Dit vind ik altijd zo kort door de bocht tbh. Er zijn mensen die ervaringen hebben met spoken en dat jij die niet hebt wil natuurlijk niet zeggen dat er geen spoken zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mensen die in spoken geloven
Mag ik vragen wat mij zo interessant maakt? is het het feit dat ik je kon weerhouden van je prijsvraag.. dat je door mij niet meer kon winnen? was ik te gevaarlijk voor je?quote:Op zondag 5 december 2010 00:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hee Snaavel, waarom heb je eigenlijk zo plots dit filmpje van jou verwijderd van Youtube:
[..]
Eerst een beetje cool dit topic binnenvallen met dit:
[..]
Met in je achterhoofd "Hi hi, een onbekende newbie in ONZ, en nog wel eentje uit dat gekke TRU, da's lekker makkelijk scoren voor mij [ afbeelding ]!"
En omdat dat makkelijk scoren even vet tegenviel, haal je maar snel je dramatische vlogje weg van Youtube, Snaaveltje...
quote:Op zondag 5 december 2010 11:43 schreef Flammie het volgende:
Dit vind ik altijd zo kort door de bocht tbh. Er zijn mensen die ervaringen hebben met spoken en dat jij die niet hebt wil natuurlijk niet zeggen dat er geen spoken zijn
Misschien ben je nog niet zo ver?
Grootheidswaanzinquote:Op zondag 5 december 2010 11:44 schreef Snaavel het volgende:
Mag ik vragen wat mij zo interessant maakt? is het het feit dat ik je kon weerhouden van je prijsvraag.. dat je door mij niet meer kon winnen? was ik te gevaarlijk voor je?
Grootheidswaanzinquote:Waarschijnlijk wel, je hebt je zodanig in mij verdiept om mij zwart te maken omdat je bang was dat ik het allemaal voor je ging verpesten.
'Om me terug te pakken'... Calimeroquote:Ik heb genoeg manieren om je terug te pakken maar tot dit niveau ga ik mij niet verlagen.
Blijkbaar, hoezo?quote:
Jij voelt je aangesproken als ik dat post, Ik moet zeggen dat ik zelf nog met Dandybleu heb gepmd ''Aardige kerel'' Snap eigenlijk niet waarom dat jij er dan zo'n probleem van moet maken!quote:Op zondag 5 december 2010 11:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Bedankt Flammie, wij TRU'ers steunen elkaar door dik en dun! En ach, laat die mensen maar met hun kortzichtige gedrag. Omdat zij geen bijzondere ervaringen hebben, bestaat het allemaal niet, de arrogantie
.
[..]
Grootheidswaanzin
[..]
Grootheidswaanzin, 'in jou verdiept...' je dramatische filmpjes staan gewoon op je site in je profiel.
[..]
'Om me terug te pakken'... Calimero
Jij kwam dit topic binnenvallen met je zogenaamde 'coole post' inclusief kotssmilies.
Maar vertel eens: Wat is nou precies de reden dat je je filmpje verwijderd hebt?
Oh, dus met de 'je' in deze post:quote:Op zondag 5 december 2010 11:59 schreef Snaavel het volgende:
Jij voelt je aangesproken als ik dat post
in mijn stemtopic bedoel je mij helemaal niet? Aparte manier van communiceren heb jij dan zegquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef Snaavel het volgende:
Ik stem niet op je vanwege deze punten
- Chicks in ONZ horen tieten te posten als ze stemmen willen.
- Ik ken je niet
- TRU
- Dandyblue
Ik maak geen probleem. Het viel me alleen op dat je dramatische vlogje zo plots verdwenen wasquote:, Ik moet zeggen dat ik zelf nog met Dandybleu heb gepmd ''Aardige kerel'' Snap eigenlijk niet waarom dat jij er dan zo'n probleem van moet maken!
Lafquote:De rede dat ik dat filmpje heb verwijderd ben ik jouw helemaal niet schuldig.. dus die krijg je ook niet te horen
Mensen die het begrijpenquote:Op zondag 5 december 2010 12:00 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die op dandybleu haten weten niet wat ze doen. Stel ongelukkigen.
Nee, laten we het hier positief houden.quote:
Tevens de man de man die eerlijk en oprecht kwam vertellen dat hij misschien helemaal geen webcam meer nodig heeft en het aanbod eigenlijk afsloeg:quote:Op zondag 5 december 2010 12:19 schreef KeizerKuzco het volgende:
En vooral ook spontaan. dandybleu bedenkt niet van te voren zijn verhaal, maar vertelt wat er in hem opkomt. Daardoor zijn de vlogs eerlijk en oprecht. Ga zo door en ik hoop dat je die webcam wint
De man die, net als Sint Maarten, nog in staat zijn jas doormidden te knippen bij extreme kou, en die helft aan iemand te geven die het nog kouder heeft... Deze eerlijke en oprechte man gun je toch een Monopoly-spelquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:49 schreef dandybleu het volgende:
hoi hoi ha ha
nou het probleem is verholpen ( 90%zeker ) want ik mag morgen mn broers webcam hebben....dus ha ja we moeten op zoek naar een tweede goede doel voor het monopolyspel
Ja, eigenlijk heb je wel gelijk.quote:Op zondag 5 december 2010 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom is dit een Snaavelstopic geworden?
quote:Op zondag 5 december 2010 12:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig?
Jullie hebben gelijk, er is al veel te lang geen vlog vanquote:Op zondag 5 december 2010 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom is dit een Snaavelstopic geworden?
Ja, Snaavelquote:Op zondag 5 december 2010 12:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Een topic over dandybleu is altijd gezellig.quote:Op zondag 5 december 2010 12:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Laten we hopen dat er een hoop sokpoppen op de anderen gestemd hebben en niet op mij, dan maken we een kansquote:Op zondag 5 december 2010 15:42 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Een topic over dandybleu is altijd gezellig.
dandybleu![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 12:27 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Dit topic moet ik volgen.
Nogmaals Snaavel
Magic Wand----->![]()
![]()
Sorry dandybleuquote:Op zondag 5 december 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
De Telpiet heeft nu alle stemmen geteld
En de uitslag is dus vastgesteld
Om tot de winnaars te komen
Zijn de stemmen van kloons niet meegenomen
De einduitslag heeft de zegen van de Sint
En hieronder zie je wie de prijzen wint
De winnaars zijn (positie - naam - punten):
1 -Vaduz- (TAL) 247
2 JanPiraat (ONZ) 239
3 pgrferrari (V&A) 217
3 MarijkeZwolle (GC) 217
5 Liesje1979 (SEX) 199
Van harte gefeliciteerd.
En de overige punten gingen naar:
6 Ensaf (KLB) 160
7 YPPY (OUD) 112
8 tombolafan (F&F) 111
8 JoepiePoepie (TRU) 111
10 anufri (RLS) 92
11 Xessive (TTK) 88
12 Odysseuzz (BNW) 78
13 SpiekerJozef (FEE) 76
14 Lottiekoekkie (K&W) 72
15 JumpingJacky (WGR) 71
16 freud (FOT) 68
17 AmNaBa (LIF) 63
18 Ali Salami (FB) 42
18 wimtim (C&H) 42
20 gewoonmezelf87 (R&P) 29
21 anufri (MUZ) 18
22 summer2bird (FTR) 12
23 summer2bird (NWS) 7
Dat bestaat nietquote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
- omdat je het dandybleu niet gunt
Ik ken 1 iemand...quote:
Dat is uit pure jaloezie. Ik kan niet geloven dat hij de vlogs van dandybleu niet goed vind, of hij het wil toegeven is een tweede.quote:Op zondag 5 december 2010 22:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik ken 1 iemand...
Snaavel
Tevens; ...
Nee.. laat maar..
Snaavel
quote:Op zondag 5 december 2010 21:55 schreef stevenmac26 het volgende:
1. JoepiePoepie (TRU)
2. Ensaf (KLB)
3. JanPiraat (ONZ)
4. Ali Salami (FB)
5. Ensaf (KLB)
Jaja van jullie favoriete toekomstige modquote:Op zondag 5 december 2010 22:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Toch nog een extra stem gekregen:
[..]
Haha ja Ajaxquote:Op zondag 5 december 2010 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jaja van jullie favoriete toekomstige mod
Blij dat jij het ook snapt.quote:Op zondag 5 december 2010 22:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat is uit pure jaloezie. Ik kan niet geloven dat hij de vlogs van dandybleu niet goed vind, of hij het wil toegeven is een tweede.
Wat dacht je van een datingsite, Edwin?quote:Op zondag 5 december 2010 22:14 schreef dandybleu het volgende:
ha ja de verveling is ondragelijk : ja omdat ik zo gewend ben om iets leuks te doen ( muziek maken en vloggen ) ...ja dat is eropeens niet meer en ga ik als een wezenloze zitten te internetten maar ja op een moment dan vind je nix leuks meer op internet
toi toi edwin
Geef een buurtfeest dan. Een beetje de oude oma die normaal alleen in de vensterbank chillt uitnodigen, de veteraan van op de hoek. De wijkagent en de kort-doch-pittige buurvrouw. 14-jarige meisjes uitnodigen in je huis, 'Ik laat je zien waar de koelkast is'.quote:Op zondag 5 december 2010 22:34 schreef dandybleu het volgende:
ja ik word altijd draaierig van datingsites ( met al die slechte kwaliteit fotos erop ( veelste klein enzo )
ja ik heb wel vrindinnen allen ik heb geen groot huis dus ja dan word logeren heel erg stressen
Ga dan schoonmaken.quote:Op zondag 5 december 2010 22:14 schreef dandybleu het volgende:
ha ja de verveling is ondragelijk : ja omdat ik zo gewend ben om iets leuks te doen ( muziek maken en vloggen )
Nou, wel een erg trage mod danquote:Op zondag 5 december 2010 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Jaja van jullie favoriete toekomstige mod
Control + Shiftquote:
Heb je niks in je schoen gekregen dan om je mee te vermaken?quote:Op zondag 5 december 2010 23:01 schreef KeizerKuzco het volgende:
De avonden zijn zo leeg zonder een vlog van dandybleu
Jawel, maar deze alternatieve bezigheden vallen allemaal in het niets bij het kijken naar een filmpje van dandybleu. Echter zit er niets anders op, helaas.quote:Op zondag 5 december 2010 23:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb je niks in je schoen gekregen dan om je mee te vermaken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |