Wie overschat die kerel dan? Of gewoon het feit dat hij profvoetballer is?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:15 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
toch echt een van de meest overschatte verdedigers...
haha het laatste denk ik danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:18 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wie overschat die kerel dan? Of gewoon het feit dat hij profvoetballer is?
Hij was backup centrum verdediger voor De Regt en Yoshida. Als een van die 2 die niet centraal speelde speelde hij centraal. De andere wedstrijden gewoon linksback.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
haha het laatste denk ik danhoe was El Akchaoui eigenlijk het afgelopen seizoen, volgens mij speelde hij toch meer centraal geloof ik?
quote:VVV trekt Zwolle-revelatie Wildschut aan
VVV-Venlo heeft Yanic Wildschut binnen. De talentvolle aanvaller van FC Zwolle tekende woensdag een contract voor drie seizoenen bij de club uit Venlo, weet VoetbalPrimeur.
De Limburgers meldden zich eerder deze week bij de Jupiler League-club. De negentienjarige aanvaller baarde in zijn eerste profseizoen opzien. Wildschut ontwikkelde zich in een rap tempo tot een gevaarlijke vleugelaanvaller. Zijn goede ontwikkeling wordt nu beloond met een transfer naar de Eredivisie.
Wildschut kwam woensdag een driejarig contract overeen met VVV-Venlo. Het nieuws wordt bevestigd namens Johan Wins van EFM International. Wildschut had in Zwolle nog een doorlopend contract. Over de hoogte van de transfersom worden geen uitlatingen gedaan.
Viel me altijd positief op bij Zwolle ja. Maar hij had niet vaak een basisplaats of ligt dat aan mij? Of was het zo'n supersub geval?quote:
Supersub. Maar lijkt me wel zo'n speler die nog kneedbaar is, zal wel wat tijd nodig hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:23 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Viel me altijd positief op bij Zwolle ja. Maar hij had niet vaak een basisplaats of ligt dat aan mij? Of was het zo'n supersub geval?
Een koopje is Wildschut niet.quote:"We krijgen een goede prijs voor Wildschut, waarmee de kas bijgewerkt kan worden", reageert Bert Konterman, de technisch manager van de eerstedivisionist tegenover de Stentor.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:50 schreef ganzenherder het volgende:
Hopelijk gaat Honda naar Juve. Voor zover ik weet heeft VVV namelijk een dooverkoopclausule bedongen, zou erg fijn zijn bij het samenstellen van een eredivisiewaardige selectie
__________________quote:'Honda gaat VVV nog veel geld opleveren'
Keisuke Honda blijft de melkkoe van VVV-Venlo. De Limburgers verwachten nog veel geld te verdienen aan de Japanner, die in januari voor miljoenen euro's de overstap maakte naar CSKA Moskou.
VVV-voorzitter Hai Berden gaf in het televisieprogramma Tussen Vlaai en Braai van L1 aan dat VVV bij een nieuwe transfer van Honda rekening kan houden met een bepaald percentage van de transfersom. Berden verwacht dat die clausule VVV nog veel geld gaat opleveren.
De 24-jarige Honda was in zijn eerste halfjaar in Rusland al van grote waarde voor CSKA. In de competitie kwam hij tot elf wedstrijden en twee doelpunten en ook in de Champions League deed Honda reeds van zich spreken. De Russen betaalden zes maanden geleden zo'n zes miljoen euro voor de middenvelder/aanvaller, die op het WK de ster van Japan was. Met twee doelpunten en een schitterende assist maakte hij ook in Zuid-Afrika de verwachtingen waar.
oh 1 jaar nog maar, dan kan het idd nooit veel zijn geweest. Geen verkeerde aankoop lijkt me.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Paar ton denk ik, had nog maar een contract voor 1 jaar.
Nu nog een centrale verdediger, linksback, controlerende middenvelder, spelmaker/nummer 10 en een spitsquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:32 schreef eight het volgende:
[..]
oh 1 jaar nog maar, dan kan het idd nooit veel zijn geweest. Geen verkeerde aankoop lijkt me.
Waarom Metaj niet doorgaat begrijp ik nog steeds niet. Fleuren in de basis zijn 20 tegendoelpunten meer...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nu nog een centrale verdediger, linksback, controlerende middenvelder, spelmaker/nummer 10 en een spits
Ja beetje vreemd, ze kwamen er pas in het gesprek achter dat hij linksback was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom Metaj niet doorgaat begrijp ik nog steeds niet. Fleuren in de basis zijn 20 tegendoelpunten meer...
Ja, begreep ik ook helemaal niks van toen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom Metaj niet doorgaat begrijp ik nog steeds niet. Fleuren in de basis zijn 20 tegendoelpunten meer...
Ik hoop het maar het is nog niet zeker:quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
Meeuwis is binnen voor 3 jaar. Goede zaak.
quote:Het enige obstakel vormt de situatie met zijn huidige werkgever Borussia Mönchengladbach. Dat meldt Dagblad De Limburger.
De Duitse club is bereidt hem transfervrij te laten vertrekken, maar daar neemt Meeuwis geen genoegen mee. "Bij VVV zal Marcel veel minder gaan verdienen. Daarom willen we dat hij een bedrag meekrijgt bij zijn vertrek uit Mönchengladbach", vertelt zijn zaakwaarnemer Louis Laros.
Deze club stond bijna onderaan dit seizoen...quote:Italiaanse verdediger op proef bij VVV
De Italiaan Andrea Mei is op proef bij VVV-Venlo. De 22-jarige verdediger genoot zijn jeugdopleiding bij Inter Milan.
Het afgelopen seizoen was Mei op huurbasis in dienst van Piacenza Calcio in de Serie B.
De technische staf kijkt de komende dagen of de speler een aanwinst is voor de verdedigingslinie.
Blijkbaar trainen ze dagelijks 4,5 uur achter elkaar.quote:De profs van VVV klaagden afgelopen weken al steen en been over hun nieuwe trainer...Niemand wil openlijk kritiek uiten, maar ze wisten de afgelopen weken niet wat ze meemaakten. Alsof Co Adriaanse en Louis van Gaal tegelijk waren gearriveerd. Zo hard moeten ze trainer, uur na uur.
Ik dacht dat hij dergelijke uitspraken niet meer zou makenquote:en Berden: "Ik weet zeker dat VVV dit jaar minimaal in de middenmoot mee kan gaan doen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |