Tuurlijk, maar hij doet wel heel tof.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:26 schreef dandybleu het volgende:
ha ja ik maak me geen zorgen hoor.... Ja zodra je een vlog start op internet is er altijd wel iemand die je filmpje niet leuk vind....das normaal...
Als dit de stelregel is dan kan op Fok het licht wel uit, de deur op slot en een bord in de tuin...quote:Op donderdag 2 december 2010 19:25 schreef Trava het volgende:
[..]
te zeiken over een user die je niet eens kent. Laat staan ooit gezien hebt.
Wat is je Twitter?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef dandybleu het volgende:
Ha ja ik ben wel wat gewend hey? Ik volg ook Mickey Hogendijk op internet en ja die word ook 90 000 keer per dag uitgescholden voor hoer en rotte vis hey? Ja hoge bomen vangen veel wind zeg maar
Wat geeft jou het recht dan om dandy zo neer te zetten dan? Hij heeft er plezier aan om een VLOG te maken en wij vinden het leuk. Waarom alsnog altijd dat Nederlandse zeiken?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Als dit de stelregel is dan kan op Fok het licht wel uit, de deur op slot en een bord in de tuin...
Hoeveel Fokkers kennen elkaar en hebben elkaar wel eens in levende lijve ontmoet?, zeker een newbe als jezelf.
Dat zal percentagegewijs erg weinig zijn dus dan zou iedereen volgens jou moeten stoppen met posten.
En wat betreft het wonen in Nieuw Zeeland, ik hebben langer in Nederland gewoond dan dat de meeste Fokkers ook maar in Nederland en verder heb ik gewoon nog een Nederlands paspoort en bovenal vergelijkingsmateriaal omdat ik beide landen ken.
Dit is iets anders dan de gemiddelde Fokker die op bijv. de USA loopt te kankeren maar er zelf nog nooit geweest is.
Het wonen in Nieuw Zeeland heeft ook als voordeel dat ik de engelse taal redelijk beheers...quote:
Ja maar jammer genoeg niet de Nederlandse.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Het wonen in Nieuw Zeeland heeft ook als voordeel dat ik de engelse taal redelijk beheers...
Bye Bye
Natuurlijk niet! ik woon toch in Nieuw Zeelandquote:Op donderdag 2 december 2010 22:11 schreef Trava het volgende:
[..]
Ja maar jammer genoeg niet de Nederlandse.![]()
Ga toch weg met je gezeur dan sukkelquote:Op donderdag 2 december 2010 23:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! ik woon toch in Nieuw Zeelandwe speek inglands here
Dandybleu schreef ook in een eerder post over mensen die een hekel aan hem hebben....hekel is een groot woord alleen vind ik zijn vlogs gewoon niet goed, ook door zijn haperende en herhalende manier van vertellen...in het filmpje over de zwerfkatten heb ik hem bijv. in de eerste paar minuten diverse keren horen vertellen dat er in Rotterdam een kolonie zwerfkatten woont.
Nu heb ik niet zo'n hoog IQ als de gemiddelde Fokker wat waarschijnlijk rond de 140 ligt, maar als iemand mij verteld dat er een kolonie zwerfkatten ergens woont dan is 1 keer voldoende.
Kortom, het hele verhaal komt traag over en de onderwerpen zijn m.i. weinig interessant.
Maar verder laten we het maar hierbij, dit begint op een overloze discussie uit te draaien en ik heb er geen behoefte aan om Dandybleu's cultstatus, welke hij hier voor sommige mensen heeft bereikt, aan te vallen.
Toi
Toi
Toi
Zou best kunnen, maar zo bijzonder is mijn leven niet om hier een vlog aan te wijden.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:33 schreef dandybleu het volgende:
ja of : begin zelf een vlog getiteld "een nederlander in new ze[s]e[/sa]land" ha kan best nog wel leuk zijn ....
Ha ik ken de hartsvriendin van Van morrison.... ( niet zijn vrowu dus ) ja das wel lachen die heeft op de middlbare school gezeten met de vrouw van Bonoquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:00 schreef Corkscrew het volgende:
Goede blogs en goede muziek Edwin! Hopelijk kun je snel aan een nieuwe webcam komen.
Toch een vraagje: ben je nou bevriend met de vrouw of de vriendin van Van Morrison?
Ha ik bijvoorbeeld ben al snel tevreden.... met simpele onderwerpen....( lievr dat ik sterrennieuws kijk op rtl4 ha ha dat irriteerd me allen....quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar zo bijzonder is mijn leven niet om hier een vlog aan te wijden.
ha nee ha ha dat mag niet op fok forum....dat zijn geldzaken en die zijn verboden...ja op youtube filmpje mag je het wel vragen ( geloof ik )quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:11 schreef 9611Niels het volgende:
ik meen het mang, open een topic en we gaan je helpen.
Er is juist een speciaal forum geopend om mensen te helpen die het minder hebben: FOK!kers helpen FOK!kers.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:16 schreef dandybleu het volgende:
ha nee ha ha dat mag niet op fok forum....dat zijn geldzaken en die zijn verboden...ja op youtube filmpje mag je het wel vragen ( geloof ik )
Alsof dat allemaal iets boeit. Als je iets te zeiken hebt over die broodmongool dan sta je gewoon in je recht, geen reden om jezelf hier te verdedigen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Als dit de stelregel is dan kan op Fok het licht wel uit, de deur op slot en een bord in de tuin...
Hoeveel Fokkers kennen elkaar en hebben elkaar wel eens in levende lijve ontmoet?, zeker een newbe als jezelf.
Dat zal percentagegewijs erg weinig zijn dus dan zou iedereen volgens jou moeten stoppen met posten.
En wat betreft het wonen in Nieuw Zeeland, ik hebben langer in Nederland gewoond dan dat de meeste Fokkers ook maar in Nederland en verder heb ik gewoon nog een Nederlands paspoort en bovenal vergelijkingsmateriaal omdat ik beide landen ken.
Dit is iets anders dan de gemiddelde Fokker die op bijv. de USA loopt te kankeren maar er zelf nog nooit geweest is.
Mijn dag is weer geredquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:22 schreef dandybleu het volgende:
ja ik maak er een rechtzaak van alleen ja dat duurt nog twee jaar voordat ie rond is en dan ben ik allang weg uit deze woning waar ik zit
ha ha goed nieuws.... mn broer die heeft nog een webcam liggen en die haal ik morgen op ...dus als het goed is dan is er morgen een nieuw videootje
Sommige mensen zijn te goed voor dit forum.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef 9611Niels het volgende:
Als we nou eten gaan inzamelen dan. Ik heb een pak pannenkoekmix voor je.
Ja maar hij bedoelt eerder of je mensen om je heen hebt die je hier in de weg wijs kunnen maken, want ze kunnen jou die 90% afgekeurd is niet zomaar ineens 150 euro meer laten betalen terwijl je niet eens genoeg geld hebt om rond te komen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:22 schreef dandybleu het volgende:
ja ik maak er een rechtzaak van alleen ja dat duurt nog twee jaar voordat ie rond is en dan ben ik allang weg uit deze woning waar ik zit
ha ha goed nieuws.... mn broer die heeft nog een webcam liggen en die haal ik morgen op ...dus als het goed is dan is er morgen een nieuw videootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |