abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89442661
ha ja ik maak me geen zorgen hoor.... Ja zodra je een vlog start op internet is er altijd wel iemand die je filmpje niet leuk vind....das normaal...
  donderdag 2 december 2010 @ 19:30:06 #42
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_89442861
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:26 schreef dandybleu het volgende:
ha ja ik maak me geen zorgen hoor.... Ja zodra je een vlog start op internet is er altijd wel iemand die je filmpje niet leuk vind....das normaal...
Tuurlijk, maar hij doet wel heel tof.
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
  donderdag 2 december 2010 @ 20:28:28 #43
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_89446092
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:25 schreef Trava het volgende:

[..]

te zeiken over een user die je niet eens kent. Laat staan ooit gezien hebt.
Als dit de stelregel is dan kan op Fok het licht wel uit, de deur op slot en een bord in de tuin...
Hoeveel Fokkers kennen elkaar en hebben elkaar wel eens in levende lijve ontmoet?, zeker een newbe als jezelf.
Dat zal percentagegewijs erg weinig zijn dus dan zou iedereen volgens jou moeten stoppen met posten.
En wat betreft het wonen in Nieuw Zeeland, ik hebben langer in Nederland gewoond dan dat de meeste Fokkers ook maar in Nederland en verder heb ik gewoon nog een Nederlands paspoort en bovenal vergelijkingsmateriaal omdat ik beide landen ken.
Dit is iets anders dan de gemiddelde Fokker die op bijv. de USA loopt te kankeren maar er zelf nog nooit geweest is.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_89446899
Ha ja ik ben wel wat gewend hey? Ik volg ook Mickey Hogendijk op internet en ja die word ook 90 000 keer per dag uitgescholden voor hoer en rotte vis hey? Ja hoge bomen vangen veel wind zeg maar
pi_89447026
Het hoort bij beroemdheid he Dandyblue, mensen die je niet begrijpen en dan uitschelden.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  donderdag 2 december 2010 @ 20:47:07 #46
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_89447170
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef dandybleu het volgende:
Ha ja ik ben wel wat gewend hey? Ik volg ook Mickey Hogendijk op internet en ja die word ook 90 000 keer per dag uitgescholden voor hoer en rotte vis hey? Ja hoge bomen vangen veel wind zeg maar
Wat is je Twitter?
pi_89447185
Ja ik kon al op mn 20ste naar Parijs voor een Peter greenaway show...Maar ja toen vond ik het wel een beetje eng allemaal ...maar ja nu heb ik een olifantenhuid.....ha ja ...
pi_89447244
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Wat is je Twitter?
Ha ik heb geen twitter.... Ik volg Mickey op haar blog ...www.mickeysays.com
  donderdag 2 december 2010 @ 20:58:08 #49
323707 Trava
pi_89447885
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Als dit de stelregel is dan kan op Fok het licht wel uit, de deur op slot en een bord in de tuin...
Hoeveel Fokkers kennen elkaar en hebben elkaar wel eens in levende lijve ontmoet?, zeker een newbe als jezelf.
Dat zal percentagegewijs erg weinig zijn dus dan zou iedereen volgens jou moeten stoppen met posten.
En wat betreft het wonen in Nieuw Zeeland, ik hebben langer in Nederland gewoond dan dat de meeste Fokkers ook maar in Nederland en verder heb ik gewoon nog een Nederlands paspoort en bovenal vergelijkingsmateriaal omdat ik beide landen ken.
Dit is iets anders dan de gemiddelde Fokker die op bijv. de USA loopt te kankeren maar er zelf nog nooit geweest is.
Wat geeft jou het recht dan om dandy zo neer te zetten dan? Hij heeft er plezier aan om een VLOG te maken en wij vinden het leuk. Waarom alsnog altijd dat Nederlandse zeiken?

Daarbij zegt mijn account aanmaak datum geen hol, jij weet niet of ik van account geswitcht ben of niet.

Kanker lekker op naar een ander topic.

Bey bey.
  donderdag 2 december 2010 @ 21:21:18 #50
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_89449277
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef Trava het volgende:

[..]

Bey bey.
Het wonen in Nieuw Zeeland heeft ook als voordeel dat ik de engelse taal redelijk beheers...

Bye Bye
pi_89450860
ha goed nieuw voor de mensen die een hekel aan me hebben : mn webcam is kapot....( of mn pc heeft een virus ) want mn pc herkend opeens mn webcam helemaal niet meer.... ja nu kan het zijn dat het komt omdat de webcam een prulding was van een tientje en snel kapot gaat ( of ik heb een virus die mn scanner niet dedecteerd.... )

ha in iedergeval ga ik me flink vervelen want nu kan ik geen filmpjes meer maken.....en het duur wel even voordat ik weer een nieuwe heb...
  donderdag 2 december 2010 @ 21:49:23 #52
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_89450907
Voor 25 euro heb je al een goede webcam. Ik zeg inzameling houden!
pi_89451671
ha ik heb wel een spaarrekening maar dan moet ik een brief schrijven naar mn accountent..... ja en dat duurt dan twee weken voordat ik dan het geld heb .... ha ja ga me dus flink vervelen ha ha zonder webcam
  donderdag 2 december 2010 @ 22:03:04 #54
309342 ErkendFokker
pi_89451813
Is er niet nog een fokker die zo'n ding over heeft :p Ik heb toevallig niks liggen maar zou zomaar kunnen dat iemand hem niet meer nodig heeft.
  donderdag 2 december 2010 @ 22:11:31 #55
323707 Trava
pi_89452324
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Het wonen in Nieuw Zeeland heeft ook als voordeel dat ik de engelse taal redelijk beheers...

Bye Bye
Ja maar jammer genoeg niet de Nederlandse. :W

Tevens schrijft Dandy bey bey zo en ik vind het grappig klinken. :)
  donderdag 2 december 2010 @ 22:15:47 #56
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89452563
Gratis webcam voor dandybleu!

:)
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 2 december 2010 @ 22:17:56 #57
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89452668
pi_89455668
ha wel een stukje creativiteit die ik opeens kwijt ben met een kapotte cam ha ha ik verveel me opeens
  donderdag 2 december 2010 @ 23:27:19 #59
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_89456425
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:11 schreef Trava het volgende:

[..]

Ja maar jammer genoeg niet de Nederlandse. :W

Natuurlijk niet! ik woon toch in Nieuw Zeeland ;) we speek inglands here

Dandybleu schreef ook in een eerder post over mensen die een hekel aan hem hebben....hekel is een groot woord alleen vind ik zijn vlogs gewoon niet goed, ook door zijn haperende en herhalende manier van vertellen...in het filmpje over de zwerfkatten heb ik hem bijv. in de eerste paar minuten diverse keren horen vertellen dat er in Rotterdam een kolonie zwerfkatten woont.
Nu heb ik niet zo'n hoog IQ als de gemiddelde Fokker wat waarschijnlijk rond de 140 ligt, maar als iemand mij verteld dat er een kolonie zwerfkatten ergens woont dan is 1 keer voldoende.
Kortom, het hele verhaal komt traag over en de onderwerpen zijn m.i. weinig interessant.

Maar verder laten we het maar hierbij, dit begint op een overloze discussie uit te draaien en ik heb er geen behoefte aan om Dandybleu's cultstatus, welke hij hier voor sommige mensen heeft bereikt, aan te vallen.

Toi
Toi
Toi
  donderdag 2 december 2010 @ 23:32:10 #60
309342 ErkendFokker
pi_89456609
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:27 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Natuurlijk niet! ik woon toch in Nieuw Zeeland ;) we speek inglands here

Dandybleu schreef ook in een eerder post over mensen die een hekel aan hem hebben....hekel is een groot woord alleen vind ik zijn vlogs gewoon niet goed, ook door zijn haperende en herhalende manier van vertellen...in het filmpje over de zwerfkatten heb ik hem bijv. in de eerste paar minuten diverse keren horen vertellen dat er in Rotterdam een kolonie zwerfkatten woont.
Nu heb ik niet zo'n hoog IQ als de gemiddelde Fokker wat waarschijnlijk rond de 140 ligt, maar als iemand mij verteld dat er een kolonie zwerfkatten ergens woont dan is 1 keer voldoende.
Kortom, het hele verhaal komt traag over en de onderwerpen zijn m.i. weinig interessant.

Maar verder laten we het maar hierbij, dit begint op een overloze discussie uit te draaien en ik heb er geen behoefte aan om Dandybleu's cultstatus, welke hij hier voor sommige mensen heeft bereikt, aan te vallen.

Toi
Toi
Toi
Ga toch weg met je gezeur dan sukkel
pi_89456659
ja of : begin zelf een vlog getiteld "een nederlander in new zeeland" ha kan best nog wel leuk zijn ....
  vrijdag 3 december 2010 @ 00:00:44 #62
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_89457847
Goede blogs en goede muziek Edwin! Hopelijk kun je snel aan een nieuwe webcam komen.

Toch een vraagje: ben je nou bevriend met de vrouw of de vriendin van Van Morrison?
Wie dit leest is alfabeet.
  vrijdag 3 december 2010 @ 00:03:30 #63
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_89457975
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:33 schreef dandybleu het volgende:
ja of : begin zelf een vlog getiteld "een nederlander in new ze[s]e[/sa]land" ha kan best nog wel leuk zijn ....
Zou best kunnen, maar zo bijzonder is mijn leven niet om hier een vlog aan te wijden.
pi_89458180
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2010 00:00 schreef Corkscrew het volgende:
Goede blogs en goede muziek Edwin! Hopelijk kun je snel aan een nieuwe webcam komen.

Toch een vraagje: ben je nou bevriend met de vrouw of de vriendin van Van Morrison?
Ha ik ken de hartsvriendin van Van morrison.... ( niet zijn vrowu dus ) ja das wel lachen die heeft op de middlbare school gezeten met de vrouw van Bono

ja ik heb daar echt 3 jaar mee zitten chatten alleen ja ze is net gestopt met drinken dus ja nu is ze niet zo vaak meer online opeens.....nu krijg ik nog maar een mailtje per week van haar ( ze is geloof ik een montesorischool begonnen in dublin )

ja was best wel leuk om al die coole verhalen te horen van Van morrison enzo...( om je vingers bij af te likken )
pi_89458280
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 00:03 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Zou best kunnen, maar zo bijzonder is mijn leven niet om hier een vlog aan te wijden.
Ha ik bijvoorbeeld ben al snel tevreden.... met simpele onderwerpen....( lievr dat ik sterrennieuws kijk op rtl4 ha ha dat irriteerd me allen....

ja je zou kunnen filmen bepaalde dingen in new zeeland.....die bijzonder zijn en ja ook hoe het is als nederlander om in een vreemd land te wonen
  vrijdag 3 december 2010 @ 19:44:44 #66
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89489190
pi_89492006
ha de zaken zijn weer veranderd in mn leven : ja eerst had ik helemaal geen zin om te gaan bedelen om geld enzo ....ja want ik had zoiets van "als ik te eten heb dan ben ik allang blij en maak er een feestje van"

... ja alleen mn situatie is opeens sinds een week verandert.... de belasting doet opeens heel gemeen en zegt dat ik geen recht meer heb op huursubsidie dus wat betekend dat ik een ander huis moet gaan vinden....

ja mijn huis word dan opeens heel duur....en ja dan moet ik echt bij familie om eten gaan bedelen ( ja want ik leefde al helemaal op minimum...al mn weekgeld gaat op aan voedsel en dan hou ik echt geen cent over dus )

ha ha dus zodra de nieuwe webcam er is dan kunt u een "bedel-serenade" verwachten ha ha in mn videootjes...en ik heb dus op mn weblog enzo dus al een bedelbrief staan ha ha maar die mag ik geloof ik niet op fok posten want dat mag geloof ik niet....

okidoki toi toi edwin
pi_89492099
Ha die dandyblue,
Als je iets nodig hebt kun je wellicht een topic hier openen: FOK!kers helpen FOK!kers . Ik beloof bij deze dat ik wat zal doneren.

toi toi toi
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_89492286
ja man ha ha

het zit zo : ik krijg opeens geen huursubsidie meer : wat betekend dat mn flatje opeens geen 350 euro maar 500 euro per maand kost..... ja is een totale onzin maar ik ga ook mischien een rechtzaak openen alleen ja die kan nog twee jaar gaan duren

ha van de ene op de nadere week moet ik opeens om eten gaan bedelen elke week dus...shit happens zeggen ze vaak toch?
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:08:31 #70
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_89493371
Misschien eens een baan zoeken, denderblur.
pi_89493554
ik meen het mang, open een topic en we gaan je helpen.
pi_89493806
ha ja die penisbaard? ha ja ik ben afgekeurd ey? 90%....ja ik kan ook weinig spanning aan....ja op mn videeotje zie je een vrolijke fluiter...maar ja hey? das de buitenkant ....

ja voor 50 euro zit je tegenwoordig al in parijs hey? maar ja dat is wel leuk alleen ik kan helemaal geen spanning hebben dus...ai ai
pi_89493882
quote:
8s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:11 schreef 9611Niels het volgende:
ik meen het mang, open een topic en we gaan je helpen.
ha nee ha ha dat mag niet op fok forum....dat zijn geldzaken en die zijn verboden...ja op youtube filmpje mag je het wel vragen ( geloof ik )
pi_89493916
Als we nou eten gaan inzamelen dan. Ik heb een pak pannenkoekmix voor je.
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:20:05 #75
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_89494058
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:16 schreef dandybleu het volgende:

ha nee ha ha dat mag niet op fok forum....dat zijn geldzaken en die zijn verboden...ja op youtube filmpje mag je het wel vragen ( geloof ik )
Er is juist een speciaal forum geopend om mensen te helpen die het minder hebben: FOK!kers helpen FOK!kers.

Het lijkt me dat je wel recht hebt op huurtoeslag zonder inkomen, toch? Heb je iemand in je omgeving (familie bijvoorbeeld) die kan helpen met het schrijven van een bezwaarbrief? Meestal heb je hiervoor maar een paar weken de tijd, dus ik zou er niet te lang mee wachten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_89494208
ja ik maak er een rechtzaak van alleen ja dat duurt nog twee jaar voordat ie rond is en dan ben ik allang weg uit deze woning waar ik zit

ha ha goed nieuws.... mn broer die heeft nog een webcam liggen en die haal ik morgen op ...dus als het goed is dan is er morgen een nieuw videootje
pi_89494212
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Alsof dat allemaal iets boeit. Als je iets te zeiken hebt over die broodmongool dan sta je gewoon in je recht, geen reden om jezelf hier te verdedigen.
pi_89495215
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:22 schreef dandybleu het volgende:
ja ik maak er een rechtzaak van alleen ja dat duurt nog twee jaar voordat ie rond is en dan ben ik allang weg uit deze woning waar ik zit

ha ha goed nieuws.... mn broer die heeft nog een webcam liggen en die haal ik morgen op ...dus als het goed is dan is er morgen een nieuw videootje
Mijn dag is weer gered *)
  vrijdag 3 december 2010 @ 22:58:52 #79
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_89499880
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef 9611Niels het volgende:
Als we nou eten gaan inzamelen dan. Ik heb een pak pannenkoekmix voor je.
Sommige mensen zijn te goed voor dit forum.
Ik word hier gewoon emotioneel van.
  vrijdag 3 december 2010 @ 23:58:21 #80
323707 Trava
pi_89502929
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:22 schreef dandybleu het volgende:

Ja maar hij bedoelt eerder of je mensen om je heen hebt die je hier in de weg wijs kunnen maken, want ze kunnen jou die 90% afgekeurd is niet zomaar ineens 150 euro meer laten betalen terwijl je niet eens genoeg geld hebt om rond te komen.

Misschien dat je eens met je accountant moet overleggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')