Ik heb deze post even opgeslagen voor het geval dat je ooit weer gaat lopen janken als wij je afkraken.quote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef Braddie het volgende:
Even een leuke slide show gemaakt, van een maat van me die sweet child o mine speelt en daarin redelijk hard faalt.
Sorry, maar hij is gewoon leuk, vooral die gans @ random.
quote:How to NOT play Sweet Child O Mine
quote:A friend of mine plays the solo!, he plays guitar for like 4 years now, and this is his BEST! he can play
Wat een oogkanker.quote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef Braddie het volgende:
Even een leuke slide show gemaakt, van een maat van me die sweet child o mine speelt en daarin redelijk hard faalt.
Die red special lijkt echt alsof er fineer op is geplakt manquote:
wat is een triangelstem en waarom hoop je dat? Vind je het verder niks?quote:Op maandag 6 december 2010 15:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij de triangelstem hebt gedaan.
De stem die de triangel bezette in het nummer. Ja.quote:Op maandag 6 december 2010 16:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wat is een triangelstem en waarom hoop je dat? Vind je het verder niks?
Zou in principe wel geschikt zijn, maar voor ietsje meer heb je wel een wat betere gitaar lijkt me. Maar gewoon om wat te prutsen kan zo'n blokkergitaar m.i. wel.quote:Op maandag 6 december 2010 16:15 schreef Susanne200 het volgende:
Hallo mensen,
ik zag laatst bij de blokker een gitaar staan en ik snap dat dat echt van belabberde kwaliteit is maar ik vroeg me af of zo'n gitaar wel leuk is om gewoon een beetje op te spelen. Ik kan helemaal geen gitaar spelen, vind het alleen leuk om een beetje te prutsen..
Dus is zo'n belabberde gitaar van de blokker daar wel geschikt voor denken jullie?
een triangel zing je toch niet?quote:Op maandag 6 december 2010 16:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
De stem die de triangel bezette in het nummer. Ja.
Kap nou ff met je domme getroll.quote:Op maandag 6 december 2010 16:25 schreef SingleCoil het volgende:
ee
[..]
een triangel zing je toch niet?
Ik speel nogsteeds heel vaak op mijn blokkergitaar, was mijn eerste elektrische! Zit wel nieuwe hals opquote:Op maandag 6 december 2010 16:24 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zou in principe wel geschikt zijn, maar voor ietsje meer heb je wel een wat betere gitaar lijkt me. Maar gewoon om wat te prutsen kan zo'n blokkergitaar m.i. wel.
Dat ik hoopte dat jij er niet aan mee had gewerkt. Een soort van vlaagje humor zeg maar.quote:Op maandag 6 december 2010 16:32 schreef SingleCoil het volgende:
Wat bedoel je dan met "triangelstem"? Je bent toch hopelijk geen poging tot grap aan het ondernemen?
Ik post gewoon een liedje dat we in de oefenruimte opgenomen hebben en zelf hebben gemixt, wat heeft dat met triangels te maken? Ik zou het leuk vinden als je er gewoon naar zou luisteren en eventueel commentaar op de mix, de productie of de compositie zou willen geven.
mensen belachelijk maken die beter als jou zijnquote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef Braddie het volgende:
ik ben er ook op begonnenquote:Op maandag 6 december 2010 16:15 schreef Susanne200 het volgende:
Hallo mensen,
ik zag laatst bij de blokker een gitaar staan en ik snap dat dat echt van belabberde kwaliteit is maar ik vroeg me af of zo'n gitaar wel leuk is om gewoon een beetje op te spelen. Ik kan helemaal geen gitaar spelen, vind het alleen leuk om een beetje te prutsen..
Dus is zo'n belabberde gitaar van de blokker daar wel geschikt voor denken jullie?
Dan jijquote:Op maandag 6 december 2010 16:52 schreef genakt het volgende:
[..]
mensen belachelijk maken die beter als jou zijn
quote:Op maandag 6 december 2010 16:52 schreef genakt het volgende:
[..]
mensen belachelijk maken die beter als jou zijn
quote:
Uhm....iets met pot, waarbij ketel?quote:Op maandag 6 december 2010 16:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Kap nou ff met je domme getroll.
quote:
Coolquote:Op maandag 6 december 2010 17:01 schreef Svyatagor het volgende:
Map of metal
http://www.mapofmetal.com/#/home
Hoe vet
wel dikke 8 of ( 9 string )quote:Op maandag 6 december 2010 18:31 schreef The_Dean het volgende:
En gewoon verveeld kijken, alsof het niks is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |