Ik heb echt een hekel aan mensen die met full size koptelefoons buiten rondlopenquote:
Gebruik hem alleen in de trein en dat soort dingen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan mensen die met full size koptelefoons buiten rondlopensorry
Veel beter geluid en lekker afgezonderd van de mensheidquote:Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan mensen die met full size koptelefoons buiten rondlopensorry
Ladies and gentlemen, we've got him.quote:Op zondag 5 december 2010 20:08 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Gebruik hem alleen in de trein en dat soort dingen.
Je kunt ook je telefoonspeaker gebruiken...quote:Op zondag 5 december 2010 20:11 schreef The_Dean het volgende:
Liever contactgestoord dan zo'n achterlijke irritante debiel met zijn schelle dopjes vol open die over twee jaar halfdoof is en waar nu iedereen zich aan ergert.
Gaat lekker vandaag hèquote:Op zondag 5 december 2010 20:11 schreef TeleluvR het volgende:
Zo'n hoofdtelefoon én een ipad, dan moet je wel geretardeerd zijn!
Daar kan ik ook wel een boek over schrijvenquote:Op zondag 5 december 2010 20:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je kunt ook je telefoonspeaker gebruiken...
Whehe
Jij begonquote:
Ja, onderling uitwisselen is erg makkelijk daardoorquote:Op zondag 5 december 2010 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen m'n EMG\s binnen
NAMM '10 - EMG Pickups HZ SRO Series, Gold & Chrome X Series, Solderless Pickups, Alexi Laiho & More
Vanaf 1:30
Stuk relaxter systeem dat dan gekut met solderen
Mijn dopjes zijn niet schel!quote:Op zondag 5 december 2010 20:11 schreef The_Dean het volgende:
Liever contactgestoord dan zo'n achterlijke irritante debiel met zijn schelle dopjes vol open die over twee jaar halfdoof is en waar nu iedereen zich aan ergert.
Goed manquote:
Klinkt goedquote:
Gaaf man! Meld het dan even, wellicht leuk om te meetenquote:Op zondag 5 december 2010 21:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks!
Ga waarschijnlijk binnenkort optreden bij m'n werk (discotheek/club)
vet hoor! en wel een beetje de goede mindset hebben he!quote:Op maandag 6 december 2010 07:54 schreef KaMo het volgende:
Vrijdag heb ik met mijn band de voorronde van een lokale popprijs gewonnen! Had het zelf niet verwacht, we speelden niet superstrak ofzo. Maar blijkbaar waren ze tevreden met onze stijl en performance
21 April finale, we gaan toch niet winnen, maar gewoon een nieuwe gig erbij dus
Tof iddquote:Op maandag 6 december 2010 10:22 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
vet hoor! en wel een beetje de goede mindset hebben he!
Is dat die EC-2000 oid van bijna net zoveel geld?quote:Op maandag 6 december 2010 13:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ooit als ik rijk ben dan mag iemandm'n ibanez hebben en koop ik
[ afbeelding ]zo mooi
Ja ik vind het echt bizar, die ESP Eclipse betaal je dan 1600 voor en voor de LTD deluxe 900.quote:Op maandag 6 december 2010 13:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is dat die EC-2000 oid van bijna net zoveel geld?.
Ik hoop dat jij de triangelstem hebt gedaan.quote:Op maandag 6 december 2010 08:56 schreef SingleCoil het volgende:
In de oefenruimte opgenomen: http://www.gitaar.net/for(...)23/16226/whyloud.mp3
Wel goed gelukt he?
quote:Op maandag 6 december 2010 10:22 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
vet hoor! en wel een beetje de goede mindset hebben he!
Ja, kan niet wachten om weer te spelen, al is het steeds maar 20 minuten. Dat is dan weer balen, kan je net niet jezelf goed laten zien.quote:Op maandag 6 december 2010 13:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof idd
Ik vind het wel een goeie instellingGewoon lekker spelen, het gaat om het optreden en de mensen, niet om het winnen. Gaat het een keer goed dan is het mooi meegenomen maar dat moet niet de reden zijn waarom je meedoet anders val je van de ene desillusie in de andere
Ik heb deze post even opgeslagen voor het geval dat je ooit weer gaat lopen janken als wij je afkraken.quote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef Braddie het volgende:
Even een leuke slide show gemaakt, van een maat van me die sweet child o mine speelt en daarin redelijk hard faalt.
Sorry, maar hij is gewoon leuk, vooral die gans @ random.
quote:How to NOT play Sweet Child O Mine
quote:A friend of mine plays the solo!, he plays guitar for like 4 years now, and this is his BEST! he can play
Wat een oogkanker.quote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef Braddie het volgende:
Even een leuke slide show gemaakt, van een maat van me die sweet child o mine speelt en daarin redelijk hard faalt.
Die red special lijkt echt alsof er fineer op is geplakt manquote:
wat is een triangelstem en waarom hoop je dat? Vind je het verder niks?quote:Op maandag 6 december 2010 15:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij de triangelstem hebt gedaan.
De stem die de triangel bezette in het nummer. Ja.quote:Op maandag 6 december 2010 16:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wat is een triangelstem en waarom hoop je dat? Vind je het verder niks?
Zou in principe wel geschikt zijn, maar voor ietsje meer heb je wel een wat betere gitaar lijkt me. Maar gewoon om wat te prutsen kan zo'n blokkergitaar m.i. wel.quote:Op maandag 6 december 2010 16:15 schreef Susanne200 het volgende:
Hallo mensen,
ik zag laatst bij de blokker een gitaar staan en ik snap dat dat echt van belabberde kwaliteit is maar ik vroeg me af of zo'n gitaar wel leuk is om gewoon een beetje op te spelen. Ik kan helemaal geen gitaar spelen, vind het alleen leuk om een beetje te prutsen..
Dus is zo'n belabberde gitaar van de blokker daar wel geschikt voor denken jullie?
een triangel zing je toch niet?quote:Op maandag 6 december 2010 16:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
De stem die de triangel bezette in het nummer. Ja.
Kap nou ff met je domme getroll.quote:Op maandag 6 december 2010 16:25 schreef SingleCoil het volgende:
ee
[..]
een triangel zing je toch niet?
Ik speel nogsteeds heel vaak op mijn blokkergitaar, was mijn eerste elektrische! Zit wel nieuwe hals opquote:Op maandag 6 december 2010 16:24 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zou in principe wel geschikt zijn, maar voor ietsje meer heb je wel een wat betere gitaar lijkt me. Maar gewoon om wat te prutsen kan zo'n blokkergitaar m.i. wel.
Dat ik hoopte dat jij er niet aan mee had gewerkt. Een soort van vlaagje humor zeg maar.quote:Op maandag 6 december 2010 16:32 schreef SingleCoil het volgende:
Wat bedoel je dan met "triangelstem"? Je bent toch hopelijk geen poging tot grap aan het ondernemen?
Ik post gewoon een liedje dat we in de oefenruimte opgenomen hebben en zelf hebben gemixt, wat heeft dat met triangels te maken? Ik zou het leuk vinden als je er gewoon naar zou luisteren en eventueel commentaar op de mix, de productie of de compositie zou willen geven.
mensen belachelijk maken die beter als jou zijnquote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef Braddie het volgende:
ik ben er ook op begonnenquote:Op maandag 6 december 2010 16:15 schreef Susanne200 het volgende:
Hallo mensen,
ik zag laatst bij de blokker een gitaar staan en ik snap dat dat echt van belabberde kwaliteit is maar ik vroeg me af of zo'n gitaar wel leuk is om gewoon een beetje op te spelen. Ik kan helemaal geen gitaar spelen, vind het alleen leuk om een beetje te prutsen..
Dus is zo'n belabberde gitaar van de blokker daar wel geschikt voor denken jullie?
Dan jijquote:Op maandag 6 december 2010 16:52 schreef genakt het volgende:
[..]
mensen belachelijk maken die beter als jou zijn
quote:Op maandag 6 december 2010 16:52 schreef genakt het volgende:
[..]
mensen belachelijk maken die beter als jou zijn
quote:
Uhm....iets met pot, waarbij ketel?quote:Op maandag 6 december 2010 16:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Kap nou ff met je domme getroll.
quote:
Coolquote:Op maandag 6 december 2010 17:01 schreef Svyatagor het volgende:
Map of metal
http://www.mapofmetal.com/#/home
Hoe vet
wel dikke 8 of ( 9 string )quote:Op maandag 6 december 2010 18:31 schreef The_Dean het volgende:
En gewoon verveeld kijken, alsof het niks is!
Qft!quote:Op maandag 6 december 2010 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Daar zou ik echt niet de motivatie voor hebben om dat soort technieken te lerenIk hou het lekker bij powerchords en riffjes
Ja ik ben em ff opnieuw aan het uploaden hij liep niet helemaal sync meer door het uploaden beetje gaarquote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef LeNick het volgende:
Dribbel had je filmpje net nog op tijd wel al gezien![]()
Hoe lang speel je al gitaar?
Youtube zegt niks?quote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar ga je hem uploaden? Youtube mag je tot 2 gig toch ?
Waarschijnlijk over 7 uur als hij het limiet heeft bereikt krijg je een foutmeldingquote:
quote:Video's mogen de volgende eigenschappen hebben...
* High Definition
* Maximaal 2 GB.
* Maximaal 15 minuten lang.
* Allerlei verschillende indelingen
Kak.quote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over 7 uur als hij het limiet heeft bereikt krijg je een foutmelding
[..]
dat klopt al niet helemaal. Staan genoeg filmpjes op over de 15 minquote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over 7 uur als hij het limiet heeft bereikt krijg je een foutmelding
[..]
Met je nieuwe Macbook Pro! Congratzquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef guitarist het volgende:
3 gig is thuis 10 minuten uploaden!!
Hja, dan ligt het in eens aan YouTube met je Windows moviemaker!!quote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Youtube blijft de sync verneukennouja nevermind dan
Gewoon uit adobe premiere geexporteert, als ik hem hier kijk is die gewoon sync en zodra ik hem upload is het verneuktquote:Op maandag 6 december 2010 23:03 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hja, dan ligt het in eens aan YouTube met je Windows moviemaker!!
Exporteer eens als h.264 dan is meteen goed voor YouTube.
Kusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |