Dit dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:04 schreef DeepRiver het volgende:
dandybleu is een zielepoot die tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Beetje dom van mij dat ik nog helemaal geen filmpje van meestervlogger dandybleu in dit topic heb gezet om de mensen net dat laatste zetje te geven om op mij te gaan stemmen:
Niemand ter wereld die zo mooi kan spelen op een kapotte gitaar!
Deze jongu weet gewoon niet waar hij het over weet jongu.quote:
Wat een prachtig stemgeluid weer! ik zit hier gewoon traantjes weg te vegen weetjequote:
Je bent gewoon jaloers omdat zijn video's beter zijn dan die achterlijke filmpjes van jou.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef Snaavel het volgende:
Ik stem niet op je vanwege deze punten
- Chicks in ONZ horen tieten te posten als ze stemmen willen.
- Ik ken je niet
- TRU
- Dandyblue
En deze ''jongu'' moet even beter Nederlands leren typen ''jongu''quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:49 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Deze jongu weet gewoon niet waar hij het over weet jongu.
Ja, dat is het hemquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:50 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat zijn video's beter zijn dan die achterlijke filmpjes van jou.
[quote]quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:50 schreef Snaavel het volgende:
[..]
En deze ''jongu'' moet even beter Nederlands leren typen ''jongu''
Niemand geeft een neuk om jouw mening.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef Snaavel het volgende:
- Ik ken je niet
- TRU
- Dandyblue
Snaavelquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef Snaavel het volgende:
- Ik ken je niet
- TRU
- Dandyblue
Dit dus, Dandybleu is een en al kwaliteitquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
Snaavel
dandybleu
Herken het verschil tussenen GODdelijk.
(Mensen die uberhaupt denken en geloven dat er vrouwen deelnemen aan het internetverkeer...quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef Snaavel het volgende:
Waarom zou dandybleu een trol zijn?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:06 schreef Crimyclown het volgende:
Is Dandybleu een trol of is hij serieus?
Aha! Jij bent dus ook eigenlijk een man!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Snaavel het rukkertje, die alleen maar in ONZ zit in de hoop dat de dames hun tieten posten:
[..]
(Mensen die uberhaupt denken en geloven dat er vrouwen deelnemen aan het internetverkeer...)
Ik kan geen reden bedenken, daarom twijfel ik ook.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:07 schreef Rectum het volgende:
[..]
Waarom zou dandybleu een trol zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |