abonnement Unibet Coolblue
pi_70881384
Sommige van jullie zullen wel bekend zijn met de Helmond Cup:
quote:
De Helmond Cup is een initiatief van de familie Huisman uit Hillegom. De Helmond Cup is in den beginnen in handen van ons aller Helmond Sport, maar deze club zal hem spoedig kwijtraken door een nederlaag te lijden. Zo zal de Helmond Cup verder door Nederland en misschien wel Europa circuleren.
http://helmondcup.hyves.nl/

Nu dacht ik dat het misschien leuk is om ook een Fok! VBL Cup in het leven te roepen. Gewoon met dezelfde regels en puur voor de lol om te zien waar dat ding eindigt.

Ik stel voor om 'm als eerste aan de kampioen van de Eerste Divisie te geven, VVV en te beginnen met de eerste competitiewedstrijd: PSV - VVV.

Game on!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_70881447
Is dat net zoiets dat Nederland de officieuze alternatieve wereldkampioen is?
pi_70881471
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:11 schreef sjimz het volgende:
Is dat net zoiets dat Nederland de officieuze alternatieve wereldkampioen is?
Daar weet ik niets van. Nationale elftallen schiet ook niet echt op. Te weinig wedstrijden.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_70881518
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:12 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Daar weet ik niets van. Nationale elftallen schiet ook niet echt op. Te weinig wedstrijden.
http://www.voetbalprimeur(...)_zege_op_Zweden.html
pi_70881538
Is het niet handiger om bij de JC schaal te beginnen? Dan weet je in ieder geval zeker dat er na die wedstrijd een club de cup in handen heeft...
pi_70881565
quote:
Schitterend. Uit 1967 ook al.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_70881584
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:15 schreef Gatalin het volgende:
Is het niet handiger om bij de JC schaal te beginnen? Dan weet je in ieder geval zeker dat er na die wedstrijd een club de cup in handen heeft...
Ik gaf toch aan VVV. Als beloning voor hun kampioenschap. En omdat de helden net van Feyenoord hebben gewonnen.

Maar misschien is de JC ook een goed begin. De winnaar daarvan die krijgt 'm als eerste dan.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_70881632
Poll: Poll: Fok! VBL Cup voor de winnaar JCS of VVV?
  • Winnaar JC Schaal
  • VVV
  • AZ
  • Geen, deze cup is kut en TS ook
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier

    [ Bericht 35% gewijzigd door sjimz op 11-07-2009 18:24:51 ]
  • AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
      zaterdag 11 juli 2009 @ 18:19:59 #9
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_70881636
    Leuk idee, al is het niet leuker 'm aan AZ te geven als regerend NL kampioen?
    pi_70881656
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 18:19 schreef pfaf het volgende:
    Leuk idee, al is het niet leuker 'm aan AZ te geven als regerend NL kampioen?
    Lijkt mij ook.
    En ik vind het ook een leuk idee!
      zaterdag 11 juli 2009 @ 18:21:27 #11
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_70881666
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 18:19 schreef pfaf het volgende:
    Leuk idee, al is het niet leuker 'm aan AZ te geven als regerend NL kampioen?
    Heb ik net m'n poll aangemaakt, komt meneer met optie 3.
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
      zaterdag 11 juli 2009 @ 18:22:45 #12
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_70881700
    Nou vooruit, AZ dan. Eerste wedstrijd JCS tegen SC Heerenveen op 25 juli als ik me niet vergis.
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    pi_70881712
    Leuk idee .
      zaterdag 11 juli 2009 @ 18:24:47 #14
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_70881741
    Het idee is natuurlijk wel keihard gejat, maar dat maakt het niet minder leuk.
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    pi_70881769
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 18:24 schreef Aanvoerder het volgende:
    Het idee is natuurlijk wel keihard gejat, maar dat maakt het niet minder leuk.
    Ik heb de poll aangepast
    pi_70881832
    Grappig idee. Ik volg mee.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      zaterdag 11 juli 2009 @ 18:29:58 #17
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_70881839
    Ik heb optie 4 gekozen.
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    pi_70881907
    Mij maakt het niet uit, ze kunnen alle 4 .
    Leuk idee .
      zaterdag 11 juli 2009 @ 18:34:18 #19
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_70881941
    Ik optie 4, om Aanvoerder te narren, maar ik vind het idee wel leuk.

    Alleen, als we 'm aan VVV geven krijgt PSV 'm en verliest PSV 'm natuurlijk weer aan een suffe club in de voorronde. Misschien moeten we 'm nog éven in Nederland houden?
    Ik stel voor dat we 'm aan Ajax geven, al komt de cup dan helemaal nooit in het buitenland. Da's ook maar saai.

    Feyenoord beginnen? Die hebben dan ook één wedstrijd een prijs en dan zien we wel hoever NEC met dat ding komt.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Silenus op 11-07-2009 19:27:33 ]
    Gourmetten of steengrillen?
    pi_70882076
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 18:34 schreef Silenus het volgende:
    Ik optie 1, om Aanvoerder te narren, maar ik vind het idee wel leuk.

    Alleen, als we 'm aan VVV geven krijgt PSV 'm en verliest PSV 'm natuurlijk weer aan een suffe club in de voorronde. Misschien moeten we 'm nog éven in Nederland houden?
    Ik stel voor dat we 'm aan Ajax geven, al komt de cup dan helemaal nooit in het buitenland. Da's ook maar saai.

    Feyenoord beginnen? Die hebben dan ook één wedstrijd een prijs en dan zien we wel hoever NEC met dat ding komt.
    Ik stel FC Omniworld voor
    pi_70882119
    Leuk idee!
    I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
      zaterdag 11 juli 2009 @ 19:10:01 #22
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_70882812
    Prima idee
    Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
    pi_70886200
    Ben benieuwd waar in Slovenië dat ding eindigt
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      zaterdag 11 juli 2009 @ 21:19:50 #24
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_70886442
    Leuk genoeg voor een tvp.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zaterdag 11 juli 2009 @ 21:22:15 #25
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_70886508
    Als/wanneer zowel Ajax, Slavia en Lazio dat ding te pakken hebben, dan geef ik een rondje aan alle posters in dit eerste topic.
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')