Ja dat is wel zo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het jammere van dat album vind ik alleen de mix. In de auto moet ik altijd de bass twee standen terugdraaien wil het fatsoenlijk te beluisteren zijn...
quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:17 schreef patrick1234 het volgende:
hans breij uit de meern, ik haat je
Bo~el MC-7, maar is niet echt objectief denk ik, al die favo gitaren hier van de usersquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:26 schreef DonnyDarko het volgende:
Okay ik ben dus opzoek naar een nieuwe gitaar ,
Ik zou graag willen weten wat jullie favorite gitaar is die jullie zelf bezitten om mijn nieuwe gitaar keuze daarop te baseren
Mijn favoriete gitaar die ik zelf bezit is mijn B.C. Rich Warbeast Blood Bound Onyx Black, ik heb er een andere bridge op laten zetten namelijk een Tonepros TP6 B Tune-o-matic Black
toen mij dat gebeurde had ik meer zoiets van: kut, nu kan ik nie verder spelen, want ik heb geen reserve snaren...quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:57 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Zojuist mn eerste snaar gebroken en vervangen. Ben ik nu een echte?![]()
Er ging een raar gevoel van euforie door me heen toen hij knapte. Momentje om te koesteren dit.
Alsof jij eerst anderhalf uur naar Mayhem gaat luisteren voordat je beslist of het wel of niks is. Zowel Bro als ik als veel mensen luisteren naar veel soorten muziek (ik naast Metal ook naar barok, folk, motown, andere soort rock etc), maar Daft Punk vinden we geen reet aan. So what?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ok nog 1 reactie dan: hoe kun je muziek al afschrijven als je er niet eens goed naar luistert?
Nee maar na 2 minuten kan ik wel zeggen wat ik er van vind. Ik kan na 2 minuten niet meteen zeggen of iets volkomen ruk is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alsof jij eerst anderhalf uur naar Mayhem gaat luisteren voordat je beslist of het wel of niks is. Zowel Bro als ik als veel mensen luisteren naar veel soorten muziek (ik naast Metal ook naar barok, folk, motown, andere soort rock etc), maar Daft Punk vinden we geen reet aan. So what?
Laibach of Feindflug vind ik soms nog wel lollig.
Pff, semantics. Je zegt in feite hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee maar na 2 minuten kan ik wel zeggen wat ik er van vind. Ik kan na 2 minuten niet meteen zeggen of iets volkomen ruk is.
True. En die goedkope beetje bijveilen scheelt ook wel soms...quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat scheelt al een hoop ja. Nouja bij iedere fatsoenlijke brug heb je er weinig last van. Het zijn vooral dr goedkopere die niet goed afgewerkt zijn waar scherpe randjes aan kunnen zitten
Hij heeft gewoon een puntquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Pff, semantics. Je zegt in feite hetzelfde.
Gitaren:
Ze hadden de programmering beter om kunnen gooien. De hoofdact was het minst interessante wat ik gezien heb.quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:14 schreef The_Dean het volgende:
Een van die gasten van de hoofdact speelde op een LTD EC-500... toch wel erg vet.
zo, dat was lang geleden dat ik die gehoord heb, blijft een mooi werkjequote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Pff, semantics. Je zegt in feite hetzelfde.
Gitaren:
Opzich... ze doen het wel leuk,maar het is verre van echt goed inderdaad. Komt vast nog, ze zijn erg enthousiastquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hadden de programmering beter om kunnen gooien. De hoofdact was het minst interessante wat ik gezien heb.
Ze vinden zichzelf heel wat maar het stelt erg weinig voor.
Ja, dat wel maar ze maken de fout door veel te veel in een nummer te willen stoppen. 4 tempowisselingen binnen een minuut zorgt er niet echt voor dat je de aandacht van het publiek vast houdt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Opzich... ze doen het wel leuk,maar het is verre van echt goed inderdaad. Komt vast nog, ze zijn erg enthousiast
Ja, als er eentje na 2 nummers weg loopt, scheelt het al behoorlijk.:)quote:Wel sneu dat zijn nog minder publiek hadden dan wij, en er was al niks
Tenzij je Protest The Hero bent!quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar ze maken de fout door veel te veel in een nummer te willen stoppen. 4 tempowisselingen binnen een minuut zorgt er niet echt voor dat je de aandacht van het publiek vast houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |