Heb het hem gevraagd, maar hij heeft niets meer uit die tijd. Hoogstens een spelersshirt, maar dat ligt op een stoffige zolder bij zijn pa.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:19 schreef Samcali het volgende:
[..]
Misschien kun je Jacob van den Belt eens vragen of hij nog een VVV shirt heeft liggen, en dat eventueel wil verkopen
Edit: ik zit trouwens op VW3SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spelersshirts (uit en thuis) uit dat seizoen heb ik al. Ik zoek alleen nog de keepershirts. Maar toch bedankt voor de moeite!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:27 schreef methodmich het volgende:
Samcali:
[..]
Heb het hem gevraagd, maar hij heeft niets meer uit die tijd. Hoogstens een spelersshirt, maar dat ligt op een stoffige zolder bij zijn pa.
De spelersshirts (uit en thuis) uit dat seizoen heb ik al. Ik zoek alleen nog de keepershirts. Maar toch bedankt dat je het gevraagd hebtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:27 schreef methodmich het volgende:
Samcali:
[..]
Heb het hem gevraagd, maar hij heeft niets meer uit die tijd. Hoogstens een spelersshirt, maar dat ligt op een stoffige zolder bij zijn pa.
met een paar japanse investeerdersquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:37 schreef ganzenherder het volgende:
Zou het Keisuke Honda stadion een optie zijn?![]()
W1, W2 en W3 op het kaartje te zien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:21 schreef Aanvoerder het volgende:
In welk(e) vak(ken) zitten de uitsupporters?
Klopt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:26 schreef Grunner het volgende:
[..]
W1, W2 en W3 op het kaartje te zien.
Maar ook slechts 4 punten. Is niet erg veel.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:21 schreef Dynastic het volgende:
Nog steeds ongeslagen in de Eredivisie.
Toyota en Suzuki, aldus die verslaggever van Studio Sport bij die reportage. Lullige was dat de twee Japanners hem niet begrepen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:50 schreef Stickvis het volgende:
Er staan trouwens twee vervangers klaar als honda gaat, iemand ideeën?
heerlijk kijken de japanners zo van ?wastjetouw?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toyota en Suzuki, aldus die verslaggever van Studio Sport bij die reportage. Lullige was dat de twee Japanners hem niet begrepen...
De Nigerianen komen ook deze week toch?
Ghehe ben ook wel benieuwd.quote:foto Op dinsdag 25 augustus 2009 20:32 schreef Stickvis het volgende:
hij is klaar
zaterdag te zien in de goffert
Jan van Dijk zal trots zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop