quote:De Boeck baalt van verkeerde schoenen, VVV treft sancties
VVV-Venlo stond erbij en keek ernaar hoe Vitesse zaterdag met een riante 4-0 overwinning aan de haal ging. Glen De Boeck was stomverbaasd. Niet omdat zijn formatie verloor, maar omdat de schoenen van zijn spelers een negatieve bijdrage leverden aan de matige vertoning.
Sommige spelers van VVV hadden verkeerde noppen onder hun schoenen, waardoor zij veelvuldig uitgleden tijdens de ontmoeting met 'de landskampioen van 2013'. "Dat sommige spelers weggleden, omdat ze verkeerde noppen hadden, mag niet gebeuren", zegt de Belgische oud-profvoetballer in De Telegraaf. "We hebben onze taken niet goed uitgevoerd. Bij vier tot vijf spelers was er een gebrek aan professionaliteit."
"VVV zal sancties treffen tegen de desbetreffende spelers", besloot De Boeck. In de komende periode stuiten de Venlonaren op de top-3 van het voorbije seizoen, bestaande uit Ajax, FC Twente en PSV. De 39-jarige eindverantwoordelijke kan dan wel weer beschikken over de Nigerianen Ahmed Musa en Uche Nwofor. Zij werden in de nacht van zondag op maandag uitgeschakeld op het WK voor spelers onder de twintig jaar.
Ik zag Uchebo laatst op de training rond sjokken en die gaf niet echt de indruk graag te willen spelen. En bij De Boeck moet je iedere training vol geven doe je dat niet dan krijg je ook geen basisplek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een vraagje:
Waarom kiest die idioot die zich een trainer noemt eigenlijk Wildschut over Uchebo? Ik heb die Wildschut bij Zwolle nog nooit een bal goed zien raken (behalve die goal waardoor ze Cambuur versloegen) en ik vind het bij VVV ook niet veel soeps. Uchebo is geen topper maar wel een speler die kan scoren.
Ik vind De Boeck verder wel iemand met potentie overigens, maar ik snap die keuze niet echt..
Speelt niet, moet nog eerst in Nigeria papieren ophalen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:48 schreef eight het volgende:
Ik ben nooit echt gecharmeerd geweest van Uchebo, die kerel is lomp en verknoeit veel kansen.
Benieuwd of die nieuwe spits tegen ajax speelt.
Hij is vreselijk lomp ja, maar toch ontstaat er als hij erin komt ineens heel veel dreiging voorin bij VVV. Zijn afmeting levert vaak toch een mate van paniek op bij de verdediging van de tegenstander. Het ziet er ook nooit uit wat hij doet, maar vaak lukkken zijn acties ondanks ballen 3x van zijn voet springen en hij zich 10x vastloopt. Bovendien is hij dé cultheld van het publiek atm. Hij zal nooit de beste voetballer van de wereld worden op zijn zachtst gezegd, maar op zijn eigen manier is hij heel bruikbaar voor een club als VVV.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:48 schreef eight het volgende:
Ik ben nooit echt gecharmeerd geweest van Uchebo, die kerel is lomp en verknoeit veel kansen.
Ik weet nog wat ik over Wildschut hoorde na die goal tegen Cambuur. Diederik Boer (keeper van Zwolle) zei: Normaal schiet ie ze het stadion uit, maar nu ging ie vol in de kruising. Het is een leuke speler voor FC Oss maar VVV lijkt me een maatje te groot.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:48 schreef eight het volgende:
Ik vind Wildschut geen verkeerde aankoop, hoewel ik moet toegeven dat ik nog niet zo veel indrukken van hem heb opgedaan, ook voorheen bij Zwolle niet. Toch hoor ik wel goede dingen over hem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet nog wat ik over Wildschut hoorde na die goal tegen Cambuur. Diederik Boer (keeper van Zwolle) zei: Normaal schiet ie ze het stadion uit, maar nu ging ie vol in de kruising. Het is een leuke speler voor FC Oss maar VVV lijkt me een maatje te groot.
Uchebo is ook geen topper, maar hij zit bij mij hoger dan Wildschut. Alhoewel de enige 'spitsen' die ik redelijk vind bij VVV Cullen en Linssen zijn.
Overigens, Wildschut kan toch ook op rechts? maar dan moet je wel een middenvelder er vanaf halen, en daar staan juist Molhoek (ok, op het moment geschorst), (Linssen), Meeuwis, Leemans en Maguire.
Musa kan inderdaad scoren als hij niet in de wedstrijd zit, maar hij heeft me eigenlijk nooit positief weten te verrassen. Cullen is een prima speler, en wat ik van Linssen heb gezien is goed, maar dat zegt niet alles, nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:21 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind Wildschut geen verkeerde aankoop, hoewel ik moet toegeven dat ik nog niet zo veel indrukken van hem heb opgedaan, ook voorheen bij Zwolle niet. Toch hoor ik wel goede dingen over hem.
Cullen en Musa hebben zich beide bewezen in de eredivisie, van Linssen moet ik het nog zien.
Uchebo ben ik niet kapot van, hoewel hij wel idd. voor paniek zorgt bij de tegenstander.
Ja die 3-0 was de genadeklap geweest, damn wat een kans zeg.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:36 schreef eight het volgende:
Jammer dat Musa de 3-0 niet maakte, dat had nog wel eens de genade klap kunnen zijn.
Terechte uitslag, dat wel.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:55 schreef ganzenherder het volgende:
Ja die 3-0 was de genadeklap geweest, damn wat een kans zeg.
Maar wat wedstrijdbeeld en kansen betreft mag VVV zeer tevreden zijn. Ajax was beter en creeerde meer kansen en verdiende dus de overwinning meer dan VVV.
Maargoed het blijft zonde om zo'n voorsprong weg te geven
De prijs van Gentenaar is na vanmiddag wel een paar tonnetjes gestegen. Maar ach, Ajax heeft geld zat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:04 schreef eight het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Wat een geweldige reddingen ook van Gentenaar. Ik denk niet dat Ajax hem met rust laat als Cilissen niet doorgaat.
Scheids had daarvoor al gefloten voor een overtreding van Wildschut.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:36 schreef eight het volgende:
Jammer dat Musa de 3-0 niet maakte, dat had nog wel eens de genade klap kunnen zijn.
Terechte uitslag, dat wel.
Ja fuck, Gentenaar helemaal op het laatst nog even wegjatten bij gebrek aan beter. Gewoon een belachelijk hoge prijs eisen, hadden ze maar eerder moeten komen...quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De prijs van Gentenaar is na vanmiddag wel een paar tonnetjes gestegen. Maar ach, Ajax heeft geld zat.
Damn, hier was ik al bang voor. Hopelijk laat Musa zijn hoofd niet op hol brengenquote:Nu de transfer van Tim Matavz naar PSV definitief van de baan is, heeft PSV besloten zich op een ander doelwit te richten. VVV-aanvaller Ahmed Musa moet nu voor 31 augustus de overstap maken naar Eindhoven. Dat meldde Jack van Gelder zondagavond in Studio Voetbal.
De Nigeriaanse aanvaller heeft zich deze zomer op de Europese voetbalkaart gezet. Zijn uitstekende optreden tijdens het WK voor spelers onder de 20 jaar en zijn doelpunten tegen Ajax en FC Twente hebben de aandacht getrokken van buitelandse clubs.
VVV-voorzitter Hai Berden liet eerder al optekenen dat een zomerse transfer van Musa onbespreekbaar was. Desondanks wil PSV toch een poging gaan wagen de aanvaller over te nemen. De Eindhovenaren hebben tot woensdagnacht 0:00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |