Als ik me niet vergis volgt Tottenham hem al een tijdje, maar die hebben een slechte seizoensstart dus ze gaan eerder op zoek naar een directe versterking.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:08 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoorde ook weer vaag wat verhalen dat een Engelse club concreet is en dat die hem eerst weer een jaar willen verhuren aan VVV om hem nog wat extra ervaring op te laten doen en hij moet ook nog wat interlands voor Nigeria spelen voordat hij een werkvergunning krijgt voor Engeland.
Ik gun het julliequote:Op zondag 11 september 2011 16:44 schreef fratsman het volgende:
Puntje tegen Ajax, Puntje tegen PSV... En nu is het tijd om 3-punters te oogsten!
Ja een club als VVV wordt sowieso vaker hard gestraft door de KNVB heb ik het idee dus zal wel wedstrijd of 4/5 worden met een beetje pech.quote:Op zondag 11 september 2011 17:12 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat Meeuwis wel een potje of 4 weg is.
Kijk eens voor de lol welke tegenstanders ze gehad hebben en welke ze nog krijgen de komende wedstrijden. Over een paar wedstrijden heb je de gehele top 10 gehad zo onderhand...quote:Op zondag 11 september 2011 17:23 schreef Frey het volgende:
VVV heeft gewoon een leuke ploeg.
Eigenlijk snap ik niet dat ze nog zo laag staan, maar die overwinningen moeten wel gaan komen.
Dat is ook weer waar ja. Ik hoop alleen voor VVV dat het niet weer zoals enkele jaren geleden gaat: punten pakken tegen de topclubs en het tegen de rest laten liggen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kijk eens voor de lol welke tegenstanders ze gehad hebben en welke ze nog krijgen de komende wedstrijden. Over een paar wedstrijden heb je de gehele top 10 gehad zo onderhand...
De concurrentie is dit jaar een sterker dan afgelopen seizoen en pakt gewoon ook veel meer punten. Er zal beter gevoetbald moeten worden om nacompetitie te ontlopen. No matter welke tegenstanders je treft. Want die 3-3 is leuk en aardig maar je hebt gewoon het grootste gedeelte van de wedstrijd een zware onvoldoende gescoord als vvv zijnde...quote:Op zondag 11 september 2011 17:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar ja. Ik hoop alleen voor VVV dat het niet weer zoals enkele jaren geleden gaat: punten pakken tegen de topclubs en het tegen de rest laten liggen.
Domme overtreding, op een zeer ongunstig moment. Met zijn ervaring zou hij beter moeten weten.quote:Op zondag 11 september 2011 17:12 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat Meeuwis wel een potje of 4 weg is.
Zou dit waar zijn? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je een bod weigert die hoger ligt dan je eigen begroting.quote:'VVV weigerde bod van tien miljoen euro op Musa'
Ahmed Musa is dit seizoen de revelatie van VVV-Venlo. De rappe aanvaller scoorde dit seizoen al drie doelpunten en blijft elke wedstrijd de gevaarlijkste aanvaller aan de kant van de Venlonaren. Dat zagen ook enkele clubs vlak vóór de deadline van de transfermarkt.
Vlak voor het sluiten van de transferwindow sloeg Venlo een bod van zo’n tien miljoen euro op Musa af. “We willen ook sportief van hem profiteren. En ik denk dat zijn marktwaarde hier blijft behouden”, vertelt voorzitter Hai Berden aan De Telegraaf.
Berden geeft echter toe dat het bod de club in een moeilijk parket bracht. “Dat is een moeilijke afweging. We willen sportief groeien, maar ook als club. Af en toe zal je een talentvolle speler moeten verkopen”, aldus Berden.
Zelfde strategie als bij Honda.quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef eight het volgende:
[..]
Zou dit waar zijn? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je een bod weigert die hoger ligt dan je eigen begroting.
Gewoon weer grootspraak van Haike, beetje ophypen... 10 miljoen is absurd, geloof best dat er concrete interesse was thoughquote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef eight het volgende:
[..]
Zou dit waar zijn? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je een bod weigert die hoger ligt dan je eigen begroting.
Meeuwis kan beter zijn mond houden. Tegen PSV kreeg hij rood na een oliedomme overtreding waardoor hij zijn team zwaar in de steek liet met als gevolg 3 wedstrijden schorsing. Zijn comeback was gisteren bijzonder matig en nu wilt uitgerekend hij gaan klagen?quote:Irritatie bij VVV groeit tussen spelers en trainer
Wachtend op de eerste zege groeit de onvrede binnen VVV. Dat meldt het AD. Zo wil Marcel Meeuwis een gesprek met trainer Glen De Boeck, die hem tegen AZ na een half uur wisselde. VVV moet af van de behoudende tactiek, vindt hij.
'Marcel speelde een mindere wedstrijd en we verloren de grip op het middenveld', verklaarde De Boeck.
Doelman Dennis Gentenaar werd vanwege een rugkwetsuur buiten de ploeg gelaten, hoewel hij wilde spelen. Zijn coach: 'Die jongen moet constant pijnstillers nemen. Straks heeft Dennis de rest van zijn leven last.'
quote:VVV-Venlo contracteert opnieuw een Nigeriaan
VVV-Venlo heeft opnieuw een Nigeriaan onder contract staan. Ditmaal heeft de club de contractloze doelman Robert Udegbe gecontracteerd. De sluitpost speelde de voorbije maanden al op amateurbasis bij de Limburgers, maar heeft nu een profcontract gekregen.
"In Venlo voel ik me goed op mijn plaats. Ik woon hier op mijzelf in de buurt van het stadion en tegelijkertijd dichtbij Düsseldorf waar ik in mijn vrije tijd regelmatig te vinden ben. Professioneel gezien krijg ik voldoende ruimte om mijn kwaliteiten te tonen en veel belangrijker; ik heb mijn debuut in de Nederlandse Eredivisie al gemaakt!"
Onlangs maakte de doelman zijn debuut in de bekerwedstrijd tegen sc Heerenveen (2-0 verlies). In Venlo moet Udegbe met Wilco de Vogt uit gaan maken wie de stand-in zal gaan worden van de geblesseerde Dennis Gentenaar. Udegbe tekende een contract voor twee seizoenen.
quote:VVV neemt twee jonge Brazilianen op proef
VVV-Venlo bekijkt gedurende drie weken of de Braziliaanse talenten Alan en Mattheus een versterking zijn voor de club. De tieners zijn afkomstig van Coritiba, waarmee de Limburgers samenwerken.
Alan (18) en Mattheus (17) kwamen vrijdag al in Venlo aan. Ze lopen mee met Jong VVV en/of de eerste selectie, meldt de club op het digitale thuis. Alan is een aanvaller uit het tweede elftal van Coritiba, terwijl verdediger Mattheus nog uitkomt voor de A-jeugd.
In de eerste dagen van hun proefperiode bekijken de Limburgers het niveau van de tieners van dichtbij. Daarna wordt bepaald bij welke selectie zij gaan meetrainen. Vorig jaar had VVV de doelmannen Caio Gobbo Secco en Rafael Broetto op stage, maar zij werden beide afgetest.
Deze oefenwedstrijd was juist bedoelt om weer wat vertrouwen te krijgen..quote:Afgang VVV tegen Fortuna Düsseldorf
VVV heeft vrijdagmiddag een oefenduel tegen Fortuna Düsseldorf verloren. De nummer vier van de tweede Bundesliga was in Viersen veel te sterk voor de Venlose eredivisionist, 4-0.
Al in de tweede minuut kwam VVV op achterstand door een fraai afstandsschot van Adam Bodzek. Meteen daarop kreeg Uche Nwofor een uitgelezen kans op de 1-1, maar vrij voor de Fortuna-doelman schoot Nwofor naast. Een blunder van Robin Udegbe zorgde vervolgens voor de 2-0 ruststand.
Na rust scoorden de Duitsers nog tweemaal tegen een fantasieloos opererend VVV.
Trainer Glen de Boeck was na afloop woedend over de zoveelste wanprestatie van zijn team.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:31 schreef eight het volgende:
[..]
Deze oefenwedstrijd was juist bedoelt om weer wat vertrouwen te krijgen..
Musa gaat dus niet naar Arsenal.quote:Arsenal op de tribune voor VVV-spits Musa'
Ahmed Musa heeft over belangstelling niet te klagen. Schalke 04 meldde zich al voor de aanvaller van VVV-Venlo en zondag zat er tegen Feyenoord een scout van Arsenal op de tribune voor hem, meldt Sport1.
Musa maakt dit seizoen veel indruk in het shirt van VVV en was afgelopen zomer de grote uitblinker bij Nigeria op het WK onder-20. Schalke 04 meldde zich in de zomer al voor een overname van de pijlsnelle vleugelspits, maar bereikte geen akkoord met VVV.
Arsenal heeft inmiddels ook lucht gekregen van de stormachtige ontwikkeling van Musa en stuurde zondag een scout naar De Kuip om hem te bekijken. Nadat de aanvaller in de 43ste minuut de rode kaart kreeg na twee snelle gele prenten verliet de talentenjager echter voortijdig het stadion.
Fleuren heeft al een seizoen niet gespeeld hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Even serieus he.... maar die Niels Fleuren die kan er echt geen hout van.
Valt me al dik een seizoen op, maar nu ben ik het zat en wil ik er voor uitkomen; WAT EEN PRUTSER.
Tegen de kleine clubs is Fleuren inderdaad beter, tegen subtop/top is eminike wellicht een betere keuze.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 08:57 schreef Majkool het volgende:
Fleuren heeft al een seizoen niet gespeeld heVorig jaar na winsterstop El Akchaoui, dit jaar was het Nkume (oh nee, EMENIKE!1!!!)... En Nkume kan er al helemaal niks van, Nigerianen hebben gewoon geen voetbalverstand, ik zie liever Fleuren, zeker tegen ploegjes als Excelsior en RKC...
Alweer de 4de keer een penalty tegen en wederom staan ze met 10 man op het veld. Je zou toch denken dat ze wat terughoudender zijn in het strafschopgebied of als iemand al geel op zak heeft.quote:
quote:Stoke City hoopt VVV'er Uchebo over te nemen middels 'Ryo-scenario'
De kans dat Michael Uchebo naar Stoke City vertrekt, wordt steeds groter. De spits van VVV-Venlo is door manager Tony Pulis per brief uitgenodigd voor een ‘intakegesprek’ en de interesse is volgens directeur voetbalzaken Mario Captein ‘zeer serieus’.
"Ze willen met Michael praten", vertelt Captein aan Voetbal International. "Je moet het zien als een soort intakegesprek. Dat kan ik me wel voorstellen, je wilt altijd even met een speler praten voor je ermee in zee gaat. Het geeft in ieder geval aan dat de interesse van Stoke zeer serieus is." Mogelijk vertrekt Uchebo volgende week even naar Engeland, want dan wordt er geen competitie afgewerkt. "Dat zou een goed moment kunnen zijn", stelt Captein.
Uchebo heeft een werkvergunning nodig om in de Premier League te kunnen spelen en voldoet voorlopig niet aan de eisen. “Stoke hoopt dat de commissie in Engeland die daarover gaat hem dispensatie verleent. Dat is bijvoorbeeld ook gebeurd bij Ryo Miyaichi van Arsenal”, reageert Captein. Voorzitter Hai Berden gaf eerder al aan dat the Potters concreet zijn voor de 21-jarige Uchebo: “Die interesse is zeer serieus”, liet de preses zich onlangs ontvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |