Hmm, pingel was inderdaad wel erg gemakkelijk gegeven... Jammer...quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tsja dat krijg je als je een scheidsrechter uit de buurt van Venlo kiest. De kans is dan groot dat hij dan of voor VVV fluit of juist om de schijn hoog te houden juist extra tegen VVV gaat fluiten. Maargoed ik heb de beelden nog niet gezien dus misschien waren de beslissingen terecht in mijn ogen...
In dit geval dus extra tegen. Vreemd dat hij mocht fluiten aangezien hij uit Velden komt en tegenwoordig gemeente Venlo is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tsja dat krijg je als je een scheidsrechter uit de buurt van Venlo kiest. De kans is dan groot dat hij dan of voor VVV fluit of juist om de schijn hoog te houden juist extra tegen VVV gaat fluiten. Maargoed ik heb de beelden nog niet gezien dus misschien waren de beslissingen terecht in mijn ogen...
Die negers moeten weg jaquote:Op zondag 29 mei 2011 18:32 schreef eight het volgende:
Opluchting, wat een spanning.
Het was niet mooi maar dat boeit niet. Nu bezem door de selectie en verder.
Die van vorige week was onterecht, maar vandaag was het een strafschop.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:51 schreef Paul-89 het volgende:
Het voetbal was heel erg beroerd, maar je moet er toch niet aan denken dat dat Zwolle doorgaat door 2 onterechte pingels.
Ik heb het 2 keer terug gezien maar ik vond het een perfecte sliding op de bal, dat de ander erover valt maakt het nog geen penalty. En het echt raken van de man zag ik niet. Misschien als ik het nog eens rustig terugkijk dat ik het dan zie.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:17 schreef eight het volgende:
[..]
Die van vorige week was onterecht, maar vandaag was het een strafschop.
Ik dacht eerst ook onterecht maar met zijn rechterbeen raakt hij wel de bal, maar met zijn linker pakt hij de tegenstander.
Hij gooit de bal pas omhoog als Boer aankomt stuiven. Had dus wel ff sneller gekund, maar goed, ook ballenjongens kunnen dus tijdrekkenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:07 schreef Paul-89 het volgende:
Heel moeilijk te zien maar lijkt er inderdaad op dat hij met de vuisten in het gezicht slaat van dat joch nadat die de bal omhoog gooit.
Dat zeg ik toch ?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij gooit de bal pas omhoog als Boer aankomt stuiven. Had dus wel ff sneller gekund, maar goed, ook ballenjongens kunnen dus tijdrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |