Maar leuk was het welquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:13 schreef JLSB het volgende:
Anderhalf uur naar iets zitten te kijken wat totaal niks met voetbal te maken had...
die jeugdkaarten voor fl. 5,-?!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:37 schreef Linnie20v het volgende:
Ik had nog seizoenskaarten in de goede oude tijd van Michael Evanswhehe
Ach...de man had wel een leuke hond. Dat is dan ook het enigste waar hij indruk mee heeft gemaakt...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:01 schreef methodmich het volgende:
Milko Pieren.... Het was dat ie in tenue op het veld stond, anders wist je niet dat hij voetballer was.
Misschien kun je Jacob van den Belt eens vragen of hij nog een VVV shirt heeft liggen, en dat eventueel wil verkopenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:39 schreef methodmich het volgende:
Haha, wil je nog een gedragen trainerssetje van Dogan hebben ook, van ASWH? We hebben er nog in de kast liggen.![]()
Dat was toch die keeper, er schieten me nu ook namen te binnen als Koen Wins, Oswald Snip, Ben Mbemba, Nike Leferink, Chima Onyeike...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:19 schreef Samcali het volgende:
[..]
Misschien kun je Jacob van den Belt eens vragen of hij nog een VVV shirt heeft liggen, en dat eventueel wil verkopen
mooi gemaakt, alleen staat er rechtsboven op dat plaatje Eeerste divisie, met drie e's dus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:51 schreef JLSB het volgende:
Aangezien er weer bijna een nieuw topic aankomt heb ik alvast een nieuwe OP gemaakt...
Ik heb dat bestand niet meer dus ik kan het niet aanpassen, als ik een keer tijd heb kan ik kijken of ik iets nieuws kan maken...quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:25 schreef Samcali het volgende:
[..]
mooi gemaakt, alleen staat er rechtsboven op dat plaatje Eeerste divisie, met drie e's dus.
Van Ado had gewonnen moeten worden. Volgende week Groningen thuis. Met Groningen in deze vorm is dat zeker te doen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:37 schreef JLSB het volgende:
Jammer dat je uiteindelijk maar 3 punten aan zulke goede wedstrijden verdient...
Ik vrees van niet, maar ik zal eens informeren voor je.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:19 schreef Samcali het volgende:
[..]
Misschien kun je Jacob van den Belt eens vragen of hij nog een VVV shirt heeft liggen, en dat eventueel wil verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |