quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet begrijpen? Alles wat 'jullie' niet begrijpen wordt gewoon op het paranormale gegooid.![]()
Overal is een logische verklaring voor.
'quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet begrijpen? Alles wat 'jullie' niet begrijpen wordt gewoon op het paranormale gegooid.![]()
'Logische verklaringen'...quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Goed tegenargument. Hulde.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
'Logische verklaringen'...
SuperwormJim is gewoon báng voor spoken en daarom zegt hij dat hij er niet in gelooft. Maar 's nachts ligt hij te trillen in zijn bedje en durft hij niet naar de plee te gaan, omdat hij bang is dat zijn overleden overgrootopa zijn piemeltje eraf bijt...
SuperwormJim piest dus elke nacht in zijn bedje...
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
SuperwormJim is gewoon báng voor spoken en daarom zegt hij dat hij er niet in gelooft. Maar 's nachts ligt hij te trillen in zijn bedje en durft hij niet naar de plee te gaan, omdat hij bang is dat zijn overleden overgrootopa zijn piemeltje eraf bijt...
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Klopt!quote:
Slim om dat ook echt te zeggen hier.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:49 schreef dandybleu het volgende:
hoi hoi ha ha
nou het probleem is verholpen ( 90%zeker ) want ik mag morgen mn broers webcam hebben....dus ha ja we moeten op zoek naar een tweede goede doel voor het monopolyspel
Hoi hoi! Ha ha! Maakt niet uit, dan koop je een chocoladeletter voor het geld dat je krijgt als je het Monopoly-spel verkoopt. Of een reserve-webcam. Toi toi!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:49 schreef dandybleu het volgende:
hoi hoi ha ha
nou het probleem is verholpen ( 90%zeker ) want ik mag morgen mn broers webcam hebben....dus ha ja we moeten op zoek naar een tweede goede doel voor het monopolyspel
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:40 schreef Bastard het volgende:
Helaas, je ziet zelf niet in dat je er een troll topic van maakt, serieus, ONZ is veel leuker voor je.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
Slim om dat ook echt te zeggen hier.
Of je gaat een keer monopoly spelen met je huisgenoot voor je nieuwe webcam! Wat een spannende blog zou dan wordenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef dandybleu het volgende:
ha ik kan wel leven met weinig geld ha ja....als het maar gezellig is... alleen ja soms gaat opeens mn muis of keyboord kapot en ja dan heb ik dus geen rooie cent hey? om naar de winkel te gaan ha ha
maar ja ik lees even mee nog wat het tweede goede doel word
Samen met z'nquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:02 schreef KeizerKuzco het volgende:
Of je gaat een keer monopoly spelen met je huisgenoot voor je nieuwe webcam! Wat een spannende blog zou dan worden
Laten we zijn broer niet vergeten, dat is de echte barmhartige Samaritaan vandaag!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Samen met z'ngulle broer
!
Met z'n 3-en!
Zelfs Jimmy Page zou hier jaloers op worden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Beetje dom van mij dat ik nog helemaal geen filmpje van meestervlogger dandybleu in dit topic heb gezet om de mensen net dat laatste zetje te geven om op mij te gaan stemmen:
Niemand ter wereld die zo mooi kan spelen op een kapotte gitaar!
Sorryquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef HappyBob het volgende:
Ik ben gestopt met lezen toen ik mijn naam niet in die lijst zag staan. Ik heb jou op nummer 2 gezet..maar dat doet je kennelijk niksWeer iemand die met de gevoelens van andere speelt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |