Lijkt meer op een ontplofte bus purschuimquote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Zo...een verfbom wtf. Alle ramen eruit?
Is nooit grappig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Ja vast.quote:'Ik heb nog nooit van mijn leven iemand uitgescholden'.
het paarden item was mislukt, het gaat nu over een schuttingquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik kijk morgen wel, ik zit de finale van ER te kijken. Ik zag wel iets voorbijkomen over dieren?
Wat een ordi wijfquote:
Belediging voor Hans Zimmer om zijn soundtracks te gebruiken bij deze bagger.quote:
Typische vrouwen reactiequote:
Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:'Kwam de hond bij u uitlaten'
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen?
quote:
die jonge lui zijn ook niet de meest beschaafde types.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef cora4034 het volgende:
Omdat je oud bent mag je wel blijkbaar alles aan elkaar liegen, bah
Was dat inderdaad niet zo moeilijkquote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef henkde_j het volgende:
Ik had het zelf niet beter kunnen doen...
Als je die rest van die tuin ziet
Ja ik ook,vond met de paarden ook mooier.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
het eerste probleemgeval met paarden vond ik eigelijk interessanter
dat vond ik echt totaal niet passen in dit programma, doe mij maar buren ruzies in kneuterige rijtjeshuizenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
het eerste probleemgeval met paarden vond ik eigelijk interessanter
ik heb het eigelijk wel gezien met de bomen/katten/schuttingen, dat met de paarden en het ervenkwestie ging al een stap verder dan normaalquote:Op donderdag 2 december 2010 21:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
dat vond ik echt totaal niet passen in dit programma, doe mij maar buren ruzies in kneuterige rijtjeshuizen
buurvrouw A maakt onbevoegd gebruik van een deel van het erf van buurvrouw B om zo haar ponies van plek a naar plek b te krijgenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef McDucky het volgende:
Waar ging het probleem met de paarden over? Heb het begin namelijk gemist.
Hoe is dat met die paarden dan afgelopen? Ik heb het begin niet geheel gezien en dacht dat het 3 partijen warenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik heb het eigelijk wel gezien met de bomen/katten/schuttingen, dat met de paarden en het ervenkwestie ging al een stap verder dan normaal
[..]
buurvrouw A maakt onbevoegd gebruik van een deel van het erf van buurvrouw B om zo haar ponies van plek a naar plek b te krijgen
Ah oke, krijgt al meer niveau van rijdende rechter dan......quote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik heb het eigelijk wel gezien met de bomen/katten/schuttingen, dat met de paarden en het ervenkwestie ging al een stap verder dan normaal
[..]
buurvrouw A maakt onbevoegd gebruik van een deel van het erf van buurvrouw B om zo haar ponies van plek a naar plek b te krijgen
is onopgelost gebleven, buurvrouw b wilde niet meewerken en had haar advocaat op speed dail staanquote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is dat met die paarden dan afgelopen? Ik heb het begin niet geheel gezien en dacht dat het 3 partijen waren![]()
En ik kan ook geen schutting meer zien
Hoop dat ze nog een keer een jaar later-opnames maken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:49 schreef -0- het volgende:
Met verbazing gekeken gisterenavond dit programma.
Dikke ruzie, RTL 4 komt even bemiddelen en hup we gooien er een zak cadeautjes voor elkaar tegenaan en alles is weer goed
Ohquote:Op donderdag 9 december 2010 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop dat ze nog een keer een jaar later-opnames maken.
nou je valt met je neus in de boter, ben je helderziendquote:Op donderdag 9 december 2010 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop dat ze nog een keer een jaar later-opnames maken.
Pauperigheid?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
Elke aflevering had wel een ziekte volgens mij.
Of een gewoon een hormonalequote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
Elke aflevering had wel een ziekte volgens mij.
misschien was ze op vakantiequote:Op donderdag 9 december 2010 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
waar is die onderbuurvrouw gebleven dan?
Toch was dat best een sympathieke vrouw, vreemd genoeg.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
die kattenvrouw!![]()
"we hebben in het huis kattenpis, poep en maden gevonden... kom je mee schoonmaken?"
© john williams tegen de buren van kattenvrouw
Terugblik, hoe is het gegaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:53 schreef Maanvis het volgende:
wat is dit nu voor uitzending? Gaan ze terug of zijn er opniuw problemen?
Ik kan niet alles zien, wat liegt zequote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:13 schreef cora4034 het volgende:
Ze had al een kat meer die slechts er logeerde omdat het koud was, dhoh...
Waarschijnlijk zit ze aan de seroxat oid, vandaar de ongelukkige houding.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Het zag er nog vrij netjes uit bij die kattenvrouw, maar ze leek wel zeer ongelukkig.
Zodra die geen hulp meer krijgt, gaat het snel weer fout
quote:
ze is al haar spullen kwijt door het programma, daar is ze boos overquote:Op donderdag 9 december 2010 21:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Het zag er nog vrij netjes uit bij die kattenvrouw, maar ze leek wel zeer ongelukkig.
Zodra die geen hulp meer krijgt, gaat het snel weer fout
Dit heb ik ook zo begrepen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:32 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ze is al haar spullen kwijt door het programma, daar is ze boos over
Ja, en er stond een lege fles melk op tafel en er lag brood op de bank. Kortom, kwestie van tijd voor het weer net zo'n bende is als het was.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:13 schreef cora4034 het volgende:
Ze had al een kat meer die slechts er logeerde omdat het koud was, dhoh...
Ga jij lekker spullen sorteren die doordrenkt zijn van de kattenpis en -strontquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit heb ik ook zo begrepen.
Daarom was ze zo lauw en afstandelijk.
Al haar spullen zijn zo weggesmakt en wrs. zonder sorteren omdat het snel moest.
Die laatste buurman vertelde ook dat ze dit gezegd had en deed het af als zaniken. Maar het lijkt mij ook niet tof als al mijn persoonlijke spullen worden weggegooid. Vermoed toch wel dat ze te ver zijn gegaan hierin.
Herhaling. Uiteraard.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef Eppie_NL het volgende:
Nieuwe aflevering op rtl 4 is net begonnen.
Hmm..quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
HerhalingTerwijl bij mij in de gids stond vermeld "start".
Je gaat eik niet geloven dat mensen zo idioot in elkaar kunnen steken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:40 schreef Stansfield het volgende:
Ik ken die aflevering niet, dus ik zit er klaar voor. Altijd leuk tuinen aanpassen.
Ja, ik ging ook uit van een nieuwe serie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
HerhalingTerwijl bij mij in de gids stond vermeld "start".
Via een kerstkaart iemands ouders kanker toewensen zodat kerst voor altijd een rotherinnering wordt is gewoon het toppunt van evil.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:38 schreef roos85 het volgende:
en daar is het kattenvrouwke weer
die kerstkaart
dat ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Via een kerstkaart iemands ouders kanker toewensen zodat kerst voor altijd een rotherinnering wordt is gewoon het toppunt van evil.
Tja...het is weer 's wat anders dan dat afgezaagde "Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar!"quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ja.
echt te triest voor woorden, dan ben je echt een ontzettende eikel als je dat verstuurd
dat wel..quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja...het is weer 's wat anders dan dat afgezaagde "Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar!"
Daar heb je op zich een puntquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat wel..
maar met zulke gedachten en daden ben je wat mij betreft klaar voor opname
Ik vind haar enorm uit de hoogte doen...maargoed, kijk ook nog maar een minuutjequote:
ik vind kattenvrouwtje echt onuitstaanbaar, wat een arrogant en gestoord wijfquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind haar enorm uit de hoogte doen...maargoed, kijk ook nog maar een minuutje
Edit: dacht dat kattenvrouwtje die kerstkaart had ontvangen...oops
Die had die vriend van haar gestuurd. Ik geef toe, kattenvrouwtje is niet al te snugger, maar heeft ook wel aan zwaar leven gehad. Beetje alsof iemand uit de grachtengordel in Woensel West is komen te wonen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind haar enorm uit de hoogte doen...maargoed, kijk ook nog maar een minuutje
Edit: dacht dat kattenvrouwtje die kerstkaart had ontvangen...oops
Tja...ze is apart maar ze heeft het echt goed voor met haar katten. Jammer dat ze niet tegen zich zelf in bescherming wordt genomen. RTL wil gewoon goedkoop scoren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik vind kattenvrouwtje echt onuitstaanbaar, wat een arrogant en gestoord wijf
er zijn wel meer mensen die een zwaar leven hebben gehad, maar dat is nog geen reden om zo achterlijk te doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die had die vriend van haar gestuurd. Ik geef toe, kattenvrouwtje is niet al te snugger, maar heeft ook wel aan zwaar leven gehad. Beetje alsof iemand uit de grachtengordel in Woensel West is komen te wonen.
Ze hoort gewoon niet thuis in een Vinex-wijk. Hier in mijn studentencomplex op de begane grond zou ze er zo tussen passen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
er zijn wel meer mensen die een zwaar leven hebben gehad, maar dat is nog geen reden om zo achterlijk te doen
krijg je wel een gezellige buufquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ze hoort gewoon niet thuis in een Vinex-wijk. Hier in mijn studentencomplex op de begane grond zou ze er zo tussen passen.
Oh, ik dacht dat ergens in een wijk zoals de Kooi was.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ze hoort gewoon niet thuis in een Vinex-wijk. Hier in mijn studentencomplex op de begane grond zou ze er zo tussen passen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Adelante het volgende:
Mevrouw De Vries maakt er een jas van
Ja.quote:
Volgende week weer dat verschrikkelijke wijf en die rare vent met die luidruchtige sex.quote:
Dat vond ik nou ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Wát een ver-schrik-ke-lijk wijf, die Carmen van gisteren...
Bij mij dus ook gillend . Net alsof een kip gevild word elke avond of ruzie en dan hebben we overdag de combinatie boombox die nog eens loeihard staat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:05 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik heb gelukkig geen bonkende buren qua seks maar de buurvrouw houdt er wel van om het duidelijk te laten horen wanneer ze klaarkomt. :/
Asociaal gedrag wordt beloond in Nederlandquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toch apart dat die mensen zulke relaxte huizen hebben
Eigen terrein?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef WcPot het volgende:
Maar dan nog iets he. Je mag toch helemaal niet je caravan/camper stallen naast je huis.
Even opgezocht op google.quote:
quote:Voor een vanaf de openbare weg duidelijk en hinderlijk zichtbare plaats op eigen terrein, geldt dat het voertuig daar niet langer dan drie achtereenvolgende weken mag staan als het uitzicht van buren niet te veel wordt belemmerd
Met zo'n wijf zou ik ook snel ruzie hebben... wat een inflexibel gedrocht zeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die buurvrouw met die bril, wat een zuur wijf is dat zeg
Inderdaad... ze willen hun cultuur opleggen aan heel Nederland ipv dat ze hun cultuur in Italië uitdragenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:25 schreef leukerdje het volgende:
Als ze zo graag luidruchtig willen doen dan had hij beter naar Sicilie
kunnen verhuizen ipv andersom.
quote:Bonje met de Buren vol ruzies over geluidsoverlast
Geplaatst op Wed 17 Aug 2011 om 15:51
Het nieuwe seizoen van Bonje met de Buren dreigt wat eentonig te worden. Volgens RTL draaien een groot aantal afleveringen om geluidsoverlast. “Het is niet voor niets de nummer één veroor- zaker van burenruzies in Nederland“, aldus een zegsman van RTL woensdag. De tv-show van Natasja Froger en John Williams trapt op 1 september gelijk af met een burenruzie over geluidsoverlast. De 23-jarige Miriam en haar twee jonge kids maken volgens hun onderbuurman namelijk te veel herrie.
Buurman Wim, die al wat ouder is, schrikt niet terug voor de nodige maatregelen. Zo maakt hij door het raam van Miriam’s voordeur foto’s van haar vloer omdat hij deze te luidruchtig vindt, slaat hij met een stok op zijn plafond als Miriam’s kinderen spelen op de vloer en klaagt hij bij de woningbouwvereniging over de geluidsoverlast van zijn bovenburen. Zelfs een gesprek met buurtbemiddeling heeft niet geholpen.
Bonje met de Buren is vanaf 1 september elke donderdag te zien op RTL 4.
Het is weer donderdag trash avondquote:Op donderdag 1 september 2011 20:31 schreef JaneDoe het volgende:
en hierna de diva's, wat een verwennerij op 1 avond
niet te vroeg juichenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Eindelijk weer een echte burenruzie zonder omkoperij
haar exquote:Op donderdag 1 september 2011 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Zei ze nou net dat de vader van de kinderen of de buurman iets niet kon verkroppen? Haar ex toch?
Oh dat heb ik gemistquote:Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef zapato61 het volgende:
komt ze van een blijf van me lijf huis
Dank!quote:
maar die kids gaan ook ieder weekend naar hem toe, dus kennelijk is de situatie nu gestabilliseerd?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef zapato61 het volgende:
komt ze van een blijf van me lijf huis en dan met haar kop op de tv. snap het even niet hoor.
ja vertelde ze net, dat haar ex het niet kon verkroppen dat ze weg wilde en toen had ze een moeilijke tijd en heeft ze in het blijf van me lijf huis gezetenquote:
ja blijkbaarquote:Op donderdag 1 september 2011 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar die kids gaan ook ieder weekend naar hem toe, dus kennelijk is de situatie nu gestabilliseerd?
Dit dus.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:38 schreef Ole het volgende:
Kom maar op met de isolatie en nieuwe vloerbedekking
Tja als zij op hakken blijft lopen... en de muziek aan blijft houdenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:38 schreef Ole het volgende:
Kom maar op met de isolatie en nieuwe vloerbedekking
Hij hoorde jequote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef zapato61 het volgende:
waarom gaat ie niet in een hutje op de hei wonen zeg
Zelfs als je fulltime werkt en na 9 uur moe uit je werkt komt... dat is toch idioot ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
Ik kan me wel voorstellen als je de hele tijd thuiszit dat je alles hoort en skeeleren maakt wel lawaai inderdaad.
Die sla ik over, kan niet tegen jengelende en krijsende kinderenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:47 schreef Ole het volgende:
En dan na de diva's ook nog Supernanny
Woeiiiiii![]()
Ik moest eerst toestemming van de Woningbouw vragen voordat ik laminaat nam.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfs als je fulltime werkt en na 9 uur moe uit je werkt komt... dat is toch idioot ook.
En ze draagt ook gewoon hakken, je weet dat het geen gehoor voor je buren is, doe ze dan uit...
Vanaf vandaag dus? Really?quote:Reclameblokken maken voortaan minder lawaai
Uitgebracht op: 01 September 2011 - 06:05:26
Categorie: Binnenland
Bron: ANP
AMSTERDAM (ANP) - Televisiekijkers zullen vanaf donderdag geen grote verschillen meer ervaren in de hardheid van het geluid tussen programma's en reclameblokken. Dit beweert SPOT, het Nederlandse kenniscentrum van televisiereclame waarin onder meer de STER en de zenders van RTL en SBS zijn verenigd.
SPOT kondigde in mei reeds aan dat de nieuwe geluidsnormen voor tv-spotjes vanaf 1 september gelden. Een nieuwe techniek maakt het mogelijk om de gemiddelde luidheid van tv-commercials te meten. Tot op heden werden alleen de pieken in het geluid gemeten en begrensd.
Ik heb laminaat maar "klakkers" doe ik uit bij thuiskomstquote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest eerst toestemming van de Woningbouw vragen voordat ik laminaat nam.
Ik loop thuis ook op pantoffels. Ik vind het zelf al een rotgeluid.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb laminaat maar "klakkers" doe ik uit bij thuiskomst
Ik kan geen 2 minuten rondlopen op klakkers, dan voel ik me gewoon schuldig vanwege het geluidquote:Op donderdag 1 september 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik loop thuis ook op pantoffels. Ik vind het zelf al een rotgeluid.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:55 schreef JaneDoe het volgende:
over bonje met de buren gesproken, die van mij beginnen NU met boren!
Oe! Zoiets hadden ze een eerder seizoen ook! Met die luidruchtige sexgeluidenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Zij wil met rust gelaten worden, maar wil schijnbaar zelf niets doen om het geluid in te perken. Ik wil de herrie eigenlijk wel horen, hoe erg het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |