abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101336417
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:08 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoorde ook weer vaag wat verhalen dat een Engelse club concreet is en dat die hem eerst weer een jaar willen verhuren aan VVV om hem nog wat extra ervaring op te laten doen en hij moet ook nog wat interlands voor Nigeria spelen voordat hij een werkvergunning krijgt voor Engeland.
Als ik me niet vergis volgt Tottenham hem al een tijdje, maar die hebben een slechte seizoensstart dus ze gaan eerder op zoek naar een directe versterking.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_101821436

_O_ _O_

Gezien de vele Japanse reacties wordt VVV nog op de voet gevolgd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_101821476
Puntje tegen Ajax, Puntje tegen PSV... En nu is het tijd om 3-punters te oogsten! *O*
pi_101821884
_O-

_O_
pi_101821903
Bedankt voor de hulp Glen
pi_101821904
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 16:44 schreef fratsman het volgende:
Puntje tegen Ajax, Puntje tegen PSV... En nu is het tijd om 3-punters te oogsten! *O*
Ik gun het jullie :P
★★★
pi_101822398
Volgens mij gaan niet veel teams een makkelijke dag krijgen in de Koel dit seizoen. Zelfs als VVV een hele helft lang dramatisch slecht speelt zijn ze thuis nog in staat punten te pakken. Jezus wat was die eerste helft slecht zeg, ik had getekend voor een regelementaire 0-3 nederlaag...

Maar wat een geweldige 10 minuten met 2 schitterende doelpunten krijg je dan te zien van een passievol VVV dat opeens wél kan voetballen. Dat heeft alles gecompenseerd :)

Volgende keer 2 helften lang een voldoende proberen te scoren :)
Patat Friet
pi_101822440
Ik denk dat Meeuwis wel een potje of 4 weg is.
pi_101822512
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:12 schreef Paul-89 het volgende:
Ja een club als VVV wordt sowieso vaker hard gestraft door de KNVB heb ik het idee dus zal wel wedstrijd of 4/5 worden met een beetje pech.

Idiote onnodige overtreding, daar niet van.
Patat Friet
pi_101822548
Toth maar snel even vastleggen. :P
pi_101822753
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:15 schreef Paul-89 het volgende:
Toth maar snel even vastleggen. :P
Zag Captein niet zitten. :(
  zondag 11 september 2011 @ 17:23:36 #213
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101822854
VVV heeft gewoon een leuke ploeg.

Eigenlijk snap ik niet dat ze nog zo laag staan, maar die overwinningen moeten wel gaan komen. ^O^
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_101823012
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:23 schreef Frey het volgende:
VVV heeft gewoon een leuke ploeg.

Eigenlijk snap ik niet dat ze nog zo laag staan, maar die overwinningen moeten wel gaan komen. ^O^
Kijk eens voor de lol welke tegenstanders ze gehad hebben en welke ze nog krijgen de komende wedstrijden. Over een paar wedstrijden heb je de gehele top 10 gehad zo onderhand...
Patat Friet
  zondag 11 september 2011 @ 17:35:56 #215
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101823281
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:28 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Kijk eens voor de lol welke tegenstanders ze gehad hebben en welke ze nog krijgen de komende wedstrijden. Over een paar wedstrijden heb je de gehele top 10 gehad zo onderhand...
Dat is ook weer waar ja. Ik hoop alleen voor VVV dat het niet weer zoals enkele jaren geleden gaat: punten pakken tegen de topclubs en het tegen de rest laten liggen.
pi_101823475
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:35 schreef Frey het volgende:

[..]

Dat is ook weer waar ja. Ik hoop alleen voor VVV dat het niet weer zoals enkele jaren geleden gaat: punten pakken tegen de topclubs en het tegen de rest laten liggen.
De concurrentie is dit jaar een sterker dan afgelopen seizoen en pakt gewoon ook veel meer punten. Er zal beter gevoetbald moeten worden om nacompetitie te ontlopen. No matter welke tegenstanders je treft. Want die 3-3 is leuk en aardig maar je hebt gewoon het grootste gedeelte van de wedstrijd een zware onvoldoende gescoord als vvv zijnde...
Patat Friet
  zondag 11 september 2011 @ 17:54:42 #217
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101823987
De sfeer blijft er trouwens prachtig. _O_
Echt zo zonde als de Koel verdwijnt.
pi_101824303
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:12 schreef Paul-89 het volgende:
Domme overtreding, op een zeer ongunstig moment. Met zijn ervaring zou hij beter moeten weten.
pi_101824371
Wat een geluk vandaag :D _O_ Maar daarom niet minder genieten _O_
pi_101867123
quote:
'VVV weigerde bod van tien miljoen euro op Musa'

Ahmed Musa is dit seizoen de revelatie van VVV-Venlo. De rappe aanvaller scoorde dit seizoen al drie doelpunten en blijft elke wedstrijd de gevaarlijkste aanvaller aan de kant van de Venlonaren. Dat zagen ook enkele clubs vlak vóór de deadline van de transfermarkt.

Vlak voor het sluiten van de transferwindow sloeg Venlo een bod van zo’n tien miljoen euro op Musa af. “We willen ook sportief van hem profiteren. En ik denk dat zijn marktwaarde hier blijft behouden”, vertelt voorzitter Hai Berden aan De Telegraaf.

Berden geeft echter toe dat het bod de club in een moeilijk parket bracht. “Dat is een moeilijke afweging. We willen sportief groeien, maar ook als club. Af en toe zal je een talentvolle speler moeten verkopen”, aldus Berden.
Zou dit waar zijn? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je een bod weigert die hoger ligt dan je eigen begroting.
pi_101868159
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef eight het volgende:

[..]

Zou dit waar zijn? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je een bod weigert die hoger ligt dan je eigen begroting.
Zelfde strategie als bij Honda. :P
pi_101868342
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef eight het volgende:

[..]

Gewoon weer grootspraak van Haike, beetje ophypen... 10 miljoen is absurd, geloof best dat er concrete interesse was though
pi_102073421
Spel was wel aardig en eerste helft was VVV zelfs iets beter maar als je zo'n kansen mist (Musa,Maguire) win je nooit. Gentenaar zag er ook niet best uit bij die vrije schop.
Snel vergeten deze wedstrijd.
pi_102643654
quote:
Irritatie bij VVV groeit tussen spelers en trainer

Wachtend op de eerste zege groeit de onvrede binnen VVV. Dat meldt het AD. Zo wil Marcel Meeuwis een gesprek met trainer Glen De Boeck, die hem tegen AZ na een half uur wisselde. VVV moet af van de behoudende tactiek, vindt hij.
'Marcel speelde een mindere wedstrijd en we verloren de grip op het middenveld', verklaarde De Boeck.

Doelman Dennis Gentenaar werd vanwege een rugkwetsuur buiten de ploeg gelaten, hoewel hij wilde spelen. Zijn coach: 'Die jongen moet constant pijnstillers nemen. Straks heeft Dennis de rest van zijn leven last.'
Meeuwis kan beter zijn mond houden. Tegen PSV kreeg hij rood na een oliedomme overtreding waardoor hij zijn team zwaar in de steek liet met als gevolg 3 wedstrijden schorsing. Zijn comeback was gisteren bijzonder matig en nu wilt uitgerekend hij gaan klagen?
Tot op heden de miskoop van het seizoen.
pi_102644033
Tja met zo'n Emenike, De Regt, Maguire (valt vies tegen) Molhoek (erg traag) en spitsen die 5 kansen nodig hebben om te scoren ga je het niet redden. :{

Ik had veel verwacht van VVV dit seizoen maar het komt er eigenlijk helemaal niet uit, en die 2 punten tegen Ajax en VVV waren natuurlijk wel gewoon lucky, want beide hebben toen gewoon afgrijselijk veel kansen gemist, vooral PSV.

Tevens snap ik niet waarom Linssen geen basisplek heeft, jonge gast die altijd vol gas geeft, bezit overzicht en een goede pass.
pi_102644716
Eigenlijk valt iedereen dit seizoen nog redelijk tot zwaar tegen, op Musa na. En als die jongen uit vorm is, zoals de afgelopen wedstrijden dan stelt het aanvallend meteen bitter weinig voor...

En als je dan ook nog vrij makkelijk tegengoals tegenkrijgt dan wordt het gewoon moeilijk om punten te pakken.
Patat Friet
pi_102644872
Die Mei vond ik ook erg sterk beginnen, verloor bijna geen kopduel en verdedigend gewoon sterk zonder poespas.
pi_102649766
Linssen was alleen in de voorbereiding goed, daarna was hij zeer matig.
Als excuus geldt natuurlijk dat VVV in het linkerrijtje haast iedere tegenstander heeft gehad en tegen hun is het natuurlijk ook lastig om een goede indruk te maken. De zwakste tegenstander was Den Haag en tegen hun uit verliezen is ook geen schande.

Na de wedstrijd tegen Feijenoord begint het eigenlijk pas echt voor VVV. Hopelijk worden ze tegen die tijd onderschat.
pi_102688927
Het wordt nóg kleurrijker:

quote:
VVV-Venlo contracteert opnieuw een Nigeriaan

VVV-Venlo heeft opnieuw een Nigeriaan onder contract staan. Ditmaal heeft de club de contractloze doelman Robert Udegbe gecontracteerd. De sluitpost speelde de voorbije maanden al op amateurbasis bij de Limburgers, maar heeft nu een profcontract gekregen.

"In Venlo voel ik me goed op mijn plaats. Ik woon hier op mijzelf in de buurt van het stadion en tegelijkertijd dichtbij Düsseldorf waar ik in mijn vrije tijd regelmatig te vinden ben. Professioneel gezien krijg ik voldoende ruimte om mijn kwaliteiten te tonen en veel belangrijker; ik heb mijn debuut in de Nederlandse Eredivisie al gemaakt!"

Onlangs maakte de doelman zijn debuut in de bekerwedstrijd tegen sc Heerenveen (2-0 verlies). In Venlo moet Udegbe met Wilco de Vogt uit gaan maken wie de stand-in zal gaan worden van de geblesseerde Dennis Gentenaar. Udegbe tekende een contract voor twee seizoenen.
quote:
VVV neemt twee jonge Brazilianen op proef

VVV-Venlo bekijkt gedurende drie weken of de Braziliaanse talenten Alan en Mattheus een versterking zijn voor de club. De tieners zijn afkomstig van Coritiba, waarmee de Limburgers samenwerken.

Alan (18) en Mattheus (17) kwamen vrijdag al in Venlo aan. Ze lopen mee met Jong VVV en/of de eerste selectie, meldt de club op het digitale thuis. Alan is een aanvaller uit het tweede elftal van Coritiba, terwijl verdediger Mattheus nog uitkomt voor de A-jeugd.

In de eerste dagen van hun proefperiode bekijken de Limburgers het niveau van de tieners van dichtbij. Daarna wordt bepaald bij welke selectie zij gaan meetrainen. Vorig jaar had VVV de doelmannen Caio Gobbo Secco en Rafael Broetto op stage, maar zij werden beide afgetest.
pi_102868830
quote:
Afgang VVV tegen Fortuna Düsseldorf

VVV heeft vrijdagmiddag een oefenduel tegen Fortuna Düsseldorf verloren. De nummer vier van de tweede Bundesliga was in Viersen veel te sterk voor de Venlose eredivisionist, 4-0.

Al in de tweede minuut kwam VVV op achterstand door een fraai afstandsschot van Adam Bodzek. Meteen daarop kreeg Uche Nwofor een uitgelezen kans op de 1-1, maar vrij voor de Fortuna-doelman schoot Nwofor naast. Een blunder van Robin Udegbe zorgde vervolgens voor de 2-0 ruststand.
Na rust scoorden de Duitsers nog tweemaal tegen een fantasieloos opererend VVV.
Trainer Glen de Boeck was na afloop woedend over de zoveelste wanprestatie van zijn team.
Deze oefenwedstrijd was juist bedoelt om weer wat vertrouwen te krijgen.. :{
pi_102869059
quote:
13s.gif Op zondag 9 oktober 2011 11:31 schreef eight het volgende:

[..]

Deze oefenwedstrijd was juist bedoelt om weer wat vertrouwen te krijgen.. :{
|:( |:( |:(
pi_102869517
De Boeck was woest, die zal zich toch ook wel gaan afvragen waar hij in godsnaam aan begonnen is. :P

Het materiaal valt vies tegen, ik had dit seizoen veel verwacht van VVV dus aankomende periode zullen ze echt de punten moeten gaan pakken.
pi_103150754
quote:
Arsenal op de tribune voor VVV-spits Musa'

Ahmed Musa heeft over belangstelling niet te klagen. Schalke 04 meldde zich al voor de aanvaller van VVV-Venlo en zondag zat er tegen Feyenoord een scout van Arsenal op de tribune voor hem, meldt Sport1.

Musa maakt dit seizoen veel indruk in het shirt van VVV en was afgelopen zomer de grote uitblinker bij Nigeria op het WK onder-20. Schalke 04 meldde zich in de zomer al voor een overname van de pijlsnelle vleugelspits, maar bereikte geen akkoord met VVV.

Arsenal heeft inmiddels ook lucht gekregen van de stormachtige ontwikkeling van Musa en stuurde zondag een scout naar De Kuip om hem te bekijken. Nadat de aanvaller in de 43ste minuut de rode kaart kreeg na twee snelle gele prenten verliet de talentenjager echter voortijdig het stadion.
Musa gaat dus niet naar Arsenal.
Wat zal die scout trouwens geschrokken zijn van het eredivisieniveau.
pi_103151107
Zum janken weer dit. Wat een kutseizoen tot nu toe ;(
Patat Friet
pi_103155759
http://eredivisielive.nl/(...)noord-vvv-venlo.html

Apart interview van de Boeck, waarin hij alleen maar wijst naar anderen.
Volgens hem was de eerste gele kaart van Musa was onterecht evenals de eerste penalty. ;(
Verder zag hij in de eerste helft maar liefst vier 100% kansen voor VVV. :{

Een kat in het nood maakte rare sprongen..
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:40:10 #236
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_103427749
Goeie overwinning ^O^

Maar Uchebo... :{
pi_103428331
VVV speelde sterk vanavond. Vooral de inzet en bezieling was mooi om te zien. De man van de wedstrijd is m.i. wildschut. Hij maakte een mooi goal, had enkele sterke voorzetten en behield overzicht waardoor Linssen kon scoren. Linssen speelde ook een erg sterke wedstrijd.
pi_103428607
Eindelijk.
pi_103433751
Het kan dus toch.

Kudo's voor Wildschut, Linssen en ja hoor zelfs Fleuren deed het prima vandaag :)
Patat Friet
pi_103433970
Fleuren > Nkume, Fleuren deed het gewoon goed, degelijk. Beter dan dat blinde nigeriaanse paard

Uchebo.... :')_! Echt nog nooit iemand zo slecht zien spelen in de Eredivisie...
pi_103575378
Uchebo in de belangstelling van Stoke City. Die past wel bij dat hotseknots voetbal van Stoke.
pi_103581193
Uchebo is een rare kwiebus.
Hij verprutst veel kansen, is vaak egoïstisch en ontbeert elke vorm van techniek.
Toch is hij lastig te verdedigen. Hij is sterk, balvast en creëert zijn eigen kansen.
Wat me opvalt is dat als Musa meespeelt hij plotseling wel in staat is om een goede assist te geven terwijl als Musa niet meedoet voor eigen succes gaat.

Voor VVV is hij volgend jaar gewoon te duur (half miljoen op jaarbasis) maar toch kan ik me goed voorstellen dat er clubs zijn die wat in hem zien.

Trouwens Nwofor maakte zaterdag ook geen verkeerde indruk.
pi_103581572
Ontbeert elke vorm van techniek ? Dat vind ik dus echt niet, het is niet gepolijst maar hij is toch technischer dan menig mens denkt.
pi_103588869
Naja,zelfs Vennegoor is technischer.

Misschien overdrijf ik, sporadisch laat hij wel eens balgevoel zien.

Hij moet trouwens eerst nog een interland spelen voordat hij een werkvergunning in Engeland krijgt.
Lijkt mij een best groot struikelblok, ben benieuwd of Stoke City enig invloed hierop kan uitoefenen.
pi_103690867
Even serieus he.... maar die Niels Fleuren die kan er echt geen hout van.
Valt me al dik een seizoen op, maar nu ben ik het zat en wil ik er voor uitkomen; WAT EEN PRUTSER.
U MAD?
pi_103699252
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Even serieus he.... maar die Niels Fleuren die kan er echt geen hout van.
Valt me al dik een seizoen op, maar nu ben ik het zat en wil ik er voor uitkomen; WAT EEN PRUTSER.
Fleuren heeft al een seizoen niet gespeeld he :+ Vorig jaar na winsterstop El Akchaoui, dit jaar was het Nkume (oh nee, EMENIKE!1!!!)... En Nkume kan er al helemaal niks van, Nigerianen hebben gewoon geen voetbalverstand, ik zie liever Fleuren, zeker tegen ploegjes als Excelsior en RKC...
pi_103700809
Oh dan is het die andere wat ook zo'n prutser is; De Regt

Maar die Fleuren ken er echt geen hout van.
U MAD?
pi_103700895
Kroetclub! :(
pi_103712375
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 08:57 schreef Majkool het volgende:

Fleuren heeft al een seizoen niet gespeeld he :+ Vorig jaar na winsterstop El Akchaoui, dit jaar was het Nkume (oh nee, EMENIKE!1!!!)... En Nkume kan er al helemaal niks van, Nigerianen hebben gewoon geen voetbalverstand, ik zie liever Fleuren, zeker tegen ploegjes als Excelsior en RKC...
Tegen de kleine clubs is Fleuren inderdaad beter, tegen subtop/top is eminike wellicht een betere keuze.
Hoe je het went of keert, het blijft kiezen tussen 2 kwaden.
En dan te bedenken dat Metaj deze zomer haalbaar was... ;(

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:04 schreef fratsman het volgende:
Kroetclub! :(
Alweer de 4de keer een penalty tegen en wederom staan ze met 10 man op het veld. Je zou toch denken dat ze wat terughoudender zijn in het strafschopgebied of als iemand al geel op zak heeft. :{
pi_103816673
quote:
Stoke City hoopt VVV'er Uchebo over te nemen middels 'Ryo-scenario'

De kans dat Michael Uchebo naar Stoke City vertrekt, wordt steeds groter. De spits van VVV-Venlo is door manager Tony Pulis per brief uitgenodigd voor een ‘intakegesprek’ en de interesse is volgens directeur voetbalzaken Mario Captein ‘zeer serieus’.

"Ze willen met Michael praten", vertelt Captein aan Voetbal International. "Je moet het zien als een soort intakegesprek. Dat kan ik me wel voorstellen, je wilt altijd even met een speler praten voor je ermee in zee gaat. Het geeft in ieder geval aan dat de interesse van Stoke zeer serieus is." Mogelijk vertrekt Uchebo volgende week even naar Engeland, want dan wordt er geen competitie afgewerkt. "Dat zou een goed moment kunnen zijn", stelt Captein.

Uchebo heeft een werkvergunning nodig om in de Premier League te kunnen spelen en voldoet voorlopig niet aan de eisen. “Stoke hoopt dat de commissie in Engeland die daarover gaat hem dispensatie verleent. Dat is bijvoorbeeld ook gebeurd bij Ryo Miyaichi van Arsenal”, reageert Captein. Voorzitter Hai Berden gaf eerder al aan dat the Potters concreet zijn voor de 21-jarige Uchebo: “Die interesse is zeer serieus”, liet de preses zich onlangs ontvallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')