Dat is wel zo aardig jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... Dat ze beneden even van die warmwaterkraan afblijven...
Zijn honden doen het ook, dan kan een pinguinplasje er vast wel bijquote:
Dat spoelt op den duur wel wegquote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
maar,
als het warm water regent, dan komt er zo'n prut sneeuw, en dan is het ook weer zo vies rijden/fietsen
als het gewoon een nacht goed doorregent is het wegquote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
maar,
als het warm water regent, dan komt er zo'n prut sneeuw, en dan is het ook weer zo vies rijden/fietsen
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn honden doen het ook, dan kan een pinguinplasje er vast wel bij.
Pinguin heeft toch geen honden?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
doe vanacht maar even nietquote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het gewoon een nacht goed doorregent is het weg
Sym welquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het wel heel erg koudquote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe vanacht maar even niet![]()
dat komt niet goed met -9
Hij wil warm waterquote:
Erg zonde. Had het van te voren echt niet verwacht.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zal het dezelfde zijn. Mja, jammer, dat wel.
Van het formaat dat mij recht in de ogen kan kijken als ze zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Whehehe dan kunnen we gelijk een elfstedentocht doen over straatquote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe vanacht maar even niet![]()
dat komt niet goed met -9
Ik ook niet. En ook niet tijdens. Maar daarna ging er blijkbaar wat mis.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Erg zonde. Had het van te voren echt niet verwacht.
Tot laterquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef OA het volgende:
Ik ben ernstig aan het SOG-en...![]()
Ik ga dus nog maar even wat doen. Met de nadruk op even
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Van het formaat dat mij recht in de ogen kan kijken als ze zittenEen teckel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Van het formaat dat mij recht in de ogen kan kijken als ze zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef OA het volgende:
Ik ben ernstig aan het SOG-en...![]()
Ik ga dus nog maar even wat doen. Met de nadruk op even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |