www.slipknot1.comquote:SLIPKNOT RETURN IN 2011
12/3/10 0 Comments
Slipknot are proud to announce that they will return in 2011 to headline the UK’s Sonisphere Festival. The weekend event at the world famous Knebworth site is set for Friday July 8th- Sunday July 10th.
Expect the band to bring an incendiary show to Sonisphere, as the icons prepare to honour Paul Gray’s memory and musical career with their Knebworth appearance. Slipknot say, “We’re looking forward to spending our summer in Europe. This tour is about us and our fans. It’s about celebrating the life of our brother, Paul and his legacy. The door is neither open nor closed. This tour is about burning down that door. See you this summer.”
The band hope you will come join them in Europe next Summer to celebrate and remember their brother, Paul Gray.
Check back soon for info on tickets and on sale dates.
Ga ff terug naar het MJ topicquote:
gothic is bagger, maar waarom post je dat hier?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:05 schreef Skv het volgende:
Dan? Het verneuken aan gothicbagger?Genoeg beters te doen.
waarschijnlijk allen live er bij - op de achtergrondquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
mij benieuwen wie de nieuwe bassist wordt...
[..]
gothic is bagger, maar waarom post je dat hier?
Een mening kan heel goed dom zijn. Nooit opgevallen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:12 schreef Skv het volgende:
Het is niet dom, het is een mening. Meningen zijn niet dom.
Hoop ik niet, dan zou het echt zon band worden die op hun oude succes gaat teren (zoals gnr nu doet, en metallica gedaan heeft)quote:waarschijnlijk allen live er bij - op de achtergrond
weet ik niet, of hij ook die snelle nummer kan bijbenen. Maar dat is idd wel een goede.quote:Op zondag 5 december 2010 12:24 schreef BierUitBlik het volgende:
[..]
Hoop ik niet, dan zou het echt zon band worden die op hun oude succes gaat teren (zoals gnr nu doet, en metallica gedaan heeft)
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de bassist van stone sour erbij halen. Root en Taylor kennen hem al.
Aanwezig!quote:Op maandag 6 december 2010 12:23 schreef rangesparkey het volgende:
SLIPKNOT HEADLINER OP GMM!
www.graspop.be
waarschijnlijk omdat het een muzikale melding oid is?quote:
Krijg je dan geen problemen met de gitaarbezetting. Je mist dan toch een gitarist...quote:Op maandag 6 december 2010 16:20 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb ook liever Stone Sour maar denk ook dat dit de laatste tour van Slipknot zal zijn. Soort afscheidstour.
Ik denk dat, als hij uberhaupt een masker krijgt dat, hij dan een neutraal masker krijgt. Beetje zoals bij Vermillion live @ TMF awards.
Zou ook zomaar kunnen dat Chris, Sid of Craig bas gaat spelen. Er is wel eens gezegd: we kunnen allemaal meerdere instrumenten spelen dus misschien komt er helemaal geen vervanging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |