Ik doe niet negatief he, schat?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik krijg ook reacties terug dus niet zo negatief
Checkedquote:
quote:
quote:
Not checkedquote:
Das waar maar jij zegt met zegt schrijven je dan helemaal geen kans maakt en ik zeg dat het niet zo hoeft te zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe niet negatief he, schat?
bewijsquote:
vlakbij St Martins Lane... starbucks zit daar op een hoekje , straatje door en dan naar linksquote:
Dat zei ik niet hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar maar jij zegt met zegt schrijven je dan helemaal geen kans maakt en ik zeg dat het niet zo hoeft te zijn
Dan doe ik de deuren op slot en ga ik er nooit meer weg.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef eer-ik het volgende:
Wie heeft er een appartement 'nodig' in Utrecht voor 4 dagen?
Je hoeft het alleen maar op te ruimen. Sleutel ligt onder de mat.
Ik ben ooggetuige.quote:
Quote dat eens dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo kwam het anders aardig op mij over
Heb ik weer gemistquote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
staat een foto paar topics terug
quote:
Echt in het centrum dusquote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vlakbij St Martins Lane... starbucks zit daar op een hoekje , straatje door en dan naar links
en daar was een apartementen complex (alleen die straat weet ik niet meer)
Oh, het kan altijd erger, we nemen de gesprekken in de keuken op.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef eer-ik het volgende:
hehe, prima hoor, trash de boel maar. Erger dan het nu is kan het toch niet worden.
ooitquote:
Covent Garden/Green Park/Leicester Sq/Piccadilly Circus etc.quote:
hoe kan je Oxford street nou vergetenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Covent Garden/Green Park/Leicester Sq/Piccadilly Circus etc.
dat hebben we zaterdag maar niet gedaanquote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het kan altijd erger, we nemen de gesprekken in de keuken op.
En hem dat natuurlijk wel laten horen hequote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het kan altijd erger, we nemen de gesprekken in de keuken op.
Ik ga ze toch niet allemaal opnoemenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe kan je Oxford street nou vergeten
Dat was niet te volgenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat hebben we zaterdag maar niet gedaan
Your mac will be terrified.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef eer-ik het volgende:
@ ph: hehe. ik ben benieuwd. Ik zal m'n mac laten staan, dan kan het direc top m'n HD gefilmd worden. Best interessant.
Oxford Circus/Streetquote:Op donderdag 2 december 2010 21:37 schreef eer-ik het volgende:
Oxford is een compleet andere plaats... Kan aan mij liggen...
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat hebben we zaterdag maar niet gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |