abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99432568
Zijn gerichte trainingen incl. rust en herstel periodes.

Zijn beter dan 2x 1,5uur per dag.
pi_99436007
Heb er eigenlijk nu al 10x meer vertrouwen in dan in vorig seizoen. Er zijn nog niet heel veel spelers gekocht, maar de spelers die gekocht zijn lijken me zeker minstens meerwaardes. Meeuwis en Molhoek hebben reeds bewezen dat ze, mits fits, het eredivisieniveau met gemak aankunnen En met een beetje geluk leveren een Maguire of Wildschut je gewoon bakken met geld op over een jaar of 2.

De Boeck lijkt me bovendien ook een uiterst talentvolle trainer die bovendien ook echt iets uit lijkt te stralen. Iets wat een Boessen totaal niet lukte afgelopen seizoen.

Nu nog een centrale verdediger, linksback en centrumspits en ik heb er helemaal vertrouwen in dit seizoen! :)
Patat Friet
pi_99436395
Die centrumspits lijkt toch die Nigeriaan te worden ? Nee niet Uchebo. ;)
pi_99436498
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Paul-89 het volgende:
Die centrumspits lijkt toch die Nigeriaan te worden ? Nee niet Uchebo. ;)
Ja ik heb daar iets over gelezen. Maar ik weet dus niet hoe concreet die interesse is en in welke mate die speler basismateriaal is a la Musa.

Maargoed zolang er iig maar iets komt, zwart/wit oud of jong. Met alleen Uchebo en Musa kom je momenteel nog tekort...
Patat Friet
  vrijdag 15 juli 2011 @ 18:33:13 #131
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_99511066
quote:
Briljante site is dat me ook zeg _O-

Er staan zelfs af en toe vrij serieuze geruchten op :o
Patat Friet
pi_99611781
quote:
Berden: 'Waarom zou een titel voor VVV niet kunnen?'

Hai Berden denkt dat de samenstelling van de Nederlandse voetbaltop in de komende jaren gaat veranderden. De voorzitter van VVV-Venlo ziet dat steeds meer profclubs in de financiële problemen raken en denkt dat de Limburgers hier op den duur van kunnen profiteren.

'Waarom zou een titel in Venlo niet kunnen? De economie verschuift oostwaarts, dus dat is een logisch gevolg', verduidelijkt Berden in De Telegraaf. 'Ik voorspel dat het westen eerder een periferie wordt dan de regio Venlo. Clubs gaan mee in die verschuiving. FC Twente begrijpt dat al langer. Kansen liggen er, mits je je niet als een peuter opstelt.'

VVV-Venlo is financieel kerngezond, terwijl andere Eredivisie-clubs regelmatig bij de gemeente moeten aankloppen voor steun. 'In deze regio wil men dat trouwens niet. Wij doen het liever zelf. VVV trekt de hele wereld over, heeft overal contacten. We durven wel te investeren. Op onze manier zijn we daarin succesvol. Laat een ander maar eens aantonen het met de middelen die wij momenteel hebben, beter te kunnen.'
:D
  maandag 18 juli 2011 @ 10:57:22 #133
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_99611913
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:52 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

:D
Tja het is weer de gebruikelijke onrealistische uitspraak van de heer Berden aan het begin van het seizoen die nergens op gebaseerd is. Het begint een irritante gewoonte te worden om de druk op de club weer wat te verhogen. Ambitie is mooi maar dit is altijd zo zwaar overdreven....

Maargoed laten we eerlijk zijn, zonder Berden was VVV op dit moment een nietszeggend 1e divisie clubje geweest. Wat dat betreft mogen we ons in de handen wrijven met zo'n voorzitter :)
Patat Friet
pi_99612015
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:57 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Tja het is weer de gebruikelijke onrealistische uitspraak van de heer Berden aan het begin van het seizoen die nergens op gebaseerd is. Het begint een irritante gewoonte te worden om de druk op de club weer wat te verhogen. Ambitie is mooi maar dit is altijd zo zwaar overdreven....

Maargoed laten we eerlijk zijn, zonder Berden was VVV op dit moment een nietszeggend 1e divisie clubje geweest. Wat dat betreft mogen we ons in de handen wrijven met zo'n voorzitter :)
Ik snap in principe zijn punt ook wel.
VVV heeft best grote doorgroeimogelijkheden, als je ziet wat er nog voor achterland is rondom Venlo, maar dan nog is een stabiele middenmoter normaal gesproken wel de max.

Al weet je het nooit, hij werd ooit ook uitgelachen toen hij in VVV stapte toen ze onderaan in de 1e divisie stonden en hij riep dat ze op termijn een eredivisieclub zouden zijn en er een nieuw stadion moest komen.

Az is ook maar een kleine club en kreeg het ook voor elkaar.
pi_99625399
Jammer dat het spreekverbod dat Berden zichzelf had opgelegd inmiddels weer voorbij is ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_99626815
Ach zulke kleurrijke figuren maken het voetbal toch leuk ? :)
pi_99980452
quote:
VVV maakt indruk tegen Alemannia Aachen

VVV-Venlo heeft dinsdag een uitstekende indruk achtergelaten in de oefenwedstrijd tegen Alemannia Aachen. De Limburgers wonnen met 3-1 van de Duitse tweedeklasser.

Bryan Linssen, al de hele voorbereiding één van de smaakmakers bij VVV, opende de score door van dichtbij raak te schieten. De van FC Utrecht overgenomen Barry Maguire verdubbelde na een halfuur de score, en leek daar de wedstrijd al mee te beslissen.

Aachen kwam echter nog terug in de wedstrijd toen Fabian Bäcker scoorde uit een hoekschop. VVV maakte aan alle illusies van de Duitsers een einde toen Linssen met zijn tweede van de avond voor de 3-1 zorgde.
Hopelijk laat Linssen dit op eredivisieniveau ook zien
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:54:29 #138
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_99982184
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:24 schreef eight het volgende:

[..]

Hopelijk laat Linssen dit op eredivisieniveau ook zien
Maakt samen met onze heimwee Italiaan het meeste indruk in de voorbereiding. Ik ben benieuwd of hij dit seizoen potten kan breken :)

Maak me trouwens zorgen om de verdediging en de spitspositie. Hopelijk hebben ze bij VVV ook door dat indien je geen herhaling van vorig seizoen wil je echt nog minimaal een spits, een linksback en een centrumverdediger dient te halen... Als ze maar niet weer spelers gaan halen als het eigenlijk al te laat is a la vorig seizoen...
Patat Friet
pi_99986372
Zaterdag eens een kijkje nemen.
pi_99986634
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:11 schreef Paul-89 het volgende:
goede tegenstander ook.
pi_99986812
De vorige keer tegen Getafe was wel lachen, veel opstootjes in het veld. :P
pi_99986871
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:20 schreef Paul-89 het volgende:
De vorige keer tegen Getafe was wel lachen, veel opstootjes in het veld. :P
Daar ben ik toen ook nog geweest. Laudrup was toen toch nog de trainer?
pi_99986930
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:11 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ook, mits ik een gratis entreekaartje krijg bij mijn seizoenskaart :P
Patat Friet
pi_99986938
Klopt.
pi_99987162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:22 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik ook, mits ik een gratis entreekaartje krijg bij mijn seizoenskaart :P
Morgen is de laatste dag dat je m gratis kunt krijgen.
pi_99987354
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:27 schreef eight het volgende:

[..]

Morgen is de laatste dag dat je m gratis kunt krijgen.
Donderdag toch?? :o
Patat Friet
pi_99987491
Feitelijk gezien is dat morgen. :P
pi_99987774
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:34 schreef Paul-89 het volgende:
Feitelijk gezien is dat morgen. :P
Ohja, onscherp van me
Patat Friet
pi_100005081
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef ganzenherder het volgende:

Ohja, onscherp van me
was niet bewust :@

Fleuren wordt in de VI een constante factor genoemd. :{
Het enige constante is dat er bij zijn fouten de tegenstander altijd scoort.
pi_100013349
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:36 schreef eight het volgende:

[..]

was niet bewust :@

Fleuren wordt in de VI een constante factor genoemd. :{
Het enige constante is dat er bij zijn fouten de tegenstander altijd scoort.
Klopt toch. Heb je hem de afgelopen seizoenen kunnen betrappen op 1 goede wedstrijd dan?
Patat Friet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')