Zo bedoel ik het niet hè. Ik dacht dat je me wel zou begrijpen..quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zit binnen. Net alsof ik nu buiten met de laptop ga zitten
Ergens ook wel ja. Vooral om de klunzigheid van sommige mensen met dit weer te zien.quote:
Dat was wel lekker vanmorgen ja. Daarna heerlijk warm binnen zitten met chocolademelkquote:
Ik begreep het ook welquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet hè. Ik dacht dat je me wel zou begrijpen..
Dat zijn de lekkerste strats die er zijn, imhoquote:
Die van mij lijkt erop, maar heeft een grote headstock.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat zijn de lekkerste strats die er zijn, imho
Kouquote:
Jackson DXMG, maar dan de passieve elementen vervangen door actievequote:Op vrijdag 3 december 2010 16:26 schreef DonnyDarko het volgende:
Okay ik ben dus opzoek naar een nieuwe gitaar ,
Ik zou graag willen weten wat jullie favorite gitaar is die jullie zelf bezitten om mijn nieuwe gitaar keuze daarop te baseren
Mijn favoriete gitaar die ik zelf bezit is mijn B.C. Rich Warbeast Blood Bound Onyx Black, ik heb er een andere bridge op laten zetten namelijk een Tonepros TP6 B Tune-o-matic Black
Succes met het bouwen van een Explorer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:26 schreef DonnyDarko het volgende:
Ik zou graag willen weten wat jullie favorite gitaar is die jullie zelf bezitten om mijn nieuwe gitaar keuze daarop te baseren
Yeah, laatste spul ingescand en naar groepsgenoten gestuurd. Nu dus lekker weekend en eindelijk eens niets te hoeven doen op zaterdag.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:13 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen eindelijk 'ns niet vroeg opstaan en veel reizen. Lekker rustig dag beginnen met een bakje koffie, rustig nog wat doen voor studie en richten op weekend!
Als je een beetje handig bent met een soldeerbout kun je hem zelf voor een paar tientjes maken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:57 schreef LeNick het volgende:
Even een vraagje. Ik wil graag deze sound bereiken:
Nu heb ik gelezen dat dat met de ZVex Fuzz Factory goed te behalen valt. John zelf doet het met een Pete Cornish NG-2 maar het schijnt dus dat die Fuzz Factory aardig daar in de buurt zit.
Nu heb ik al de hele week het idee om hem zaterdag te halen, en dat gaat ook wel gebeuren gok ik, maar hoe dichter het bij zaterdag komt hoe minder zeker ik word, mede door de prijs.
Denken jullie dat wat ik gelezen heb goed is? Dat forum waar ze vol lof er over praten is hier. Stiekem hoop ik dat misschien iemand hem hier zelfs zelf heeft?
Maar dat ben ik nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een beetje handig bent met een soldeerbout kun je hem zelf voor een paar tientjes maken.
Als er een schema van te vinden is, is het na te maken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:02 schreef LeNick het volgende:
[..]
Maar dat ben ik nietGeldt dat voor alle pedaaltjes btw?
Waar?quote:
Restaurantje/Brasserie/Restaurantmetveelbier hierquote:
Ok nice!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Restaurantje/Brasserie/Restaurantmetveelbier hierGing best goed maar kan waarschijnlijk volgend jaar pas beginnen
Dat is toch zo'n plaatjesdraaier?quote:
En wat voor 1!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n plaatjesdraaier?
Allemaal 1 pot nat. Volkomen kut.quote:
Ga toch metal luisteren, pfft komop zeg! Daft Punk als volkomen kut beschrijven gaat te furrr.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Allemaal 1 pot nat. Volkomen kut.
Waar haal jij het idee vandaan dat ik alleen maar naar metal luister?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:31 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ga toch metal luisteren, pfft komop zeg! Daft Punk als volkomen kut beschrijven gaat te furrr.
Van dezelfde plek waar jij vandaan haalt dat alle platendraaiers volkomen kut zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar haal jij het idee vandaan dat ik alleen maar naar metal luister?
Had je trouwens nog belang bij een review van de Peavey Classic 30? Vanavond wel ff tijd voor namelijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:35 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Van dezelfde plek waar jij vandaan haalt dat alle platendraaiers volkomen kut zijn.
Hmm ik denk dat ik 'm gewoon maar moet gaan bespelen ergensquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:37 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Had je trouwens nog belang bij een review van de Peavey Classic 30? Vanavond wel ff tijd voor namelijk.
Ik zeg: DOEN!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:39 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik 'm gewoon maar moet gaan bespelen ergensOp joetoep staan sowieso al een paar filmpjes dus.
Dankje, Maurice!quote:
Uhm, nee want dat is uit ervaring dat ik weet dat het gewoon allemaal ruk is.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:35 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Van dezelfde plek waar jij vandaan haalt dat alle platendraaiers volkomen kut zijn.
Ga ff Alive 2007 van Daft Punk luisteren, als je dan nog steeds hetzelfde denkt moet je het zelf weten, maar mijns insziens doet Daft Punk echt niet onder voor rockgroothedenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uhm, nee want dat is uit ervaring dat ik weet dat het gewoon allemaal ruk is.
Neuh, heeft weinig zin. Na een minuut zet ik het toch weer af.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:44 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ga ff Alive 2007 van Daft Punk luisteren, als je dan nog steeds hetzelfde denkt moet je het zelf weten, maar mijns insziens doet Daft Punk echt niet onder voor rockgrootheden
Ok nog 1 reactie dan: hoe kun je muziek al afschrijven als je er niet eens goed naar luistert?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Neuh, heeft weinig zin. Na een minuut zet ik het toch weer af.
599 nieuw 680 klopt denk ik nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ok nog 1 reactie dan: hoe kun je muziek al afschrijven als je er niet eens goed naar luistert?
@ Gitaarmat: hoeveel heeft die peavey classic 30 jou gekost dan? Ik zag dat 'ie iets van 680 was bij musicstore.de, dan is die 6505+ 112 combo wel 150e goedkoper...
Oh ok.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
599 nieuw 680 klopt denk ik niet
Omdat ik misschien al meer dan genoeg van ze gehoord heb om er een oordeel over te vellen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ok nog 1 reactie dan: hoe kun je muziek al afschrijven als je er niet eens goed naar luistert?
Het jammere van dat album vind ik alleen de mix. In de auto moet ik altijd de bass twee standen terugdraaien wil het fatsoenlijk te beluisteren zijn...quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:44 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ga ff Alive 2007 van Daft Punk luisteren, als je dan nog steeds hetzelfde denkt moet je het zelf weten, maar mijns insziens doet Daft Punk echt niet onder voor rockgrootheden
Ja dat is wel zo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het jammere van dat album vind ik alleen de mix. In de auto moet ik altijd de bass twee standen terugdraaien wil het fatsoenlijk te beluisteren zijn...
quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:17 schreef patrick1234 het volgende:
hans breij uit de meern, ik haat je
Bo~el MC-7, maar is niet echt objectief denk ik, al die favo gitaren hier van de usersquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:26 schreef DonnyDarko het volgende:
Mijn favoriete gitaar die ik zelf bezit is mijn B.C. Rich Warbeast Blood Bound Onyx Black, ik heb er een andere bridge op laten zetten namelijk een Tonepros TP6 B Tune-o-matic Black
toen mij dat gebeurde had ik meer zoiets van: kut, nu kan ik nie verder spelen, want ik heb geen reserve snaren...quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:57 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Zojuist mn eerste snaar gebroken en vervangen. Ben ik nu een echte?![]()
Er ging een raar gevoel van euforie door me heen toen hij knapte. Momentje om te koesteren dit.
Alsof jij eerst anderhalf uur naar Mayhem gaat luisteren voordat je beslist of het wel of niks is. Zowel Bro als ik als veel mensen luisteren naar veel soorten muziek (ik naast Metal ook naar barok, folk, motown, andere soort rock etc), maar Daft Punk vinden we geen reet aan. So what?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee maar na 2 minuten kan ik wel zeggen wat ik er van vind. Ik kan na 2 minuten niet meteen zeggen of iets volkomen ruk is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alsof jij eerst anderhalf uur naar Mayhem gaat luisteren voordat je beslist of het wel of niks is. Zowel Bro als ik als veel mensen luisteren naar veel soorten muziek (ik naast Metal ook naar barok, folk, motown, andere soort rock etc), maar Daft Punk vinden we geen reet aan. So what?
Laibach of Feindflug vind ik soms nog wel lollig.
Pff, semantics. Je zegt in feite hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee maar na 2 minuten kan ik wel zeggen wat ik er van vind. Ik kan na 2 minuten niet meteen zeggen of iets volkomen ruk is.
True. En die goedkope beetje bijveilen scheelt ook wel soms...quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat scheelt al een hoop ja. Nouja bij iedere fatsoenlijke brug heb je er weinig last van. Het zijn vooral dr goedkopere die niet goed afgewerkt zijn waar scherpe randjes aan kunnen zitten
Hij heeft gewoon een puntquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Pff, semantics. Je zegt in feite hetzelfde.
Gitaren:
Ze hadden de programmering beter om kunnen gooien. De hoofdact was het minst interessante wat ik gezien heb.quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:14 schreef The_Dean het volgende:
Een van die gasten van de hoofdact speelde op een LTD EC-500... toch wel erg vet.
zo, dat was lang geleden dat ik die gehoord heb, blijft een mooi werkjequote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Pff, semantics. Je zegt in feite hetzelfde.
Gitaren:
Opzich... ze doen het wel leuk,maar het is verre van echt goed inderdaad. Komt vast nog, ze zijn erg enthousiastquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hadden de programmering beter om kunnen gooien. De hoofdact was het minst interessante wat ik gezien heb.
Ze vinden zichzelf heel wat maar het stelt erg weinig voor.
Ja, dat wel maar ze maken de fout door veel te veel in een nummer te willen stoppen. 4 tempowisselingen binnen een minuut zorgt er niet echt voor dat je de aandacht van het publiek vast houdt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Opzich... ze doen het wel leuk,maar het is verre van echt goed inderdaad. Komt vast nog, ze zijn erg enthousiast
Ja, als er eentje na 2 nummers weg loopt, scheelt het al behoorlijk.:)quote:Wel sneu dat zijn nog minder publiek hadden dan wij, en er was al niks
Tenzij je Protest The Hero bent!quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar ze maken de fout door veel te veel in een nummer te willen stoppen. 4 tempowisselingen binnen een minuut zorgt er niet echt voor dat je de aandacht van het publiek vast houdt.
live gezien klote bandquote:
Dat is gewoon random riffing. Heel wat anders.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tenzij je Protest The Hero bent!
Haha ja, en onze andere twee fans waren ook niet lang daarna weer weg geloof ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar ze maken de fout door veel te veel in een nummer te willen stoppen. 4 tempowisselingen binnen een minuut zorgt er niet echt voor dat je de aandacht van het publiek vast houdt.
[..]
Ja, als er eentje na 2 nummers weg loopt, scheelt het al behoorlijk.:)
Maar ik heb eindelijk een kramtried shirt.
LOL, zoiets pleur je toch zo in elkaar. Geef maar 'ns wat aanwijzingen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:03 schreef The_Dean het volgende:
Altijd makkelijk gedichten eruit gegooid, maar dit jaar wil het maar niet lukken.
Sinterklaas
Ja, normaal ratelde ik binnen 10 minuutjes 8 a4'tjes vol, maar nu ff nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
LOL, zoiets pleur je toch zo in elkaar. Geef maar 'ns wat aanwijzingen!
Gretschquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
Net 6,5 uur in de auto gezeten. Wel een leuke gitaar erbij! (helaas niet voor mij, maar ik mag er wel even op passen!)
[ afbeelding ]
*zucht*quote:
hmm, ik het geloof ik iets te snel een reactie neergepleurd. Ik kan zo ook niets verzinnen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, normaal ratelde ik binnen 10 minuutjes 8 a4'tjes vol, maar nu ff niet
Meisje [vriendin van broertje, Jildau], krijgt een theedoos met thee. Kieskeurig, spaart voor uitzet maar hebben nog geen huis. Verder ken ik dat mens niet echt. Theedrinker dus, iets met SPW ofzo, iig iets met mensen enzo. Speelt blokfluit. Meer nodig?
Mag best scherp en op het randje zijn, houd ik wel van. Ben toch al klaar met dat hele gedoe, zou al drie jaar niet meer meedoen maar laat me er altijd inpraten
Geeft niks hoorquote:
Deze weegt tenminste niet als dieploodquote:
Hee, stond die niet laatst op gitaarmarkt? Mooi ding!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
Net 6,5 uur in de auto gezeten. Wel een leuke gitaar erbij! (helaas niet voor mij, maar ik mag er wel even op passen!)
[ afbeelding ]
Mijn hoop, wat doe jequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
hmm, ik het geloof ik iets te snel een reactie neergepleurd. Ik kan zo ook niets verzinnen.
Blij dat wij niet aan sinterklaas doen.
Mijne gelukkig welquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Deze weegt tenminste niet als dieplood
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Wait, whut?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef Man_Made_God het volgende:
Zo, het heeft even geduurd, maar vandaag was het zover:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt:quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hee, stond die niet laatst op gitaarmarkt? Mooi ding!
Is dat een Boston-koffer?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu je het zegt:
Mooie foto's ook! Helaas niet voor mij
[ afbeelding ]
Puur toeval dat we twee totaal verschillende Gretsches op één dag kopen? What are the oddsquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:25 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Yep, én puur toeval: what are the odds!?
Gretsch dus...quote:
Ah, ook een Gretsch-koffer. Ik vreesde even dat het er één van Boston was, daar zou de gelijkenis alleen maar groter van zijn geworden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Puur toeval dat we twee totaal verschillende Gretsches op één dag kopen? What are the odds
[..]
Gretsch dus...
Ja, voor die prijs wel ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:33 schreef TeleluvR het volgende:
Bij zo'n gitaar verwacht ik een bijbehorende koffer...
Goed, goed, probeersel:quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:35 schreef Iemand91 het volgende:
Vind van het nummer wat je wil, maar ik vind er wel een erg lekker gitaarstuk inzitten
(1:30 - 1:45). Heeft iemand enig idee hoe ik geluid kan benaderen?
Ik heb zitten kloten met van alles en nog wat maar het wil nog niet echt vlotten.
Verder is er niks over het nummer bekend (zeker niet het gitaarwerk), dus dat is ook een beetje naatje.
Kan iemand mij verder helpen?
Vooral die laatste twee regelsquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Goed, goed, probeersel:
Voor Jildau heeft sinterklaas een theedoos,
Ergens is dit cadeau vrij schaamteloos.
Want wat moet je nou met zo'n cadeau?
Nou dacht sint zo,
Beter dat dan een idioot knutselcadeau.
Je kunt het vullen met thee,
of als je het wilt met antivriesspray.
Dit gedicht gaat zoals je merkt nergens over,
Maar dacht The_Dean, er staat immers ook niets tegenover.
Hij is wel klaar met dit hele gedoe,
met dit commerciële geldkoe.
Dus als nooit meer over sinterklaas begint,
dan vind The_Dean je een topkind!
Zo, en vraag me nooit meer voor gedichten schrijven. Schijtzooi.
Iemand nog suggesties voor eerder geposte video? Dit dus:
[..]
Maak er zelf een, of druk een diepvriespizza in de oven.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:22 schreef blckbb het volgende:
Ik wacht verdomme een uur op m'n pizza![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juist ja....
[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 04-12-2010 18:53:11 ]
Inderdaad. Met lampjes die vlammen simuleren. Best wel nice opzich...quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:45 schreef wimjongil het volgende:
wtf is dat? een besneeuwde vuurkorf met hout erin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Iemand91 op 04-12-2010 20:46:03 ]
he, zoeen heb ik ook gehad, nog altijd spijt van dat ik hem heb weg gedaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook zo een gehad (staat nog wel een foto in m'n fobo) maar dat ding was altijd onstemt omdat ik er te hard op harkte. (lang leve de Telecaster!!!)quote:Op zondag 5 december 2010 01:38 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
he, zoeen heb ik ook gehad, nog altijd spijt van dat ik hem heb weg gedaan
Vetquote:
Niks mis met fietsen.quote:Op zondag 5 december 2010 02:39 schreef blckbb het volgende:
Om 2 uur nog 6km naar huis moeten fietsen is minder leuk. Maar het weekend was goed
True, maar in 3-4cm sneeuw iets minder leukquote:
en als je moe bentquote:
Is zelfs nog een mooi GeenStijl berichtje aan geweidquote:Op zondag 5 december 2010 03:05 schreef The_Dean het volgende:
Die plek waar je zit waar ze iedereen overvallen
Jazekerquote:Op zondag 5 december 2010 03:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Heb je er uberhaupt wel op gespeeld eigenlijk?
Ja 't is niet zo'n slechte versterker, maar op gegeven moment deden de effecten (maar ook met name de Clean) het niet meer voor mijquote:Op zondag 5 december 2010 03:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jazeker
Klinkt best goed hoor
Kwam dat plaatje toevallig tegen.
quote:Op zondag 5 december 2010 01:38 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
he, zoeen heb ik ook gehad, nog altijd spijt van dat ik hem heb weg gedaan
Kijk allebei nog eens goed, dit is geen electromatic hoorquote:Op zondag 5 december 2010 02:30 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo een gehad (staat nog wel een foto in m'n fobo) maar dat ding was altijd onstemt omdat ik er te hard op harkte. (lang leve de Telecaster!!!)
Ik fiets na vijfen nog geregeld 12 km naar huis.quote:Op zondag 5 december 2010 02:39 schreef blckbb het volgende:
Om 2 uur nog 6km naar huis moeten fietsen is minder leuk. Maar het weekend was goed
lijkt er wel verdomd veel op!quote:Op zondag 5 december 2010 10:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[..]
Kijk allebei nog eens goed, dit is geen electromatic hoor
Inlay, Bigsby, Potmeters...quote:Op zondag 5 december 2010 11:21 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
lijkt er wel verdomd veel op!
[ afbeelding ]
Is Electromatic de budget-lijn van Gretsch?quote:Op zondag 5 december 2010 10:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[..]
Kijk allebei nog eens goed, dit is geen electromatic hoor
Yep, made in korea, met dito kwaliteit hardware.quote:Op zondag 5 december 2010 12:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Is Electromatic de budget-lijn van Gretsch?
Ik heb weleens om 4 u nog 25km moeten fietsen ofzoquote:Op zondag 5 december 2010 10:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik fiets na vijfen nog geregeld 12 km naar huis.
Alleen om die naam zou ik hem al kopenquote:Op zondag 5 december 2010 11:40 schreef TeleluvR het volgende:
Poep, ik heb nu gas voor:
http://www.feedback.nl/gitaar-versterkers/egnater/rebel-20-tube
Tof gedaanquote:
Dat...quote:Op zondag 5 december 2010 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof gedaan
Maar zou je niet meer vanaf statief schietne, wel bewegende beelden dan. Want nu zit er veel geschud en drukke dingen in die er soms niet lekker bijpassen. Vooral als er ingezoomd wordt in de diepte naar mensen die op de achtergrond weglopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op zondag 5 december 2010 16:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat...
En HOAX!Fuck, domme fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Ik heb hier juist gekozen om het niet met statief te doen. Misschien volgende keer een van de camera's op statief. Wie weet. ;Dquote:Op zondag 5 december 2010 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof gedaan
Maar zou je niet meer vanaf statief schietne, wel bewegende beelden dan. Want nu zit er veel geschud en drukke dingen in die er soms niet lekker bijpassen. Vooral als er ingezoomd wordt in de diepte naar mensen die op de achtergrond weglopen
Thirtheen is geen nummer...quote:
Goede garp hè?quote:
Geodon garp mang!quote:
??quote:Op zondag 5 december 2010 18:34 schreef -Menn0- het volgende:
![]()
Kut iMovie!
WEEEER NIET GOED AAAAAAAAAAAARGH#$!#$!#$^#%^%$^$%@$%@
Dit was trouwens mijn referentie.quote:Op zondag 5 december 2010 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof gedaan
Klopt! Dat ontken ik ook nietquote:
Maar dat is ook gewoon een held!quote:Op zondag 5 december 2010 18:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dit was trouwens mijn referentie.
Een van mijn helden!
Aan apple kan het natuurlijk niet liggenquote:Op zondag 5 december 2010 18:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Klopt! Dat ontken ik ook niet
Maar elke keer dat ik een filmpje exporteer is hij of zo groot als een postzegel of heeft de slechte kwaliteit ever!!
Maar nu komt het goed! 20 minuten exporteren, dan uploaden en dan een oordeel vellen
sudo: -apt get update: block apple-fanboysquote:Op zondag 5 december 2010 18:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Aan apple kan het natuurlijk niet liggen
[/fanboy]
M'n MacBook begint na 4 jaar nu wel ouderdomsverschijnselen te krijgenquote:Op zondag 5 december 2010 18:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Aan apple kan het natuurlijk niet liggen
[/fanboy]
Ik ga deze week een nieuwe MacBook Pro ophalen!quote:Op zondag 5 december 2010 19:06 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
M'n MacBook begint na 4 jaar nu wel ouderdomsverschijnselen te krijgen
Tijd voor een nieuwe!
Eerst van de week deze ophalen:
[ afbeelding ]
Ik heb net een nieuwequote:Op zondag 5 december 2010 19:14 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik ga deze week een nieuwe MacBook Pro ophalen!
Niks, maar dat mag je niet zeggenquote:Op zondag 5 december 2010 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wat dribbel zegt... wat maken die dingen nou zoveel beter dan een normale laptop?
En niets roepen over het design, want dat boeit me niet en heeft weinig met de eigenlijke werking te maken
Nou kijk er staat dus zo'n aangevreten appel op hè, dat is voor sommige mensen erg veel waard!quote:Op zondag 5 december 2010 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wat dribbel zegt... wat maken die dingen nou zoveel beter dan een normale laptop?
En niets roepen over het design, want dat boeit me niet en heeft weinig met de eigenlijke werking te maken
Big pimpin'quote:Op zondag 5 december 2010 19:31 schreef -Menn0- het volgende:
Buiten OSX om niks, je betaald inderdaad voor het design. Je hebt het geld er voor over of je hebt het niet. Wij hebben dat dus wel.
Je hebt mij in 7 jaar tijd nog niet zien klagen dat ik geen geld heb voor een gitaar wijsneus.quote:Op zondag 5 december 2010 19:31 schreef TeleluvR het volgende:
En maar zeuren dat ze geen geld hebben voor gear, wel laptops van 1000-2000 euro kopen.
Hmja, kans dat dit uitloopt op welles-nietes en 'te duur' is heel groot, maar het zit'm voor mij in de combinatie hardware en software; OSX is een snel, stabiel en uitgebreid maar supersimpel te bedienen OS, geen last van virussen of andere zooi, bovendien krijg je bij elke mac gratis een mooi pakket software om heel makkelijk mooie filmpjes, foto's, muziek, websites en boeken te maken.quote:Op zondag 5 december 2010 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Tss, volgens mij ben ik jou best een paar keer tegengekomen in de Apple SCquote:Op zondag 5 december 2010 19:33 schreef TeleluvR het volgende:
Doe mij maar die Citroen!
[ afbeelding ]
BMW
Klopt, en vooralsnog geef ik mijn geld aan andere dingen uit. Ik ben dik tevreden met mijn HP business laptop van 600 euro. Doe ik 3 jaar mee. Dan zie ik wel weer verder...quote:Op zondag 5 december 2010 19:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tss, volgens mij ben ik jou best een paar keer tegengekomen in de Apple SC
Maar wat is het nut van discussies níet aangaan?quote:Op zondag 5 december 2010 19:37 schreef -Menn0- het volgende:
Eeuwige (nutteloze) discussie die ik niet weer aan ga.
Ook mooie dingen jaquote:Op zondag 5 december 2010 19:44 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar wat is het nut van discussies níet aangaan?
[/filosoofmodus]
Overigens, als ik geld over had zou ik Sony Vaio Z laptops kopen. En gitaren. Veel gitaren. Heel veel gitaren.
Kijk, dat zijn antwoorden waar ik me wel in kan vinden. Ik heb nooit beweerd [volgens mij] dat het slechte dingen zijn, alleen vraag vroeg ik me af waar de 1000 euro meerwaarde in zat. Deels design en de naam, maar 1000 is wel veel daarvoor... Dat wil zeggen, dat heb ik er niet direct voor overquote:Op zondag 5 december 2010 19:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmja, kans dat dit uitloopt op welles-nietes en 'te duur' is heel groot, maar het zit'm voor mij in de combinatie hardware en software; OSX is een snel, stabiel en uitgebreid maar supersimpel te bedienen OS, geen last van virussen of andere zooi, bovendien krijg je bij elke mac gratis een mooi pakket software om heel makkelijk mooie filmpjes, foto's, muziek, websites en boeken te maken.
Qua hardware: die aluminium unibody laptops komen uit heel veel tests als degelijk en snel; ik werk al jaren op Apple en over het algemeen gaan die laptops veel langer mee dan een gemiddelde Acer of HP.
Ja, het is wat duurder dan gemiddeld, maar ik heb graag wat geld over voor gebruiksgemak en duurzaamheid en, geef ik toe, design.De een vindt het prima om in een Citroen te rijden, de ander heeft liever een BMW en wil daar ook wel voor betalen. Met beide auto's kom je in Frankrijk, dus wat dat betreft maakt het niet zo veel uit.
Omdat de enige "discussie" die ontstaat is het ene kamp dat roept dat het overpriced is en het andere kamp dat roept van niet. Er valt geen eer aan te behalen omdat het een persoonlijke keuze is. Ik heb het geld, ik heb het er ook voor over en ik vind het heerlijk werken dus ik koop een MacBook. Dat een ander het niet lekker vind werken, het geld er niet voor over hebt of weet ik veel welke reden heeft om geen Apple producten te kopen, doet hier niets aan af. Het is een persoonlijke keuze, dat iemand anders het zonde vindt van mijn geld kan ik niks aan doen. Ik vind het niet zonde.quote:Op zondag 5 december 2010 19:44 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar wat is het nut van discussies níet aangaan?
[/filosoofmodus]
Precies.quote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef guitarist het volgende:
Mensen, niet weer de Apple / Peer discussie aan gaan, die hebben we al lang gehad. Wij betalen liever wat meer, zij niet. Punt.
Die mac-users hebben liever geen inhoudelijke vragen, joh!quote:Op zondag 5 december 2010 19:56 schreef The_Dean het volgende:
Stel ik eens een inhoudelijke vraag, is het weer niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die mac-users hebben liever geen inhoudelijke vragen, joh!3x voor jou:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
Loop je daar ook mee in het wild rond?quote:Op zondag 5 december 2010 19:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb een headphone, Sony MDR-V500Kek geluid.
Macman!quote:Op zondag 5 december 2010 19:59 schreef wimjongil het volgende:
[..]
3x voor jou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik doe nu heel wild.quote:Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Loop je daar ook mee in het wild rond?
Ik heb echt een hekel aan mensen die met full size koptelefoons buiten rondlopenquote:
Gebruik hem alleen in de trein en dat soort dingen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan mensen die met full size koptelefoons buiten rondlopensorry
Veel beter geluid en lekker afgezonderd van de mensheidquote:Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan mensen die met full size koptelefoons buiten rondlopensorry
Ladies and gentlemen, we've got him.quote:Op zondag 5 december 2010 20:08 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Gebruik hem alleen in de trein en dat soort dingen.
Je kunt ook je telefoonspeaker gebruiken...quote:Op zondag 5 december 2010 20:11 schreef The_Dean het volgende:
Liever contactgestoord dan zo'n achterlijke irritante debiel met zijn schelle dopjes vol open die over twee jaar halfdoof is en waar nu iedereen zich aan ergert.
Gaat lekker vandaag hèquote:Op zondag 5 december 2010 20:11 schreef TeleluvR het volgende:
Zo'n hoofdtelefoon én een ipad, dan moet je wel geretardeerd zijn!
Daar kan ik ook wel een boek over schrijvenquote:Op zondag 5 december 2010 20:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je kunt ook je telefoonspeaker gebruiken...
Whehe
Jij begonquote:
Ja, onderling uitwisselen is erg makkelijk daardoorquote:Op zondag 5 december 2010 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen m'n EMG\s binnen
NAMM '10 - EMG Pickups HZ SRO Series, Gold & Chrome X Series, Solderless Pickups, Alexi Laiho & More
Vanaf 1:30
Stuk relaxter systeem dat dan gekut met solderen
Mijn dopjes zijn niet schel!quote:Op zondag 5 december 2010 20:11 schreef The_Dean het volgende:
Liever contactgestoord dan zo'n achterlijke irritante debiel met zijn schelle dopjes vol open die over twee jaar halfdoof is en waar nu iedereen zich aan ergert.
Goed manquote:
Klinkt goedquote:
Gaaf man! Meld het dan even, wellicht leuk om te meetenquote:Op zondag 5 december 2010 21:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks!
Ga waarschijnlijk binnenkort optreden bij m'n werk (discotheek/club)
vet hoor! en wel een beetje de goede mindset hebben he!quote:Op maandag 6 december 2010 07:54 schreef KaMo het volgende:
Vrijdag heb ik met mijn band de voorronde van een lokale popprijs gewonnen! Had het zelf niet verwacht, we speelden niet superstrak ofzo. Maar blijkbaar waren ze tevreden met onze stijl en performance
21 April finale, we gaan toch niet winnen, maar gewoon een nieuwe gig erbij dus
Tof iddquote:Op maandag 6 december 2010 10:22 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
vet hoor! en wel een beetje de goede mindset hebben he!
Is dat die EC-2000 oid van bijna net zoveel geld?quote:Op maandag 6 december 2010 13:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ooit als ik rijk ben dan mag iemandm'n ibanez hebben en koop ik
[ afbeelding ]zo mooi
Ja ik vind het echt bizar, die ESP Eclipse betaal je dan 1600 voor en voor de LTD deluxe 900.quote:Op maandag 6 december 2010 13:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is dat die EC-2000 oid van bijna net zoveel geld?.
Ik hoop dat jij de triangelstem hebt gedaan.quote:Op maandag 6 december 2010 08:56 schreef SingleCoil het volgende:
In de oefenruimte opgenomen: http://www.gitaar.net/for(...)23/16226/whyloud.mp3
Wel goed gelukt he?
quote:Op maandag 6 december 2010 10:22 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
vet hoor! en wel een beetje de goede mindset hebben he!
Ja, kan niet wachten om weer te spelen, al is het steeds maar 20 minuten. Dat is dan weer balen, kan je net niet jezelf goed laten zien.quote:Op maandag 6 december 2010 13:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof idd
Ik vind het wel een goeie instellingGewoon lekker spelen, het gaat om het optreden en de mensen, niet om het winnen. Gaat het een keer goed dan is het mooi meegenomen maar dat moet niet de reden zijn waarom je meedoet anders val je van de ene desillusie in de andere
Ik heb deze post even opgeslagen voor het geval dat je ooit weer gaat lopen janken als wij je afkraken.quote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef Braddie het volgende:
Even een leuke slide show gemaakt, van een maat van me die sweet child o mine speelt en daarin redelijk hard faalt.
Sorry, maar hij is gewoon leuk, vooral die gans @ random.
quote:How to NOT play Sweet Child O Mine
quote:A friend of mine plays the solo!, he plays guitar for like 4 years now, and this is his BEST! he can play
Wat een oogkanker.quote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef Braddie het volgende:
Even een leuke slide show gemaakt, van een maat van me die sweet child o mine speelt en daarin redelijk hard faalt.
Die red special lijkt echt alsof er fineer op is geplakt manquote:
wat is een triangelstem en waarom hoop je dat? Vind je het verder niks?quote:Op maandag 6 december 2010 15:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij de triangelstem hebt gedaan.
De stem die de triangel bezette in het nummer. Ja.quote:Op maandag 6 december 2010 16:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wat is een triangelstem en waarom hoop je dat? Vind je het verder niks?
Zou in principe wel geschikt zijn, maar voor ietsje meer heb je wel een wat betere gitaar lijkt me. Maar gewoon om wat te prutsen kan zo'n blokkergitaar m.i. wel.quote:Op maandag 6 december 2010 16:15 schreef Susanne200 het volgende:
Hallo mensen,
ik zag laatst bij de blokker een gitaar staan en ik snap dat dat echt van belabberde kwaliteit is maar ik vroeg me af of zo'n gitaar wel leuk is om gewoon een beetje op te spelen. Ik kan helemaal geen gitaar spelen, vind het alleen leuk om een beetje te prutsen..
Dus is zo'n belabberde gitaar van de blokker daar wel geschikt voor denken jullie?
een triangel zing je toch niet?quote:Op maandag 6 december 2010 16:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
De stem die de triangel bezette in het nummer. Ja.
Kap nou ff met je domme getroll.quote:Op maandag 6 december 2010 16:25 schreef SingleCoil het volgende:
ee
[..]
een triangel zing je toch niet?
Ik speel nogsteeds heel vaak op mijn blokkergitaar, was mijn eerste elektrische! Zit wel nieuwe hals opquote:Op maandag 6 december 2010 16:24 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zou in principe wel geschikt zijn, maar voor ietsje meer heb je wel een wat betere gitaar lijkt me. Maar gewoon om wat te prutsen kan zo'n blokkergitaar m.i. wel.
Dat ik hoopte dat jij er niet aan mee had gewerkt. Een soort van vlaagje humor zeg maar.quote:Op maandag 6 december 2010 16:32 schreef SingleCoil het volgende:
Wat bedoel je dan met "triangelstem"? Je bent toch hopelijk geen poging tot grap aan het ondernemen?
Ik post gewoon een liedje dat we in de oefenruimte opgenomen hebben en zelf hebben gemixt, wat heeft dat met triangels te maken? Ik zou het leuk vinden als je er gewoon naar zou luisteren en eventueel commentaar op de mix, de productie of de compositie zou willen geven.
mensen belachelijk maken die beter als jou zijnquote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef Braddie het volgende:
ik ben er ook op begonnenquote:Op maandag 6 december 2010 16:15 schreef Susanne200 het volgende:
Hallo mensen,
ik zag laatst bij de blokker een gitaar staan en ik snap dat dat echt van belabberde kwaliteit is maar ik vroeg me af of zo'n gitaar wel leuk is om gewoon een beetje op te spelen. Ik kan helemaal geen gitaar spelen, vind het alleen leuk om een beetje te prutsen..
Dus is zo'n belabberde gitaar van de blokker daar wel geschikt voor denken jullie?
Dan jijquote:Op maandag 6 december 2010 16:52 schreef genakt het volgende:
[..]
mensen belachelijk maken die beter als jou zijn
quote:Op maandag 6 december 2010 16:52 schreef genakt het volgende:
[..]
mensen belachelijk maken die beter als jou zijn
quote:
Uhm....iets met pot, waarbij ketel?quote:Op maandag 6 december 2010 16:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Kap nou ff met je domme getroll.
quote:
Coolquote:Op maandag 6 december 2010 17:01 schreef Svyatagor het volgende:
Map of metal
http://www.mapofmetal.com/#/home
Hoe vet
wel dikke 8 of ( 9 string )quote:Op maandag 6 december 2010 18:31 schreef The_Dean het volgende:
En gewoon verveeld kijken, alsof het niks is!
Qft!quote:Op maandag 6 december 2010 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Daar zou ik echt niet de motivatie voor hebben om dat soort technieken te lerenIk hou het lekker bij powerchords en riffjes
Ja ik ben em ff opnieuw aan het uploaden hij liep niet helemaal sync meer door het uploaden beetje gaarquote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef LeNick het volgende:
Dribbel had je filmpje net nog op tijd wel al gezien![]()
Hoe lang speel je al gitaar?
Youtube zegt niks?quote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar ga je hem uploaden? Youtube mag je tot 2 gig toch ?
Waarschijnlijk over 7 uur als hij het limiet heeft bereikt krijg je een foutmeldingquote:
quote:Video's mogen de volgende eigenschappen hebben...
* High Definition
* Maximaal 2 GB.
* Maximaal 15 minuten lang.
* Allerlei verschillende indelingen
Kak.quote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over 7 uur als hij het limiet heeft bereikt krijg je een foutmelding
[..]
dat klopt al niet helemaal. Staan genoeg filmpjes op over de 15 minquote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over 7 uur als hij het limiet heeft bereikt krijg je een foutmelding
[..]
Met je nieuwe Macbook Pro! Congratzquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef guitarist het volgende:
3 gig is thuis 10 minuten uploaden!!
Hja, dan ligt het in eens aan YouTube met je Windows moviemaker!!quote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Youtube blijft de sync verneukennouja nevermind dan
Gewoon uit adobe premiere geexporteert, als ik hem hier kijk is die gewoon sync en zodra ik hem upload is het verneuktquote:Op maandag 6 december 2010 23:03 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hja, dan ligt het in eens aan YouTube met je Windows moviemaker!!
Exporteer eens als h.264 dan is meteen goed voor YouTube.
Kusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |