Oh, het kan altijd erger, we nemen de gesprekken in de keuken op.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef eer-ik het volgende:
hehe, prima hoor, trash de boel maar. Erger dan het nu is kan het toch niet worden.
ooitquote:
Covent Garden/Green Park/Leicester Sq/Piccadilly Circus etc.quote:
hoe kan je Oxford street nou vergetenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Covent Garden/Green Park/Leicester Sq/Piccadilly Circus etc.
dat hebben we zaterdag maar niet gedaanquote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het kan altijd erger, we nemen de gesprekken in de keuken op.
En hem dat natuurlijk wel laten horen hequote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het kan altijd erger, we nemen de gesprekken in de keuken op.
Ik ga ze toch niet allemaal opnoemenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe kan je Oxford street nou vergeten
Dat was niet te volgenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat hebben we zaterdag maar niet gedaan
Your mac will be terrified.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef eer-ik het volgende:
@ ph: hehe. ik ben benieuwd. Ik zal m'n mac laten staan, dan kan het direc top m'n HD gefilmd worden. Best interessant.
Oxford Circus/Streetquote:Op donderdag 2 december 2010 21:37 schreef eer-ik het volgende:
Oxford is een compleet andere plaats... Kan aan mij liggen...
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat hebben we zaterdag maar niet gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |