live gezien klote bandquote:
Dat is gewoon random riffing. Heel wat anders.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tenzij je Protest The Hero bent!
Haha ja, en onze andere twee fans waren ook niet lang daarna weer weg geloof ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar ze maken de fout door veel te veel in een nummer te willen stoppen. 4 tempowisselingen binnen een minuut zorgt er niet echt voor dat je de aandacht van het publiek vast houdt.
[..]
Ja, als er eentje na 2 nummers weg loopt, scheelt het al behoorlijk.:)
Maar ik heb eindelijk een kramtried shirt.
LOL, zoiets pleur je toch zo in elkaar. Geef maar 'ns wat aanwijzingen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:03 schreef The_Dean het volgende:
Altijd makkelijk gedichten eruit gegooid, maar dit jaar wil het maar niet lukken.
Sinterklaas
Ja, normaal ratelde ik binnen 10 minuutjes 8 a4'tjes vol, maar nu ff nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
LOL, zoiets pleur je toch zo in elkaar. Geef maar 'ns wat aanwijzingen!
Gretschquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
Net 6,5 uur in de auto gezeten. Wel een leuke gitaar erbij! (helaas niet voor mij, maar ik mag er wel even op passen!)
[ afbeelding ]
*zucht*quote:
hmm, ik het geloof ik iets te snel een reactie neergepleurd. Ik kan zo ook niets verzinnen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, normaal ratelde ik binnen 10 minuutjes 8 a4'tjes vol, maar nu ff niet
Meisje [vriendin van broertje, Jildau], krijgt een theedoos met thee. Kieskeurig, spaart voor uitzet maar hebben nog geen huis. Verder ken ik dat mens niet echt. Theedrinker dus, iets met SPW ofzo, iig iets met mensen enzo. Speelt blokfluit. Meer nodig?
Mag best scherp en op het randje zijn, houd ik wel van. Ben toch al klaar met dat hele gedoe, zou al drie jaar niet meer meedoen maar laat me er altijd inpraten
Geeft niks hoorquote:
Deze weegt tenminste niet als dieploodquote:
Hee, stond die niet laatst op gitaarmarkt? Mooi ding!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
Net 6,5 uur in de auto gezeten. Wel een leuke gitaar erbij! (helaas niet voor mij, maar ik mag er wel even op passen!)
[ afbeelding ]
Mijn hoop, wat doe jequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
hmm, ik het geloof ik iets te snel een reactie neergepleurd. Ik kan zo ook niets verzinnen.
Blij dat wij niet aan sinterklaas doen.
Mijne gelukkig welquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Deze weegt tenminste niet als dieplood
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Wait, whut?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef Man_Made_God het volgende:
Zo, het heeft even geduurd, maar vandaag was het zover:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt:quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hee, stond die niet laatst op gitaarmarkt? Mooi ding!
Is dat een Boston-koffer?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu je het zegt:
Mooie foto's ook! Helaas niet voor mij
[ afbeelding ]
Puur toeval dat we twee totaal verschillende Gretsches op één dag kopen? What are the oddsquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:25 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Yep, én puur toeval: what are the odds!?
Gretsch dus...quote:
Ah, ook een Gretsch-koffer. Ik vreesde even dat het er één van Boston was, daar zou de gelijkenis alleen maar groter van zijn geworden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Puur toeval dat we twee totaal verschillende Gretsches op één dag kopen? What are the odds
[..]
Gretsch dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |