Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
maar ik zit lekker warm binnen, dus ik merk het morgen ochten welquote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
Het is nu heeel erg lekker buiten
Niet zo heel snijdend koud meer
In de douche.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Van mij mag het warm water gaan regenen
Van mij ookquote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Die wint van gisterenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
Het is nu heeel erg lekker buiten
Niet zo heel snijdend koud meer
Dat zeker, maakt niet uit grote of miniquote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Pist in de tuin van Symp.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Ja... Dat ze beneden even van die warmwaterkraan afblijvenquote:
Was het dan zo erg?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... Dat ze beneden even van die warmwaterkraan afblijven...
Gescheiden systeem ftw!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zal het dezelfde zijn. Mja, jammer, dat wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb jou op maar 1 meet gezien, dus het zou zomaar kunnen.
Dat is wel zo aardig jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn honden doen het ook, dan kan een pinguinplasje er vast wel bijquote:
Dat spoelt op den duur wel wegquote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
maar,
als het warm water regent, dan komt er zo'n prut sneeuw, en dan is het ook weer zo vies rijden/fietsen
als het gewoon een nacht goed doorregent is het wegquote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
maar,
als het warm water regent, dan komt er zo'n prut sneeuw, en dan is het ook weer zo vies rijden/fietsen
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn honden doen het ook, dan kan een pinguinplasje er vast wel bij.
Pinguin heeft toch geen honden?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
doe vanacht maar even nietquote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het gewoon een nacht goed doorregent is het weg
Sym welquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het wel heel erg koudquote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe vanacht maar even niet![]()
dat komt niet goed met -9
Hij wil warm waterquote:
Erg zonde. Had het van te voren echt niet verwacht.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zal het dezelfde zijn. Mja, jammer, dat wel.
Van het formaat dat mij recht in de ogen kan kijken als ze zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Whehehe dan kunnen we gelijk een elfstedentocht doen over straatquote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe vanacht maar even niet![]()
dat komt niet goed met -9
Ik ook niet. En ook niet tijdens. Maar daarna ging er blijkbaar wat mis.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Erg zonde. Had het van te voren echt niet verwacht.
Tot laterquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef OA het volgende:
Ik ben ernstig aan het SOG-en...![]()
Ik ga dus nog maar even wat doen. Met de nadruk op even
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Van het formaat dat mij recht in de ogen kan kijken als ze zittenEen teckel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Van het formaat dat mij recht in de ogen kan kijken als ze zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef OA het volgende:
Ik ben ernstig aan het SOG-en...![]()
Ik ga dus nog maar even wat doen. Met de nadruk op even
Zonder die wind was het een stuk aangenamerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
-9 is best te doen als die klote wind maar weg blijft
vandaag was het ook -5,5 en ik vond het niet eens zo heul koud
Volgens mij hier de hele tijd rond de -7quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
nu die wind minder is is het wel te doenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
vanmiddag toen het stopte met sneeuwen TOEN was het fijnquote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zonder die wind was het een stuk aangenamer
Eens.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ook niet tijdens. Maar daarna ging er blijkbaar wat mis.
En daar tank jij ziekelijk veel van wegquote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij drink jij dat gerij meer dan ik monster
Oh kan je beter niet op mijn slaap kamer komen, is nu een graatje of 4 Celsiusquote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Muck het volgende:
Maaaar goed, ik ga nu écht naar boven (brrrrrr) zodat ik vannacht warm kan slapen en daarna huiswerk maken
Huuuuu. Veels te koud, daar boven bij jouquote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Muck het volgende:
Maaaar goed, ik ga nu écht naar boven (brrrrrr) zodat ik vannacht warm kan slapen en daarna huiswerk maken
Die van muck is kouder, ik zweer het jequote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh kan je beter niet op mijn slaap kamer komen, is nu een graatje of 4 Celsiuslekker slapen
Valt wel meequote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
En daar tank jij ziekelijk veel van weg..
Sit on my face....quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuu. Veels te koud, daar boven bij jou...
Monster, neem ik aan.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt wel meeik zeg ook niet waar ik nu aan zit
![]()
toch niet aan je piemel he?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt wel meeik zeg ook niet waar ik nu aan zit
![]()
lekker doe mij ookquote:
ik heb net de laatste opquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Monster, neem ik aan.
Ik ga zo nog een pot koffie wegwerken.
Ik heb jou nog nooit gemeetquote:
is dat een uitnodiging?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh kan je beter niet op mijn slaap kamer komen, is nu een graatje of 4 Celsiuslekker slapen
jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuu. Veels te koud, daar boven bij jou...
LLquote:
a dirty mind is a joy foreverquote:
met -9?quote:
*proest*quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef Muck het volgende:
Broer Muck:
"het hagelt, het hagelt grote korrels Venz
zo geweldig lekkeeeeer, pijn in je pens"
Oh lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Die van muck is kouder, ik zweer het je...
Volgend jaar weer een keertjequote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Monster, neem ik aan.
Ik ga zo nog een pot koffie wegwerken.
Ik heb nog maar weinig mensen gemeetquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gemeetDus niets weer.
meer dan ik hier.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar weinig mensen gemeet
Jij hebt aan DaMarts gouden vulpen geliktquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar weinig mensen gemeet
Nope, alleen muis/toetsenbord/blik monsterquote:
Als jij het zo wil zienquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Muck het volgende:
[..]
is dat een uitnodiging?
[..]
ja
vanaacht was mijn hand serieus gevoelloos
[..]
LL
[..]
a dirty mind is a joy forever
Misschien ben ik ook wel verslaafd jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij drink jij dat gerij meer dan ik monster
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt aan DaMarts gouden vulpen gelikt..
Ik ken monster niet...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet het toch ergens warm van krijgen?
Van monster lukt da nie hoor
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet het toch ergens warm van krijgen?
Van monster lukt da nie hoor
Ach ja, als er nog maar van genietquote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel verslaafd ja![]()
Bye Muckquote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Muck het volgende:
je zei kom en komen. Hihiquote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kom ik ook.
Hihihihih, ik zei komen.![]()
![]()
ik ben niet buiten geweest vandaagquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Gezellig/leuk/lekker*quote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kom ik ook.
Hihihihih, ik zei komen.![]()
![]()
*gaat weer terug onder zijn tektonische plaat. kent ie ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |