Probeer wikileaks.org.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef Penisbaard het volgende:
Ik probeer dus die videotjuh van dandybleu op Youtube te zetten, maar Youtube werkt gewoon echt niet mee. Hij heeft gelijk.
Waarom?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef Penisbaard het volgende:
Ik probeer dus die videotjuh van dandybleu op Youtube te zetten, maar Youtube werkt gewoon echt niet mee. Hij heeft gelijk.
Zorg dan dat YouTube meewerkt. Bedreig hem of geef hem een klopje op zijn schouder. En anders moet hij maar terug naar zijn eigen land als hij niks wilt doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef Penisbaard het volgende:
Leuk verhaal weer. Van de zwerfkatten had ik al eens gelezen. Toch wel jammer dat het niet op TV is gekomen...quote:
En toch kijk je elk filmpje om vervolgens te gaan zeiken, stumperd.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
deze vlogjes zijn uitermate geschikt om een beetje leven te blazen in een druilerige 3de kerstdag waar een ieder elkaar aan zit te gapen uit pure verveling.
Geen beter vermaak dan leedvermaak.
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
deze vlogjes zijn uitermate geschikt om een beetje leven te blazen in een druilerige 3de kerstdag waar een ieder elkaar aan zit te gapen uit pure verveling.
Geen beter vermaak dan leedvermaak.
Je hebt gelijk, mea culpa mea culpa.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Trava het volgende:
[..]
En toch kijk je elk filmpje om vervolgens te gaan zeiken, stumperd.
Dan kijk je toch niet en reageer je niet in dit topic. Woon je al in Nieuw-Zeeland en heb je nog niks te doen dan op een Nederlands forum te zeiken over een user die je niet eens kent. Laat staan ooit gezien hebt.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mea culpa mea culpa.
Ik heb in al mijn zwakheid twee keer toegegeven aan de drang om deze filmpjes te bekijken, ook omdat mijn nieuwsgierigheid was gewekt door eerdere posts van Dandybleu die ik over het algemeen alleen maar als bagger kan beschouwen.
Puur gekeken om te weten waar het over gaat zodat ik oprecht kan zeiken en ja hoor, mijn vermoeden werd bevestigd.
En het bewijs wordt ook nogmaals door Youtube geleverd, het is zo droevig dat het daar niet eens geaccepteerd wordt.
Tuurlijk, maar hij doet wel heel tof.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:26 schreef dandybleu het volgende:
ha ja ik maak me geen zorgen hoor.... Ja zodra je een vlog start op internet is er altijd wel iemand die je filmpje niet leuk vind....das normaal...
Als dit de stelregel is dan kan op Fok het licht wel uit, de deur op slot en een bord in de tuin...quote:Op donderdag 2 december 2010 19:25 schreef Trava het volgende:
[..]
te zeiken over een user die je niet eens kent. Laat staan ooit gezien hebt.
Wat is je Twitter?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef dandybleu het volgende:
Ha ja ik ben wel wat gewend hey? Ik volg ook Mickey Hogendijk op internet en ja die word ook 90 000 keer per dag uitgescholden voor hoer en rotte vis hey? Ja hoge bomen vangen veel wind zeg maar
Wat geeft jou het recht dan om dandy zo neer te zetten dan? Hij heeft er plezier aan om een VLOG te maken en wij vinden het leuk. Waarom alsnog altijd dat Nederlandse zeiken?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Als dit de stelregel is dan kan op Fok het licht wel uit, de deur op slot en een bord in de tuin...
Hoeveel Fokkers kennen elkaar en hebben elkaar wel eens in levende lijve ontmoet?, zeker een newbe als jezelf.
Dat zal percentagegewijs erg weinig zijn dus dan zou iedereen volgens jou moeten stoppen met posten.
En wat betreft het wonen in Nieuw Zeeland, ik hebben langer in Nederland gewoond dan dat de meeste Fokkers ook maar in Nederland en verder heb ik gewoon nog een Nederlands paspoort en bovenal vergelijkingsmateriaal omdat ik beide landen ken.
Dit is iets anders dan de gemiddelde Fokker die op bijv. de USA loopt te kankeren maar er zelf nog nooit geweest is.
Het wonen in Nieuw Zeeland heeft ook als voordeel dat ik de engelse taal redelijk beheers...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |