Ja ik ben em ff opnieuw aan het uploaden hij liep niet helemaal sync meer door het uploaden beetje gaarquote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef LeNick het volgende:
Dribbel had je filmpje net nog op tijd wel al gezien![]()
Hoe lang speel je al gitaar?
Youtube zegt niks?quote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar ga je hem uploaden? Youtube mag je tot 2 gig toch ?
Waarschijnlijk over 7 uur als hij het limiet heeft bereikt krijg je een foutmeldingquote:
quote:Video's mogen de volgende eigenschappen hebben...
* High Definition
* Maximaal 2 GB.
* Maximaal 15 minuten lang.
* Allerlei verschillende indelingen
Kak.quote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over 7 uur als hij het limiet heeft bereikt krijg je een foutmelding
[..]
dat klopt al niet helemaal. Staan genoeg filmpjes op over de 15 minquote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over 7 uur als hij het limiet heeft bereikt krijg je een foutmelding
[..]
Met je nieuwe Macbook Pro! Congratzquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef guitarist het volgende:
3 gig is thuis 10 minuten uploaden!!
Hja, dan ligt het in eens aan YouTube met je Windows moviemaker!!quote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Youtube blijft de sync verneukennouja nevermind dan
Gewoon uit adobe premiere geexporteert, als ik hem hier kijk is die gewoon sync en zodra ik hem upload is het verneuktquote:Op maandag 6 december 2010 23:03 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hja, dan ligt het in eens aan YouTube met je Windows moviemaker!!
Exporteer eens als h.264 dan is meteen goed voor YouTube.
Kusje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |