abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89494208
ja ik maak er een rechtzaak van alleen ja dat duurt nog twee jaar voordat ie rond is en dan ben ik allang weg uit deze woning waar ik zit

ha ha goed nieuws.... mn broer die heeft nog een webcam liggen en die haal ik morgen op ...dus als het goed is dan is er morgen een nieuw videootje
pi_89494212
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Als dit de stelregel is dan kan op Fok het licht wel uit, de deur op slot en een bord in de tuin...
Hoeveel Fokkers kennen elkaar en hebben elkaar wel eens in levende lijve ontmoet?, zeker een newbe als jezelf.
Dat zal percentagegewijs erg weinig zijn dus dan zou iedereen volgens jou moeten stoppen met posten.
En wat betreft het wonen in Nieuw Zeeland, ik hebben langer in Nederland gewoond dan dat de meeste Fokkers ook maar in Nederland en verder heb ik gewoon nog een Nederlands paspoort en bovenal vergelijkingsmateriaal omdat ik beide landen ken.
Dit is iets anders dan de gemiddelde Fokker die op bijv. de USA loopt te kankeren maar er zelf nog nooit geweest is.
Alsof dat allemaal iets boeit. Als je iets te zeiken hebt over die broodmongool dan sta je gewoon in je recht, geen reden om jezelf hier te verdedigen.
pi_89495215
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:22 schreef dandybleu het volgende:
ja ik maak er een rechtzaak van alleen ja dat duurt nog twee jaar voordat ie rond is en dan ben ik allang weg uit deze woning waar ik zit

ha ha goed nieuws.... mn broer die heeft nog een webcam liggen en die haal ik morgen op ...dus als het goed is dan is er morgen een nieuw videootje
Mijn dag is weer gered *)
  vrijdag 3 december 2010 @ 22:58:52 #79
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_89499880
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef 9611Niels het volgende:
Als we nou eten gaan inzamelen dan. Ik heb een pak pannenkoekmix voor je.
Sommige mensen zijn te goed voor dit forum.
Ik word hier gewoon emotioneel van.
  vrijdag 3 december 2010 @ 23:58:21 #80
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_89502929
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:22 schreef dandybleu het volgende:

Ja maar hij bedoelt eerder of je mensen om je heen hebt die je hier in de weg wijs kunnen maken, want ze kunnen jou die 90% afgekeurd is niet zomaar ineens 150 euro meer laten betalen terwijl je niet eens genoeg geld hebt om rond te komen.

Misschien dat je eens met je accountant moet overleggen.
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
pi_89503058
ha altijd in het weekend? ja dan zijn mensen die ik ken uit enzo en ja het is altijd helemaal stil dan bij mij op internet,,,, ja das wel suffig soms... vanavond zit ik heel de avond zonder online mensen opeens,,,,
pi_89503136
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 00:00 schreef dandybleu het volgende:
ha altijd in het weekend? ja dan zijn mensen die ik ken uit enzo en ja het is altijd helemaal stil dan bij mij op internet,,,, ja das wel suffig soms... vanavond zit ik heel de avond zonder online mensen opeens,,,,
Waarom ga je dan niet iets doen.
pi_89503238
ha ik heb geen geld voor een cafe.... dus ja ik ben druk op zoek naar mensen voor een leuke tijd alleen ja vrienden krijg je niet zomaar op bestelling hey?
pi_89503313
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef dandybleu het volgende:
ha ik heb geen geld voor een cafe.... dus ja ik ben druk op zoek naar mensen voor een leuke tijd alleen ja vrienden krijg je niet zomaar op bestelling hey?
hey?
  zaterdag 4 december 2010 @ 00:25:27 #85
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89504376
Hey Edwin kan je niet nog wat modellenwerk doen? Als je je gebit beetje mooi maakt en wat minder rookt, niet meer drinkt, een beetje gaat sporten, je haar een beetje knipt en wat make-up doet denk ik dat je best nog wat modellenwerk kan doen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_89504445
ha ja ik had laatst gesolliciteerd maar ja dan moet je heel het land en europa gaan doorreizen en ja ik ben erg op mn huis gesteld en vind het niet fijn als ik heel de tijd wegmoet hey?
  zaterdag 4 december 2010 @ 01:07:30 #87
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_89506134
Ik begrijp t idd.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_89528372
ha alles zat och weer tegen ai ai : ik helemaal blij vandaag : helemaal naar mn broer toegegaan vanavond.... hij had dus een webcam voor me en die zat in een doos ( helemaal nieuw ) kom ik een uur later thuis en ik zo "joepie" de doos openen : is de doos half leeg en zit er helemaal geen webcam is ha ha

dus ja ik heb hem nu gemaild...maar ja dat duurt altijd lang voordat ie mn mail leest dus ja dan word het wss donderdag dat ik hem pas heb....

( verveling is nog het allerergste : nu heb ik nix meer te doen )
pi_89528404
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:07 schreef dandybleu het volgende:
ha alles zat och weer tegen ai ai : ik helemaal blij vandaag : helemaal naar mn broer toegegaan vanavond.... hij had dus een webcam voor me en die zat in een doos ( helemaal nieuw ) kom ik een uur later thuis en ik zo "joepie" de doos openen : is de doos half leeg en zit er helemaal geen webcam is ha ha

dus ja ik heb hem nu gemaild...maar ja dat duurt altijd lang voordat ie mn mail leest dus ja dan word het wss donderdag dat ik hem pas heb....

Dit is wel de tevengaller van de week.
  zaterdag 4 december 2010 @ 20:08:29 #90
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_89528418
Nog langer wachten op een nieuwe vlog.
  zaterdag 4 december 2010 @ 20:13:05 #91
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89528532
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:07 schreef dandybleu het volgende:

Dan maar nogmaals spammen, nog een kleine 4 uurtjes om te stemmen:

Een nieuwe webcam voor dandybleu!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zaterdag 4 december 2010 @ 20:41:11 #92
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_89529568
Jammer dandybleu, laten we hopen dat het gewoon een vergissing was je broer en geen flauwe grap. Je hebt het al zwaar genoeg.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_89531235
http://soundcloud.com/edw(...)x-lowest-sample-rate

is een liedje ongeveer een maand of 4 geleden gemaakt .... ik vond het wel mooi maar ik ben nog niemand tegengekomen die het ook mooi vind : ze vinden het allemaal te weird en of "over the top" etc etc etc
pi_89545572
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:28 schreef dandybleu het volgende:

is een liedje ongeveer een maand of 4 geleden gemaakt .... ik vond het wel mooi maar ik ben nog niemand tegengekomen die het ook mooi vind : ze vinden het allemaal te weird en of "over the top" etc etc etc
Het is wel erg heftig dit. Toch heeft het wel wat.

Tevens:

_O_
  zondag 5 december 2010 @ 12:20:51 #95
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_89545784
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:28 schreef dandybleu het volgende:

Ik vind het wel lekker hoor. Dit soort dingen luister ik wel vaker. De piano is wel wat hard. Maar een kniesoor die daar op let.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 5 december 2010 @ 12:55:27 #96
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_89546910
mjammy mjammy records
  zondag 5 december 2010 @ 18:28:34 #97
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_89557776
volgt
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 5 december 2010 @ 22:27:39 #98
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89568286
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Als dit de stelregel is dan kan op Fok het licht wel uit, de deur op slot en een bord in de tuin...
Hoeveel Fokkers kennen elkaar en hebben elkaar wel eens in levende lijve ontmoet?, zeker een newbe als jezelf.
Dat zal percentagegewijs erg weinig zijn dus dan zou iedereen volgens jou moeten stoppen met posten.
En wat betreft het wonen in Nieuw Zeeland, ik hebben langer in Nederland gewoond dan dat de meeste Fokkers ook maar in Nederland en verder heb ik gewoon nog een Nederlands paspoort en bovenal vergelijkingsmateriaal omdat ik beide landen ken.
Dit is iets anders dan de gemiddelde Fokker die op bijv. de USA loopt te kankeren maar er zelf nog nooit geweest is.
Oh ja want Fok! draait natuurlijk puur op het afbranden van andere users. :')
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zondag 5 december 2010 @ 22:43:00 #99
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_89569121
http://soundcloud.com/edw(...)mma-watson-foohmusic
Dit is dan een titel die mij wel heel erg aanspreekt
pi_89571521
Emanuel Posse is echt een bazennaam.
Edwin ervoor is dan weer wat minder, maar hey, je kan niet alles hebben he.

Waar komt "dandybleu" eigenlijk vandaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')