Zonder die wind was het een stuk aangenamerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
-9 is best te doen als die klote wind maar weg blijft
vandaag was het ook -5,5 en ik vond het niet eens zo heul koud
Volgens mij hier de hele tijd rond de -7quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
nu die wind minder is is het wel te doenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
vanmiddag toen het stopte met sneeuwen TOEN was het fijnquote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zonder die wind was het een stuk aangenamer
Eens.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ook niet tijdens. Maar daarna ging er blijkbaar wat mis.
En daar tank jij ziekelijk veel van wegquote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij drink jij dat gerij meer dan ik monster
Oh kan je beter niet op mijn slaap kamer komen, is nu een graatje of 4 Celsiusquote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Muck het volgende:
Maaaar goed, ik ga nu écht naar boven (brrrrrr) zodat ik vannacht warm kan slapen en daarna huiswerk maken
Huuuuu. Veels te koud, daar boven bij jouquote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Muck het volgende:
Maaaar goed, ik ga nu écht naar boven (brrrrrr) zodat ik vannacht warm kan slapen en daarna huiswerk maken
Die van muck is kouder, ik zweer het jequote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh kan je beter niet op mijn slaap kamer komen, is nu een graatje of 4 Celsiuslekker slapen
Valt wel meequote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
En daar tank jij ziekelijk veel van weg..
Sit on my face....quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuu. Veels te koud, daar boven bij jou...
Monster, neem ik aan.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt wel meeik zeg ook niet waar ik nu aan zit
![]()
toch niet aan je piemel he?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt wel meeik zeg ook niet waar ik nu aan zit
![]()
lekker doe mij ookquote:
ik heb net de laatste opquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Monster, neem ik aan.
Ik ga zo nog een pot koffie wegwerken.
Ik heb jou nog nooit gemeetquote:
is dat een uitnodiging?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh kan je beter niet op mijn slaap kamer komen, is nu een graatje of 4 Celsiuslekker slapen
jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuu. Veels te koud, daar boven bij jou...
LLquote:
a dirty mind is a joy foreverquote:
met -9?quote:
*proest*quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef Muck het volgende:
Broer Muck:
"het hagelt, het hagelt grote korrels Venz
zo geweldig lekkeeeeer, pijn in je pens"
Oh lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Die van muck is kouder, ik zweer het je...
Volgend jaar weer een keertjequote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Monster, neem ik aan.
Ik ga zo nog een pot koffie wegwerken.
Ik heb nog maar weinig mensen gemeetquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gemeetDus niets weer.
meer dan ik hier.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar weinig mensen gemeet
Jij hebt aan DaMarts gouden vulpen geliktquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar weinig mensen gemeet
Nope, alleen muis/toetsenbord/blik monsterquote:
Als jij het zo wil zienquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Muck het volgende:
[..]
is dat een uitnodiging?
[..]
ja
vanaacht was mijn hand serieus gevoelloos
[..]
LL
[..]
a dirty mind is a joy forever
Misschien ben ik ook wel verslaafd jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij drink jij dat gerij meer dan ik monster
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt aan DaMarts gouden vulpen gelikt..
Ik ken monster niet...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet het toch ergens warm van krijgen?
Van monster lukt da nie hoor
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet het toch ergens warm van krijgen?
Van monster lukt da nie hoor
Ach ja, als er nog maar van genietquote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel verslaafd ja![]()
Bye Muckquote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Muck het volgende:
je zei kom en komen. Hihiquote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kom ik ook.
Hihihihih, ik zei komen.![]()
![]()
ik ben niet buiten geweest vandaagquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Gezellig/leuk/lekker*quote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kom ik ook.
Hihihihih, ik zei komen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |