VVV-Venlo een ervaren keeper bij de selectie. Samen met Dennis Gentenaar kan hij gaan strijden om de plek in de basis.”
Op dit moment geniet de Vogt van zijn vakantie in het buitenland. Zodra hij terug is in Nederland zal hij naar Seacon Stadion – De Koel – komen om kennis te maken en zijn contract officieel te ondertekenen.
Een club die wilt groeien gaat onvermijdelijk fouten maken. Het mooie van de huidige situatie is dat ze van deze fouten heb geleerd zonder dat VVV er op achteruit is gegaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
Goed dat Hay ook genoeg zelfkritiek heeft.
http://www.l1.nl/popups/m(...)_lsvideoId/1_5260534
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef eight het volgende:
[..]
Een club die wilt groeien gaat onvermijdelijk fouten maken. Het mooie van de huidige situatie is dat ze van deze fouten heb geleerd zonder dat VVV er op achteruit is gegaan.
Ze spelen nog in de Eredivisie en het heeft geen geld gekost.
Ben trouwens benieuwd of Willy hoofdtrainer blijft. Deze week valt de beslissing
quote:FC Groningen gunt Metaj stap naar VVV
Shkodran Metaj kan waarschijnlijk transfervrij weg bij FC Groningen. De linksback annex linkermiddenvelder staat in de belangstelling van VVV-Venlo, meldt Voetbal International.
Metaj heeft in Groningen nog een contract tot medio 2012. Mede daardoor is het niet erg logisch dat de noorderlingen de 23-jarige speler verhuren aan VVV. "Het is voor hem het beste aan voetballen toe te komen", geeft Hans Nijland toe.
De algemeen directeur van Groningen vervolgt zijn betoog in het weekblad: "Wij zullen ons in deze kwestie zeker niet lastig opstelling. Verhuren heeft geen zin, aangezien zijn contract nog maar één jaar doorloopt."
"We proberen eenzelfde constructie te creëren als rond Jeroen Veldmate, die naar Sparta Rotterdam ging. Een transfervrije overname waarbij we wel het recht bedingen om hem onder gunstige voorwaarden te kunnen terughalen", heldert Nijland op.
Als ik de volgers van de Belgische competitie moet geloven heeft VVV hier een prima trainer binnengehaaldquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:36 schreef Paul-89 het volgende:
VVV-Venlo presenteert Trainer/Coach Glen de Boeck
Ik ben benieuwd.
Het bestuur heeft wel geleerd van afgelopen seizoen, dat zie je nu ook wel door het al vastleggen van een aantal spelers (Maguire, De Vogt en binnenkort misschien Metaj). En volgens mij willen ze de as nog versterken met wat meer ervaring.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als ik de volgers van de Belgische competitie moet geloven heeft VVV hier een prima trainer binnengehaald
Hopelijk kan hij zich ook bij VVV bewijzen, mits hij een eredivisie waardige selectie krijgt om mee te werken natuurlijk....
Zolang je hem maar geen Technisch Directeur maakt , er vallen bij Cercle Brugge nog altijd financiële lijken uit de kast uit zijn periode daar ...quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als ik de volgers van de Belgische competitie moet geloven heeft VVV hier een prima trainer binnengehaald
Hopelijk kan hij zich ook bij VVV bewijzen, mits hij een eredivisie waardige selectie krijgt om mee te werken natuurlijk....
Is Leo Beenhakker soms in dienst bij VVV ?quote:Zinloze reis Metaj: ‘Ik ben kwaad op VVV, zo ga je niet met mensen om’
Shkodran Metaj is een linksback en dat had VVV-Venlo ook wel kunnen weten. De club uit Limburg liet de verdediger van FC Groningen helemaal overkomen om het te hebben over een contract, maar toen puntje bij paaltje kwam bleek dat VVV op zoek was naar een centrale verdediger. Hans Nijland, technisch directeur van Groningen, is niet te spreken over de handelswijze van VVV.
“Dat kan ik niet begrijpen”, laat Nijland optekenen in De Telegraaf. “Laten ze zo'n jongen helemaal naar Venlo toekomen voor een gesprek en vervolgens zeggen dat ze een speler voor een andere positie nodig hebben. Ik ben kwaad op VVV, zo ga je niet met mensen om”, aldus Nijland.
De 23-jarige Metaj kwam in de afgelopen seizoenen niet al te veel aan bod in de Euroborg en hoeft ook volgend seizoen niet te rekenen op veel speeltijd. Hoewel de Albanees in het noorden nog een contract heeft tot medio 2012, wil FC Groningen wel meewerken aan een transfer.
Wat een wanbeleid wordt er weer gevoerd zeg. Dit kun je echt niet maken op erediviseniveau...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is Leo Beenhakker soms in dienst bij VVV ?
QFT.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat een wanbeleid wordt er weer gevoerd zeg. Dit kun je echt niet maken op erediviseniveau...
En come on, VVV heeft toch ook gewoon een linksback nodig? Of willen ze volgend jaar weer met Fleuren aan komen zetten??![]()
Ik dacht dat Metaj een middenvelder was...quote:Op zondag 19 juni 2011 16:15 schreef eight het volgende:
[..]
QFT.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit de werkelijke reden is, zou wel heel amateuristisch zijn.
Misschien dat de nieuwe trainer iets anders in gedachte heeft..
Nee, hij is eigenlijk linksback. Is er eigenlijk een reactie vanuit VVV geweest op de kritiek van Groningen?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik dacht dat Metaj een middenvelder was...
toch echt een van de meest overschatte verdedigers...quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En come on, VVV heeft toch ook gewoon een linksback nodig? Of willen ze volgend jaar weer met Fleuren aan komen zetten??![]()
Wie overschat die kerel dan? Of gewoon het feit dat hij profvoetballer is?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:15 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
toch echt een van de meest overschatte verdedigers...
haha het laatste denk ik danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:18 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wie overschat die kerel dan? Of gewoon het feit dat hij profvoetballer is?
Hij was backup centrum verdediger voor De Regt en Yoshida. Als een van die 2 die niet centraal speelde speelde hij centraal. De andere wedstrijden gewoon linksback.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
haha het laatste denk ik danhoe was El Akchaoui eigenlijk het afgelopen seizoen, volgens mij speelde hij toch meer centraal geloof ik?
quote:VVV trekt Zwolle-revelatie Wildschut aan
VVV-Venlo heeft Yanic Wildschut binnen. De talentvolle aanvaller van FC Zwolle tekende woensdag een contract voor drie seizoenen bij de club uit Venlo, weet VoetbalPrimeur.
De Limburgers meldden zich eerder deze week bij de Jupiler League-club. De negentienjarige aanvaller baarde in zijn eerste profseizoen opzien. Wildschut ontwikkelde zich in een rap tempo tot een gevaarlijke vleugelaanvaller. Zijn goede ontwikkeling wordt nu beloond met een transfer naar de Eredivisie.
Wildschut kwam woensdag een driejarig contract overeen met VVV-Venlo. Het nieuws wordt bevestigd namens Johan Wins van EFM International. Wildschut had in Zwolle nog een doorlopend contract. Over de hoogte van de transfersom worden geen uitlatingen gedaan.
Viel me altijd positief op bij Zwolle ja. Maar hij had niet vaak een basisplaats of ligt dat aan mij? Of was het zo'n supersub geval?quote:
Supersub. Maar lijkt me wel zo'n speler die nog kneedbaar is, zal wel wat tijd nodig hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:23 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Viel me altijd positief op bij Zwolle ja. Maar hij had niet vaak een basisplaats of ligt dat aan mij? Of was het zo'n supersub geval?
Een koopje is Wildschut niet.quote:"We krijgen een goede prijs voor Wildschut, waarmee de kas bijgewerkt kan worden", reageert Bert Konterman, de technisch manager van de eerstedivisionist tegenover de Stentor.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:50 schreef ganzenherder het volgende:
Hopelijk gaat Honda naar Juve. Voor zover ik weet heeft VVV namelijk een dooverkoopclausule bedongen, zou erg fijn zijn bij het samenstellen van een eredivisiewaardige selectie
__________________quote:'Honda gaat VVV nog veel geld opleveren'
Keisuke Honda blijft de melkkoe van VVV-Venlo. De Limburgers verwachten nog veel geld te verdienen aan de Japanner, die in januari voor miljoenen euro's de overstap maakte naar CSKA Moskou.
VVV-voorzitter Hai Berden gaf in het televisieprogramma Tussen Vlaai en Braai van L1 aan dat VVV bij een nieuwe transfer van Honda rekening kan houden met een bepaald percentage van de transfersom. Berden verwacht dat die clausule VVV nog veel geld gaat opleveren.
De 24-jarige Honda was in zijn eerste halfjaar in Rusland al van grote waarde voor CSKA. In de competitie kwam hij tot elf wedstrijden en twee doelpunten en ook in de Champions League deed Honda reeds van zich spreken. De Russen betaalden zes maanden geleden zo'n zes miljoen euro voor de middenvelder/aanvaller, die op het WK de ster van Japan was. Met twee doelpunten en een schitterende assist maakte hij ook in Zuid-Afrika de verwachtingen waar.
oh 1 jaar nog maar, dan kan het idd nooit veel zijn geweest. Geen verkeerde aankoop lijkt me.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Paar ton denk ik, had nog maar een contract voor 1 jaar.
Nu nog een centrale verdediger, linksback, controlerende middenvelder, spelmaker/nummer 10 en een spitsquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:32 schreef eight het volgende:
[..]
oh 1 jaar nog maar, dan kan het idd nooit veel zijn geweest. Geen verkeerde aankoop lijkt me.
Waarom Metaj niet doorgaat begrijp ik nog steeds niet. Fleuren in de basis zijn 20 tegendoelpunten meer...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nu nog een centrale verdediger, linksback, controlerende middenvelder, spelmaker/nummer 10 en een spits
Ja beetje vreemd, ze kwamen er pas in het gesprek achter dat hij linksback was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom Metaj niet doorgaat begrijp ik nog steeds niet. Fleuren in de basis zijn 20 tegendoelpunten meer...
Ja, begreep ik ook helemaal niks van toen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom Metaj niet doorgaat begrijp ik nog steeds niet. Fleuren in de basis zijn 20 tegendoelpunten meer...
Ik hoop het maar het is nog niet zeker:quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
Meeuwis is binnen voor 3 jaar. Goede zaak.
quote:Het enige obstakel vormt de situatie met zijn huidige werkgever Borussia Mönchengladbach. Dat meldt Dagblad De Limburger.
De Duitse club is bereidt hem transfervrij te laten vertrekken, maar daar neemt Meeuwis geen genoegen mee. "Bij VVV zal Marcel veel minder gaan verdienen. Daarom willen we dat hij een bedrag meekrijgt bij zijn vertrek uit Mönchengladbach", vertelt zijn zaakwaarnemer Louis Laros.
Deze club stond bijna onderaan dit seizoen...quote:Italiaanse verdediger op proef bij VVV
De Italiaan Andrea Mei is op proef bij VVV-Venlo. De 22-jarige verdediger genoot zijn jeugdopleiding bij Inter Milan.
Het afgelopen seizoen was Mei op huurbasis in dienst van Piacenza Calcio in de Serie B.
De technische staf kijkt de komende dagen of de speler een aanwinst is voor de verdedigingslinie.
Blijkbaar trainen ze dagelijks 4,5 uur achter elkaar.quote:De profs van VVV klaagden afgelopen weken al steen en been over hun nieuwe trainer...Niemand wil openlijk kritiek uiten, maar ze wisten de afgelopen weken niet wat ze meemaakten. Alsof Co Adriaanse en Louis van Gaal tegelijk waren gearriveerd. Zo hard moeten ze trainer, uur na uur.
Ik dacht dat hij dergelijke uitspraken niet meer zou makenquote:en Berden: "Ik weet zeker dat VVV dit jaar minimaal in de middenmoot mee kan gaan doen"
Ja ik heb daar iets over gelezen. Maar ik weet dus niet hoe concreet die interesse is en in welke mate die speler basismateriaal is a la Musa.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Paul-89 het volgende:
Die centrumspits lijkt toch die Nigeriaan te worden ? Nee niet Uchebo.
Briljante site is dat me ook zegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef fratsman het volgende:
http://www.transferboulev(...)terug-naar-vvv-venlo![]()
quote:Berden: 'Waarom zou een titel voor VVV niet kunnen?'
Hai Berden denkt dat de samenstelling van de Nederlandse voetbaltop in de komende jaren gaat veranderden. De voorzitter van VVV-Venlo ziet dat steeds meer profclubs in de financiële problemen raken en denkt dat de Limburgers hier op den duur van kunnen profiteren.
'Waarom zou een titel in Venlo niet kunnen? De economie verschuift oostwaarts, dus dat is een logisch gevolg', verduidelijkt Berden in De Telegraaf. 'Ik voorspel dat het westen eerder een periferie wordt dan de regio Venlo. Clubs gaan mee in die verschuiving. FC Twente begrijpt dat al langer. Kansen liggen er, mits je je niet als een peuter opstelt.'
VVV-Venlo is financieel kerngezond, terwijl andere Eredivisie-clubs regelmatig bij de gemeente moeten aankloppen voor steun. 'In deze regio wil men dat trouwens niet. Wij doen het liever zelf. VVV trekt de hele wereld over, heeft overal contacten. We durven wel te investeren. Op onze manier zijn we daarin succesvol. Laat een ander maar eens aantonen het met de middelen die wij momenteel hebben, beter te kunnen.'
Tja het is weer de gebruikelijke onrealistische uitspraak van de heer Berden aan het begin van het seizoen die nergens op gebaseerd is. Het begint een irritante gewoonte te worden om de druk op de club weer wat te verhogen. Ambitie is mooi maar dit is altijd zo zwaar overdreven....quote:
Ik snap in principe zijn punt ook wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tja het is weer de gebruikelijke onrealistische uitspraak van de heer Berden aan het begin van het seizoen die nergens op gebaseerd is. Het begint een irritante gewoonte te worden om de druk op de club weer wat te verhogen. Ambitie is mooi maar dit is altijd zo zwaar overdreven....
Maargoed laten we eerlijk zijn, zonder Berden was VVV op dit moment een nietszeggend 1e divisie clubje geweest. Wat dat betreft mogen we ons in de handen wrijven met zo'n voorzitter
Hopelijk laat Linssen dit op eredivisieniveau ook zienquote:VVV maakt indruk tegen Alemannia Aachen
VVV-Venlo heeft dinsdag een uitstekende indruk achtergelaten in de oefenwedstrijd tegen Alemannia Aachen. De Limburgers wonnen met 3-1 van de Duitse tweedeklasser.
Bryan Linssen, al de hele voorbereiding één van de smaakmakers bij VVV, opende de score door van dichtbij raak te schieten. De van FC Utrecht overgenomen Barry Maguire verdubbelde na een halfuur de score, en leek daar de wedstrijd al mee te beslissen.
Aachen kwam echter nog terug in de wedstrijd toen Fabian Bäcker scoorde uit een hoekschop. VVV maakte aan alle illusies van de Duitsers een einde toen Linssen met zijn tweede van de avond voor de 3-1 zorgde.
Maakt samen met onze heimwee Italiaan het meeste indruk in de voorbereiding. Ik ben benieuwd of hij dit seizoen potten kan brekenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:24 schreef eight het volgende:
[..]
Hopelijk laat Linssen dit op eredivisieniveau ook zien
goede tegenstander ook.quote:
Daar ben ik toen ook nog geweest. Laudrup was toen toch nog de trainer?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:20 schreef Paul-89 het volgende:
De vorige keer tegen Getafe was wel lachen, veel opstootjes in het veld.
Morgen is de laatste dag dat je m gratis kunt krijgen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:22 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik ook, mits ik een gratis entreekaartje krijg bij mijn seizoenskaart
Donderdag toch??quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:27 schreef eight het volgende:
[..]
Morgen is de laatste dag dat je m gratis kunt krijgen.
was niet bewustquote:
Klopt toch. Heb je hem de afgelopen seizoenen kunnen betrappen op 1 goede wedstrijd dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:36 schreef eight het volgende:
[..]
was niet bewust![]()
Fleuren wordt in de VI een constante factor genoemd.![]()
Het enige constante is dat er bij zijn fouten de tegenstander altijd scoort.
quote:VVV zet alles op alles om huurling Internazionale in te schrijven.
VVV-Venlo heeft zich definitief versterkt met Andrea Mei. Dat bevestigt Mario Captein, directeur voetbalzaken bij de Eredivisionist, vrijdagavond in De Limburger. De afgelopen periode werd al duidelijk dat VVV voornemens was de verdediger te huren van Internazionale. Het leek erop dat heimwee hem terug naar Italië dreef, maar daarvan blijkt weinig te kloppen.
Mei speelde tot op heden nog geen minuut in het eerst van i Nerazzurri. De Italianen verhuurden hem reeds aan Crotone en Lumezzane en vorig seizoen mocht hij ervaring opdoen bij Piacenza in de Serie B. Een overstap naar VVV wordt dus de eerste buitenlandse uitdaging voor de jonge middenvelder. “In zijn eerste week maakte Andrea een goede indruk. Daarna ging hij naar huis. Daar hebben we een goed gesprek over gehad”, legt Captein uit.
“Zijn vertrek had achteraf gezien niets te maken met heimwee, maar met een privé-kwestie waar hij niet verder over wil uitweiden”, heldert hij direct op in gesprek met het regionale medium. “In de tweede stageweek waren we na het oefenduel tegen Alemannia Aachen overtuigd van zijn kunnen en wilden we tot zaken komen. Dat is gelukt. We gaan er nu alles aan doen om hem speelgerechtigd te krijgen voor de start van de competitie”, aldus de directeur voetbalzaken.
2-0 geen buitenspel? Heel de selectie van Getafe vloog de grensrechter aan na de 2-0 namelijk. Al moet er gezegd worden dat de Getafe spelers heel de wedstrijd lang aan het mekkeren waren...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
2-0 momenteel tegen getafe bij rust. 2e helft inmiddels begonne
1-0 was een mooie vrije trap van Linssen
2-0 was een mooie uitgecounterde goal van Wildschut
Vond het nog wel redelijk vol zitten voor een oefenpot in de vakantieperiode hoor...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:09 schreef eight het volgende:
Volgens mij was de wedstrijd niet echt druk bezocht, veel lege plaatsen zag je op tv.
Nkume maakte trouwens ook geen verkeerde indruk.
Kan de OP ook nog een keer geedit worden? Hij is vrij verouderd nu op zijn zachtst gezegd en deze topics lopen meestal niet heel erg snelquote:
Ja hoor. Als jij een nieuwe maakt dan zet ik em in de OPquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kan de OP ook nog een keer geedit worden? Hij is vrij verouderd nu op zijn zachtst gezegd en deze topics lopen meestal niet heel erg snel
Musa mag dat, is goed voor zijn marktwaardequote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:58 schreef Paul-89 het volgende:
Musa en Nwofor doen het leuk op dat Wk -20.
Volgens mij is het zo goed als rond maar is het nog even wachten op de bond(en) en op zijn werkvergunning.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Musa mag dat, is goed voor zijn marktwaarde
Maar laat die Nwofor maar lekker op de bank hoor, straks gaat een of andere vage Turkse club er lastminute nog mee vandoor ofzo als die teveel gaat scoren...
quote:Update 4 augustus 15:25 uur - VVV-Venlo trekt vierde Nigeriaan aan als opvolger Boymans
VVV-Venlo heeft de opvolger van Ruud Boymans binnen: Uchena Nwofor maakt de overstap van Enugu Rangers naar Limburg. Althans, dat vertelt trainer Glen De Boeck voor de camera van Omroep Venlo. “'Als ik de technisch directeur mag geloven is de transfer rond”, geeft De Boeck aan. “Natuurlijk, hij moet hier eerst nog arriveren. Dat is dikwijls zo met Afrikanen. Je hebt ze pas als ze ter plaatse zijn, maar ik heb goede hoop dat het honderd procent in orde is.” Naast Nwofor heeft VVV ook Alex Emenike, Michael Uchebo en Ahmed Musa uit Nigeria onder contract staan.
Maar er wordt ook rekening mee gehouden dat ie kan gaan als Nigeria nog verder komt in 't toernooi, kon ik tenminste opmaken uit Capteins woorden bij VVV TV. Ach, als ze er maar genoeg voor vangen, maar daar ben ik niet bang voorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:02 schreef Paul-89 het volgende:
Musa wil zelf ook nog een seizoen bij VVV blijven.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:11 schreef DeNummer10 het volgende:
Paul, kom jij uit de buurt van Venlo dan? Ben je vaker bij VVV?
quote:De Boeck baalt van verkeerde schoenen, VVV treft sancties
VVV-Venlo stond erbij en keek ernaar hoe Vitesse zaterdag met een riante 4-0 overwinning aan de haal ging. Glen De Boeck was stomverbaasd. Niet omdat zijn formatie verloor, maar omdat de schoenen van zijn spelers een negatieve bijdrage leverden aan de matige vertoning.
Sommige spelers van VVV hadden verkeerde noppen onder hun schoenen, waardoor zij veelvuldig uitgleden tijdens de ontmoeting met 'de landskampioen van 2013'. "Dat sommige spelers weggleden, omdat ze verkeerde noppen hadden, mag niet gebeuren", zegt de Belgische oud-profvoetballer in De Telegraaf. "We hebben onze taken niet goed uitgevoerd. Bij vier tot vijf spelers was er een gebrek aan professionaliteit."
"VVV zal sancties treffen tegen de desbetreffende spelers", besloot De Boeck. In de komende periode stuiten de Venlonaren op de top-3 van het voorbije seizoen, bestaande uit Ajax, FC Twente en PSV. De 39-jarige eindverantwoordelijke kan dan wel weer beschikken over de Nigerianen Ahmed Musa en Uche Nwofor. Zij werden in de nacht van zondag op maandag uitgeschakeld op het WK voor spelers onder de twintig jaar.
Ik zag Uchebo laatst op de training rond sjokken en die gaf niet echt de indruk graag te willen spelen. En bij De Boeck moet je iedere training vol geven doe je dat niet dan krijg je ook geen basisplek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een vraagje:
Waarom kiest die idioot die zich een trainer noemt eigenlijk Wildschut over Uchebo? Ik heb die Wildschut bij Zwolle nog nooit een bal goed zien raken (behalve die goal waardoor ze Cambuur versloegen) en ik vind het bij VVV ook niet veel soeps. Uchebo is geen topper maar wel een speler die kan scoren.
Ik vind De Boeck verder wel iemand met potentie overigens, maar ik snap die keuze niet echt..
Speelt niet, moet nog eerst in Nigeria papieren ophalen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:48 schreef eight het volgende:
Ik ben nooit echt gecharmeerd geweest van Uchebo, die kerel is lomp en verknoeit veel kansen.
Benieuwd of die nieuwe spits tegen ajax speelt.
Hij is vreselijk lomp ja, maar toch ontstaat er als hij erin komt ineens heel veel dreiging voorin bij VVV. Zijn afmeting levert vaak toch een mate van paniek op bij de verdediging van de tegenstander. Het ziet er ook nooit uit wat hij doet, maar vaak lukkken zijn acties ondanks ballen 3x van zijn voet springen en hij zich 10x vastloopt. Bovendien is hij dé cultheld van het publiek atm. Hij zal nooit de beste voetballer van de wereld worden op zijn zachtst gezegd, maar op zijn eigen manier is hij heel bruikbaar voor een club als VVV.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:48 schreef eight het volgende:
Ik ben nooit echt gecharmeerd geweest van Uchebo, die kerel is lomp en verknoeit veel kansen.
Ik weet nog wat ik over Wildschut hoorde na die goal tegen Cambuur. Diederik Boer (keeper van Zwolle) zei: Normaal schiet ie ze het stadion uit, maar nu ging ie vol in de kruising. Het is een leuke speler voor FC Oss maar VVV lijkt me een maatje te groot.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:48 schreef eight het volgende:
Ik vind Wildschut geen verkeerde aankoop, hoewel ik moet toegeven dat ik nog niet zo veel indrukken van hem heb opgedaan, ook voorheen bij Zwolle niet. Toch hoor ik wel goede dingen over hem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet nog wat ik over Wildschut hoorde na die goal tegen Cambuur. Diederik Boer (keeper van Zwolle) zei: Normaal schiet ie ze het stadion uit, maar nu ging ie vol in de kruising. Het is een leuke speler voor FC Oss maar VVV lijkt me een maatje te groot.
Uchebo is ook geen topper, maar hij zit bij mij hoger dan Wildschut. Alhoewel de enige 'spitsen' die ik redelijk vind bij VVV Cullen en Linssen zijn.
Overigens, Wildschut kan toch ook op rechts? maar dan moet je wel een middenvelder er vanaf halen, en daar staan juist Molhoek (ok, op het moment geschorst), (Linssen), Meeuwis, Leemans en Maguire.
Musa kan inderdaad scoren als hij niet in de wedstrijd zit, maar hij heeft me eigenlijk nooit positief weten te verrassen. Cullen is een prima speler, en wat ik van Linssen heb gezien is goed, maar dat zegt niet alles, nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:21 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind Wildschut geen verkeerde aankoop, hoewel ik moet toegeven dat ik nog niet zo veel indrukken van hem heb opgedaan, ook voorheen bij Zwolle niet. Toch hoor ik wel goede dingen over hem.
Cullen en Musa hebben zich beide bewezen in de eredivisie, van Linssen moet ik het nog zien.
Uchebo ben ik niet kapot van, hoewel hij wel idd. voor paniek zorgt bij de tegenstander.
Ja die 3-0 was de genadeklap geweest, damn wat een kans zeg.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:36 schreef eight het volgende:
Jammer dat Musa de 3-0 niet maakte, dat had nog wel eens de genade klap kunnen zijn.
Terechte uitslag, dat wel.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:55 schreef ganzenherder het volgende:
Ja die 3-0 was de genadeklap geweest, damn wat een kans zeg.
Maar wat wedstrijdbeeld en kansen betreft mag VVV zeer tevreden zijn. Ajax was beter en creeerde meer kansen en verdiende dus de overwinning meer dan VVV.
Maargoed het blijft zonde om zo'n voorsprong weg te geven
De prijs van Gentenaar is na vanmiddag wel een paar tonnetjes gestegen. Maar ach, Ajax heeft geld zat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:04 schreef eight het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Wat een geweldige reddingen ook van Gentenaar. Ik denk niet dat Ajax hem met rust laat als Cilissen niet doorgaat.
Scheids had daarvoor al gefloten voor een overtreding van Wildschut.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:36 schreef eight het volgende:
Jammer dat Musa de 3-0 niet maakte, dat had nog wel eens de genade klap kunnen zijn.
Terechte uitslag, dat wel.
Ja fuck, Gentenaar helemaal op het laatst nog even wegjatten bij gebrek aan beter. Gewoon een belachelijk hoge prijs eisen, hadden ze maar eerder moeten komen...quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De prijs van Gentenaar is na vanmiddag wel een paar tonnetjes gestegen. Maar ach, Ajax heeft geld zat.
Damn, hier was ik al bang voor. Hopelijk laat Musa zijn hoofd niet op hol brengenquote:Nu de transfer van Tim Matavz naar PSV definitief van de baan is, heeft PSV besloten zich op een ander doelwit te richten. VVV-aanvaller Ahmed Musa moet nu voor 31 augustus de overstap maken naar Eindhoven. Dat meldde Jack van Gelder zondagavond in Studio Voetbal.
De Nigeriaanse aanvaller heeft zich deze zomer op de Europese voetbalkaart gezet. Zijn uitstekende optreden tijdens het WK voor spelers onder de 20 jaar en zijn doelpunten tegen Ajax en FC Twente hebben de aandacht getrokken van buitelandse clubs.
VVV-voorzitter Hai Berden liet eerder al optekenen dat een zomerse transfer van Musa onbespreekbaar was. Desondanks wil PSV toch een poging gaan wagen de aanvaller over te nemen. De Eindhovenaren hebben tot woensdagnacht 0:00.
Als ik me niet vergis volgt Tottenham hem al een tijdje, maar die hebben een slechte seizoensstart dus ze gaan eerder op zoek naar een directe versterking.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:08 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoorde ook weer vaag wat verhalen dat een Engelse club concreet is en dat die hem eerst weer een jaar willen verhuren aan VVV om hem nog wat extra ervaring op te laten doen en hij moet ook nog wat interlands voor Nigeria spelen voordat hij een werkvergunning krijgt voor Engeland.
Ik gun het julliequote:Op zondag 11 september 2011 16:44 schreef fratsman het volgende:
Puntje tegen Ajax, Puntje tegen PSV... En nu is het tijd om 3-punters te oogsten!
Ja een club als VVV wordt sowieso vaker hard gestraft door de KNVB heb ik het idee dus zal wel wedstrijd of 4/5 worden met een beetje pech.quote:Op zondag 11 september 2011 17:12 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat Meeuwis wel een potje of 4 weg is.
Kijk eens voor de lol welke tegenstanders ze gehad hebben en welke ze nog krijgen de komende wedstrijden. Over een paar wedstrijden heb je de gehele top 10 gehad zo onderhand...quote:Op zondag 11 september 2011 17:23 schreef Frey het volgende:
VVV heeft gewoon een leuke ploeg.
Eigenlijk snap ik niet dat ze nog zo laag staan, maar die overwinningen moeten wel gaan komen.
Dat is ook weer waar ja. Ik hoop alleen voor VVV dat het niet weer zoals enkele jaren geleden gaat: punten pakken tegen de topclubs en het tegen de rest laten liggen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kijk eens voor de lol welke tegenstanders ze gehad hebben en welke ze nog krijgen de komende wedstrijden. Over een paar wedstrijden heb je de gehele top 10 gehad zo onderhand...
De concurrentie is dit jaar een sterker dan afgelopen seizoen en pakt gewoon ook veel meer punten. Er zal beter gevoetbald moeten worden om nacompetitie te ontlopen. No matter welke tegenstanders je treft. Want die 3-3 is leuk en aardig maar je hebt gewoon het grootste gedeelte van de wedstrijd een zware onvoldoende gescoord als vvv zijnde...quote:Op zondag 11 september 2011 17:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar ja. Ik hoop alleen voor VVV dat het niet weer zoals enkele jaren geleden gaat: punten pakken tegen de topclubs en het tegen de rest laten liggen.
Domme overtreding, op een zeer ongunstig moment. Met zijn ervaring zou hij beter moeten weten.quote:Op zondag 11 september 2011 17:12 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat Meeuwis wel een potje of 4 weg is.
Zou dit waar zijn? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je een bod weigert die hoger ligt dan je eigen begroting.quote:'VVV weigerde bod van tien miljoen euro op Musa'
Ahmed Musa is dit seizoen de revelatie van VVV-Venlo. De rappe aanvaller scoorde dit seizoen al drie doelpunten en blijft elke wedstrijd de gevaarlijkste aanvaller aan de kant van de Venlonaren. Dat zagen ook enkele clubs vlak vóór de deadline van de transfermarkt.
Vlak voor het sluiten van de transferwindow sloeg Venlo een bod van zo’n tien miljoen euro op Musa af. “We willen ook sportief van hem profiteren. En ik denk dat zijn marktwaarde hier blijft behouden”, vertelt voorzitter Hai Berden aan De Telegraaf.
Berden geeft echter toe dat het bod de club in een moeilijk parket bracht. “Dat is een moeilijke afweging. We willen sportief groeien, maar ook als club. Af en toe zal je een talentvolle speler moeten verkopen”, aldus Berden.
Zelfde strategie als bij Honda.quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef eight het volgende:
[..]
Zou dit waar zijn? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je een bod weigert die hoger ligt dan je eigen begroting.
Gewoon weer grootspraak van Haike, beetje ophypen... 10 miljoen is absurd, geloof best dat er concrete interesse was thoughquote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef eight het volgende:
[..]
Zou dit waar zijn? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je een bod weigert die hoger ligt dan je eigen begroting.
Meeuwis kan beter zijn mond houden. Tegen PSV kreeg hij rood na een oliedomme overtreding waardoor hij zijn team zwaar in de steek liet met als gevolg 3 wedstrijden schorsing. Zijn comeback was gisteren bijzonder matig en nu wilt uitgerekend hij gaan klagen?quote:Irritatie bij VVV groeit tussen spelers en trainer
Wachtend op de eerste zege groeit de onvrede binnen VVV. Dat meldt het AD. Zo wil Marcel Meeuwis een gesprek met trainer Glen De Boeck, die hem tegen AZ na een half uur wisselde. VVV moet af van de behoudende tactiek, vindt hij.
'Marcel speelde een mindere wedstrijd en we verloren de grip op het middenveld', verklaarde De Boeck.
Doelman Dennis Gentenaar werd vanwege een rugkwetsuur buiten de ploeg gelaten, hoewel hij wilde spelen. Zijn coach: 'Die jongen moet constant pijnstillers nemen. Straks heeft Dennis de rest van zijn leven last.'
quote:VVV-Venlo contracteert opnieuw een Nigeriaan
VVV-Venlo heeft opnieuw een Nigeriaan onder contract staan. Ditmaal heeft de club de contractloze doelman Robert Udegbe gecontracteerd. De sluitpost speelde de voorbije maanden al op amateurbasis bij de Limburgers, maar heeft nu een profcontract gekregen.
"In Venlo voel ik me goed op mijn plaats. Ik woon hier op mijzelf in de buurt van het stadion en tegelijkertijd dichtbij Düsseldorf waar ik in mijn vrije tijd regelmatig te vinden ben. Professioneel gezien krijg ik voldoende ruimte om mijn kwaliteiten te tonen en veel belangrijker; ik heb mijn debuut in de Nederlandse Eredivisie al gemaakt!"
Onlangs maakte de doelman zijn debuut in de bekerwedstrijd tegen sc Heerenveen (2-0 verlies). In Venlo moet Udegbe met Wilco de Vogt uit gaan maken wie de stand-in zal gaan worden van de geblesseerde Dennis Gentenaar. Udegbe tekende een contract voor twee seizoenen.
quote:VVV neemt twee jonge Brazilianen op proef
VVV-Venlo bekijkt gedurende drie weken of de Braziliaanse talenten Alan en Mattheus een versterking zijn voor de club. De tieners zijn afkomstig van Coritiba, waarmee de Limburgers samenwerken.
Alan (18) en Mattheus (17) kwamen vrijdag al in Venlo aan. Ze lopen mee met Jong VVV en/of de eerste selectie, meldt de club op het digitale thuis. Alan is een aanvaller uit het tweede elftal van Coritiba, terwijl verdediger Mattheus nog uitkomt voor de A-jeugd.
In de eerste dagen van hun proefperiode bekijken de Limburgers het niveau van de tieners van dichtbij. Daarna wordt bepaald bij welke selectie zij gaan meetrainen. Vorig jaar had VVV de doelmannen Caio Gobbo Secco en Rafael Broetto op stage, maar zij werden beide afgetest.
Deze oefenwedstrijd was juist bedoelt om weer wat vertrouwen te krijgen..quote:Afgang VVV tegen Fortuna Düsseldorf
VVV heeft vrijdagmiddag een oefenduel tegen Fortuna Düsseldorf verloren. De nummer vier van de tweede Bundesliga was in Viersen veel te sterk voor de Venlose eredivisionist, 4-0.
Al in de tweede minuut kwam VVV op achterstand door een fraai afstandsschot van Adam Bodzek. Meteen daarop kreeg Uche Nwofor een uitgelezen kans op de 1-1, maar vrij voor de Fortuna-doelman schoot Nwofor naast. Een blunder van Robin Udegbe zorgde vervolgens voor de 2-0 ruststand.
Na rust scoorden de Duitsers nog tweemaal tegen een fantasieloos opererend VVV.
Trainer Glen de Boeck was na afloop woedend over de zoveelste wanprestatie van zijn team.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:31 schreef eight het volgende:
[..]
Deze oefenwedstrijd was juist bedoelt om weer wat vertrouwen te krijgen..
Musa gaat dus niet naar Arsenal.quote:Arsenal op de tribune voor VVV-spits Musa'
Ahmed Musa heeft over belangstelling niet te klagen. Schalke 04 meldde zich al voor de aanvaller van VVV-Venlo en zondag zat er tegen Feyenoord een scout van Arsenal op de tribune voor hem, meldt Sport1.
Musa maakt dit seizoen veel indruk in het shirt van VVV en was afgelopen zomer de grote uitblinker bij Nigeria op het WK onder-20. Schalke 04 meldde zich in de zomer al voor een overname van de pijlsnelle vleugelspits, maar bereikte geen akkoord met VVV.
Arsenal heeft inmiddels ook lucht gekregen van de stormachtige ontwikkeling van Musa en stuurde zondag een scout naar De Kuip om hem te bekijken. Nadat de aanvaller in de 43ste minuut de rode kaart kreeg na twee snelle gele prenten verliet de talentenjager echter voortijdig het stadion.
Fleuren heeft al een seizoen niet gespeeld hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Even serieus he.... maar die Niels Fleuren die kan er echt geen hout van.
Valt me al dik een seizoen op, maar nu ben ik het zat en wil ik er voor uitkomen; WAT EEN PRUTSER.
Tegen de kleine clubs is Fleuren inderdaad beter, tegen subtop/top is eminike wellicht een betere keuze.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 08:57 schreef Majkool het volgende:
Fleuren heeft al een seizoen niet gespeeld heVorig jaar na winsterstop El Akchaoui, dit jaar was het Nkume (oh nee, EMENIKE!1!!!)... En Nkume kan er al helemaal niks van, Nigerianen hebben gewoon geen voetbalverstand, ik zie liever Fleuren, zeker tegen ploegjes als Excelsior en RKC...
Alweer de 4de keer een penalty tegen en wederom staan ze met 10 man op het veld. Je zou toch denken dat ze wat terughoudender zijn in het strafschopgebied of als iemand al geel op zak heeft.quote:
quote:Stoke City hoopt VVV'er Uchebo over te nemen middels 'Ryo-scenario'
De kans dat Michael Uchebo naar Stoke City vertrekt, wordt steeds groter. De spits van VVV-Venlo is door manager Tony Pulis per brief uitgenodigd voor een ‘intakegesprek’ en de interesse is volgens directeur voetbalzaken Mario Captein ‘zeer serieus’.
"Ze willen met Michael praten", vertelt Captein aan Voetbal International. "Je moet het zien als een soort intakegesprek. Dat kan ik me wel voorstellen, je wilt altijd even met een speler praten voor je ermee in zee gaat. Het geeft in ieder geval aan dat de interesse van Stoke zeer serieus is." Mogelijk vertrekt Uchebo volgende week even naar Engeland, want dan wordt er geen competitie afgewerkt. "Dat zou een goed moment kunnen zijn", stelt Captein.
Uchebo heeft een werkvergunning nodig om in de Premier League te kunnen spelen en voldoet voorlopig niet aan de eisen. “Stoke hoopt dat de commissie in Engeland die daarover gaat hem dispensatie verleent. Dat is bijvoorbeeld ook gebeurd bij Ryo Miyaichi van Arsenal”, reageert Captein. Voorzitter Hai Berden gaf eerder al aan dat the Potters concreet zijn voor de 21-jarige Uchebo: “Die interesse is zeer serieus”, liet de preses zich onlangs ontvallen.
quote:Mario Captein weg bij VVV
Technisch directeur Mario Captein gaat weg bij VVV-Venlo. Zijn aflopende contract wordt niet verlengd. Captein verlaat de Venlose eredivisionist vanaf 1 juli 2012.
Volgens de club is het besluit in goed overleg genomen. “VVV-Venlo heeft me de kans geboden om te werken op eredivisieniveau. Ik heb leerzame jaren achter de rug, maar acht de tijd rijp om nu een volgende stap te maken”, aldus Captein. VVV verandert vanaf 1 januari de structuur van de organisatie. In plaats van een vereniging wordt het een BV. Naast commercieel directeur Marco Bogers wordt Hans Soentjens aangesteld als algemeen directeur.
De aanklager ziet het weer eens helemaal anders..quote:VVV in beroep tegen schorsing
VENLO - VVV-Venlo is niet akkoord gegaan met het schikkingsvoorstel voor Andrea Mei. Dat melden de Limburgers maandag op de website. De aanklager betaald voetbal wil de Italiaanse verdediger voor twee duels, waarvan één voorwaardelijk, schorsen naar aanleiding van zijn rode kaart in het duel met FC Groningen van zondag.
Mei werd in de Euroborg van het veld gestuurd door scheidsrechter Eric Braamhaar na een tackle op Dusan Tadic. De zaak dient donderdag bij de tuchtcommissie van de KNVB.
Nu helemaalquote:Op zondag 27 november 2011 14:09 schreef Snuf. het volgende:
Als jullie zo doorgaan ben ik bang dat er volgend jaar een bezoekje naar Spangen in zit
10 miljoen knopen ? Dat kan wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:10 schreef Stevenzenl het volgende:
Denken jullie dat VVV nog een bod van 10 miljoen+ gaat krijgen voor Musa in de winterstop?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee, want Sparta speelt volgend jaar weer Eredivisie.
Waar zijn die miljoenen van Honda gebleven? Onmogelijk dat die miljoenen allemaal in Yoshida,Musa,Uchebo en Nwofor zitten..quote:VVV kan eisen De Boeck nog niet inwilligen
VVV-Venlo ziet in de 7-0 nederlaag bij Heracles geen aanleiding om ook zonder verkoop van spelers de selectie te versterken. Dat zegt directeur voetbalzaken Mario Captein. "Er is geen geld in de huidige begroting om spelers te halen".
De eis van trainer Glen De Boeck om minimaal drie nieuwe spelers aan te trekken, kan VVV vooralsnog niet inwilligen. "Intern wil iedereen dat", aldus Mario Captein. "Maar het moet dan wel kunnen... En tot op de dag van vandaag kan het niet." VVV zou alleen nieuwe spelers kunnen halen, als er ruimte komt in de begroting door het vertrek van contractspelers.
De directeur voetbalzaken van VVV-Venlo bevestigt dat de overgang van de Nigeriaan Uchebo naar Stoke City nog lang niet rond is. "Ik weet dat er interesse is, maar concreet is er nog niks", aldus Captein.
En na de wedstrijd nog stellen dit nooit maar dan ook nooit te doen, maar ja in het voetbal betekent dat vaak juist dat er iets gebeurtquote:
Zolang het maar niet Boessen wordt.quote:
twitter:AadDeMos twitterde op dinsdag 06-12-2011 om 15:19:47Ergens blijft het toch kriebelen om weer als trainer aan de slag te gaan. reageer retweet
alleen is dat de twitter van Aad niet, dat is deze: https://twitter.com/#!/aad300quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:02 schreef eight het volgende:
Aad solliciteert al:twitter:AadDeMos twitterde op dinsdag 06-12-2011 om 15:19:47Ergens blijft het toch kriebelen om weer als trainer aan de slag te gaan. reageer retweet
lol...ik tuin er weer inquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen is dat de twitter van Aad niet, dat is deze: https://twitter.com/#!/aad300
quote:De Boeck: VVV is geen profclub
VENLO - Glen De Boeck heeft dinsdag afscheid genomen van VVV. De Belgische trainer bespeurde een gebrek aan professionaliteit bij de degradatiekandidaat en besloot op te stappen. "Dit is geen profclub."
De Boeck ergerde zich al langer aan de onprofessionele houding van veel mensen binnen de club. Na de met 4-0 verloren oefenwedstrijd tegen Fortuna Düsseldorf begin oktober barstte de bom en stelde de Belg zijn positie al ter discussie bij zijn assistenten Ben van Dael en Wil Boessen. „Ik heb toen gevraagd of het niet beter was om weg te gaan, zodat VVV twee spelers kon kopen van mijn salaris”, aldus De Boeck.
Weinig kwaliteit
Geld voor versterkingen is er namelijk niet in Venlo. "Zolang er geen spelers worden verkocht, kan VVV geen nieuwe jongens binnenhalen”, zei voorzitter Hai Berden vorige maand. Iets wat De Boeck noodzakelijk vond, omdat er naar zijn inzicht te weinig kwaliteit binnen de selectie rondloopt om te overleven in de eredivisie.
"Dit is geen profclub. Er gebeuren hier dingen die ik nog nooit heb meegemaakt bij een voetbalclub. Voor de wedstrijd tegen Ajax belde voorzitter Hai Berden mij op dat ik Michael Uchebo moest opstellen, omdat er scouts uit Rusland kwamen kijken. Dat heb ik geweigerd, maar door een blessure van een andere speler begon Uchebo toch in de basis”, zei De Boeck over de voorzitter, die gisteren tijdens het slechte nieuws in het vliegtuig zat naar de Verenigde Staten.
quote:Zoekend VVV-Venlo loopt blauwtje bij eerste kandidaat
VVV-Venlo heeft een eerste tegenvaller moeten zien te incasseren in haar zoektocht naar een opvolger voor Glen De Boeck. De Limburgers hoopten Sef Vergoossen te kunnen strikken als interim-trainer, maar hij heeft bedankt voor de interesse. Dat maakt de coach zelf bekend aan L1. Vergoossen is wel bereid om de Venlose ploeg op technisch gebied te adviseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |