Klopt, maar dan nog stomp je nog niet met je vuisten in het gezicht van een kind.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij gooit de bal omhoog zodat Boer hem niet uit zijn handen kan pakken hoor.
http://www.venlovernieuwt(...)ekwartier-29-04-2011quote:Op maandag 30 mei 2011 15:50 schreef Stokstaart het volgende:
Goed dat ze erin blijven, zeker nu dat nieuwe complex er komt.
Zijn er al pics van hoe het eruit komt te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:VVV-Venlo contracteert Barry Maguire
Barry Maguire tekent een contract van drie jaar bij VVV-Venlo. De 21-jarige middenvelder, afkomstig van FC Utrecht startte zijn profcarrière bij FC Den Bosch waar hij werd verkozen tot meest talentvolle speler van de eerste divisie. In 2008 maakte hij de overstap naar FC Utrecht, waar hij achter Strootman en Silberbauer geen vaste plek in de basis bij FC Utrecht kreeg.
Directeur Voetbalzaken van VVV-Venlo, Mario Captein, is zeer blij met deze toevoeging tot de selectie. “Maguire is een gedreven en talentvolle speler die bij VVV-Venlo de volgende stap in zijn carrière wilt maken door een vaste plek in de basis te verkrijgen. Belangrijk acht ik ook dat hij over ervaring in de Eredivisie beschikt.”
Barry Maguire, geboren in Tiel, is zoals de naam al doet vermoeden, half Iers. Dit betekent dat hij uit kan komen voor het Ierse nationale team. Tot op heden deed hij dit een keer O17. Voor het Nederlandse elftal speelde hij in O18 en O19.
Barry werd vorige week gekeurd en zal zich in de loop van deze week melden bij VVV-Venlo voor de kennismaking en officiële ondertekening van het contract.
quote:VVV-Venlo contracteert Wilko de Vogt
Wilko de Vogt, afkomstig van FC Twente tekent een contract van 1 jaar bij VVV-Venlo. De 35-jarige keeper geboren in Breda, heeft een jaar gediend achter Boschker en Mihaylov. Van 2004 tot 2010 verdedigde Wilko het doel van TOP Oss.
Directeur Voetbalzaken van VVV-Venlo, Mario Captein, is zeer verheugd met dit nieuws. “Met Wilko de Vogt haalt VVV-Venlo een ervaren keeper bij de selectie. Samen met Dennis Gentenaar kan hij gaan strijden om de plek in de basis.”
Op dit moment geniet de Vogt van zijn vakantie in het buitenland. Zodra hij terug is in Nederland zal hij naar Seacon Stadion – De Koel – komen om kennis te maken en zijn contract officieel te ondertekenen.
Een club die wilt groeien gaat onvermijdelijk fouten maken. Het mooie van de huidige situatie is dat ze van deze fouten heb geleerd zonder dat VVV er op achteruit is gegaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
Goed dat Hay ook genoeg zelfkritiek heeft.
http://www.l1.nl/popups/m(...)_lsvideoId/1_5260534
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef eight het volgende:
[..]
Een club die wilt groeien gaat onvermijdelijk fouten maken. Het mooie van de huidige situatie is dat ze van deze fouten heb geleerd zonder dat VVV er op achteruit is gegaan.
Ze spelen nog in de Eredivisie en het heeft geen geld gekost.
Ben trouwens benieuwd of Willy hoofdtrainer blijft. Deze week valt de beslissing
quote:FC Groningen gunt Metaj stap naar VVV
Shkodran Metaj kan waarschijnlijk transfervrij weg bij FC Groningen. De linksback annex linkermiddenvelder staat in de belangstelling van VVV-Venlo, meldt Voetbal International.
Metaj heeft in Groningen nog een contract tot medio 2012. Mede daardoor is het niet erg logisch dat de noorderlingen de 23-jarige speler verhuren aan VVV. "Het is voor hem het beste aan voetballen toe te komen", geeft Hans Nijland toe.
De algemeen directeur van Groningen vervolgt zijn betoog in het weekblad: "Wij zullen ons in deze kwestie zeker niet lastig opstelling. Verhuren heeft geen zin, aangezien zijn contract nog maar één jaar doorloopt."
"We proberen eenzelfde constructie te creëren als rond Jeroen Veldmate, die naar Sparta Rotterdam ging. Een transfervrije overname waarbij we wel het recht bedingen om hem onder gunstige voorwaarden te kunnen terughalen", heldert Nijland op.
Als ik de volgers van de Belgische competitie moet geloven heeft VVV hier een prima trainer binnengehaaldquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:36 schreef Paul-89 het volgende:
VVV-Venlo presenteert Trainer/Coach Glen de Boeck
Ik ben benieuwd.
Het bestuur heeft wel geleerd van afgelopen seizoen, dat zie je nu ook wel door het al vastleggen van een aantal spelers (Maguire, De Vogt en binnenkort misschien Metaj). En volgens mij willen ze de as nog versterken met wat meer ervaring.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als ik de volgers van de Belgische competitie moet geloven heeft VVV hier een prima trainer binnengehaald
Hopelijk kan hij zich ook bij VVV bewijzen, mits hij een eredivisie waardige selectie krijgt om mee te werken natuurlijk....
Zolang je hem maar geen Technisch Directeur maakt , er vallen bij Cercle Brugge nog altijd financiële lijken uit de kast uit zijn periode daar ...quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als ik de volgers van de Belgische competitie moet geloven heeft VVV hier een prima trainer binnengehaald
Hopelijk kan hij zich ook bij VVV bewijzen, mits hij een eredivisie waardige selectie krijgt om mee te werken natuurlijk....
Is Leo Beenhakker soms in dienst bij VVV ?quote:Zinloze reis Metaj: ‘Ik ben kwaad op VVV, zo ga je niet met mensen om’
Shkodran Metaj is een linksback en dat had VVV-Venlo ook wel kunnen weten. De club uit Limburg liet de verdediger van FC Groningen helemaal overkomen om het te hebben over een contract, maar toen puntje bij paaltje kwam bleek dat VVV op zoek was naar een centrale verdediger. Hans Nijland, technisch directeur van Groningen, is niet te spreken over de handelswijze van VVV.
“Dat kan ik niet begrijpen”, laat Nijland optekenen in De Telegraaf. “Laten ze zo'n jongen helemaal naar Venlo toekomen voor een gesprek en vervolgens zeggen dat ze een speler voor een andere positie nodig hebben. Ik ben kwaad op VVV, zo ga je niet met mensen om”, aldus Nijland.
De 23-jarige Metaj kwam in de afgelopen seizoenen niet al te veel aan bod in de Euroborg en hoeft ook volgend seizoen niet te rekenen op veel speeltijd. Hoewel de Albanees in het noorden nog een contract heeft tot medio 2012, wil FC Groningen wel meewerken aan een transfer.
Wat een wanbeleid wordt er weer gevoerd zeg. Dit kun je echt niet maken op erediviseniveau...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is Leo Beenhakker soms in dienst bij VVV ?
QFT.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat een wanbeleid wordt er weer gevoerd zeg. Dit kun je echt niet maken op erediviseniveau...
En come on, VVV heeft toch ook gewoon een linksback nodig? Of willen ze volgend jaar weer met Fleuren aan komen zetten??![]()
Ik dacht dat Metaj een middenvelder was...quote:Op zondag 19 juni 2011 16:15 schreef eight het volgende:
[..]
QFT.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit de werkelijke reden is, zou wel heel amateuristisch zijn.
Misschien dat de nieuwe trainer iets anders in gedachte heeft..
Nee, hij is eigenlijk linksback. Is er eigenlijk een reactie vanuit VVV geweest op de kritiek van Groningen?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik dacht dat Metaj een middenvelder was...
toch echt een van de meest overschatte verdedigers...quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En come on, VVV heeft toch ook gewoon een linksback nodig? Of willen ze volgend jaar weer met Fleuren aan komen zetten??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |