Goede garp hè?quote:
Geodon garp mang!quote:
??quote:Op zondag 5 december 2010 18:34 schreef -Menn0- het volgende:
![]()
Kut iMovie!
WEEEER NIET GOED AAAAAAAAAAAARGH#$!#$!#$^#%^%$^$%@$%@
Dit was trouwens mijn referentie.quote:Op zondag 5 december 2010 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof gedaan
Maar zou je niet meer vanaf statief schietne, wel bewegende beelden dan. Want nu zit er veel geschud en drukke dingen in die er soms niet lekker bijpassen. Vooral als er ingezoomd wordt in de diepte naar mensen die op de achtergrond weglopen
Klopt! Dat ontken ik ook nietquote:
Maar dat is ook gewoon een held!quote:Op zondag 5 december 2010 18:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dit was trouwens mijn referentie.
Een van mijn helden!
Aan apple kan het natuurlijk niet liggenquote:Op zondag 5 december 2010 18:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Klopt! Dat ontken ik ook niet
Maar elke keer dat ik een filmpje exporteer is hij of zo groot als een postzegel of heeft de slechte kwaliteit ever!!
Maar nu komt het goed! 20 minuten exporteren, dan uploaden en dan een oordeel vellen
sudo: -apt get update: block apple-fanboysquote:Op zondag 5 december 2010 18:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Aan apple kan het natuurlijk niet liggen
[/fanboy]
M'n MacBook begint na 4 jaar nu wel ouderdomsverschijnselen te krijgenquote:Op zondag 5 december 2010 18:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Aan apple kan het natuurlijk niet liggen
[/fanboy]
Ik ga deze week een nieuwe MacBook Pro ophalen!quote:Op zondag 5 december 2010 19:06 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
M'n MacBook begint na 4 jaar nu wel ouderdomsverschijnselen te krijgen
Tijd voor een nieuwe!
Eerst van de week deze ophalen:
[ afbeelding ]
Ik heb net een nieuwequote:Op zondag 5 december 2010 19:14 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik ga deze week een nieuwe MacBook Pro ophalen!
Niks, maar dat mag je niet zeggenquote:Op zondag 5 december 2010 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wat dribbel zegt... wat maken die dingen nou zoveel beter dan een normale laptop?
En niets roepen over het design, want dat boeit me niet en heeft weinig met de eigenlijke werking te maken
Nou kijk er staat dus zo'n aangevreten appel op hè, dat is voor sommige mensen erg veel waard!quote:Op zondag 5 december 2010 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wat dribbel zegt... wat maken die dingen nou zoveel beter dan een normale laptop?
En niets roepen over het design, want dat boeit me niet en heeft weinig met de eigenlijke werking te maken
Big pimpin'quote:Op zondag 5 december 2010 19:31 schreef -Menn0- het volgende:
Buiten OSX om niks, je betaald inderdaad voor het design. Je hebt het geld er voor over of je hebt het niet. Wij hebben dat dus wel.
Je hebt mij in 7 jaar tijd nog niet zien klagen dat ik geen geld heb voor een gitaar wijsneus.quote:Op zondag 5 december 2010 19:31 schreef TeleluvR het volgende:
En maar zeuren dat ze geen geld hebben voor gear, wel laptops van 1000-2000 euro kopen.
Hmja, kans dat dit uitloopt op welles-nietes en 'te duur' is heel groot, maar het zit'm voor mij in de combinatie hardware en software; OSX is een snel, stabiel en uitgebreid maar supersimpel te bedienen OS, geen last van virussen of andere zooi, bovendien krijg je bij elke mac gratis een mooi pakket software om heel makkelijk mooie filmpjes, foto's, muziek, websites en boeken te maken.quote:Op zondag 5 december 2010 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Tss, volgens mij ben ik jou best een paar keer tegengekomen in de Apple SCquote:Op zondag 5 december 2010 19:33 schreef TeleluvR het volgende:
Doe mij maar die Citroen!
[ afbeelding ]
BMW
Klopt, en vooralsnog geef ik mijn geld aan andere dingen uit. Ik ben dik tevreden met mijn HP business laptop van 600 euro. Doe ik 3 jaar mee. Dan zie ik wel weer verder...quote:Op zondag 5 december 2010 19:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tss, volgens mij ben ik jou best een paar keer tegengekomen in de Apple SC
Maar wat is het nut van discussies níet aangaan?quote:Op zondag 5 december 2010 19:37 schreef -Menn0- het volgende:
Eeuwige (nutteloze) discussie die ik niet weer aan ga.
Ook mooie dingen jaquote:Op zondag 5 december 2010 19:44 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar wat is het nut van discussies níet aangaan?
[/filosoofmodus]
Overigens, als ik geld over had zou ik Sony Vaio Z laptops kopen. En gitaren. Veel gitaren. Heel veel gitaren.
Kijk, dat zijn antwoorden waar ik me wel in kan vinden. Ik heb nooit beweerd [volgens mij] dat het slechte dingen zijn, alleen vraag vroeg ik me af waar de 1000 euro meerwaarde in zat. Deels design en de naam, maar 1000 is wel veel daarvoor... Dat wil zeggen, dat heb ik er niet direct voor overquote:Op zondag 5 december 2010 19:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmja, kans dat dit uitloopt op welles-nietes en 'te duur' is heel groot, maar het zit'm voor mij in de combinatie hardware en software; OSX is een snel, stabiel en uitgebreid maar supersimpel te bedienen OS, geen last van virussen of andere zooi, bovendien krijg je bij elke mac gratis een mooi pakket software om heel makkelijk mooie filmpjes, foto's, muziek, websites en boeken te maken.
Qua hardware: die aluminium unibody laptops komen uit heel veel tests als degelijk en snel; ik werk al jaren op Apple en over het algemeen gaan die laptops veel langer mee dan een gemiddelde Acer of HP.
Ja, het is wat duurder dan gemiddeld, maar ik heb graag wat geld over voor gebruiksgemak en duurzaamheid en, geef ik toe, design.De een vindt het prima om in een Citroen te rijden, de ander heeft liever een BMW en wil daar ook wel voor betalen. Met beide auto's kom je in Frankrijk, dus wat dat betreft maakt het niet zo veel uit.
Omdat de enige "discussie" die ontstaat is het ene kamp dat roept dat het overpriced is en het andere kamp dat roept van niet. Er valt geen eer aan te behalen omdat het een persoonlijke keuze is. Ik heb het geld, ik heb het er ook voor over en ik vind het heerlijk werken dus ik koop een MacBook. Dat een ander het niet lekker vind werken, het geld er niet voor over hebt of weet ik veel welke reden heeft om geen Apple producten te kopen, doet hier niets aan af. Het is een persoonlijke keuze, dat iemand anders het zonde vindt van mijn geld kan ik niks aan doen. Ik vind het niet zonde.quote:Op zondag 5 december 2010 19:44 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar wat is het nut van discussies níet aangaan?
[/filosoofmodus]
Precies.quote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef guitarist het volgende:
Mensen, niet weer de Apple / Peer discussie aan gaan, die hebben we al lang gehad. Wij betalen liever wat meer, zij niet. Punt.
Die mac-users hebben liever geen inhoudelijke vragen, joh!quote:Op zondag 5 december 2010 19:56 schreef The_Dean het volgende:
Stel ik eens een inhoudelijke vraag, is het weer niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die mac-users hebben liever geen inhoudelijke vragen, joh!3x voor jou:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
Loop je daar ook mee in het wild rond?quote:Op zondag 5 december 2010 19:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb een headphone, Sony MDR-V500Kek geluid.
Macman!quote:Op zondag 5 december 2010 19:59 schreef wimjongil het volgende:
[..]
3x voor jou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik doe nu heel wild.quote:Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Loop je daar ook mee in het wild rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |