Mijn gedicht:quote:Alle mensen die op mij in hun TOP 5 hebben gezet (en dus op mij gestemd hebben) tot nu toe:
De mensen die mij op 1 hebben gezet:
Flammie, _Led_, ZangerPetro, Gronkel, 9611Niels, MeissieMeissie, Penisbaard, Jumparound, Michielos, JanPiraat, Nikmans, tho_Omas, naatje_1, keesjeislief, 045represent, Kuhly, dandybleu, Prof.Farnswort, Rectum, mousy31, KeizerKuzco, Pizzakoppo, Longcat., Broodmongool
De mensen die mij op 2 hebben gezet:
kanovinnie, HappyBob
De mensen die mij op 3 hebben gezet:
Xessive
De mensen die mij op 4 hebben gezet:
JJH, Laysa, ecktebaas,
De mensen die mij op 5 hebben gezet:
Dyr., Michhas, Annnet, Szura, K-Cash, Ugjerke, Flippiee
En er zijn in totaal 22 finalisten.
P.S.: Zet ook meteen JanPiraat in je top 5.quote:JoepiePoepie (TRU)
TRU is het forum van jogy, Bastard, en Lavenderr
Het gaat hier onder andere over de Maya-Kalender
Eind 2012 gaan we er allemaal aan
We hebben dus nog 3 Sinterklaasfeesten te gaan!
In TRU kan iedereen het heel goed met elkaar vinden
_Led_ en Summers zijn elkaars grootste vrinden
Summers heeft een heleboel spoken in huis
Dat is fijn, want dan is ze niet zo eenzaam thuis
_Led_ heeft een groot hart en voor iedereen een luisterend oor
Met hem valt goed te praten, dat had ik meteen al door
Jogy is verliefd op de webbot
Maar volgens mij is die bot al járen kapot
TRU is meestal een plek bezeten door liefde en jolijt
Totdat Bastard weer eens met de duivel smijt
Hij vindt het leuk om mensen notes te geven
Zodat hij weer lekker verder kan zweven
Lavenderr is uniek
Zij heeft namelijk 3 tieten, nee, ze is niet ziek
Mijn wens aan de lieve Sint:
Ik hoop dat iemand van TRU het Monopoly-spel wint!
![]()
![]()
Gladde jongen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:49 schreef 045represent het volgende:
dat gedicht boeit me niet ik stem op jou
Jaloers zijn op dandybleuquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:04 schreef DeepRiver het volgende:
dandybleu is een zielepoot die tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden.
Bedankt, bovendien is mijn topic voor een goed doelquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Ow wacht, ik zie dat JanPiraat ook een spamtopic heeft: Stemt mij voor ONZ
Dan mag jij dat natuurlijk ook.
Spam maar lekker verder hier.
Ja, wat is daar mis mee?quote:
Wat is er niet mis meequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee?
Ik denk dat jij gewoon nog niet zover bent, je moet nog veel leren en dan zul ook jij bijzondere dingen ervaren en misschien zelfs wel paranormale gaven en speciale superkrachten ontwikkelen.
Tevens:dandybleu
pm'tje gestuurd
Dit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:04 schreef DeepRiver het volgende:
dandybleu is een zielepoot die tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden.
Tja, zoals de waard is vertrouwt ie z'n gasten...quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:14 schreef Lindgren. het volgende:
En dan zelf de hele avond zitten Monopoliën met je oneerlijk verkregen spel.
Mensen die in spoken gelovenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee?
Ik denk dat jij gewoon nog niet zover bent, je moet nog veel leren en dan zul ook jij bijzondere dingen ervaren en misschien zelfs wel paranormale gaven en speciale superkrachten ontwikkelen.
Kortzichtige mensen die nog niet zover zijn en daarom dingen uitlachen die ze niet begrijpen en die poëtische hoogstandjes niet kunnen waarderen...quote:
Tevens: Jaloerse mensen die een ander niks gunnen en daarom gaan afgeven op een goed doel...quote:lieve sint
ik wil graag een hont
als u die regelen kunt
graag
Niet begrijpen? Alles wat 'jullie' niet begrijpen wordt gewoon op het paranormale gegooid.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Kortzichtige mensen die nog niet zover zijn en daarom dingen uitlachen die ze niet begrijpen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet begrijpen? Alles wat 'jullie' niet begrijpen wordt gewoon op het paranormale gegooid.![]()
Overal is een logische verklaring voor.
'quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet begrijpen? Alles wat 'jullie' niet begrijpen wordt gewoon op het paranormale gegooid.![]()
'Logische verklaringen'...quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Goed tegenargument. Hulde.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
'Logische verklaringen'...
SuperwormJim is gewoon báng voor spoken en daarom zegt hij dat hij er niet in gelooft. Maar 's nachts ligt hij te trillen in zijn bedje en durft hij niet naar de plee te gaan, omdat hij bang is dat zijn overleden overgrootopa zijn piemeltje eraf bijt...
SuperwormJim piest dus elke nacht in zijn bedje...
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
SuperwormJim is gewoon báng voor spoken en daarom zegt hij dat hij er niet in gelooft. Maar 's nachts ligt hij te trillen in zijn bedje en durft hij niet naar de plee te gaan, omdat hij bang is dat zijn overleden overgrootopa zijn piemeltje eraf bijt...
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Klopt!quote:
Slim om dat ook echt te zeggen hier.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:49 schreef dandybleu het volgende:
hoi hoi ha ha
nou het probleem is verholpen ( 90%zeker ) want ik mag morgen mn broers webcam hebben....dus ha ja we moeten op zoek naar een tweede goede doel voor het monopolyspel
Hoi hoi! Ha ha! Maakt niet uit, dan koop je een chocoladeletter voor het geld dat je krijgt als je het Monopoly-spel verkoopt. Of een reserve-webcam. Toi toi!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:49 schreef dandybleu het volgende:
hoi hoi ha ha
nou het probleem is verholpen ( 90%zeker ) want ik mag morgen mn broers webcam hebben....dus ha ja we moeten op zoek naar een tweede goede doel voor het monopolyspel
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:40 schreef Bastard het volgende:
Helaas, je ziet zelf niet in dat je er een troll topic van maakt, serieus, ONZ is veel leuker voor je.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
Slim om dat ook echt te zeggen hier.
Of je gaat een keer monopoly spelen met je huisgenoot voor je nieuwe webcam! Wat een spannende blog zou dan wordenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef dandybleu het volgende:
ha ik kan wel leven met weinig geld ha ja....als het maar gezellig is... alleen ja soms gaat opeens mn muis of keyboord kapot en ja dan heb ik dus geen rooie cent hey? om naar de winkel te gaan ha ha
maar ja ik lees even mee nog wat het tweede goede doel word
Samen met z'nquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:02 schreef KeizerKuzco het volgende:
Of je gaat een keer monopoly spelen met je huisgenoot voor je nieuwe webcam! Wat een spannende blog zou dan worden
Laten we zijn broer niet vergeten, dat is de echte barmhartige Samaritaan vandaag!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Samen met z'ngulle broer
!
Met z'n 3-en!
Zelfs Jimmy Page zou hier jaloers op worden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Beetje dom van mij dat ik nog helemaal geen filmpje van meestervlogger dandybleu in dit topic heb gezet om de mensen net dat laatste zetje te geven om op mij te gaan stemmen:
Niemand ter wereld die zo mooi kan spelen op een kapotte gitaar!
Sorryquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef HappyBob het volgende:
Ik ben gestopt met lezen toen ik mijn naam niet in die lijst zag staan. Ik heb jou op nummer 2 gezet..maar dat doet je kennelijk niksWeer iemand die met de gevoelens van andere speelt..
Dit dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:04 schreef DeepRiver het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Beetje dom van mij dat ik nog helemaal geen filmpje van meestervlogger dandybleu in dit topic heb gezet om de mensen net dat laatste zetje te geven om op mij te gaan stemmen:
Niemand ter wereld die zo mooi kan spelen op een kapotte gitaar!
Deze jongu weet gewoon niet waar hij het over weet jongu.quote:
Wat een prachtig stemgeluid weer! ik zit hier gewoon traantjes weg te vegen weetjequote:
Je bent gewoon jaloers omdat zijn video's beter zijn dan die achterlijke filmpjes van jou.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef Snaavel het volgende:
Ik stem niet op je vanwege deze punten
- Chicks in ONZ horen tieten te posten als ze stemmen willen.
- Ik ken je niet
- TRU
- Dandyblue
En deze ''jongu'' moet even beter Nederlands leren typen ''jongu''quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:49 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Deze jongu weet gewoon niet waar hij het over weet jongu.
Ja, dat is het hemquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:50 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat zijn video's beter zijn dan die achterlijke filmpjes van jou.
[quote]quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:50 schreef Snaavel het volgende:
[..]
En deze ''jongu'' moet even beter Nederlands leren typen ''jongu''
Niemand geeft een neuk om jouw mening.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef Snaavel het volgende:
- Ik ken je niet
- TRU
- Dandyblue
Snaavelquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef Snaavel het volgende:
- Ik ken je niet
- TRU
- Dandyblue
Dit dus, Dandybleu is een en al kwaliteitquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
Snaavel
dandybleu
Herken het verschil tussenen GODdelijk.
(Mensen die uberhaupt denken en geloven dat er vrouwen deelnemen aan het internetverkeer...quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef Snaavel het volgende:
Waarom zou dandybleu een trol zijn?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:06 schreef Crimyclown het volgende:
Is Dandybleu een trol of is hij serieus?
Aha! Jij bent dus ook eigenlijk een man!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Snaavel het rukkertje, die alleen maar in ONZ zit in de hoop dat de dames hun tieten posten:
[..]
(Mensen die uberhaupt denken en geloven dat er vrouwen deelnemen aan het internetverkeer...)
Ik kan geen reden bedenken, daarom twijfel ik ook.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:07 schreef Rectum het volgende:
[..]
Waarom zou dandybleu een trol zijn?
Keizerlijk!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:52 schreef KeizerKuzco het volgende:
Gestemd op een nieuwe webcam voor dandybleu
Snaavel zijn studierichting:quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:30 schreef KeizerKuzco het volgende:
Dandybleu laat mensen zoals Snaavel mijlenver achter zich. Wat een mooi Sinterklaascadeau, dandybleu
Wat Snaavel produceert is inderdaad van een dramatisch niveau. Hij kan echt niet op tegen natuurtalent en autodidactquote:Studierichting: Opleiding Artiest ''Richting Drama''
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:07 schreef dandybleu het volgende:
ha alles zat och weer tegen ai ai : ik helemaal blij vandaag : helemaal naar mn broer toegegaan vanavond.... hij had dus een webcam voor me en die zat in een doos ( helemaal nieuw ) kom ik een uur later thuis en ik zo "joepie" de doos openen : is de doos half leeg en zit er helemaal geen webcam is ha ha
dus ja ik heb hem nu gemaild...maar ja dat duurt altijd lang voordat ie mn mail leest dus ja dan word het wss donderdag dat ik hem pas heb....
( verveling is nog het allerergste : nu heb ik nix meer te doen )
ik had al gestemd voordat dit topic er wasquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nog tweeëneenhalf uur om te stemmen!
Helpdandybleu
de winter door!
dandybleu, meestervlogger en ex-fotomodel
En het ergste is dat mijn aanhang al van het begin af aan ook op JanPiraat stemden (omdat ze allemaal hetzelfde lijstje postten) en de aanhang van JanPiraat mij laat barsten met non-argumenten als:quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef Dhaha het volgende:
ik had al gestemd voordat dit topic er was
wie heeft nou gewonnen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En het ergste is dat mijn aanhang al van het begin af aan ook op JanPiraat stemden (omdat ze allemaal hetzelfde lijstje postten) en de aanhang van JanPiraat mij laat barsten met non-argumenten als:
"TRU.., 'Ik ken je niet', 'ik wil je tieten zien'"
Armedandybleu
Toch nogmaals bedankt, iedereen die wel op mij gestemd heeft!
Flammie, _Led_, ZangerPetro, Gronkel, 9611Niels, MeissieMeissie, Penisbaard, Jumparound, Michielos, JanPiraat, Nikmans, tho_Omas, naatje_1, keesjeislief, 045represent, Kuhly, dandybleu, Prof.Farnswort, Rectum, mousy31, KeizerKuzco, Pizzakoppo, kanovinnie, HappyBob, Xessive, JJH, Laysa, Dyr., Michhas, Annnet, Szura, K-Cash, Ugjerke, Flippiee
Ik zal jullie nooit meer vergeten mensen, voor altijd in mijn hart [ afbeelding ]
Als jij nog even op mij gaat stemmen, maak ik nog kansquote:
Dan hangt er vanaf hoeveel mensen met een goed hart dit nog voor 0.00 uur gaan lezenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:45 schreef KeizerKuzco het volgende:
Denk je dat je een goede kans maakt?
Laten we hopen dat je er 2 wint voor dandybleu. 1 kan hij verkopen en de ander kan hij bespelen vóór de webcam, als onderwerp van een spannende vlog!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan hangt er vanaf hoeveel mensen met een goed hart dit nog voor 0.00 uur gaan lezen [ afbeelding ]
Ik kan er geen 2 winnen, dan had ik 2 gedichten in moeten sturenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef KeizerKuzco het volgende:
Laten we hopen dat je er 2 wint voor dandybleu. 1 kan hij verkopen en de ander kan hij bespelen vóór de webcam, als onderwerp van een spannende vlog!
Ik zal gaan duimen.
Eerst een beetje cool dit topic binnenvallen met dit:quote:
Met in je achterhoofd "Hi hi, een onbekende newbie in ONZ, en nog wel eentje uit dat gekke TRU, da's lekker makkelijk scoren voor mijquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef Snaavel het volgende:
- Ik ken je niet
- TRU
- Dandyblue
quote:Op zondag 5 december 2010 10:34 schreef DaMart het volgende:
Stemmen kan niet meer
De Telpiet gaat in de weer
De Sint kijkt in zijn grote boek
Hij is naar stemmende klonen op zoek
Daarom vragen we je geduld te betrachten
En kun je de uitslag vanavond verwachten.
Dit vind ik altijd zo kort door de bocht tbh. Er zijn mensen die ervaringen hebben met spoken en dat jij die niet hebt wil natuurlijk niet zeggen dat er geen spoken zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mensen die in spoken geloven
Mag ik vragen wat mij zo interessant maakt? is het het feit dat ik je kon weerhouden van je prijsvraag.. dat je door mij niet meer kon winnen? was ik te gevaarlijk voor je?quote:Op zondag 5 december 2010 00:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hee Snaavel, waarom heb je eigenlijk zo plots dit filmpje van jou verwijderd van Youtube:
[..]
Eerst een beetje cool dit topic binnenvallen met dit:
[..]
Met in je achterhoofd "Hi hi, een onbekende newbie in ONZ, en nog wel eentje uit dat gekke TRU, da's lekker makkelijk scoren voor mij [ afbeelding ]!"
En omdat dat makkelijk scoren even vet tegenviel, haal je maar snel je dramatische vlogje weg van Youtube, Snaaveltje...
quote:Op zondag 5 december 2010 11:43 schreef Flammie het volgende:
Dit vind ik altijd zo kort door de bocht tbh. Er zijn mensen die ervaringen hebben met spoken en dat jij die niet hebt wil natuurlijk niet zeggen dat er geen spoken zijn
Misschien ben je nog niet zo ver?
Grootheidswaanzinquote:Op zondag 5 december 2010 11:44 schreef Snaavel het volgende:
Mag ik vragen wat mij zo interessant maakt? is het het feit dat ik je kon weerhouden van je prijsvraag.. dat je door mij niet meer kon winnen? was ik te gevaarlijk voor je?
Grootheidswaanzinquote:Waarschijnlijk wel, je hebt je zodanig in mij verdiept om mij zwart te maken omdat je bang was dat ik het allemaal voor je ging verpesten.
'Om me terug te pakken'... Calimeroquote:Ik heb genoeg manieren om je terug te pakken maar tot dit niveau ga ik mij niet verlagen.
Blijkbaar, hoezo?quote:
Jij voelt je aangesproken als ik dat post, Ik moet zeggen dat ik zelf nog met Dandybleu heb gepmd ''Aardige kerel'' Snap eigenlijk niet waarom dat jij er dan zo'n probleem van moet maken!quote:Op zondag 5 december 2010 11:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Bedankt Flammie, wij TRU'ers steunen elkaar door dik en dun! En ach, laat die mensen maar met hun kortzichtige gedrag. Omdat zij geen bijzondere ervaringen hebben, bestaat het allemaal niet, de arrogantie
.
[..]
Grootheidswaanzin
[..]
Grootheidswaanzin, 'in jou verdiept...' je dramatische filmpjes staan gewoon op je site in je profiel.
[..]
'Om me terug te pakken'... Calimero
Jij kwam dit topic binnenvallen met je zogenaamde 'coole post' inclusief kotssmilies.
Maar vertel eens: Wat is nou precies de reden dat je je filmpje verwijderd hebt?
Oh, dus met de 'je' in deze post:quote:Op zondag 5 december 2010 11:59 schreef Snaavel het volgende:
Jij voelt je aangesproken als ik dat post
in mijn stemtopic bedoel je mij helemaal niet? Aparte manier van communiceren heb jij dan zegquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef Snaavel het volgende:
- Ik ken je niet
- TRU
- Dandyblue
Ik maak geen probleem. Het viel me alleen op dat je dramatische vlogje zo plots verdwenen wasquote:, Ik moet zeggen dat ik zelf nog met Dandybleu heb gepmd ''Aardige kerel'' Snap eigenlijk niet waarom dat jij er dan zo'n probleem van moet maken!
Lafquote:De rede dat ik dat filmpje heb verwijderd ben ik jouw helemaal niet schuldig.. dus die krijg je ook niet te horen
Mensen die het begrijpenquote:Op zondag 5 december 2010 12:00 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die op dandybleu haten weten niet wat ze doen. Stel ongelukkigen.
Nee, laten we het hier positief houden.quote:
Tevens de man de man die eerlijk en oprecht kwam vertellen dat hij misschien helemaal geen webcam meer nodig heeft en het aanbod eigenlijk afsloeg:quote:Op zondag 5 december 2010 12:19 schreef KeizerKuzco het volgende:
En vooral ook spontaan. dandybleu bedenkt niet van te voren zijn verhaal, maar vertelt wat er in hem opkomt. Daardoor zijn de vlogs eerlijk en oprecht. Ga zo door en ik hoop dat je die webcam wint
De man die, net als Sint Maarten, nog in staat zijn jas doormidden te knippen bij extreme kou, en die helft aan iemand te geven die het nog kouder heeft... Deze eerlijke en oprechte man gun je toch een Monopoly-spelquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:49 schreef dandybleu het volgende:
hoi hoi ha ha
Ja, eigenlijk heb je wel gelijk.quote:Op zondag 5 december 2010 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom is dit een Snaavelstopic geworden?
quote:Op zondag 5 december 2010 12:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig?
Jullie hebben gelijk, er is al veel te lang geen vlog vanquote:Op zondag 5 december 2010 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom is dit een Snaavelstopic geworden?
Ja, Snaavelquote:Op zondag 5 december 2010 12:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Een topic over dandybleu is altijd gezellig.quote:Op zondag 5 december 2010 12:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Laten we hopen dat er een hoop sokpoppen op de anderen gestemd hebben en niet op mij, dan maken we een kansquote:Op zondag 5 december 2010 15:42 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Een topic over dandybleu is altijd gezellig.
dandybleu![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 12:27 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Dit topic moet ik volgen.
Nogmaals Snaavel
Magic Wand----->![]()
![]()
Sorry dandybleuquote:Op zondag 5 december 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
De Telpiet heeft nu alle stemmen geteld
En de uitslag is dus vastgesteld
Om tot de winnaars te komen
Zijn de stemmen van kloons niet meegenomen
De einduitslag heeft de zegen van de Sint
En hieronder zie je wie de prijzen wint
De winnaars zijn (positie - naam - punten):
1 -Vaduz- (TAL) 247
2 JanPiraat (ONZ) 239
3 pgrferrari (V&A) 217
3 MarijkeZwolle (GC) 217
5 Liesje1979 (SEX) 199
Van harte gefeliciteerd.
En de overige punten gingen naar:
6 Ensaf (KLB) 160
7 YPPY (OUD) 112
8 tombolafan (F&F) 111
8 JoepiePoepie (TRU) 111
10 anufri (RLS) 92
11 Xessive (TTK) 88
12 Odysseuzz (BNW) 78
13 SpiekerJozef (FEE) 76
14 Lottiekoekkie (K&W) 72
15 JumpingJacky (WGR) 71
16 freud (FOT) 68
17 AmNaBa (LIF) 63
18 Ali Salami (FB) 42
18 wimtim (C&H) 42
20 gewoonmezelf87 (R&P) 29
21 anufri (MUZ) 18
22 summer2bird (FTR) 12
23 summer2bird (NWS) 7
Dat bestaat nietquote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
- omdat je het dandybleu niet gunt
Ik ken 1 iemand...quote:
Dat is uit pure jaloezie. Ik kan niet geloven dat hij de vlogs van dandybleu niet goed vind, of hij het wil toegeven is een tweede.quote:Op zondag 5 december 2010 22:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik ken 1 iemand...
Snaavel
Tevens; ...
Nee.. laat maar..
Snaavel
quote:Op zondag 5 december 2010 21:55 schreef stevenmac26 het volgende:
1. JoepiePoepie (TRU)
2. Ensaf (KLB)
3. JanPiraat (ONZ)
4. Ali Salami (FB)
5. Ensaf (KLB)
Jaja van jullie favoriete toekomstige modquote:Op zondag 5 december 2010 22:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Toch nog een extra stem gekregen:
[..]
Haha ja Ajaxquote:Op zondag 5 december 2010 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jaja van jullie favoriete toekomstige mod
Blij dat jij het ook snapt.quote:Op zondag 5 december 2010 22:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat is uit pure jaloezie. Ik kan niet geloven dat hij de vlogs van dandybleu niet goed vind, of hij het wil toegeven is een tweede.
Wat dacht je van een datingsite, Edwin?quote:Op zondag 5 december 2010 22:14 schreef dandybleu het volgende:
ha ja de verveling is ondragelijk : ja omdat ik zo gewend ben om iets leuks te doen ( muziek maken en vloggen ) ...ja dat is eropeens niet meer en ga ik als een wezenloze zitten te internetten maar ja op een moment dan vind je nix leuks meer op internet
toi toi edwin
Geef een buurtfeest dan. Een beetje de oude oma die normaal alleen in de vensterbank chillt uitnodigen, de veteraan van op de hoek. De wijkagent en de kort-doch-pittige buurvrouw. 14-jarige meisjes uitnodigen in je huis, 'Ik laat je zien waar de koelkast is'.quote:Op zondag 5 december 2010 22:34 schreef dandybleu het volgende:
ja ik word altijd draaierig van datingsites ( met al die slechte kwaliteit fotos erop ( veelste klein enzo )
ja ik heb wel vrindinnen allen ik heb geen groot huis dus ja dan word logeren heel erg stressen
Ga dan schoonmaken.quote:Op zondag 5 december 2010 22:14 schreef dandybleu het volgende:
ha ja de verveling is ondragelijk : ja omdat ik zo gewend ben om iets leuks te doen ( muziek maken en vloggen )
Nou, wel een erg trage mod danquote:Op zondag 5 december 2010 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Jaja van jullie favoriete toekomstige mod
Control + Shiftquote:
Heb je niks in je schoen gekregen dan om je mee te vermaken?quote:Op zondag 5 december 2010 23:01 schreef KeizerKuzco het volgende:
De avonden zijn zo leeg zonder een vlog van dandybleu
Jawel, maar deze alternatieve bezigheden vallen allemaal in het niets bij het kijken naar een filmpje van dandybleu. Echter zit er niets anders op, helaas.quote:Op zondag 5 december 2010 23:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb je niks in je schoen gekregen dan om je mee te vermaken?
Ja.quote:
en dit:quote:
in ieder geval wel motiverend werktquote:Op maandag 6 december 2010 10:09 schreef Annnet het volgende:
Wie wens je een hele lange ban toe JoepiePoepie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |