Idd, dat soort fratsen haalt hij wel vaker uit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:48 schreef fratsman het volgende:
Affelay had rood moeten krijgen! Kloothommel.
Ligt er aan of er nog spelers weggaan. (Maar ik hoop het natuurlijk wel!)quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:01 schreef Seam het volgende:
Voorspelling : VVV blijft in de Eredivisie dit seizoen.
RIPquote:Oud speler Jan Schatorj overleden
Op 3 augustus is oud-speler Jan Schatorj op 80-jarige leeftijd overleden.
Bij de intrede van het betaald voetbal in 1954 was Jan Schatorj een belangrijke pionier van VVV-Venlo. Op 17 juni 1959 won VVV-Venlo mede dankzij een doelpunt van Jan Schatorj de KNVB Beker door met 4-1 te winnen van ADO Den Haag. Hij speelde 206 officile wedstrijden voor VVV-Venlo waarin hij 51 doelpunten scoorde.
Twee weken geleden brachten voorzitter Hai Berden en kapelaan Lei Brueren nog een bezoek aan Jan Schatorj.
Vrijdag vindt de crematieplechtigheid plaats in Venlo-Blerick.
Zondag voorafgaand aan de wedstrijd tegen ADO Den Haag wordt 1 minuut stilte in acht genomen ter nagedachtenis aan Jan Schatorj.
Wij herdenken Jan Schatorj als een clubicoon van VVV-Venlo en als boegbeeld voor het betaald voetbal in Noord en Midden-Limburg.
Wij wensen zijn echtgenote, kinderen, kleinkinderen en familie veel sterkte toe.
Bestuur, directie, medewerkers, selectie, staf en vrijwilligers van VVV-Venlo
Ze winnen redelijk makkelijk denk ik, wat vooral spannend wordt is Hondaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:08 schreef ganzenherder het volgende:
Ben zeer benieuwd zondag, eerste thuiswedstrijd en een staanplaats. Ben benieuwd hoe ze het geregeld hebben
Ben wel benieuwd naar de staantribune, heb zelf een scc voor O4...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:08 schreef ganzenherder het volgende:
Ben zeer benieuwd zondag, eerste thuiswedstrijd en een staanplaats. Ben benieuwd hoe ze het geregeld hebben
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:11 schreef ZoneKill het volgende:
Proficiat met het puntje, zeer goed gespeeld moet ik zeggen. En Honda was weer top onbegrijpelijk dat die niet al lang bij een van de topclubs speelt.
Ik vergelijk Honda wel eens met Shunsuke Nakamura, ook zo een fantastische Japanse voetballer die nu pas in een grote competitie speelt (spanje).
Benieuwd of vvv het nivo kan vasthouden het is altijd moeilijker tegen ado waar er meer druk op staat.
Mooie OPquote:
Maar leuk was het welquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:13 schreef JLSB het volgende:
Anderhalf uur naar iets zitten te kijken wat totaal niks met voetbal te maken had...
die jeugdkaarten voor fl. 5,-?!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:37 schreef Linnie20v het volgende:
Ik had nog seizoenskaarten in de goede oude tijd van Michael Evanswhehe
Ach...de man had wel een leuke hond. Dat is dan ook het enigste waar hij indruk mee heeft gemaakt...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:01 schreef methodmich het volgende:
Milko Pieren.... Het was dat ie in tenue op het veld stond, anders wist je niet dat hij voetballer was.
Misschien kun je Jacob van den Belt eens vragen of hij nog een VVV shirt heeft liggen, en dat eventueel wil verkopenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:39 schreef methodmich het volgende:
Haha, wil je nog een gedragen trainerssetje van Dogan hebben ook, van ASWH? We hebben er nog in de kast liggen.![]()
Dat was toch die keeper, er schieten me nu ook namen te binnen als Koen Wins, Oswald Snip, Ben Mbemba, Nike Leferink, Chima Onyeike...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:19 schreef Samcali het volgende:
[..]
Misschien kun je Jacob van den Belt eens vragen of hij nog een VVV shirt heeft liggen, en dat eventueel wil verkopen
mooi gemaakt, alleen staat er rechtsboven op dat plaatje Eeerste divisie, met drie e's dus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:51 schreef JLSB het volgende:
Aangezien er weer bijna een nieuw topic aankomt heb ik alvast een nieuwe OP gemaakt...
Ik heb dat bestand niet meer dus ik kan het niet aanpassen, als ik een keer tijd heb kan ik kijken of ik iets nieuws kan maken...quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:25 schreef Samcali het volgende:
[..]
mooi gemaakt, alleen staat er rechtsboven op dat plaatje Eeerste divisie, met drie e's dus.
Van Ado had gewonnen moeten worden. Volgende week Groningen thuis. Met Groningen in deze vorm is dat zeker te doen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:37 schreef JLSB het volgende:
Jammer dat je uiteindelijk maar 3 punten aan zulke goede wedstrijden verdient...
Ik vrees van niet, maar ik zal eens informeren voor je.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:19 schreef Samcali het volgende:
[..]
Misschien kun je Jacob van den Belt eens vragen of hij nog een VVV shirt heeft liggen, en dat eventueel wil verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |