abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89570574
ha ha ik verveel me ook dood....ja en ik vind chatroulette ook altijd tof ( beetje mensen leren kennen alleen ja kan ook al niet zonder webcam )
  maandag 6 december 2010 @ 00:39:43 #152
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_89574094
domper
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 6 december 2010 @ 11:37:01 #153
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89580744
quote:
13s.gif
Op maandag 6 december 2010 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
domper
Ja.

En ik ben al die dagen ziek geweest (en nu eigenlijk nog steeds ;(), maar ik moet nu maar weer eens aan het werk en de studie, dus ik ga me in ieder geval niet vervelen :) :{.

Nou ja, ik moet zeggen dat dit:

quote:
10s.gif
Op maandag 6 december 2010 02:29 schreef naatje_1 het volgende:
De intelligentste user JoepiePoepie
en dit:

quote:
11s.gif
Op maandag 6 december 2010 10:09 schreef Annnet het volgende:
Wie wens je een hele lange ban toe JoepiePoepie
in ieder geval wel motiverend werkt
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En behalve uit dit topic (waarin zij sarcasme niet begrijpt en dus denkt dat ik een of andere zweefteef ben :')), ken ik Annnet helemaal niet, dus ik vraag me af waar en waarmee ik haar op haar zieltje getrapt heb :').
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop