Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
maar ik zit lekker warm binnen, dus ik merk het morgen ochten welquote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
Het is nu heeel erg lekker buiten
Niet zo heel snijdend koud meer
In de douche.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Van mij mag het warm water gaan regenen
Van mij ookquote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Die wint van gisterenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
Het is nu heeel erg lekker buiten
Niet zo heel snijdend koud meer
Dat zeker, maakt niet uit grote of miniquote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Pist in de tuin van Symp.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Ja... Dat ze beneden even van die warmwaterkraan afblijvenquote:
Was het dan zo erg?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... Dat ze beneden even van die warmwaterkraan afblijven...
Gescheiden systeem ftw!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zal het dezelfde zijn. Mja, jammer, dat wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb jou op maar 1 meet gezien, dus het zou zomaar kunnen.
Dat is wel zo aardig jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn honden doen het ook, dan kan een pinguinplasje er vast wel bijquote:
Dat spoelt op den duur wel wegquote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
maar,
als het warm water regent, dan komt er zo'n prut sneeuw, en dan is het ook weer zo vies rijden/fietsen
als het gewoon een nacht goed doorregent is het wegquote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
maar,
als het warm water regent, dan komt er zo'n prut sneeuw, en dan is het ook weer zo vies rijden/fietsen
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn honden doen het ook, dan kan een pinguinplasje er vast wel bij.
Pinguin heeft toch geen honden?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
doe vanacht maar even nietquote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het gewoon een nacht goed doorregent is het weg
Sym welquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het wel heel erg koudquote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe vanacht maar even niet![]()
dat komt niet goed met -9
Hij wil warm waterquote:
Erg zonde. Had het van te voren echt niet verwacht.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zal het dezelfde zijn. Mja, jammer, dat wel.
Van het formaat dat mij recht in de ogen kan kijken als ze zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Whehehe dan kunnen we gelijk een elfstedentocht doen over straatquote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe vanacht maar even niet![]()
dat komt niet goed met -9
Ik ook niet. En ook niet tijdens. Maar daarna ging er blijkbaar wat mis.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Erg zonde. Had het van te voren echt niet verwacht.
Tot laterquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef OA het volgende:
Ik ben ernstig aan het SOG-en...![]()
Ik ga dus nog maar even wat doen. Met de nadruk op even
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Van het formaat dat mij recht in de ogen kan kijken als ze zittenEen teckel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Van het formaat dat mij recht in de ogen kan kijken als ze zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef OA het volgende:
Ik ben ernstig aan het SOG-en...![]()
Ik ga dus nog maar even wat doen. Met de nadruk op even
Zonder die wind was het een stuk aangenamerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
-9 is best te doen als die klote wind maar weg blijft
vandaag was het ook -5,5 en ik vond het niet eens zo heul koud
Volgens mij hier de hele tijd rond de -7quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
nu die wind minder is is het wel te doenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
vanmiddag toen het stopte met sneeuwen TOEN was het fijnquote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zonder die wind was het een stuk aangenamer
Eens.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ook niet tijdens. Maar daarna ging er blijkbaar wat mis.
En daar tank jij ziekelijk veel van wegquote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij drink jij dat gerij meer dan ik monster
Oh kan je beter niet op mijn slaap kamer komen, is nu een graatje of 4 Celsiusquote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Muck het volgende:
Maaaar goed, ik ga nu écht naar boven (brrrrrr) zodat ik vannacht warm kan slapen en daarna huiswerk maken
Huuuuu. Veels te koud, daar boven bij jouquote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Muck het volgende:
Maaaar goed, ik ga nu écht naar boven (brrrrrr) zodat ik vannacht warm kan slapen en daarna huiswerk maken
Die van muck is kouder, ik zweer het jequote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh kan je beter niet op mijn slaap kamer komen, is nu een graatje of 4 Celsiuslekker slapen
Valt wel meequote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
En daar tank jij ziekelijk veel van weg..
Sit on my face....quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuu. Veels te koud, daar boven bij jou...
Monster, neem ik aan.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt wel meeik zeg ook niet waar ik nu aan zit
![]()
toch niet aan je piemel he?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt wel meeik zeg ook niet waar ik nu aan zit
![]()
lekker doe mij ookquote:
ik heb net de laatste opquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Monster, neem ik aan.
Ik ga zo nog een pot koffie wegwerken.
Ik heb jou nog nooit gemeetquote:
is dat een uitnodiging?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh kan je beter niet op mijn slaap kamer komen, is nu een graatje of 4 Celsiuslekker slapen
jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuu. Veels te koud, daar boven bij jou...
LLquote:
a dirty mind is a joy foreverquote:
met -9?quote:
*proest*quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef Muck het volgende:
Broer Muck:
"het hagelt, het hagelt grote korrels Venz
zo geweldig lekkeeeeer, pijn in je pens"
Oh lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Die van muck is kouder, ik zweer het je...
Volgend jaar weer een keertjequote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Monster, neem ik aan.
Ik ga zo nog een pot koffie wegwerken.
Ik heb nog maar weinig mensen gemeetquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gemeetDus niets weer.
meer dan ik hier.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar weinig mensen gemeet
Jij hebt aan DaMarts gouden vulpen geliktquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope, alleen muis/toetsenbord/blik monsterquote:
Als jij het zo wil zienquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Muck het volgende:
[..]
is dat een uitnodiging?
[..]
ja
vanaacht was mijn hand serieus gevoelloos
[..]
LL
[..]
a dirty mind is a joy forever
Misschien ben ik ook wel verslaafd jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij drink jij dat gerij meer dan ik monster
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt aan DaMarts gouden vulpen gelikt..
Ik ken monster niet...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet het toch ergens warm van krijgen?
Van monster lukt da nie hoor
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet het toch ergens warm van krijgen?
Van monster lukt da nie hoor
Ach ja, als er nog maar van genietquote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel verslaafd ja![]()
Bye Muckquote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Muck het volgende:
je zei kom en komen. Hihiquote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kom ik ook.
Hihihihih, ik zei komen.![]()
![]()
ik ben niet buiten geweest vandaagquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Gezellig/leuk/lekker*quote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kom ik ook.
![]()
*gaat weer terug onder zijn tektonische plaat. kent ie ook nietquote:
Maar dan in halve literse blikkenquote:
Heb jij mijn kleine verzameling niet zien staanquote:
Energie drankquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
*gaat weer terug onder zijn tektonische plaat. kent ie ook niet
Je kent hemquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
*proest*
Ik zie het zo voor me.
Zo met een heel serieus gezicht ook...
ijs op de ramenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh lekker
[..]
Volgend jaar weer een keertje
[..]
![]()
kom danquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mart maakt het nog bonterquote:
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja, als er nog maar van geniet
Energiedrank met meer caffeïne dan er ooit in koffie kan zittenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
*gaat weer terug onder zijn tektonische plaat. kent ie ook niet
de broer van TJ sleept het per tray het huis inquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar dan in halve literse blikken...
Ik streep niets door.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gezellig/leuk/lekker*
*doorhalen wat niet van toepassing is
meet bij lovelylady dan ben ik er ook bijquote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kom ik ook.
![]()
Fijn tochquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Je kent hem
[..]
ijs op de ramen
[..]
kom dan
[..]
Mart maakt het nog bonter
Ik stootte mijn hoofd in een trein (kut schuine dakjes in intercity's)
vraagt ie of ik weer in madurodam zit
Baas boven baasquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Energygiedrank met mer caffeïne dan er ooit in koffie kan zitten...
Smaakt het naar koffie? Dan lust ik het bij voorbaat niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Energiedrank met meer caffeïne dan er ooit in koffie kan zitten...
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
meet bij lovelylady dan ben ik er ook bij
Jij hoeft het ook niet te drinkenquote:
Blijf je dan ook pitten?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
Boh, ik tank wel meer koffie wegquote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn tochen lol
[..]
Baas boven baas
Nee, het is mier en mierzoetquote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Smaakt het naar koffie? Dan lust ik het bij voorbaat niet.
Totaal nietquote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Smaakt het naar koffie? Dan lust ik het bij voorbaat niet.
dan wel jaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij hoeft het ook niet te drinken
[..]
Blijf je dan ook pitten?
Ik zag het maar ik kan het dus met andere drankenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Boh, ik tank wel meer koffie weg.
Geen moeite mee, zoals je zondagochtend kon zien.
Hoe kom je er bij dat mieren zoet zijn?quote:
Is er echt een meet?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
mieren houden van zoetquote:Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zag het maar ik kan het dus met andere dranken
[..]
Hoe kom je er bij dat mieren zoet zijn?
Whehehe.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zag het maar ik kan het dus met andere dranken
[..]
Hoe kom je er bij dat mieren zoet zijn?
nou zeg je het weerquote:Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is er echt een meet?Waar is dat dan? En mag ik ook komen?
Je mag hier ook wel komenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie zeiden komen, hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen de mierenquote:
Hier jatten ze wel meerquote:Op donderdag 2 december 2010 21:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe.
Komt door de suiker die ze jatten.
En wat vindt vriendje daarvanquote:
Mag ik ook komenquote:
Jij mag altijd komen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik ook komen?
nou zei ik het ook![]()
Nee jij nietquote:Op donderdag 2 december 2010 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik ook komen?
nou zei ik het ook![]()
Ruilen?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:05 schreef Stuart het volgende:
Ik hoef nog maar 8 dagen te werken dit jaar![]()
Je zei werken, bahquote:Op donderdag 2 december 2010 21:05 schreef Stuart het volgende:
ik 9quote:Op donderdag 2 december 2010 21:05 schreef Stuart het volgende:
Nope, want ik weet nu wat ik heb en niet wat ik krijgquote:
Ooh, daar ben je allergisch voorquote:
Ik mag nog uh, weet ik veel dagenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, want ik weet nu wat ik heb en niet wat ik krijg
quote:
Euh like dus niet de weekendenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, want ik weet nu wat ik heb en niet wat ik krijg
Daar komt het hier ook op neerquote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag nog uh, weet ik veel dagen
Wie niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, daar ben je allergisch voor![]()
Nee, aan mij gevenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
en zeker als hij wat vind dan moet hij het maar naar de politie brengen
Nee hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, daar ben je allergisch voor![]()
Was het niet jouw plan om hier naartoe te komen morgenquote:
Lekker. Ik 4 dagen per week en de laatste 2 weken vrijquote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 dagen per week en laatste week van december vrij
Als je vlucht doorgaat bedoel jequote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: sterker nog, dat gaat ook gebeuren. Dat is geen werk though...
goed bezigquote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker. Ik 4 dagen per week en de laatste 2 weken vrij
Kan ookquote:
Ik mag al blij zijn als ik in de laatste week de 31ste vrij kan krijgenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 dagen per week en laatste week van december vrij
Nee, daarom was Gatwick dichtquote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef eer-ik het volgende:
Oh maar daar vrees ik niet voor. Een beetje sneeuw laat vliegtuigen niet tegenhouden tegenwoordig. 't duurt enkel wat langer misschien..
Ik heb met je te doenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ook
[..]
Ik mag al blij zijn als ik in de laatste week de 31ste vrij kan krijgen
soad ik vind spiders een fijn liedje van zequote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef eer-ik het volgende:
Niet officiele clip maar ccl.
Goed nr.
Ik mag 1e én 2e kerstdag op komen dravenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ook
[..]
nee joh chop sueyquote:Op donderdag 2 december 2010 21:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
soad ik vind spiders een fijn liedje van ze
I win. Two hands down.quote:
Goed bezig, taartje.quote:
die is ook wel geniaal eerste nummer wat ik van ze leerde kennenquote:
Die krijg ik niet vrij. En ik kan geen oud en nieuw vieren.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ook
[..]
Waar werk jij dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die krijg ik niet vrij. En ik kan geen oud en nieuw vieren.
Ja, metro, piccadilly line (andere keus vanaf daar is er niet) en dan central line vanaf Holbornquote:Op donderdag 2 december 2010 21:11 schreef eer-ik het volgende:
Oh stuart, jij kan me vast wel vertellen wat de beste manier is om van Heathrow op Liverpool street te komen... Die trein is fucking duur (couldn't care less, al vind ik 14 euro voor een kwartier minder reistijd aan de prijzige kant) dus kan beter metro pakken denk ik...
Gatwick is vrij groot though, dat mag je niet vergelijken met Luton of Stanstedquote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je, klote week is dat
[..]
Ik ookmaar jeuj voor jou
![]()
Maar jij voert ook geen flikker uit. Ik ben het land uit.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef eer-ik het volgende:
Ph, doe eens een boekje open?
Ik moet komend jaar 60 dagen werken.
Op een stoel.quote:
mooie stadquote:
Hee Stuquote:
Nah. Mijn laatste fok!meet in tokio was toffer.quote:
Vannacht was er best wel wat gevallen en veel scholen waren dichtquote:Op donderdag 2 december 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee Stu![]()
![]()
Hoe is het met de sneeuw?
Ja, gaat vrij regelmatig inderdaad. Ik zou er wel een uur voor rekenen hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: dat gaat om de 5 minuten he? En duurt tot liverpool street iets va 50 minuten?
Moet daarna naar kings cross (woont broertje) maar moet eerst naar die wijnbar van m om de sleutel te halen.
Heel heel heel misschien mag hij morgen even mee naar huisquote:Op donderdag 2 december 2010 21:11 schreef MPG het volgende:
Goed bezig, taartje.
Hoe is het met meneer taart?
jouw sloffenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
ik ook dankzij sloffen
suikersnoetje![]()
hoe is het met je mannetje?
Nee, verwarmd.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil ik ook en dan zeker ook een verwarmt kantoor?
Moet dat ja?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vannacht was er best wel wat gevallen en veel scholen waren dicht
Maar goed, morgen moet dat weer open zijn
Oke, dan ga ik alvast beginnen met duimenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel heel heel misschien mag hij morgen even mee naar huis
En maandag moet hij weer geopereerd..
[..]
jouw sloffen![]()
en zie boven
Wil ik ookquote:
Dan is het OV gewoon inefficiënt bedoel je.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef eer-ik het volgende:
Hoe de fuck kun je een uur reizen met het OV, in 1 stadZiekelijk groot is het.
KutUtrecht, kleine strontstad.
Nee, moet niet maar een SMS-je bevestigde datquote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet dat ja?
Heb je anders nog geen weekend?![]()
Een collega van me komt morgen jouw kant op, als alles een beetje meezit
Hier wonen 7 miljoen mensen, in Utrecht misschien 300,000 ofzoquote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef eer-ik het volgende:
Als er syntus rijd moet je nergens raar van opkijkenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef eer-ik het volgende:
Dat zou ik niet van Londen OV willen zeggenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is het OV gewoon inefficiënt bedoel je.
Wat een lief smsjequote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, moet niet maar een SMS-je bevestigde dat
Jawel, want ik werk nooit op vrijdag
Gaat vast wel goedkomen hoor al zal het wel vertraagd zijn
Ach, ik ga in NL nooit met het OV, met goede reden. Tokio heeft gewoon het beste OV van de wereld. Nooit zoiets stipt op tijd en netjes meegemaaktquote:Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik niet van Londen OV willen zeggen
Helemaal goedquote:Op donderdag 2 december 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een lief smsje![]()
Weet ik toch, jij bent ook van de lange weekends![]()
En dat denk ik ook wel, dat dat goed komt
Wie betaald?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef eer-ik het volgende:
@ Ph: het OV is altijd ruk...
Zo, even een extra meet geregeld in Londen
Met Stuart zuipenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef eer-ik het volgende:
@ Ph: het OV is altijd ruk...
Zo, even een extra meet geregeld in Londen
Ik vind het OV hier ook prima. De tube is doordeweeks uitstekend zelfsquote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik ga in NL nooit met het OV, met goede reden. Tokio heeft gewoon het beste OV van de wereld. Nooit zoiets stipt op tijd en netjes meegemaakt
Doet me denken aan een Top Gear afleveringquote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik ga in NL nooit met het OV, met goede reden. Tokio heeft gewoon het beste OV van de wereld. Nooit zoiets stipt op tijd en netjes meegemaakt
Hahaha, ik ben inmiddels flink getraind hier hoorquote:
Ik wou dat het kon, hier zijn het ook afzettersquote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart, waarom is het zo knetterduur dan... Een stukje treinen voor 16 pond... Daar kan je hier het ganse land mee door reizen.... Nou is londen wel ongeveer net zo groot als de helft van nederland maar ach
Met de metro kost het je iets van 4 pond maar hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart, waarom is het zo knetterduur dan... Een stukje treinen voor 16 pond... Daar kan je hier het ganse land mee door reizen.... Nou is londen wel ongeveer net zo groot als de helft van nederland maar ach
Dat was zelfs valsspelen van ze om de auto te laten winnen. Dat was niet de snelste bullettrain die ze hadden, wat dus een kwartier scheelt.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Top Gear aflevering
Leuk! Ik ga ook altijd uit lunchen op zondagquote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: gaan we zuipen ja?
Maar nee, seriously, zondag ga ik lunchen bij m'n nichtje die daar woont, gezellig
Maar die auto mogen ze mij zeker wel doenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was zelfs valsspelen van ze om de auto te laten winnen. Dat was niet de snelste bullettrain die ze hadden, wat dus een kwartier scheelt.
Ik ken de tijden van verschillende stations hier in NL uit mijn hoofd, is dat niet erg dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
Sorry, ken die OV-reistijden uit mijn hoofd
Dan heb je verdomd veel mazzelquote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef Giertje het volgende:
ik heb hier in nederland over het algemeen ook weinig problemen met OV
Mijn sigquote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef Giertje het volgende:
ik heb hier in nederland over het algemeen ook weinig problemen met OV
Het is maar wat je gewent bentquote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef eer-ik het volgende:
@ trev: tot gister had ik gratis 1e klas treinvervoer. Heb 3 jaar niet betaald voor de trein, flink afzien nu. Zeker met die @#@#$@#4 2e klas.
als ik meer dan een uur per jaar vertraging heb is dat al veelquote:
Met je Oyster kaart telt dat op bij je dagmax. Nooit reizen zonder want in de bus kost het je dan anders het dubbelequote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: dan ga ik niet met de trein dus. 4 pond vind ik prima.
Dat had ik al in een 3 dagenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik meer dan een uur per jaar vertraging heb is dat al veel
Doe je goedquote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik meer dan een uur per jaar vertraging heb is dat al veel
Ja, fijn he?quote:
Dat zou zeker fijn voor jullie zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, fijn he?
Maar misschien wel samen Sinterklaas vieren
omdat leuk?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, de vorige keer ook niks gehoord... dus wil wel maar waarom eigenlijk
Vertel het onsquote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb eindelijk de straat gevonden waar ik verbleef in London
Wees blij dat je nog nooit met de syntus gereisd hebtquote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef eer-ik het volgende:
@ trev: dat is ook wel zo, maar zeker in de spits was ik altijd verdomd blij dat ik 1e klas kon reizen. Dat eindeloze geouwehoer van die mensen werd ik altijd strontziek van in de 2e klas, terwijl 1e klas gewoon erg rustig is. Daar is niks tegenin te brengen.
Afgezien daarvan háát ik de trein, geef mij maar een auto. Gebruik de trein alleen maar als ik van hier naar Amsterdam moet ofzo, simpelweg omdat het én gratis, en sneller was.
Met nadruk op was.
Hey Droompjequote:
Goed bezigquote:Op donderdag 2 december 2010 21:26 schreef Giertje het volgende:
Snelste gevulde topics
9.12 posts per minuut - [KSC #1000]
8.85 posts per minuut - [KSC #420] Is de koffie klaar om 15:12 uur?
7.63 posts per minuut - [KSC #2215] Meets in de sneeuw
7.34 posts per minuut - [KSC #2174] Tijd om te schakelen
7.00 posts per minuut - [KSC #566] Ontbijt op kingsize bed
Ik krijg ook reacties terug dus niet zo negatiefquote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat leuk?
zuwwe samen doen?
(niet zoals ik nu typ, want dan wordt het natuurlijk niets)
Ik doe niet negatief he, schat?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik krijg ook reacties terug dus niet zo negatief
Checkedquote:
quote:
quote:
Not checkedquote:
Das waar maar jij zegt met zegt schrijven je dan helemaal geen kans maakt en ik zeg dat het niet zo hoeft te zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe niet negatief he, schat?
bewijsquote:
vlakbij St Martins Lane... starbucks zit daar op een hoekje , straatje door en dan naar linksquote:
Dat zei ik niet hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar maar jij zegt met zegt schrijven je dan helemaal geen kans maakt en ik zeg dat het niet zo hoeft te zijn
Dan doe ik de deuren op slot en ga ik er nooit meer weg.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef eer-ik het volgende:
Wie heeft er een appartement 'nodig' in Utrecht voor 4 dagen?
Je hoeft het alleen maar op te ruimen. Sleutel ligt onder de mat.
Ik ben ooggetuige.quote:
Quote dat eens dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo kwam het anders aardig op mij over
Heb ik weer gemistquote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
staat een foto paar topics terug
quote:
Echt in het centrum dusquote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vlakbij St Martins Lane... starbucks zit daar op een hoekje , straatje door en dan naar links
en daar was een apartementen complex (alleen die straat weet ik niet meer)
Oh, het kan altijd erger, we nemen de gesprekken in de keuken op.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef eer-ik het volgende:
hehe, prima hoor, trash de boel maar. Erger dan het nu is kan het toch niet worden.
ooitquote:
Covent Garden/Green Park/Leicester Sq/Piccadilly Circus etc.quote:
hoe kan je Oxford street nou vergetenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Covent Garden/Green Park/Leicester Sq/Piccadilly Circus etc.
dat hebben we zaterdag maar niet gedaanquote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het kan altijd erger, we nemen de gesprekken in de keuken op.
En hem dat natuurlijk wel laten horen hequote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het kan altijd erger, we nemen de gesprekken in de keuken op.
Ik ga ze toch niet allemaal opnoemenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe kan je Oxford street nou vergeten
Dat was niet te volgenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat hebben we zaterdag maar niet gedaan
Your mac will be terrified.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef eer-ik het volgende:
@ ph: hehe. ik ben benieuwd. Ik zal m'n mac laten staan, dan kan het direc top m'n HD gefilmd worden. Best interessant.
Oxford Circus/Streetquote:Op donderdag 2 december 2010 21:37 schreef eer-ik het volgende:
Oxford is een compleet andere plaats... Kan aan mij liggen...
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat hebben we zaterdag maar niet gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |